SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-03
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00570813
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8afecaab-a0c1-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038573/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 „SR.272.d.46.2023.RG Sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024, na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy: platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla Wykonawców znajdującej się na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Sposób sporządzenia, wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej jako „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r., o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1526 z późn. zm.), oraz innych ustaw i przepisów regulujących Wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR.272.d.46.2023.RG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem 30 % mieszanki piaskowo – solnej, w sezonie zimowym 2024 dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych do zwalczania śliskości zimowej. Dla obliczenia wartości oferty, Wykonawca powinien przyjąć wartość minimum 3 dostaw w ilości ok. 200 Mg każda.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć mieszankę piasku z 30 % domieszką soli w ilości ogółem 600 Mg.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego (120 Mg), i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
4. Do wykonania mieszanki piaskowo – solnej należy użyć:
1) 30 % soli drogowej średnioziarnistej, niezbrylającej się (antyzbrylacz – żelazocyjanek potasu), spełniającej wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy), (lub normy równoważnej), posiadającej aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny (potwierdzające możliwość wykorzystania soli do sporządzania mieszanki piaskowo – solnej a tym samym wykorzystania mieszanki do zimowego utrzymania dróg), lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości;
2) 70 % piasku płukanego frakcji do 0,2 mm - wg normy PN-EN-1260 + A1:2010 (lub normy równoważonej), spełniającego następujące wymagania:
a) nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak np. trawa, szczątki korzeni, konarów itp.;
b) barwa żółta;
c) nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych;
d) piasek w dniu dostawy nie powinien być zbrylony.
5. Składowe części mieszanki (t.j.: sól i piasek), muszą odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 nr 230 poz. 1960).
6. Mieszanka piaskowo – solna 30 % - materiały po wykonaniu mieszania powinny stanowić jednorodną mieszankę piasku i soli.
7. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) do przygotowania mieszanki zaleca się używania urządzeń wyposażonych w wagowy system naważania składników, gwarantujący produkcję jednorodnej mieszanki;
2) dopuszcza się produkcję mieszanki poprzez wielokrotne wymieszanie piasku i soli w sposób gwarantujący jednorodny skład;
3) wyprodukowana mieszanka będzie dostarczona na bazę materiałową (ODM) Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4;
4) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę sukcesywnie, partami w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 8 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Zamawiającego powiadomienia/zamówienia (drogą elektroniczną);
5) skrócenie terminu dostawy odpowiednio do 6; 4 lub 2 dni kalendarzowych jest punktowanym kryterium oceny ofert.
6) materiał musi być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie;
7) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania jedynie takich form transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału i jego zawilgocenie. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować wymaganą jakość materiału;
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
9) dostarczona mieszanka będzie podlegała sprawdzeniu czy jest bez zanieczyszczeń i części gliniastych lub ilastych oraz czy ma jednolitą strukturę. W przypadku dostarczenia mieszanki niespełniającej powyższych wymagań Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od zawiadomienia (drogą elektroniczną), przez Zamawiającego dostarczyć mieszankę właściwej jakości;
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych odebranej mieszanki w zakresie zgodności materiałów składowych z normami oraz w zakresie zawartości soli w dostarczonej mieszanki piaskowo – solnej;
11) w przypadku wyników niezgodnych z normami lub wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego Wykonawca zostanie obciążony kosztami ww. badań;
12) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy (drogą elektroniczną);
13) opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie się do norm, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;
14) przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, oferent uwzględni wszystkie koszty związane z zakupem materiałów wsadowych (soli i piasku), wytworzenia wymaganej ilości mieszanki piaskowo – solnej oraz dostarczenia mieszanki na bazę materiałową Zamawiającego w ilości 600 Mg.
15) do odbioru mieszanki piaskowo – solnej Wykonawca przedstawi:
a) dokumenty przeważenia składników mieszanki;
b) dokument potwierdzający jakość soli drogowej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby wskazał w swojej ofercie ewentualną część zamówienia, której wykonanie zamierza zlecić osobom trzecim w ramach podwykonawstwa, a także aby podał ewentualnych proponowanych Podwykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp, tj. zamówienia polegającego na ewentualnym zwiększeniu dostawy mieszanki solno-piaskowej w wysokości dostawy do 120Mg.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) warunek zdolności technicznej i zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonał minimum 2 dostawy materiałów sypkich typu: mieszanka solno-piaskowa; piasek; sól; kruszywa, o wartości każdej dostawy min. 100.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
4. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacje o podmiotowych środkach dowodowych.
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia z wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wg wzoru na załączniku nr 7 do SWZ;
2) podmiotowego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ;
3) podmiotowego oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przyczyn o których mowa w art. 108 ust. 1, ustawy Pzp, wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
Pouczenie:
Zamawiający informuje, że Wykonawca nie musi składać wymienionych w ust. 1 podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 57 z późn. zm.). Ponadto, zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki i potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub podmiotowe oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
3. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o podmiotowych środkach dowodowych.
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia z wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wg wzoru na załączniku nr 7 do SWZ;
2) podmiotowego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ;
3) podmiotowego oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przyczyn o których mowa w art. 108 ust. 1, ustawy Pzp, wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
Pouczenie:
Zamawiający informuje, że Wykonawca nie musi składać wymienionych w ust. 1 podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 57 z późn. zm.). Ponadto, zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki i potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub podmiotowe oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
3. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje żądania przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie przewiduje żądania innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wstępne oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne (konsorcjum), wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje.
1. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp.

2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania w przedmiotowym postępowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy - Lębork
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI