Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową ciągu komunikacyjnego - zadania pn: ,,Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego zbiornika wodnego kąpieliska Krubin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236749200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową ciągu komunikacyjnego - zadania pn: ,,Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego zbiornika wodnego kąpieliska Krubin”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c0ac30-9e9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.umciechanow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.umciechanow.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza dokomunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4.Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP.6.Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortaluklikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie. Sposób komunikowania sięZamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)1. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególnościskładanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdziale opis sposobu przygotowaniaoferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionegoprzez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).2. Dokumentyelektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jakozałączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentówluboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Ofertęskłada się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanympodpisemelektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia2016/679,zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych w Urzędzie Miasta Ciechanów jest Prezydent Miasta Ciechanów, działający w imieniuGminy MiejskiejCiechanów (dane adresowe: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6);2) inspektoremochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechanów Pan Radosław Lipowski tel. (23) 674 92 58,e-mail:iod@umciechanow.pl ;3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego - „dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego -zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową ciągu komunikacyjnego - zadania pn: ,,Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego zbiornika wodnego kąpieliska Krubin” - Oznaczenie sprawy: WZP.271.1.7.2021 4) wodniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osoba fizycznaposiada:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jejdotyczących;b)na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danychosobowych;c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczącychnaruszaprzepisy rozporządzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo doprzenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na podstawieart. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. crozporządzenia 2016/679. 11.Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jestzobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem wpostępowaniu, wtym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególnościobowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych,którychdane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązekinformacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i wzakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust.4rozporządzenia 2016/679).12.Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjnywynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazujezamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednozwłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.13.W celu zapewnienia, żewykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochronyprawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku zubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa wpostępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszymwykonawca składa w ofercie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągów komunikacyjnych oraz montaż elementów małej architektury na terenie kąpieliska Krubin w Ciechanowie. Inwestycja realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego zbiornika Krubin.”- zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania oraz późniejszego użytkowania ciągów komunikacyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości do 20.000,00 zł. Warunkiem udzielenia zamówienia jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia umowy, termin realizacji, kar umownych. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środkówdowodowych:1)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochroniekonkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnieniaprzesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. 2 .Wszelkie zmianyUmowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygoremnieważności.Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w paragrafie 12 projektu umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy