Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
TP.RB.DT.1.21_Adaptacja pomieszczeń w przyziemiu pawilonu diagnostyczno – zabiegowego dla archiwum szpitalnego, depozytu i szatni w systemie zaprojektuj i wybuduj
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoOpole
WojewództwoOpolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-05-04
ZamawiającySZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00035838
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035838 z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane TP.RB.DT.1.21_Adaptacja pomieszczeń w przyziemiu pawilonu diagnostyczno – zabiegowego dla archiwum szpitalnego, depozytu i szatni w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP.RB.DT.1.21_Adaptacja pomieszczeń w przyziemiu pawilonu diagnostyczno – zabiegowego dla archiwum szpitalnego, depozytu i szatni w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010439/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja pomieszczeń w przyziemiu pawilonu diagnostyczno-zabiegowego dla archiwum szpitalnego, depozytu i szatni w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP.RB.DT.1.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja pomieszczeń w przyziemiu pawilonu diagnostyczno – zabiegowego dla archiwum szpitalnego, depozytu i szatni w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ – PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (wraz z załącznikami), który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp,2) wykażą, że do realizacji przedmiotu zamówienia skierowane zostaną osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, w tym w szczególności do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje:a) Zespołem projektantów lub projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania robót budowlanych w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,b) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanym, z minimum 3 letnim stażem zawodowym na stanowisku kierownik budowy oraz doświadczeniem w zakresie pełnienia funkcji kierownika robót na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 500.000 PLN każda,c) kierownikami robót z uprawnianiami budowlanymi w zakresie branży instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych z minimum 5 letnim stażem zawodowym,3) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tzn. potwierdzi, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wielobranżowe w zakres których wchodzi przebudowa i/lub budowa obiektów o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się co najmniej 2 robotami budowlanymi wielobranżowymi w zakres których wchodzi przebudowa i/lub budowa obiektów o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł każda
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda dołączenia do Formularza ofertowego (Załącznik nr 3 do SWZ):1) aktualnego na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) OŚWIADCZENIA PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie Podmiotu/-ów udostępniającego/-ych zasoby, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji tego/tych podmiotów,3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Również Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo wraz z ofertą,4) Dowód wniesienia wadium,5) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty/oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 lub 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dołączenia do Formularza ofertowego (Załącznik nr 3 do SWZ):1) Wykaz osób odpowiedzialnych za projektowanie oraz za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje:a) Zespołem projektantów lub projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania robót budowlanych w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,b) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, z minimum 3 letnim stażem zawodowym na stanowisku kierownik budowy oraz doświadczeniem w zakresie pełnienia funkcji kierownika robót na co najmniej 2 budowach o wartości co najmniej 500.000 PLN każda,c) kierownikami robót z uprawnianiami budowlanymi w zakresie branży instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych z minimum 5 letnim stażem zawodowymwg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ – potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 2) SWZ,2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wielobranżowe w zakres których wchodzi przebudowa i/lub budowa obiektów o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się co najmniej 2 robotami budowlanymi wielobranżowymi o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł każda - wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SWZ – potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 3) SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 24.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 0/100). Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo wraz z ofertą. Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium "ceny"
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
Lokalizacja zleceniaopolskie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.