Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. »POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE RYTWIANY«”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158647930
1.5.8.) Numer faksu: 158647935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. »POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE RYTWIANY«”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f13140f2-c499-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Rytwiany”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RPO Województwa Świętokrzyskiego na 2014-2020 Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.rytwiany.bip.jur.pl/artykuly/3259
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Wójt Gminy Rytwiany, ul. Staszowska 15, 28-236 Rytwiany.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@rodostar.pl lub pisemnie, kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art.
74–76 p.z.p. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w
szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a. żądania dostępu do danych; w przypadku, gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 p.z.p., żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 p.z.p. wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
d. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 p.z.p. wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IŚ.7011.4.2022.PK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Rytwiany”. W ramach realizacji projektu głębokiej termomodernizacji poddane zostaną następujące obiekty:
• Budynek Urzędu Gminy w Rytwianach,
• Budynek Zespołu Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym,
• Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rytwianach,
• Budynek strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rytwianach,
• Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Samorządowe Przedszkole im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości w Strzegomiu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 1 dotyczy budynków:
a) Budynek Urzędu Gminy w Rytwianach
Prace w zakresie kosztów kwalifikowanych:
• Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem pierwszego piętra,
• Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem drugiego piętra,
• Ocieplenie ścian wewnętrznych poddasza,
• Wymiana stolarki okiennej,
• Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
• Doposażenie źródła ciepła w pompę ciepła,
• Modernizacja instalacji c.o.,
• Wymiana oświetlenia na LED,
• Montaż instalacji PV,
Prace w zakresie kosztów niekwalifikowanych:
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Wykonanie wylewki na ocieplonym stropie pod nieogrzewanym poddaszem
b) Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rytwianach:
Prace w zakresie kosztów kwalifikowanych:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych,
• Ocieplenie stropodachu i stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
• Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej,
• Wymiana stolarki okiennej,
• Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
• Wymiana źródła ciepła,
• Modernizacja instalacji c.o.,
• Modernizacja instalacji c.w.u. oraz wody zimnej,
• Wymiana oświetlenia na LED,
• Montaż instalacji PV.
Prace w zakresie kosztów niekwalifikowanych:
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Powiększenie podjazdu dla niepełnosprawnych
• Wymiana Instalacji zimnej wody
• Naprawa kominów i innych elementów
c) Budynek Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rytwianach
Prace w zakresie kosztów kwalifikowanych:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych,
• Ocieplenie stropu zewnętrznego
• Ocieplenie podłogi na gruncie,
• Wymiana stolarki okiennej,
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Modernizacja instalacji c.o.,
• Montaż powietrznej pompy ciepła,
• Modernizacja oświetlenia na LED,
• Montaż instalacji PV.
Prace w zakresie kosztów niekwalifikowanych:
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Wymiana parapetów wewnętrznych
• Wymiana pokrycia dachu
3. Zakres zamówienia został wskazany w punkcie 1.4 PFU Załącznik nr 11 do SWZ (Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia) i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Zadanie 1, 2 i 3
Kryterium 1: CENA – 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:
cena oferowana minimalna brutto
cena = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto
Kryterium 2: Gwarancja – 10% Gwarancja minimalna 36 miesięcy
Wykonawca może wydłużyć gwarancje na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały o maksymalnie 24 miesiące (do 60 miesięcy).
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:
ilość miesięcy zaoferowanego wydłużenia
gwarancji przez danego oferenta (max. 24 miesiące)
wydłużenie gwarancji = -------------------------------------------------------------- x x 100 pkt x 10%
24 (maksymalna ilość miesięcy przewidziana
przez Zamawiającego na wydłużenie gwarancji)
Kryterium 3: Doświadczenie kierownika budowy - 30%
W ramach ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty za ponadnormatywne doświadczenie pełnienia funkcji kierownika budowy przy remoncie lub termomodernizacji czynnego obiektu kubaturowego o powierzchni min. 800 m2
Doświadczenie będzie liczone w następujący sposób:
• 1 inwestycja - 0 pkt
• 2 inwestycje – 10 pkt
• 3 inwestycje – 20 pkt
• 4 inwestycje – 30 pkt
Zamawiający określa maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać Wykonawca za to kryterium – 30 punktów.
2. Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający zsumuje ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium : Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „ gwarancja” + suma punktów „Doświadczenie kierownika budowy”
3. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
4. Ocena punktowa w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego doświadczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanej wartości przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
6. Brak podania w Formularzu ofertowym wymaganych danych jest równoznaczne z przyznaniem przez Zamawiającego „0” punktów w ramach ww. kryterium oceny ofert
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób, o którym mowa w ustępie powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Rytwiany”. W ramach realizacji projektu głębokiej termomodernizacji poddane zostaną następujące obiekty:
• Budynek Urzędu Gminy w Rytwianach,
• Budynek Zespołu Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym,
• Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rytwianach,
• Budynek strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rytwianach,
• Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Samorządowe Przedszkole im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości w Strzegomiu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 2 - Budynek Zespołu Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym
Prace w zakresie kosztów kwalifikowanych:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych,
• Ocieplenie ścian cokołowych,
• Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Modernizacja instalacji c.o.,
• Montaż powietrznej pompy ciepła,
• Modernizacja oświetlenia na LED,
• Montaż instalacji PV.
Prace w zakresie kosztów niekwalifikowanych:
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
3. Zakres zamówienia został wskazany w punkcie 1.4 PFU Załącznik nr 11 do SWZ (Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia) i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Zadanie 1, 2 i 3
Kryterium 1: CENA – 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:
cena oferowana minimalna brutto
cena = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto
Kryterium 2: Gwarancja – 10% Gwarancja minimalna 36 miesięcy
Wykonawca może wydłużyć gwarancje na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały o maksymalnie 24 miesiące (do 60 miesięcy).
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:
ilość miesięcy zaoferowanego wydłużenia
gwarancji przez danego oferenta (max. 24 miesiące)
wydłużenie gwarancji = -------------------------------------------------------------- x x 100 pkt x 10%
24 (maksymalna ilość miesięcy przewidziana
przez Zamawiającego na wydłużenie gwarancji)
Kryterium 3: Doświadczenie kierownika budowy - 30%
W ramach ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty za ponadnormatywne doświadczenie pełnienia funkcji kierownika budowy przy remoncie lub termomodernizacji czynnego obiektu kubaturowego o powierzchni min. 800 m2
Doświadczenie będzie liczone w następujący sposób:
• 1 inwestycja - 0 pkt
• 2 inwestycje – 10 pkt
• 3 inwestycje – 20 pkt
• 4 inwestycje – 30 pkt
Zamawiający określa maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać Wykonawca za to kryterium – 30 punktów.
2. Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający zsumuje ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium : Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „ gwarancja” + suma punktów „Doświadczenie kierownika budowy”
3. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
4. Ocena punktowa w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego doświadczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanej wartości przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
6. Brak podania w Formularzu ofertowym wymaganych danych jest równoznaczne z przyznaniem przez Zamawiającego „0” punktów w ramach ww. kryterium oceny ofert
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób, o którym mowa w ustępie powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Rytwiany”. W ramach realizacji projektu głębokiej termomodernizacji poddane zostaną następujące obiekty:
• Budynek Urzędu Gminy w Rytwianach,
• Budynek Zespołu Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Marii Firlejczyk w Sichowie Dużym,
• Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rytwianach,
• Budynek strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rytwianach,
• Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Samorządowe Przedszkole im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości w Strzegomiu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 3 - Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Samorządowe Przedszkole im. 100-lecia Odzyskania Niepodległości w Strzegomiu
Prace w zakresie kosztów kwalifikowanych:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych,
• Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
• Wymiana stolarki okiennej,
• Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
• Modernizacja instalacji c.o.,
• Montaż gruntowej pompy ciepła,
• Modernizacja oświetlenia na LED,
• Montaż instalacji PV.
Prace w zakresie kosztów niekwalifikowanych:
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
3. Zakres zamówienia został wskazany w punkcie 1.4 PFU Załącznik nr 11 do SWZ (Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia) i obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w PFU wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień pozwoleń, opinii i decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie wykonania robót budowlanych (o ile zajdzie taka konieczność w oparciu o przepisy obowiązującego Prawa Budowlanego), zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
2) Wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1) i zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Zadanie 1, 2 i 3
Kryterium 1: CENA – 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:
cena oferowana minimalna brutto
cena = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto
Kryterium 2: Gwarancja – 10% Gwarancja minimalna 36 miesięcy
Wykonawca może wydłużyć gwarancje na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały o maksymalnie 24 miesiące (do 60 miesięcy).
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:
ilość miesięcy zaoferowanego wydłużenia
gwarancji przez danego oferenta (max. 24 miesiące)
wydłużenie gwarancji = -------------------------------------------------------------- x x 100 pkt x 10%
24 (maksymalna ilość miesięcy przewidziana
przez Zamawiającego na wydłużenie gwarancji)
Kryterium 3: Doświadczenie kierownika budowy - 30%
W ramach ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty za ponadnormatywne doświadczenie pełnienia funkcji kierownika budowy przy remoncie lub termomodernizacji czynnego obiektu kubaturowego o powierzchni min. 800 m2
Doświadczenie będzie liczone w następujący sposób:
• 1 inwestycja - 0 pkt
• 2 inwestycje – 10 pkt
• 3 inwestycje – 20 pkt
• 4 inwestycje – 30 pkt
Zamawiający określa maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać Wykonawca za to kryterium – 30 punktów.
2. Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający zsumuje ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium : Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „ gwarancja” + suma punktów „Doświadczenie kierownika budowy”
3. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
4. Ocena punktowa w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego doświadczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanej wartości przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
6. Brak podania w Formularzu ofertowym wymaganych danych jest równoznaczne z przyznaniem przez Zamawiającego „0” punktów w ramach ww. kryterium oceny ofert
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób, o którym mowa w ustępie powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Brak warunków w tym zakresie.
3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Brak warunków w tym zakresie.
4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zadanie 1
Wykonawca wykaże,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min.5000000,00 zł(słownie:pięciu milionów złotych);
Zadanie 2 i 3
Wykonawca wykaże,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min.1500000,00 zł (słownie:jeden milion pięćset tysięcy złotych).
5.O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykażą, że wykonali:
Zadanie 1
min.1 robota budowlana polegająca na remoncie lub termomodernizacji czynnego obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2(powierzchnia dotyczy łącznej powierzchni budynków,które były realizowane w ramach 1 odrębnego zamówienia)i wartości robót budowlanych min.3 mln złotych brutto(każda z robót),obejmujące minimum 5 z 8 nw. zakresów i min.po 1 z każdej branży(branża budowlana,branża sanitarna,branża elektryczna):branża budowlana: wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z dociepleniem,wymianę stolarki okiennej,wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,docieplenie dachu/stropodachu,branża sanitarna:wymianę/modernizację instalacji centralnego ogrzewania,wymiana/modernizacja źródła ciepła,branża elektryczna:wymianę oświetlenia podstawowego,budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Zadanie 2 i 3
min.1 robota budowlana polegająca na remoncie lub termomodernizacji czynnego obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 800m2(powierzchnia dotyczy łącznej powierzchni budynków, które były realizowane w ramach jednego odrębnego zamówienia)i wartości robót budowlanych min.1 mln złotych brutto(każda z robót),obejmujące min. 5 z 8 nw. zakresów i min.po 1 z każdej branży(branża budowlana,branża sanitarna,branża elektryczna):branża budowlana:wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z dociepleniem,wymianę stolarki okiennej,wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, docieplenie dachu/stropodachu, branża sanitarna: wymianę/modernizację instalacji centralnego ogrzewania,wymiana/modernizacja źródła ciepła,branża elektryczna: wymianę oświetlenia podstawowego, budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej.
6.O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
Zadanie 1
1)1 osobą-wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w spec.konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)oraz w okresie ostatnich 5 lat kierowała minimum jedną robotą budowlaną polegająca na remoncie lub termomodernizacji czynnego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2.000 m2 i wartości robót budowlanych 3000000,00zł brutto obejmującej min.5 z 8 nw. zakresów i min.po 1 z każdej branży(branża budowlana,branża sanitarna,branża elektryczna): branża budowlana: wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z dociepleniem,wymianę stolarki okiennej,wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,docieplenie dachu/stropodachu,branża sanitarna:wymianę/modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wymiana/modernizacja źródła ciepła,branża elektryczna:wymianę oświetlenia podstawowego,budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej;
2)min.1 osobą,przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa bud. w spec.instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
3)min.1 osobą,która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w spec.instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych,bez ograniczeń(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);
4)min.1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta branży konstrukcyjno–budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w spec.konstrukcyjno–budowlanej;
5)min.1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w spec.instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane;
6)min.1 osobą pełniącą funkcję projektanta instalacji elektrycznych,posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w spec. instalacyjnej w zakresie:sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zadanie 2 i 3
1)1 osobą-wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w spec.konstrukcyjno-budowlanej,bez ograniczeń(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)oraz w okresie ostatnich 5 lat kierowała minimum jedną robotą budowlaną polegająca na remoncie lub termomodernizacji czynnego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 800 m2 i wartości robót budowlanych 1000000,00zł brutto obejmującej min.5 z 8 nw. zakresów i min.po 1 z każdej branży (branża budowlana,branża sanitarna,branża elektryczna):branża budowlana:wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z dociepleniem,wymianę stolarki okiennej,wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,docieplenie dachu/stropodachu,branża sanitarna: wymianę/modernizację instalacji centralnego ogrzewania,wymiana/modernizacja źródła ciepła,branża elektryczna:wymianę oświetlenia podstawowego,budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej;
2)min.1 osobą,przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa bud. w spec. instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);
3)min.1 osobą,która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w spec.instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych,bez ograniczeń(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów);
4)min.1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta branży konstrukcyjno–budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w spec.konstrukcyjno-budowlanej;
5)min.1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w spec.instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
6)min.1 osobą pełniącą funkcję projektanta instalacji elektrycznych,posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w spec.instalacyjnej w zakresie:sieci,instalacji i urządzeń:elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wskazane wyżej osoby pełniące funkcje kierownika budowy lub kierownika robót muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dn.15.12.2000r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art.12a Prawo bud. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby,których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dn.22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.
Zamawiający,ws. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności techn. lub zawod.–dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm. 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ.
2) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku dokumentów wskazanych w:
- pkt 4 ust 2 składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
- pkt 4 ust 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty Załącznik Nr 6 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Załącznik Nr 7 do SWZ.
3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) Zadanie 1: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2) Zadanie 2 i 3 dla każdego z nich: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysiecy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Staszowie Nr 89 9431 0005 2004 0401 9006 0002,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 p.z.p.
6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania umowy regulującej współpracę Wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Wzór umowy § 12 ZMIANA UMOWY
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-09