Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku kontenerowego klubu dziecięcego w miejscowości Królewiec, gmina Smyków”, z programu rządowego „MALUCHY+” 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SMYKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Smyków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-212
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 373-91-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smykow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa budynku kontenerowego klubu dziecięcego w miejscowości Królewiec, gmina Smyków”, z programu rządowego „MALUCHY+” 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420f367a-6fbc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami (klubu dziecięcego) Nr 143, OBR, Królewiec. Gmina Smyków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.smykow.pl/category/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych orazinnych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.Zp.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:I. Etap - Wykonanie dokumentacji projektowo –kosztorysowej i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji pn. „Budowa budynku kontenerowego Klubu dziecięcego w miejscowości Królewiec, gmina Smyków”, z programu rządowego „MALUCH+” 2021.a) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę należy poprzedzić uzyskaniem wszystkich wymaganych do tego celu opinii, pozwoleń, uzgodnień i mapy do celów projektowych, Projekt budowlany winien zawierać wszystkie części, tj. branże : instalacja elektryczna, instalacja wod.- kan., klimatyzacyjna, wentylacyjna, C.O., armatura hydrauliczna, instalacja odgromowa. Budynek ma być kontenerowy, parterowy o powierzchni ok. 145m2 dla min. 20 dzieci od 1 roku do 3 lat, dostosowany dla dzieci niepełnosprawnych /w tym zakresie wyeliminować bariery architektoniczne /, z toaletą dla osób niepełnosprawnych. W ramach tego zadania zostanie wybudowany nowy klub dziecięcy pod klucz wraz z klimatyzacją, ogrzewaniem, oświetleniem, wyposażeniem toalet, podłogą z wykładziny atestowanej, posadowieniem i montażem na miejscu przeznaczenia, podbudowy pod budynkiem, podłączenia kanalizacyjne, elektryczne, wodociągowe, oknami PCV lub innymi, z wentylacją i klimatyzacją, 3 toaletami z prysznicem wyposażonymi w biały montaż, jedna z toalet dostosowana o osób niepełnosprawnych, zlewy techniczne w pomieszczeniach użytkowych. Instalacja wod-kan wyprowadzona pod kontenerem, dach, ściany i podłoga ocieplona – spełniająca aktualne wymogi. W budynku mają być 2 sale dydaktyczne, do spania, szatnie dla dzieci, pom. biurowe i socjalne dla personelu oraz techniczne (magazyn, gospodarcze itp. bez mebli, wyposażenia typu łóżka, krzesełka, kubeczki, talerze). Budynek powinien dać się powiększyć o kolejny kontener/ rozbudować.Budynek Klubu dziecięcego winien być zaprojektowany w sposób, który spełnia wymagania rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U z 2017 r., poz. 2379 z późn. zm.), w szczególności co do powierzchni /1 dziecko, pom. do spania, itp., sposobu zabezpieczenia ppoż, liczby wyjść z budynku, dróg ewakuacyjnych, wys. pomieszczeń, instalacji elektr., dostęp do węzła sanitarnego, pom. higieniczno-sanitarnych, a także spełniać wymagania izolacyjności cieplnej wg zał. Nr 2 do rozp. Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 08.04.2019 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.). b) Dokumentacja projektowo -kosztorysowa obejmuje : • Przedmiar robót i kosztorys ofertowy robót budowlanych. • Projekt budowlano -wykonawczy. • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. • Decyzja Starosty Koneckiego o pozwoleniu na budowę /zgłoszenie/ .II. Etap - wykonanie wszystkich robót budowlano-montażowych.a) Wykonanie robót fundamentowych wg projektu budowlanego /wykonawczego konstrukcji /, rurociągów niezbędnych sieci grawitacyjnych do budynku z terenu działki (podłączenie do studni kanalizacyjnej, wodociągu, energii elektr., ew. do kotłowni Szkoły Podstawowej). b) Ustawienie kontenerów budynku, ich montaż, połączenie, uszczelnienie złączy, wykonanie obróbek blacharskich, orynnowania, instalacji odgromowej, budowa wszystkich niezbędnych przyłączy, Wyposażenie budynku w sprzęt, armaturę, oświetlenie, grzejniki itp. wg wymagań i zaleceń.c) Ponadto zaprojektowany i wybudowany Klub ma posiadać plac zabaw z ogrodzeniem, z dopuszczalną nawierzchnią, wiatą śmietnikową, instalacją fotowoltaiczną o mocy 7 kW (z podłączeniem do sieci energet. z dokumentacją przyłączeniową i przeszkoleniem) . d) Budowa nawierzchni i podbudów dojazdu ( zjazdu, chodników, poboczy) .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.2) Zamówienia, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 5 pkt 1 będą prace z zakresu:- Roboty instalacyjne w budynkach - Roboty instalacyjne elektryczne - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - Roboty instalacyjne hydrauliczne - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów - Instalowanie drzwi i okien - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian- Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4