" Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnej przepompowni ścieków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
" Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnej przepompowni ścieków przy ul. Kwiatowej w Korfantowie wraz z wykonaniem monitoringu pracy obiektu"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorfantów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-31
  • Numer ogłoszenia555128-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555128-N-2019 z dnia 2019-05-31 r.

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: " Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnej przepompowni ścieków przy ul. Kwiatowej w Korfantowie wraz z wykonaniem monitoringu pracy obiektu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00100817900000, ul. Rynek  4 , 48-317  Korfantów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4343859, , e-mail zgkim@poczta.fm, , faks 77 4343860.
Adres strony internetowej (URL): zgkimkorfantow.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zgkimkorfantow.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zgkimkorfantow.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: " Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnej przepompowni ścieków przy ul. Kwiatowej w Korfantowie wraz z wykonaniem monitoringu pracy obiektu"
Numer referencyjny: 6/WWK/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnej przepompowni ścieków przy ul. Kwiatowej w Korfantowie wraz z wykonaniem monitoringu pracy obiektu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: WYPOSAŻENIE PRZEPOMPOWNI: 1. Pompy (typy pomp wg tabeli) – szt. 2 2. Zbiornik (wymiary wg tabeli) wykonany z kręgów betonowych B45 wyposażony w: • podest obsługowy – stal nierdzewna • łańcuch do podestu – stal nierdzewna • drabinka włazowa ze stopniami antypoślizgowymi – stal nierdzewna • poręcz montowana na zewnątrz zbiornika bezpośrednio na pokrywie – stal nierdzewna • właz wejściowy kopertowy – stal nierdzewna • kominki wentylacyjne – PVC • belka wsporcza – stal nierdzewna • prowadnice – stal nierdzewna • łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych – stal nierdzewna • zasuwy z klinem gumowanym DN65 – szt. 2 – żeliwo (obsługa z poziomu podestu) • zawory zwrotne kulowe DN65 – szt. 2 – żeliwo • przewody tłoczne DN65 – stal nierdzewna • połączenia kołnierzowe nierdzewne • elementy złączne – stal nierdzewna • połączenie z rurociągiem PEHD tłocznym wewnątrz zbiornika za pomocą złączki STAL/PE • nasada T-52 z pokrywą + zawór kulowy 2” – szt. 1 3. Wyposażenie rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej układu dwupompowego: a) Obudowa rozdzielnicy: • wykonana z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym o stopniu ochrony min. IP 66, współczynniku udarowości mechanicznej IK 10 z uszczelką PUR, odporna na promieniowanie UV, • wyposażona w drzwi wewnętrzne z tworzywa sztucznego odporne na promieniowanie UV, na których są zainstalowane (na sitodruku obrazu pompowni): - kontrolki: • poprawności zasilania, • awarii ogólnej, • awarii pompy nr 1, • awarii pompy nr 2, • pracy pompy nr 1, • pracy pompy nr 2; - wyłącznik główny zasilania z osłoną styków, - przełącznik trybu pracy pompowni (Ręczna – 0 – Automatyczna), - przyciski Start i Stop pompy w trybie pracy ręcznej, - stacyjka z kluczem (umożliwiająca rozbrojenia alarmu), • wymiarach minimum: 800 (wysokość) x 600 (szerokość) x 300 (głębokość), • wyposażona w płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm, • wyposażona w co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych, • posadowiona na cokole z tworzywa, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli (np. zasilających, od czujników pływakowych i sondy hydrostatycznej, itd.) bez konieczności demontażu obudowy rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej, cokół odporny na promieniowanie UV. b) Urządzenia elektryczne: • moduł telemetryczny GSM/GPRS • czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz • układ grzejny wraz z elektronicznym termostatem w jednej obudowie • przekładnik prądowy o wyjściu w zakresie 4…20mA, dobrany do prądu pomp • wyłącznik różnicowoprądowy czteropolowy chroniący wszystkie obwody odbiorcze • gniazdo serwisowe 230VAC wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym klasy B16 • wyłącznik silnikowy dla każdej pompy jako zabezpieczenie przed przeciążeniem i zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej • stycznik dla każdej pompy • jednopolowy wyłącznik nadmiarowo prądowy klasy B dla fazy sterującej • dla pomp o mocy ≤5,0kW rozruch bezpośredni • zasilacz buforowy 24 VDC min. 2A wraz z układem akumulatorów • syrenka alarmowa 24 VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego i optycznego • wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi rozdzielnicy sterowniczej • wewnętrzne oświetlenie rozdzielnicy – świetlówka 8W • sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie pomiarowym 0-4m H2O wraz z dwoma pływakami (suchobieg i poziom alarmowy) • antena dla sygnału GSM modułu telemetrycznego w wykonaniu zależnym od uzyskania poprawnego poziomu sygnału na obiekcie • wtyk do podłączenia agregatu + przełącznik Sieć – 0 – Agregat • ogranicznik przepięć klasy C • gniazdo 400VAC z wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym • zasilanie oświetlenia zewnętrznego Konfiguracja rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej dodatkowo ma zapewniać, zgodnie z wytycznymi eksploatatora sieci, za pomocą zamontowanego w niej układu telemetrii przesyłanie sygnału na istniejącą stację bazową – serwer, monitorującą obiekty rozproszone. Rozdzielnice zasilająco-sterownicze przepompowni ścieków muszą posiadać Europejski Certyfikat Jakości CE. c) Sterowanie w oparciu o moduł telemetryczny GSM/GPRS, do którego wchodzą następujące sygnały (UWAGA!!! – wszystkie sygnały binarne powinny być wyprowadzone z przekaźników pomocniczych): • wejścia (24VDC): - tryb pracy automatycznej pompowni - zasilanie na obiekcie (prawidłowe/nieprawidłowe) - potwierdzenie pracy pompy nr 1 - potwierdzenie pracy pompy nr 2 - awaria pompy nr 1 – kontrola wyłącznika silnikowego, zabezpieczenia termicznego i zawilgocenia pompy jeśli posiada - awaria pompy nr 2 – kontrola wyłącznika silnikowego, zabezpieczenia termicznego i zawilgocenia pompy jeśli posiada - kontrola otwarcia drzwi - kontrola poziomu suchobiegu – pływak - kontrola poziomu alarmowego (przelania) – pływak - kontrola rozbrojenia stacyjki • wejścia analogowe (4…20mA): - sygnał z sondy hydrostatycznej (4…20 mA) zabezpieczony bezpiecznikiem 32mA - sygnał z przekładników prądowych (4...20mA) • wyjścia (załączanie przekaźników napięciem 24VDC): - załączanie pompy nr 1 - załączenie pompy nr 2 - załączenie sygnału alarmowego sygnalizatora – awaria zbiorcza pompowni - załączenie rewersyjne pompy nr 1 (opcjonalnie) - załączenie rewersyjne pompy nr 2 (opcjonalnie) - załączenie wyjścia włamania – do podłączenia niezależnej centralki alarmowej d) Wyposażenie i możliwości modułu telemetrycznego GSM/GPRS: • sterownik pracy przepompowni programowalny z wbudowanym modułem nadawczo-odbiorczym GPRS/GSM zapewniający dwukierunkową wymianę danych z istniejącą stacją bazową • zintegrowany wyświetlacz LCD o wysokim kontraście umożliwiający pracę w bezpośrednim oświetleniu promieniami słonecznymi • 16 wejść binarnych • 16 wyjść binarnych • 4 wejście analogowe o zakresie pomiarowym 4…20mA • komunikacja – port szeregowy RS232/RS485 z obsługą protokołu MODBUS RTU/ASCII w trybie MASTER lub SLAVE • wejścia licznikowe • kontrolki: - zasilania sterownika - poziomu sygnału GSM – minimum 3 diody lub wartość na wyświetlaczu HMI - poprawności zalogowania sterownika do sieci GSM: nie zalogowany, zalogowany - poprawności zalogowania do sieci GPRS:  logowanie do sieci GPRS  poprawnie zalogowany do sieci GPRS  brak lub zablokowana karta SIM - aktywności portu szeregowego sterownika • stopień ochrony IP40 • temperatura pracy: -20o C...50o C • wilgotność pracy: 5…95% bez kondensacji • moduł GSM/GPRS/EDGE • napięcie zasilania 24VDC • gniazdo antenowe • gniazdo karty SIM • pomiar temperatury wewnątrz sterownika e) Rozdzielnica zasilająco-sterownicza pomp zapewnia: • naprzemienną pracę pomp • automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy • kontrolę termików pompy i wyłączników silnikowych • funkcje czyszczenia zbiornika – spompowanie ścieków poniżej poziomu suchobiegu – tylko dla pracy ręcznej • w momencie awarii sondy hydrostatycznej, pracę pompowni w oparciu o sygnał z dwóch pływaków Nowe szafy zasilająco-sterownicze mają spełniać zasadnicze wymagania określone w PN-EN 61439 – 1:2011 oraz w PN-EN 61439 -2:2011 lub normom równoważnym w zakresie dyrektywy kompatybilności elektromagnetycznej 2014/30/UE – EMC. Nowe szafy zasilająco-sterownicze mają spełniać zasadnicze wymagania określone w PN-EN 61439 – 1:2011 oraz w PN-EN 61439 -2:2011 lub normom równoważnym w zakresie dyrektywy niskonapięciowej 2014/35/UE – LVD PARAMETRY ZAPROJEKTOWANEJ PRZEPOMPOWNI: Zbiornik przepompowni z kręgów betonowych B45 [wymiary mm]1200 x 3830 przewody tłoczne DN65Pompy zatapialne 1200 x 3830 przewody tłoczne DN65 NF65-220/004ULG-135 0,8 kW Zamawiający wymaga aby parametry oferowanej pompy zatapialnej były takie same lub równoważne jak wskazane powyżej, a w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające zgodność proponowanych urządzeń. 2. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklaracje zgodności, aprobaty techniczne , oznakowanie CE oraz spełniać wymagania obowiązującej normy dla poszczególnych materiałów. 3. Zamawiający wymaga aby przed rozpoczęciem wyceny przedmiotu zamówienia dokonana była wizja lokalna w miejscu budowy przepompowni ścieków potwierdzona protokołem. 4. Płatność za przedmiot zamówienia dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 5. Przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia stosowania w budownictwie nastąpi przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót. 6. Przekazanie wszystkich wymaganych protokołów odbioru wraz z badaniami elektrycznymi instalacji nastąpi przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 48 miesięcy od daty zakończenia robót. 9. Dokumentacja projektowa do wglądu Wykonawcy znajduje się w siedzibie Zamawiającego. 10. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postępowania. 11. Zamawiający zobowiązuje się do wykonania we własnym zakresie następujących robót: przygotowanie podłoża do osadzenia zbiornika, sadzenie zbiornika, oczyszczenie rurociągu tłoczonego oraz dna przepompowni jeśli są zanieczyszczone, doprowadzenie zasilania3 x 400 V do rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej przy zapewnieniu napięcia zgodnie z PN ( zabezpieczenie dobrane do mocy łącznej pomp zastosowanych w przepompowni), wykonanie przyłącza do przewodów ochronnych, elementów metalowych przepompowni o rezystancji zapewniających ochronę przeciwporażeniową – dla połączeń wyrównawczych, doprowadzenie przewodu z rur PVC umożliwiających montaż przewodów zasilających pompy oraz montaż łączników pływakowych, podłączenie króćców zbiornika do zewnętrznej sieci kanalizacyjnej, zapewnienie mediów do przeprowadzenia rozruchu, utwardzenie drogi dojazdowej do miejsca posadowienia zbiornika, wykonanie i wprowadzenie uziomu o odpowiednich parametrach do cokołu rozdzielni sterowania pomp.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres z załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 1.3. Zaparafowany wzór umowy dostawy – załącznik nr 3 do SIWZ 1.4. Dokumenty wskazane w Dziale V pkt. 2.1., 2.2. SIWZ
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWIZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWIZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
rękojmia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną- Kędzierzyn-Koźle
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną, równanie terenu, położenie trawnika w rolce.Usunięcie drzew owocowych i krzewów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI