Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorfantów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-05-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-30
  • Numer ogłoszenia543280-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 543280-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.

Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00100817900000, ul. Rynek  4 , 48-317  Korfantów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4343859, , e-mail zgkim@poczta.fm, , faks 77 4343860.
Adres strony internetowej (URL): zgkimkorfantow.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zgkimkorfantow.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zgkimkorfantow.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
Numer referencyjny: 5/WWK/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie – postępowanie 5/WWK/2019 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Rura PVC do wody DN 110 PN 16, L=6 m Lita w ilości 36 szt. • atest higieniczny 2. Rura PVC do wody DN 90 PN 16, L=3 m Lita w ilości 10 szt. • atest higieniczny 3. Rura PVC do wody DN 90 PN 16 l- 3m Lita w ilości 4 szt. • atest higieniczny 4. Rura PE, PEHD + RC do wody DN 110 PN 16 l- 12 m w ilości 2 szt. • atest higieniczny. • rury PE-HD 100-RC SDR17 zgodna z normą PE-EN 12201-2. Obie warstwy z materiału PE 100RC. Rury zgodne ze specyfikacją PAS 1075 typ 2 5. Króciec żeliwny kołnierzowy DN 100 FW PN 16 w ilości 6 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15 • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 - 500 mikronów. • atest higieniczny 6. Zasuwa hydrantowa DN 80 4 otworowa krótka PN 16 w ilości 8 szt. Szczegółowy opis: • miękko uszczelnione do wody pitnej z uszczelnieniem EPDM, • korpus i pokrywa wykonana z żeliwa, • ochrona antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowej minimum 250 mikronów, • konstrukcja zasuwy powinna mieć pełen przelot, równy średnicy nominalnej i bez zwężeń oraz bez gniazda w miejscu zamknięcia, • klin zawulkanizowany na całej powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej gumą EPDM, • długość zabudowy szereg 15 wg PN-EN 558+A1:2012, F5 (DIN 3202), • wymienna nakrętka klina wykonana z mosiądzu prasowanego, • owiercenie kołnierzy wg normy DIN 2501, • śruby pokrywy ze stali nierdzewnej, całkowicie schowane w gniazdach i zabezpieczone masą plastyczną, • trzpień ze stali nierdzewnej z walcowanym na zimno gwintem i scalonym kołnierzem trzpienia, • wrzeciono łożyskowane w płaszczyźnie poziomej i pionowej za pomocą nisko tarciowych podkładek z tworzywa sztucznego, • odlew korpusy z oznakowaniem określającym: producenta, średnicę DN, ciśnienie nominalne i materiał korpusu, • korek zabezpieczony przed wykręceniem, z możliwością wymiany pod ciśnieniem, w pełni zakryty dodatkową uszczelką czyszczącą, • obudowa tego samego producenta, • atest higieniczny 7. Zasuwa kołnierzowa żeliwna DN 100 PN 16 w ilości 2 szt. Szczegółowy opis: • miękko uszczelnione do wody pitnej z uszczelnieniem EPDM, • korpus i pokrywa wykonana z żeliwa, • ochrona antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowej minimum 250 mikronów, • konstrukcja zasuwy powinna mieć pełen przelot, równy średnicy nominalnej i bez zwężeń oraz bez gniazda w miejscu zamknięcia, • klin zawulkanizowany na całej powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej gumą EPDM, • długość zabudowy szereg 15 wg PN-EN 558+A1:2012, F5 (DIN 3202), • wymienna nakrętka klina wykonana z mosiądzu prasowanego, • owiercenie kołnierzy wg normy DIN 2501, • śruby pokrywy ze stali nierdzewnej, całkowicie schowane w gniazdach i zabezpieczone masą plastyczną, • trzpień ze stali nierdzewnej z walcowanym na zimno gwintem i scalonym kołnierzem trzpienia, • wrzeciono łożyskowane w płaszczyźnie poziomej i pionowej za pomocą nisko - tarciowych podkładek z tworzywa sztucznego, • odlew korpusy z oznakowaniem określającym: producenta, średnicę DN, ciśnienie nominalne, i materiał korpusu, • korek zabezpieczony przed wykręceniem, z możliwością wymiany pod ciśnieniem, w pełni zakryty dodatkową uszczelką czyszczącą, • obudowa tego samego producenta, • atest higieniczny 8. Trójnik żeliwny 300x110x300 PN 16 w ilości 1 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny, materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 mikronów, • atest higieniczny 9. Trójnik żeliwny 100x80x100 – kielichowy PN 16 w ilości 2 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny, materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazieżywicy epoksydowanej minimum 250 mikronów, • atest higieniczny 10. Trójnik żeliwny 110x110x110 PN 16 w ilości 1 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 mikronów, • atest higieniczny 11. Króćce żeliwne dwukołnierzowa FF 80, L-1000 PN 16 w ilości 4 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 mikronów, • atest higieniczny 12. Króćce żeliwne dwukołnierzowa FF 80, L-500 PN 16 w ilości 4 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 mikronów, • atest higieniczny 13. Hydrant żeliwny DN 80 nadziemny PN 16 w ilości 4 szt. Szczegółowy opis: • połączenie kołnierzowe i owiercanie PN-EN 1092-2;1999, maksymalne ciśnienie PN 16 • korpus górny, korpus dolny, grzyb wykonane z żeliwa, • kolumna hydrantu wykonany z żeliwa sferoidalnego lub stali nierdzewnej, • trzpień ze stali nierdzewnej z walcowatym gwintem i scalonym kołnierzem trzpienia, • grzyb całkowicie zwulkanizowany gumą EPDM, • samoczynne całkowite odwodnienie z chwilą pełnego odcięcia przepływu, • ochronna antykorozyjna powłoka na bazie żywicy epoksydowej odpornej na UV, warstwa minimum 250 mikronów wg normy PN-EN ISO 12944-5:2009, • materiały zewnętrzne i wewnętrzne odporne na korozję, • śruby ze stali nierdzewnej, • korek uszczelniający wykonany z mosiądzu prasowanego, zabezpieczony specjalnym pierścieniem przed wysunięciem, • gniazdo mosiężne grzyba, napawane, pole herbowe, • początek otwarcia <3obr.; pełne otwarcie po 8 obr. • uszczelnienie trzpienia o-ringowe, strefa uszczelnienia odseparowana od medium • kolor czerwony, • osłona odwadniacza w komplecie do każdego hydrantu jednego producenta, • atest higieniczny, • aprobata techniczna, • świadectwo dopuszczenia CNBOP do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej 14. Hydrant żeliwny DN 80 podziemny L-1000 PN 16 w ilości 4 szt. Szczegółowy opis: • korpus górny, korpus dolny, kolumna i grzyb wykonane z żeliw sferoidalnego. Korpus górny, dolny oraz kolumna wykonane jako jednolity odlew, • trzpień ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem i scalonym kołnierzem trzpienia, • grzyb całkowicie zwulkanizowany gumą EPDM, • samoczynne całkowite odwodnienie z chwilą pełnego odcięcia przepływu, • materiały zewnętrzne i wewnętrzne odporne na korozję, • śruby w górnym korpusie( pokrywie) ze stali nierdzewnej, • gniazdo mosiężne grzyba, napawane, • początek otwarcia <3 obr.; pełne otwarcie po 8 obr., • uszczelnienie trzpienia o-ringowe, strefa uszczelnienia odseparowana od medium, • ciśnienie robocze PN 16, • osłona odwadniacza w komplecie do każdego hydrantu jednego producenta, • atest higieniczny, • aprobata techniczna, • świadectwo dopuszczenia CNBOP do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej 15. Skrzynka żeliwna uliczna do hydrantów podziemnych w ilości 4 szt. 16. Obudowa do zasuwy DN 100 w ilości 4 szt. Szczegółowy opis: • zasuwa i obudowa muszą być jednego producenta, • pręt stalowy ocynkowany oraz profil zamknięty o przekroju kwadratowym. Kaptur na orzech trzpienia wykonany z żeliwa. Rura osłonowa wykonana z PE, 17. Obudowa do zasuwy DN 80 w ilości 8 szt. Szczegółowy opis: • zasuwa i obudowa muszą być jednego producenta • pręt stalowy ocynkowany oraz profil zamknięty o przekroju kwadratowym. Kaptur na orzech trzpienia wykonany z żeliwa. Rura osłonowa wykonana z PE 18. Skrzynka uliczna do zasuw duża w ilości 7 szt. 19. Króciec żeliwny kołnierzowy DN 300 FW PN 16 w ilości 2 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15. • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 - 500 mikronów. • atest higieniczny. 20. Nasuwka PVC DN 300 PN 16 Lite w ilości 2 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 - 500 mikronów, • atest higieniczny 21. Redukcja żeliwna dwukołnierzowa DN 100/80 w ilości 1 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 - 500 mikronów, • atest higieniczny 22. Kolano żeliwne stopowe kołnierzowe DN 80 PN 16 w ilości 3 szt. Szczegółowy opis: • wykonane jako odlew monolityczny. Materiał kształtek żeliwo sferoidalne gat. min EN-GJS 400-15, • musi posiadać ochronę antykorozyjna wewnątrz i zewnątrz powłoką na bazie żywicy epoksydowanej minimum 250 - 500 mikronów, • atest higieniczny 23. Nasuwki PVC DN 110 PN 16 Lite w ilości 12 szt. • atest higieniczny 24. Tabliczki do oznakowania hydrantów w ilości 10 szt. 25. Oznakowania hydrantów 3D w ilości 5 szt. 26. Tuleja kołnierzowa PEHD z dociskiem DN 110 PN 16 w ilości 4 szt. • tuleja kołnierzowa w wykonaniu długim DN 100 SDR 17 27. Łuk PEHD + RC do wody 90 st. DN 110 w ilości 1 szt. • łuk PE-HD DN 110 SDR 17, • atest higieniczny 28. Pasta ślizgowa 0,5 kg w ilości 10 szt. 29. Taśma niebieska z metalową wkładką w ilości 300 m 30. Śruby stalowe średniodokładne M 16 L – 70 w ilości 15 kg • ocynkowane 31. Podkładki stalowe M 16 w ilości 3 kg • ocynkowane 32. Nakrętki stalowe M 16 w ilości 5 kg • ocynkowane 33. Śruby stalowe średniodokładne M 20 L – 80 w ilości 6 kg • ocynkowane 34. Podkładki stalowe M 20 w ilości 2 kg • ocynkowane 35. Nakrętki stalowe M 20 w ilości 2 kg • ocynkowane 36. Uszczelki gumowe płaskie do połączeń kołnierzowych DN 110 w ilości 40 szt. 37. Uszczelki gumowe płaskie do połączeń kołnierzowych DN 80 w ilości 40 szt. 38. Uszczelki gumowe płaskie do połączeń kołnierzowych DN 300 w ilości 6 szt. 39. Osłona odwodnieniowa hydrantu w ilości 8 szt. 40. Studnia PE DN 1000 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 wej/wyj DN 200 całkowita wysokość H-2,2 m w ilości 1 kpl. • kineta zbiorcza z polipropylenu PP metodą wtrysku - 1 szt • pierścień wznoszący - 1 szt. • pierścień odciążający - 1 szt. • zakończenie stożkowe - 1 szt. • właz D-400 H-10 - 1 szt. • komplet uszczelek – 1 kpl. 41. Studnia PE DN 1000 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 wej/wyj DN 200 całkowita wysokość H-2,1 m w ilości 2 kpl. • kineta zbiorcza z polipropylenu PP metodą wtrysku - 2 szt. • pierścień wznoszący - 2 szt. • pierścień odciążający - 2 szt. • zakończenie stożkowe - 2 szt. • właz D-400 H-10 - 2 szt. • komplet uszczelek – 2 kpl. 42. Studnia PE DN 1000 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 wej/wyj DN 200 całkowita wysokość H-1,8 m w ilości1 kpl. • kineta zbiorcza z polipropylenu PP metodą wtrysku - 1 szt. • pierścień wznoszący - 1 szt. • pierścień odciążający - 1 szt. • zakończenie stożkowe - 1 szt. • właz D-400 H-10 - 1 szt. • komplet uszczelek – 1 kpl. 43. Studnia PE DN 600 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 wej/wyj DN 200 całkowita wysokość H-2,0 m - w ilości 8 kpl. • kineta zbiorcza - 8 szt. • rura trzonowa wznosząca z polipropylenu PP - 8 szt. • rura teleskopowa – 8 szt. • pierścień odciążający - 8 szt. • manszeta - 8 szt. • właz D-400 H-10 - 8 szt. • komplet uszczelek – 8 kpl. 44. Studnia PE DN 600 z pierścieniem odciążającym i włazem D 400 wej/wyj DN 200 całkowita wysokość H-3,0 m - 1 kpl. • kineta zbiorcza - 1 szt. • rura trzonowa wznosząca z polipropylenu PP - 1 szt. • rura teleskopowa – 1 szt. • pierścień odciążający - 1 szt. • manszeta - 1 szt. • właz D-400 H-10 - 1 szt. • komplet uszczelek – 1 kpl. 45. Rura PVC kanalizacyjna zewnętrzna kielichowa DN 200 typ SN 8 lite l-2 m w ilości 9 szt. 46. Rura PVC kanalizacyjna zewnętrzna kielichowa DN 200 typ SN 8 lite l-3 m w ilości 42 szt. 47. Rura PVC kanalizacyjna zewnętrzna kielichowa DN 200 typ SN 8 lite l-6 m w ilości 43 szt. 48. Rura PVC kanalizacyjna zewnętrzna kielichowa DN 160 typ SN 8 lite l-2 m w ilości 10 szt. 49. Rura kanalizacyjna PE średnica zewnętrzna 75 mm w ilości 15 m. • Rury PE100 RC dwuwarstwowe 50. Trójnik kanalizacyjny PVC 200/160/45 w ilości 3 szt. 51. Zaślepka PVC DN 200 w ilości 28 szt. 52. Zaślepka PVC DN 160 w ilości 8 szt. 53. Redukcja PVC 200/150 w ilości 9 szt. 54. Nasuwka PVC DN 200 w ilości 18 szt. 55. Nasuwka PVC DN 160 w ilości 5 szt. 56. Tabliczki do oznakowania zasuw w ilości 2 szt. 2. Wszystkie materiały muszą posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE oraz odpowiadać polskiej normie lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów złej jakości. 3. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 4. Zakup materiałów wodociągowych będzie odbywał się bezgotówkowo. 5. Płatność za zakupione materiały wodociągowe dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów wodociągowych w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału wodociągowego o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów wodociągowych na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215) może powierzyć realizację zamówienia innemu Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę najkorzystniejszego, wybranego w drodze niniejszego postepowania.

II.5) Główny kod CPV: 44160000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44130000-0
42131150-2
42131160-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających z zastrzeżeniem postanowień działu III pkt. 6 SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres z załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWIZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWIZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wskazane w Dziale V pkt. 2.1., 2.2. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł ( cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 1 – 5 przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Prudniku oddział Korfantów Nr konta 02 8905 1010 9001 0000 0651 0001 z dopiskiem: „ DOSTAWA MATERIAŁÓW WODOCIĄGOWYCH NA POTRZEBY ZGKiM W KORFANTOWIE” (wadium należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca do oferty załącza kopie przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający zwraca wniesione w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaje wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 10,00
rękojmia 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
• aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, • wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dostaw, • zmiany ilości dostaw poprzez zwiększenie podanych w przedmiocie zamówienia ilości w przypadku m. in.: zmian zakresu robót,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI