„Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą – Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą – Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni tartanowej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKostrzyn nad Odrą
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyMiasto Kostrzyn nad Odrą
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081695
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜„Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą – Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni tartanowej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Kostrzyn nad Odrą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 210966674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Graniczna 2

1.5.2.) Miejscowość: ˜Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜957278164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜inwestycje@kostrzyn.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.kostrzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą – Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni tartanowej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-cb387e67-cceb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000196/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 - Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiającybędzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnyWykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pldo konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania iodbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w regulaminie internetowej platformyzakupowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel.95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl; Pozostałe informacje zawarto w rozdziale XXSWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.13.2021.GC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 348967,29 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą – Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni o nawierzchni tartanowej”.Zakres robót obejmuje min: Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego, zawierającego boisko do koszykówki, siatkówki, tenisa ziemnego wraz z wyposażeniem, budowę bieżni 3 - torowej o długości ok. 70,0 m o nawierzchni poliuretanowej kolor/niebieski na podbudowie z kruszywa łamanego, zagospodarowanie terenów zielonych.2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszego SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. Postępowanie przezZamawiającego zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia na zadanie co najmniej jednej ofertyniepodlegającej odrzuceniu.2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenieofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu donajkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.3.Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustalonąw poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametrunajkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych zapisów; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych)b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej niezbędnej do wykonania określonego w SWZ zadania w wysokości nie niższej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).4) zdolności technicznej i zawodowej;a)wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej o wartości jednego zadania nie mniejszej niż: 400.000,00 zł.Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone dokumentami z których wynika, że roboty wskazane powyżej zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.b) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.kierownik budowy posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r., poz.220), posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiającyżąda następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innymWykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 7 do Formularza ofertowego;b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lubz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawyPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacjiekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokumentówpotwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia– 400.000 zł, b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającejwysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 400.000 zł(czterysta tysięcy złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; c) jeżeli zuzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającegopodmiotowych środków dowodowych, o których mowa ust.6 pkt 2), Wykonawca składa innepodmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przezZamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.3)W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, (zgodnie z rozdziałem V ust. 7, pkt.4 lit a) SWZ); wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 8 do Formularza ofertowego ;b)Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z rozdziałem V ust. 7, pkt.4 lit b)SWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 doFormularza ofertowego

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:1 Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Oświadczeniem w zakresie wypełnieniaobowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 3 doFormularza ofertowego.2 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacjiprojektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót, stanowiącychZałączniki nr 2, 11 i 12 do SWZ. 3 Oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp oniepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresiewskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Formularza ofertowego;–zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego. 4 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz zoświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwoupoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5 Wykonawca, który polega na zasobach innychpodmiotów składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobówwskazujące na okoliczności opisane w rozdziale V ust. 8 pkt.3 SWZ,2) oraz oświadczeniapodmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotuoraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale Vust. 8 pkt.6 SWZ., zgodnie z załącznikiem 4A i 5A do Formularza ofertowego.6 Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: 1) Pełnomocnictwo dlapełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia,2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonaniazamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,3) Oświadczenia o którym mowa wart.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);7 Informacja o wystąpieniu uZamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług –zgodnie z zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Formularza ofertowego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: 1)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia,2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakresrzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,3)Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu,spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ (składa każdy z wykonawców)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w Rozdziale XVIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania o numerze ZP.271.13.2021.GC w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 29.06.2021r. do godziny 9.30

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100 kWp - Bytom Odrzański
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100 kWp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI