„Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Kostrzynie nad Odrą”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Kostrzynie nad Odrą”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKostrzyn nad Odrą
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-15
  • ZamawiającyMiasto Kostrzyn nad Odrą
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00066050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3
w Kostrzynie nad Odrą”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957278164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kostrzyn.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3
w Kostrzynie nad Odrą”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0a7bf0-beb4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 (izolacja przyziemia i ścian piwnic) wraz z wymianą drzwi głównych oraz drzwi bocznych – ewakuacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiający
będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
do konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w regulaminie internetowej platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel.
95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl; Pozostałe informacje zawarto w rozdziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021.GC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn „Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Kostrzynie nad Odrą”.

Zakres robót obejmuje min: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z kolorystyką, ocieplenie dachu, montaż instalacji fotowoltaicznej, montaż podgrzewacza c.w.u., instalacji odgromowej, montaż podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych, roboty porządkowe.

2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszego SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. Postępowanie przez
Zamawiającego zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia na zadanie co najmniej jednej oferty
niepodlegającej odrzuceniu.2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do
najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.3.
Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną
w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru
najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa szczegółowego
warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych zapisów; Zamawiający nie określa szczegółowego
warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;a) wymagane jest wykazanie
przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co
najmniej: 500.000,00 zł.b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania środków
finansowych lub zdolności kredytowej niezbędnej do wykonania określonego w SWZ zadania w
wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł ( pięćset tysięcy złotych).4) zdolności technicznej i
zawodowej;a)wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie, remoncie w zakresie termomodernizacji obiektów
użyteczności publicznej o wartości jednego zadania nie mniejszej niż: 500.000,00 zł. Spełnienie
tego warunku musi być potwierdzone dokumentami z których wynika, że roboty wskazane
powyżej zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.b) dysponowanie odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.kierownik
budowy posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie
wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno -
budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do
właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi
wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach
określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz.220), posiadający aktualne
zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
2.kierownik robót budowlanych posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie wyższe i uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz.220), posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający
żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1
pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 7 do Formularza ofertowego;b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji
ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia
– 500.000 zł, b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000 zł
(pięćset tysięcy złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; c) jeżeli z
uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa ust.6 pkt 2), Wykonawca składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.3)
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, (zgodnie z rozdziałem V ust. 7, pkt.4 lit a) SWZ); wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 8 do Formularza ofertowego ;b)
Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z rozdziałem V ust. 7, pkt.4 lit b)
SWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do
Formularza ofertowego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:1 Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Oświadczeniem w zakresie wypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 3 do
Formularza ofertowego.2 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót, stanowiących
Załączniki nr 2, 11 i 12 do SWZ. 3 Oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o
niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Formularza ofertowego;–
zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego. 4 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z
oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo
upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5 Wykonawca, który polega na zasobach innych
podmiotów składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów
wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale V ust. 8 pkt.3 SWZ,2) oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V
ust. 8 pkt.6 SWZ., zgodnie z załącznikiem 4A i 5A do Formularza ofertowego.6 Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: 1) Pełnomocnictwo dla
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia,2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania
zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,3) Oświadczenia o którym mowa w
art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5
do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);7 Informacja o wystąpieniu u
Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług –
zgodnie z zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Formularza ofertowego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: 1)
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia,2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakres
rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,3)
Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –
zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ (składa każdy z wykonawców)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w Rozdziale XVIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania o numerze ZP.271.11.2021.GC w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 15.06.2021r. do godziny 9.30

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-14

2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI