„Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz z przebudową ciągów pieszo rowerowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rogowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774051-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774051-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Rogowo: „Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz z przebudową ciągów pieszo rowerowych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działanie 7.1. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo, krajowy numer identyfikacyjny 92351216000000, ul. ul. Kościelna  8 , 88-420  Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3024053, e-mail gmina@rogowo.paluki.pl, faks 52 3024275.
Adres strony internetowej (URL): www.rogowo.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rogowo.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rogowo.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U.2020.1041–t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz z przebudową ciągów pieszo rowerowych”
Numer referencyjny: ZP-INW.271.1.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn: 1) Przebudowa kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi; 2) Przebudowa ścieżki pieszo – rowerowej; 3) Przebudowa ścieżki pieszo – rowerowo – dydaktycznej.4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje WYKONANIE : 1) „Przebudowy kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi” a) budowy pomostu rekreacyjnego wraz z prowadzącą do niego kładką; b) wycinki trzciny; c) bagrowania dna; d) remontu nabrzeża; e) budowy wiaty rekreacyjnej; f) remontu Chaty Rybackiej; g) budowy przystani kajakowej; h) budowy slipu dla łodzi; g) infrastruktury technicznej; h) małej architektury - ławki, kosze, lamy solarne, stojaki na rowery; i) placu zabaw z podziałem na strefy: dzieci młodszych i dzieci starszych; j) siłowni plenerowej; k) boiska do siatkówki plażowej oraz piłki plażowej; l) miejsca na ognisko - pow. 56,73m2; ł) przebieralni plażowych; m) terenów utwardzonych w postaci placów i ścieżek; n) placów zieleni; 2) Przebudowy ścieżki pieszo – rowerowej a) robót ziemnych; b) obrzeży betonowych; c) nawierzchni ścieżki; d) oznakowania; e) małej architektury 3) Przebudowy ścieżki pieszo – rowerowo – dydaktycznej a) robót ziemnych; b) obrzeży betonowych; c) nawierzchni ścieżki; d) oznakowania; e) małej architektury 4.3 Opis zakresu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a) pomost – lokalizacja: działki nr 885 i 878 w m. Rogowo, - powierzchnia pomostu 126,00 m2; - długość wysunięcia pomostu w głąb jeziora 30,0m; - długość całkowita pomostu 30,0m +15,0m = 45,0 m; - szerokość całkowita -15,0m; Pomost zaprojektowano w kształcie litery L, na palach stalowych o średnicy 244 mm i grubości ścianki 10 mm ze stali S235. Na palach zamontowane zostaną oczepy pomostu – dwuteowniki stalowe HEB140. Przęsła pomostu stalowe z kształtowników HEB140. Dźwigary w układzie wolnopodpartym. Na dźwigarach oparto poprzecznice z drewna kompozytowego – o wymiarach 8x23cm stanowiące podstawę pod deski pokładu pomostu. Pokład – deski kompozytowe o wymiarach 20x4cm. Odstępy pomiędzy deskami podkładu 1 cm. b) kładka – lokalizacja: działki nr 885 i 878 w m. Rogowo - powierzchnia 66,57m; - długość całkowita 22,18m; - szerokość kładki 3,0 m; Kładka przeznaczona do połączenia ścieżki pieszo – rowerowej z pomostem rekreacyjnym, wykonana na palach kompozytowych o średnicy 200mm. Na palach zamontowane zostaną oczepy pomostu z belek kompozytowych 8x23cm. Pokład - deski kompozytowe o wymiarach 20x4cm. Odstępy pomiędzy deskami pokładu 1 cm. c) nabrzeże – lokalizacja: działka nr 885 w m. Rogowo - powierzchnia 67,00m2; - wysokość nadbrzeża nad poziomem lustra wody 1,48 m; - ilość pali 42 szt; Zakres prac obejmuje oczyszczenie nabrzeża z roślinności i odspojonych elementów, następnie uzupełnienie betonem B25 W8 F150. Wokół istniejącego nabrzeża należy wykonać opaskę wzmacniającą konstrukcję, wbić pale kompozytowe o średnicy 20 cm i długości zgodnej z częścią graficzną projektu. Następnie wykonać należy deskowanie wewnętrzne z desek kompozytowych pełniące funkcję szalunku utraconego. Przestrzeń pomiędzy palisadą, a istniejącym nabrzeżem zazbroić siatką Q523 z prętów fi10 o boku oczka 15x15cm oraz wypełnić betonem B30 W8 F150. Zbrojenie należy połączyć ze zbrojeniem powierzchniowym płyty nabrzeża, należy zachować ciągłość zbrojenia poprzez zachowanie odpowiednich zakładów siatek zbrojeniowych i dodatkowych prętów zbrojeniowych. Płytę zakończyć oczepem żelbetonowym na palisadzie. W obrębie nabrzeża zaprojektowano przystań dla kajaków i małych jednostek pływających, schody służące do znoszenia kajaków do wody oraz miejsce rekreacji i wypoczynku z ławkami i stolikami. Nawierzchnia z desek kompozytowych o przekroju 4x20cm. d) wiata rekreacyjna – lokalizacja: działka nr 885 w m. Rogowo - powierzchnia zabudowy 34,00 m2 ; - kubatura 117,90m3; - wysokość wiaty 4,84m; - długość wiaty 6,93 m; - szerokość wiaty 6,93m; Posadowienie wiaty bezpośrednie na stopach żelbetonowych. Konstrukcja drewniana z bali i krawędziaków. Konstrukcja dachu drewniana, wielospadowa. Pokrycie dachu balchodachówką o fakturze gontu drewnianego. Utwardzenie terenu pod wiatą z geokraty uniwersalnej obsianej trawą układanej na wcześniej przygotowanych warstwach podbudowy: - piasek stabilizowany mechanicznie do Is=min. 0,98 o gr.5cm, - kliniec frakcji 03-31,5mm stabilizowany mechanicznie do Is=min. 0,98 o gr.10cm, - tłuczeń frakcji 31,6-63mm stabilizowany mechanicznie do Is=min. 0,98 o gr. 10cm, - geowłóknina, - grunt rodzimy nośny. e) chata rybacka z toaletami – lokalizacja działka nr 885 w m. Rogowo Powierzchnia zabudowy: 67,00m2; Powierzchnia użytkowa: 51,60m2; Kubatura budynku: 329,10m3; Wysokość budynku: 6,33m; Długość budynku: 10,50m; Szerokość budynku - 6,38m; W skład budynku wchodzą następujące elementy funkcjonalne: A/ Parter: Sala ekspozycyjna: 41,00 m2 Toaleta : 5,30m2 Toaleta : 5,30m2 Razem PC: 51,60m2 Posadowienie budynku bezpośrednio na ławach fundamentowych. Ławy fundamentowe należy posadowić na głębokości min. 1,0 m poniżej poziomu terenu. Ławy fundamentowe wykonać jako monolityczne z betonu klasy B20 (C16/20) o grubości 40cm i szerokości wg rysunku rzut fundamentów. Ławy fundamentowe należy zbroić podłużnie w świetle ścian fundamentowych 4 prętami Ø12 ze stali klasy A-III (34GS) i poprzecznie strzemionami Ø6 co 30cm ze stali klasy A-I (St3SX). Ściany budynku murowane z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm na zaprawie do murów na cienkie spoiny lub zaprawie zwykłej cementowo – wapiennej klasy M5 i dociepleniem płytami z płyt styropianowych o gr. 20 cm mocowanym na kołki i klej w rozwianiu systemowym wybranego producenta. Konstrukcja dachu – wiązary drewniane. Dach dwuspadowy. Konstrukcja z drewna C24. Krokwie, jętki, wieszaki i nakładki z belek drewnianych z przekroju 6x18cm. Na konstrukcji dachu ułożyć deskowanie oraz papę, ułożyć kontrłaty gr. 3cm oraz łaty o przekroju 6x4 cm. Rozstaw łat zależy od rodzaju zastosowanego pokrycia, według zaleceń producenta. Pokrycie z blacho dachówki. Nadproża okienne i drzwiowe prefabrykowane. Wnętrze budynku wykończone zostanie tynkiem wapienno-cementowym. Elewacja wykończona tynkiem strukturalnym, cienkowarstwowym, postarzanym. f) boisko wielofunkcyjne do siatkówki i piłki plażowej – lokalizacja: działka nr 885 i 878 w m. Rogowo - powierzchnia boiska 468,00 m2; - długość boiska 26,00m; - szerokość boiska 18,00 m; Zakres prac budowlanych obejmuje; - oczyszczanie terenu z roślinności; - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej pod nawierzchnię piaskową; - wykonanie obrzeży systemowych, elastycznych; - wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną słupków do siatkówki plażowej oraz bramek do piłki plażowej wg instrukcji montażu dostawcy urządzeń; - wykonanie nawierzchni piaskowej; Boisko do gry jest prostokątem o wymiarach 16,00x8,00m dodatkowo obszar upadku piłki: 5,0m za linią końcową oraz za liniami bocznymi, montaż nowych słupków i siatki do siatkówki, montaż bramek do piłki plażowej wraz z siatką. Nawierzchnię boiska należy wykonać z płukanego piasku kwarcowego wolnego od kamieni, muszelek i innych przedmiotów mogących spowodować skaleczenia. Grubość nawierzchni wynosi 30cm; g) siłownia plenerowa i plac zabaw – lokalizacja: działka nr 878 i nr 885 w m. Rogowo Zakres prac budowlanych obejmuje: - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej pod nawierzchnię piaskową, - wykonanie obrzeży elastycznych, - wykonanie nawierzchni piaskowej, - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej pod nawierzchnię z geograty, - wykonanie podbudowy, - ułożenie geokraty wraz z obrzeżami, - wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną terenowych urządzeń zabawowych wg instrukcji montażu dostawcy zestawów, - montaż terenowych zestawów zabawowych z materiałów spełniających warunki bezpieczeństwa i trwałości użytkowania, - wypoziomowanie i sprawdzenie stabilności, - montaż tabliczek informacyjnych w języku Braile`a. Wyposażenie siłowni plenerowej obejmują następujące urządzenia: - sztanga do wypychania i krzesło, - wyciąg górny dla niepełnosprawnych i wyciąg górny, - surfer dla niepełnosprawnych i surfer, - rower (ręce i nogi) i rower, - biegacz i orbitrek, - prasa nożna i wioślarz, - stepper i twister Wyposażenie Placu Zabaw obejmuje podział na: STREFĘ DZIECI MŁODSZYCH – wykaz urządzeń: - zestaw integracyjny, w skład którego wchodzi:• tablica edukacyjna – kółko i krzyżyk,• tablica edukacyjna – zegar,• tablica edukacyjna – spirala obrotowa,• tablica edukacyjna muzyczna – ksylofon,• tablica edukacyjna – mapa świata,• tablica edukacyjna – sklepik,• wieża z dachem dwuspadowym,• tablica z siedziskiem,• płotek wyokrąglony,• przejście ”tuba”,• tablica edukacyjna – alfabet Braile`a,• tablica edukacyjna – bulaj, - mały zabawowy zestaw, w skład którego wchodzi:• podest niski 59cm,• podest wysoki 90cm,• schodki,• zjeżdżalnia,• wejście liniowe,• tablica edukacyjna – okienko – 2szt.,• tablica edukacyjna – z modułem obrotowym,• zabezpieczenie podestów – 2 szt.,• słup z flagą - bujak sprężynowy – 2 szt., - huśtawka wahadłowa, - bujak autko, STREFĘ DZIECI STARSZYCH – wykaz urządzeń: - karuzela tarczowa, - zestaw zabawowy, w skład którego wchodzi:• wieża z dachem dwuspadowym – 2szt.,• podest bez dachu,• zjeżdżalnia,• ścianka wspinaczkowa – 2 szt.,• tablica edukacyjna z ruchomymi elementami,• przejście – drabinka na linach,• tablica edukacyjna okienko,• zjazd rurowy,• przejście linowe,• tablica edukacyjna bulaj,• drabinka,- huśtawka ważka,- huśtawka bocianie gniazdo,- piramida - zestaw sprawnościowy, w skład którego wchodzi:• moduł przejście trójkątne,• moduł lin do wspinaczki z podestami,• moduł przejście linowe tuba,• moduł lin do wspinaczki,• moduł przeplotnia pajęczyna,• moduł przeplotnia h) plaża – lokalizacja: działka nr 878 i nr 885 w m. Rogowo. Teren – część nawierzchnia piaskowa i część porośnięta trzcinami przeznaczonymi do wycinki. W obrębie plaży oprócz nawiezienia piasku planuje się wydzielenie kąpieliska dla dzieci i osób pływających. Kąpielisko dla dzieci – forma brodzika o wymiarach 5x15m i głębokości wody do 40cm, wydzielone bojkami i siatką. Kąpielisko dla dorosłych zostanie wydzielone bojkami na przedłużeniu załamanej części pomostu. Przybliżone wymiary kąpieliska – 30x26m Zakres prac przy wykonywaniu plaży wraz z kąpieliskiem obejmuje: - wycięcie trzcin w obrębie kąpieliska, - oczyszczenie terenu przy brzegu, - zdjęcie warstwy ziemi w obrębie plaży, - ułożenie warstwy separacyjnej z agrowłókniny, - wykonanie nawierzchni piaskowej grubości 50cm, - wydzielenie kąpieliska dla dzieci i osób pływających. Usunięcie trzciny i innej roślinności wodnej (teren jeziora Rogowskiego) do głębokości około 1,00m należy wykonać ręcznie poprzez wyrywanie i hakowanie. Na większej głębokości do poziomu około 2,00 m poniżej poziomu wód jeziora usunięcie trzciny należy wykonań z łodzi wyposażonej w kosiarkę mechaniczną. Wycinkę trzciny należy wykonać bezpośrednio przy dnie jeziora (około 10 cm od dna jeziora). Następnie należy wykonać bagrowanie dna na odcinku równym długości plaży o zasięgu około 20 m w stronę jeziora. Wycinka trzcin obejmuje obszar o długości około 105 mb w pasie o szerokości około 20,0m. Łączna powierzchnia trzciny do usunięcia wynosi około 1706,6m2. i) ścieżka pieszo – rowerowej – lokalizacja: działka nr 925/2 oraz 1032 w m. Rogowo. - szerokość 3,50m - część przeznaczona do ruchu rowerowego o szerokości 2,0m – nawierzchnia asfaltowa., - część przeznaczona do ruchu pieszego o szerokości 1,50m – nawierzchnia kostki betonowej Zakres robót obejmuje przebudowę ścieżki pieszo-rowerowej pomiędzy ulicami Kolejową oraz Kościelną. Szerokość użytkowa ścieżki 3,0m a długość całej ścieżki to 510m podzielona na trzy odcinki. Pierwszy rozpoczynający się od ul. Kolejowej dochodzący do dz. 930 o długości 98m, drugi rozpoczynający się na skrzyżowaniu z dz. 930 a kończący się przy skrzyżowaniu z działami 1063 i 1027/1 długości 78m, trzeci rozpoczynający się na wymienionym skrzyżowaniu i kończący się przy ul. Kościelnej długości 334m. Zakres robót obejmuje również małą architekturę, w tym: - zakup i montaż ławki drewnianej, - zakup i montaż kosza na śmieci, - zakup i montaż lamp solarnych j) ścieżka pieszo – rowerowo – dydaktyczna -lokalizacja : działka nr 1204/2, 1203, 1205 oraz 1166 w m. Rogowo Zakres robót obejmuje przebudowę ścieżki pieszo-rowerowo-dydaktycznej pomiędzy ul. Kościelną a drogą powiatową nr 2326C. Szerokość użytkowa ścieżki 3,0 m a długość całej ścieżki to 629m. podzielona na dwa odcinki. Pierwszy o długości 195m zlokalizowany pomiędzy ul. Kościelną, drugi rozpoczynający się na skrzyżowaniu z ul. Kościelną a kończący się przy skrzyżowaniu z drogą powiatową 2326C. Pierwszy odcinek - należy wykonać z nawierzchni łączonej (kostka betonowa + nawierzchnia asfaltowa), a drugi odcinek w całości nawierzchnia asfaltowa. Zakres robót obejmuje również małą architekturę, w tym: - zakup i montaż ławki drewnianej, - zakup i montaż kosza na śmieci, - zakup i montaż lamp solarnych, - zakup i montaż tablic informacyjno – dydaktycznych4.4 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, zawarte zostały w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części „SIWZ”): a) Załącznik nr 7 wzorze umowy wraz z załącznikami; b) Załącznik nr 8 Projekt budowlany Przebudowa i rozbudowa kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi; Warunki techniczne c) Załącznik nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB): - Roboty ogólnobudowlane, - Instalacje elektryczne, - Instalacje sanitarne, - Wiata drewniana, - Pomost, - Kładka kompozytowa oraz nabrzeże, - Utwardzenie terenu, - Siłownia plenerowa i plac zabaw, - Plaża, boisko i kąpielisko; d) Załącznik nr 10 Przedmiary robót, kosztorysy nakładcze; e) Załącznik nr 11 Projekt budowlany Przebudowy ścieżki pieszo-rowerowej; f) Załącznik nr 12 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); g) Załącznik nr 13 Przedmiary robót, kosztorysy nakładcze; h) Załącznik nr 14 Projekt budowlany Przebudowy ścieżki pieszo – rowerowo- dydaktycznej; i) Załącznik nr 15 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); j) Załącznik nr 16 Przedmiary robót, kosztorysy nakładcze; k) Załącznik nr 17 Operat wodnoprawny; l) Załącznik nr 18 Pozwolenie wodno prawne; Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej www.rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45223100-7
45223500-1
45242000-5
45243000-2
45310000-3
45320000-6
45330000-9
45400000-1
45500000-2
45233140-2
45233161-5
45233162-2
45262210-6
45262500-6
45420000-7
45431200-9
45442100-8
45443000-4
45324000-4
45311100-1
45315700-5
45312310-3
45300000-0
45332000-3
45331000-6
45261100-5
45233250-6
45233260-9
45421160-3
45233150-5
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.10.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
29.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał tj. zakończył robotę budowlaną wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien udokumentować co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu o konstrukcji stalowej lub drewnianej posadowionego na palach. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku – Załącznik nr 4 do SIWZ. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: - kierownika budowy, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót), - kierownika robót, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń tj. instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót), - kierownika robót, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń tj. instalowanie stacji rozdzielczych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót); - kierownika robót posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z ograniczeniem posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót); Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk przez jedną osobę. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333- t.j) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 – t.j.) Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku – Załącznik nr 5 do SIWZ.6.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga do Wykonawcy podania imienia i nazwiska wskazanego kierownika budowy/robót - osoby wykonującej czynności przy realizacji zamówienia wraz z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące; 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu. 3) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał tj. zakończył robotę budowlaną wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien udokumentować co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu o konstrukcji stalowej lub drewnianej posadowionego na palach. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku – Załącznik nr 4 do SIWZ. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: - kierownika budowy, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót), - kierownika robót, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń tj. instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót), - kierownika robót, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń tj. instalowanie stacji rozdzielczych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót); - kierownika robót posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z ograniczeniem posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI. SIWZ a dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający żąda: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.2 Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2) zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w poniższych okolicznościach; a) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; Wydłużenie czasu trwania umowy winno być odnotowane przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego. 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) zmiany sposobu wykonania robót budowlanych na skutek zamian technologicznych spowodowanymi następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmiennie od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, f) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadku wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 5) wystąpienia zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług – cena netto pozostanie bez zmian – a zmiana wynagrodzenia brutto będzie dotyczyć faktur wystawionych od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających wartość stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1, bez konieczności sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. Ustawowa stawka VAT będzie doliczana do ceny netto podanej w ofercie przetargowej. 19.3 Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane faksem albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób, wskazujący Wykonawcę, datę i miejsce zawarcia umowy.19.4 Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w pkt. 19.3 jeżeli: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a) w przypadku trybu przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> >Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI