Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodników w miejscowościach: Pręczki i Świeżawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rogowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775403-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775403-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Rogowo: Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodników w miejscowościach: Pręczki i Świeżawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo, krajowy numer identyfikacyjny 910866732, ul. Rogowo  51 , 87-515  Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 801 622, , e-mail przetargi@rogowo.pl, , faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rogowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.rogowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.rogowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Obowiązuje forma papierowa
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodników w miejscowościach: Pręczki i Świeżawy
Numer referencyjny: Og.271.P.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rodzaj zamówienia: Roboty budowlaneNazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodników w miejscowościach: Pręczki i Świeżawy1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: I. CZĘŚĆ ; BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PRĘCZKI O DŁUGOŚCI 0,257 km Zakres robót:1) Roboty przygotowawcze, w tym:a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych w terenie równinnymb) Rozebranie krawężników betonowychc) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych2) Podbudowya) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 30cm – chodnikib) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 40cm – zjazdyc) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie - nawierzchnia zjazdów, i chodnikówd) Warstwa odsączająca o gr. 10 cm – zjazdye) Warstwa odcinająca o gr. 10 cm – chodnikif) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.20cm – zjazdyg) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.10cm - chodniki3) Nawierzchniea) Nawierzchnia z kostki betonowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej – zjazdyb) Nawierzchnia z kostki betonowej (szara) gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - chodniki4) Pobocza a) Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym wraz z uformowaniem i zagęszczeniem5) Oznakowanie poziome b) Oznakowanie poziome - przejście dla pieszych6) Oznakowanie pionowe c) Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych o średnicy 50mm d) Przymocowanie tarcz znaków do słupkówe) Przestawienie znaków pinowoych (D-42 i D-43)7) Elementy ulic a) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - chodnikib) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x22cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - przejścia dla pieszych, zjazdy z kostki betonowejc) Ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - zjazdy z kostki betonowejd) Ustawienie obrzeża betonowego o wym. 6x20cm na ławie betonowej z oporem8) Inne roboty a) Regulacja wysokościowa studzienek telekomunikacyjnychb) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej2. CZĘŚĆ ; BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEŻAWY O DŁUGOŚCI 0,879 km Zakres robót:1) Roboty przygotowawcze: a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych w terenie równinnymb) Rozbiórka krawężnika betonowegoc) Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej2) Podbudowy:a) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 30cm – chodnikib) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 40cm – zjazdyc) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 35cm - poszerzenie jezdni, ściek korytkokowyd) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie - nawierzchnia zjazdów, i chodników, poszerzenie jezdnie) Warstwa odsączająca o gr. 10 cm – zjazdyf) Warstwa odsączająca o gr. 10 cm – chodnikig) Warstwa odsączająca o gr. 15 cm - poszerzenie jezdnih) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.20cm – zjazdyi) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.10cm – chodnikij) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.25cm - poszerzenie jezdni3) Nawierzchnie: a) Nawierzchnia z kostki betonowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej – zjazdyb) Nawierzchnia z kostki betonowej (szara) gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - chodniki4) Pobocza: a) Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym wraz z uformowaniem i zagęszczeniem5) Oznakowanie pionowe: b) Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych o średnicy 50mm c) Przymocowanie tarcz znaków do słupkówd) Przestawienie znaków pionowych (D-42 i D-43)6) Elementy ulic: a) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - chodnikib) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x22cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - przejścia dla pieszych, zjazdy z kostki betonowejc) Ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - zjazdy z kostki betonowejd) Ustawienie obrzeża betonowego o wym. 6x20cm na ławie betonowej z oporeme) Wykonanie ścieków podchodnikowych na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 10cmf) Umocnienie skarp i dna rowu płytami betonowymi o wym. 50x50cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10cm - wyloty ścieków podchodnikowych (umocnienie na długości 1,0m)g) Wykonanie ścieku drogowego typ korytkowy o wym. 50x50x15cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu cementowego klasy C16/207) Inne roboty: a) Umocnienie skarpy płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, wolne przestrzenie wypełnione humusem i obsiane trawąb) Odtworzenie rowów odwadniających - oczyszczenie i odmuleniec) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej3. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia, czyli szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami Projekt budowlany pn „'Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodnika w miejscowości Świeżawy” oraz 'Przebudowa drogi powiatowej nr 2215C Dylewo-Rogowo polegająca na budowie chodnika w miejscowości Pręczki” Branża Drogowa, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków.Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków.Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) W zakresie wykazania się stosownym doświadczeniem:Zamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PRĘCZKI: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 250 m każda. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEŻAWY: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 870 m każda. Przy czym jeśli Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia ma obowiązek wykazania spełnienia warunku tylko co do dłuższego odcinka czyli: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 870 m każda. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.2) W zakresie wykazania się stosownymi kwalifikacjami zawodowymiZamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:a) Kierownik budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne (równoważne) uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.3.1. Wykonawca, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postepowania:1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1c do Specyfikacji.9.3.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.9.3.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty, o których mowa w ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Podany powyżej przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.9.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:9.4.1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, w tym kubatury budynku budowanego, rozbudowywanego, przebudowywanego lub nadbudowywanego, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PRĘCZKI: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 250 m każda. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEŻAWY: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 870 m każda. 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące osoby w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownych zdolności zawodowych: a) Kierownik budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne (równoważne) uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9.3.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.9.3.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty, o których mowa w ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Podany powyżej przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.9.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:9.4.1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, w tym kubatury budynku budowanego, rozbudowywanego, przebudowywanego lub nadbudowywanego, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PRĘCZKI: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 250 m każda. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEŻAWY: co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości przynajmniej 870 m każda. 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące osoby w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownych zdolności zawodowych: a) Kierownik budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne (równoważne) uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji.2) Kosztorysy ofertowe wypełniony w poszczególnych pozycjach, w tym z podaniem stawek jednostkowych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do Specyfikacji.3) Informacja dot. podwykonawców, w tym zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Specyfikacji – jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,4) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika – jeżeli został ustanowiony (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) . 5) Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli jest wymagane, w formie, terminie i kwocie określonej w SIWZ.Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu, tj:1) Oświadczenie wykonawcy dot. wstępnego potwierdzenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do Specyfikacji2) Oświadczenie wykonawcy dot. wstępnego potwierdzenia o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do Specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści postanowień umowy winny zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w zakresie:1) zmiany zakresu części zamówienia, które zlecane będą podwykonawcom oraz zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców;2) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe;3) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;4) zastąpienie wykonawcy nowym wykonawca, który zastępuje dotychczasowego wykonawcę w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabywa dotychczasowego wykonawcę lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;5) zmiany terminu realizacji zamówienia, z jednoczesnym przedłużeniem, jeżeli zajdzie taka konieczność, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z uwagi na:a) działanie siły wyższej;b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było uniknąć lub przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności;c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie;d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego;e) konieczność dokonania w dokumentacji projektowej niezbędnych zmian niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy mających wpływ na czas realizacji robót;f) realizację w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem zamówienia powodujących konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań,6) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z:a) konieczności ograniczenia zakresu robot, czyli rezygnacja z części robót, w tym wynikająca w szczególności z potrzeby dokonania w dokumentacji projektowej niezbędnych zmian niemożliwych do wykrycia na etapie zawarcia umowy; b) konieczności realizacji dodatkowych dostaw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu, których realizacja stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia;c) konieczności realizacji robót w sposób zmieniony, których zmiana stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, w tym wynikająca m.in. z potrzeby zmiany materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu wykonania przedmiotu umowy;d) zmiany stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej po dacie otwarcia ofert,e) z innych konieczności pod warunkiem, że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,7) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób;b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (w szczególności rezygnacji),8) zmiany materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu wykonania przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach:a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikające ze stwierdzonych wad w tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;b) konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo;c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;e) innych zmian, niezależnie od ich wartości zmiany, pod warunkiem, że nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – Prawo zamówień publicznych.9) Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na nieuzasadnione opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.10) Wykonawca nie jest uprawniony do żądania przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. 11) Nie stanowią zmiany postanowień zawartej umowy następujące zmiany:a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana nr rachunku bankowego);b) danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.12) Zmiana umowy możliwa jest również w trybie art. 15 r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz. U z 2020r. poz.374 z późn. zm,).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PRĘCZKI O DŁUGOŚCI 0,257 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót:1) Roboty przygotowawcze, w tym:a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych w terenie równinnymb) Rozebranie krawężników betonowychc) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych2) Podbudowya) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 30cm – chodnikib) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 40cm – zjazdyc) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie - nawierzchnia zjazdów, i chodnikówd) Warstwa odsączająca o gr. 10 cm – zjazdye) Warstwa odcinająca o gr. 10 cm – chodnikif) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.20cm – zjazdyg) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.10cm - chodniki3) Nawierzchniea) Nawierzchnia z kostki betonowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej – zjazdyb) Nawierzchnia z kostki betonowej (szara) gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - chodniki4) Pobocza a) Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym wraz z uformowaniem i zagęszczeniem5) Oznakowanie poziome b) Oznakowanie poziome - przejście dla pieszych6) Oznakowanie pionowe c) Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych o średnicy 50mm d) Przymocowanie tarcz znaków do słupkówe) Przestawienie znaków pinowoych (D-42 i D-43)7) Elementy ulic a) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - chodnikib) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x22cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - przejścia dla pieszych, zjazdy z kostki betonowejc) Ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - zjazdy z kostki betonowejd) Ustawienie obrzeża betonowego o wym. 6x20cm na ławie betonowej z oporem8) Inne roboty a) Regulacja wysokościowa studzienek telekomunikacyjnychb) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEŻAWY O DŁUGOŚCI 0,879 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót:1) Roboty przygotowawcze: a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych w terenie równinnymb) Rozbiórka krawężnika betonowegoc) Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej2) Podbudowy:a) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 30cm – chodnikib) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 40cm – zjazdyc) Wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV, głęb. 35cm - poszerzenie jezdni, ściek korytkokowyd) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie - nawierzchnia zjazdów, i chodników, poszerzenie jezdnie) Warstwa odsączająca o gr. 10 cm – zjazdyf) Warstwa odsączająca o gr. 10 cm – chodnikig) Warstwa odsączająca o gr. 15 cm - poszerzenie jezdnih) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.20cm – zjazdyi) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.10cm – chodnikij) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 gr.25cm - poszerzenie jezdni3) Nawierzchnie: a) Nawierzchnia z kostki betonowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej – zjazdyb) Nawierzchnia z kostki betonowej (szara) gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - chodniki4) Pobocza: a) Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym wraz z uformowaniem i zagęszczeniem5) Oznakowanie pionowe: b) Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych o średnicy 50mm c) Przymocowanie tarcz znaków do słupkówd) Przestawienie znaków pionowych (D-42 i D-43)6) Elementy ulic: a) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - chodnikib) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x22cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - przejścia dla pieszych, zjazdy z kostki betonowejc) Ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25cm na ławie z oporem z betonu C12/15 - zjazdy z kostki betonowejd) Ustawienie obrzeża betonowego o wym. 6x20cm na ławie betonowej z oporeme) Wykonanie ścieków podchodnikowych na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 10cmf) Umocnienie skarp i dna rowu płytami betonowymi o wym. 50x50cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10cm - wyloty ścieków podchodnikowych (umocnienie na długości 1,0m)g) Wykonanie ścieku drogowego typ korytkowy o wym. 50x50x15cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu cementowego klasy C16/207) Inne roboty: a) Umocnienie skarpy płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, wolne przestrzenie wypełnione humusem i obsiane trawąb) Odtworzenie rowów odwadniających - oczyszczenie i odmuleniec) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę budynku warsztatowego stolarni - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę budynku warsztatowego stolarni z częścią biurowo-socjalną i magazynową. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI