Zadanie nr 1- Budowa ul. Źródlanej w Końskich i/lub Zadanie nr 2- Rozbudowa drogi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie nr 1- Budowa ul. Źródlanej w Końskich i/lub Zadanie nr 2- Rozbudowa drogi gminnej Końskie-Stadnicka Wola i/lub Zadanie nr 3- Budowa drogi gminnej łącznika ul. Polnej i Krakowskiej w Końskich i/lub Zadanie nr 4- Przebudowa drogi wew. ul. Warsztatowej w Końskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Końskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-10
  • Numer ogłoszenia501630-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501630-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.

Gmina Końskie: Zadanie nr 1- Budowa ul. Źródlanej w Końskich i/lub Zadanie nr 2- Rozbudowa drogi gminnej Końskie-Stadnicka Wola i/lub Zadanie nr 3- Budowa drogi gminnej łącznika ul. Polnej i Krakowskiej w Końskich i/lub Zadanie nr 4- Przebudowa drogi wew. ul. Warsztatowej w Końskich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów  1 , 26-200  Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umkonskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umkonskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Końskich Końskie, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1- Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1- Budowa ul. Źródlanej w Końskich i/lub Zadanie nr 2- Rozbudowa drogi gminnej Końskie-Stadnicka Wola i/lub Zadanie nr 3- Budowa drogi gminnej łącznika ul. Polnej i Krakowskiej w Końskich i/lub Zadanie nr 4- Przebudowa drogi wew. ul. Warsztatowej w Końskich
Numer referencyjny: ZP- 271.1.1.2020.EP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1. Budowa ul. Źródlanej w Końskich. W zakres inwestycji wchodzi w szczególności: - budowa odcinka drogi o nawierzchni kostkowej o długości ok. 370m, - budowa chodników o nawierzchni kostkowej, - powierzchniowe odwodnienie drogi poprzez spadki poprzeczne i podłużne ulicy, - budowa oświetlenia ulicznego, - usunięcie kolizji sieci energetycznej oraz teletechnicznej, - zabezpieczenie sieci, - regulacja studni kanalizacyjnych i zaworów wodnych, - oznakowanie poziome, roboty rozbiórkowe i porządkowe - obsługa geodezyjna. W rejonie inwestycji zidentyfikowano następujące sieci: kanalizacji sanitarnej, elektryczna, wodociągowa, gazowa, teletechniczna. Przyjęte parametry techniczne dróg: - kategoria ruchu: KR2 - klasa dróg publicznych: droga gminna, kat. D – dojazdowa - prędkość projektowa: 30 km/h - chodniki: km 0+000 do 0+207: chodnik o szerokość 2,00m km 0+207 do 0+370: jezdnia o charakterze pieszo-jezdnym parametry geometryczne: - szerokość jezdni: 5,50m (12,50m w przypadku placu manewrowego) - spadek jezdni: jednostronny 2% - szerokość zjazdów: 3,0÷5,0m Konstrukcja nawierzchni : K1 – Konstrukcja nawierzchni jezdni ul. Źródlana: - w-wa ścieralna, kostka betonowa wibroprasowana -8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - podbudowa zasadnicza, beton cementowy C16/20 22 cm - w-wa mrozoochronna, grunt stabilizowany cementem C1,5/2 20 cm - w-wa ulepszonego podłoża, grunt niewysadzinowy doprowadzony do nośności E2 ≥ 80 MPa o CBR ≥ 20% 25 cm K2 – Konstrukcja nawierzchni chodnika/zjazdów: - w-wa ścieralna, kostka betonowa wibroprasowana 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - podbudowa zasadnicza, kruszywo stab. mech. 0/31,5 15 cm Odwodnienie ma odbywać się powierzchniowo poprzez nadanie nawierzchni jezdni i chodników odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Roboty ziemne, kolizje. Roboty przygotowawcze. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne. Nadmiar gruntu i destrukt odwieźć na miejsce wskazane przez Inwestora. Uzbrojenie. Z uwagi na istniejące uzbrojenie roboty ziemne winny być wykonywane za wiedzą i pod nadzorem właściwych branżowo służb. W pobliżu istniejącego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Gdyby w czasie prowadzenia robót ziemnych natrafiono na przypadkowe kable lub przewody (nie pokazane na planie sytuacyjno-wysokościowym) należy je zabezpieczyć i powiadomić odpowiedniego użytkownika. Podczas pracy sprzętu w pobliżu napowietrznej linii energetycznej należy spełnić wymogi związane z bezpieczeństwem wynikającym z wymaganych odległości stref zagrożenia. W razie konieczności należy linie czasowo wyłączyć. Rury osłonowe. Na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych, na których brakuje rur ochronnych należy nałożyć rury osłonowe dwudzielne typu AROT A PS. Ułożenie i zabezpieczenie wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Regulacje. Włazy studni ks, oraz zasuwy wodociągowe i gazowe zlokalizowane w pasie drogowym, należy wyregulować wysokościowo do rzędnych projektowanych. W kosztorysie ujęto wymianę włazów ks, obudowy zasuw wody i gazu. Projekty usunięcia kolizji sieci energetycznej oraz teletechnicznej stanowią osobne opracowania branżowe. Zieleńce – Spadek poprzeczny zieleńców zmienny dla dostosowania się do terenu istniejącego. Zieleńce należy pokryć warstwą humusu gr. 5cm i obsiać trawą. Zadanie nr 2. Rozbudowa drogi gminnej Końskie – Stadnicka Wola. W zakres inwestycji wchodzi w szczególności: - wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego - rozebranie barier ochronnych stalowych sprężystych przy istniejącym przepuście pod koroną drogi gminnej w km 0+149,50, rozbiórka poręczy ochronnych sztywnych „typu olsztyńskiego” przy przepuście w km 0+478 - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 8 cm wraz z podbudową z kruszywa o grubości 20 cm pod budowę zamiennego przepustu w km 0+478 - rozbiórka istniejącego przepustu z rur PEHD 1 Ø 40 cm o długości 7,00 m Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+612,91 na istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o następującej konstrukcji : - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S dla ruchu KR1 o grubości 5 cm, - warstwa wyrównawczo wzmacniająca nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11W dla ruchu KR1 o średniej grubości 4 cm (100kg/m2) Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na odcinkach poszerzeń nawierzchni do 6,00 m lub 5,50 m od km 0+000 do km 0+612,91 o następującej konstrukcji : - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S dla ruchu KR1 o grubości 5 cm, - warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W dla ruchu KR1 o grubości 4 cm - podbudowa zasadnicza poszerzenia z betonu asfaltowego AC 16P o grubości 6 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm (mieszanka niezwiązana C50/30) - wzmocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 2,50 MPa o grubości warstwy 15 cm Wykonanie zjazdów z drogi gminnej na posesje poprzez obniżenie krawężników na wjazdach do każdej działki na wysokość wystawania 3 cm lub poprzez utwardzone kruszywem pobocze . Wykonanie robót ziemnych pod rozbudowę konstrukcji nawierzchni drogi: - roboty ziemne poprzeczne (na miejscu), - roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów z przewozem na nasypy w obrębie budowy - roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypów z dowozem materiału z dokopu. Ustawienie krawężników betonowych ulicznych wibroprasowanych wystających 12 cm i 10 cm (na miejscach postojowych o wymiarach 15 x 30 x 100 cm. Jedynie na zjazdach krawężniki zostaną obniżone i będą wystawać 3 cm ponad krawędź nawierzchni drogi gminnej . Ustawienie krawężników betonowych najazdowych wibroprasowanych wystających max. 4 cm (wjazdy na miejsca postojowe o wymiarach 15 x 30 x 100 cm Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych o następującej konstrukcji nawierzchni : - warstwa ścieralna nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1 : 4) o grubości 5 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm (mieszanka niezwiązana C50/30) - wzmocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 2,50 MPa o grubości warstwy 15 cm Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową. Odwodnienie. Wykonanie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej Ø 50 cm z osadnikiem bez syfonu z kratą zamykaną zatrzaskową według KPED. Wykonanie studni rewizyjnej Ø 1200 mm w km 0+172. Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 200 mm łączonych na złączki gumowe szczelne łączących studzienki ściekowe ze studniami rewizyjnymi. Wykonanie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej Ø 50 cm nad przepustami z kratą zamykaną zatrzaskową według KPED. Wykonanie przepustu z rur PEHD o średnicy 60 cm (km 0+478) na ławie z mieszanki związanej cementem c 5/6 o długości 9,00 m wraz z murkami czołowymi ze skrzydełkami (tzw. „dok”). Wykonanie części przelotowej przepustu dwuotworowego 2 Ø 80 cm jako przedłużenie istniejącego przepustu pod koroną drogi gminnej w km 0+149,50 wraz z ławą fundamentową, płytami zespalającymi, izolacjami i ze ścianką czołową wylewaną na miejscu (beton konstrukcyjny C 25/30). Ułożenie ścieku z prefabrykatów betonowych 50 x 50 x 15 cm na ławie ze stabilizacji cementem. Humusowanie skarp wykopów i nasypów warstwą ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą (warstwa humusu o grubości 10 cm). Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci : - ustawienia barier ochronnych stalowych jednostronnych – przekładkowych Sp-09 przy przepustach (w km 0+149,50 i w km 0+478) - ustawienie poręczy ochronnych z pochwytem z rur stalowych nierdzewnych o rozstawie słupków co 1,50 m - ustawienia znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu, (oznakowanie poziome jezdni masami termoplastycznymi o grubości 3÷4 mm – linie P-10 (przejście obniżenia krawężników na przejściach dla pieszych do światła 2 cm (krawężnik wystający 2 cm ponad krawędź nawierzchni drogi). Budowę oświetlenia ulicznego zgodnie z warunkami ustalonymi przez PGE Dystrybucja – ilość słupów oświetleniowych na fundamencie prefabrykowanym z oprawami drogowymi LED na wysięgnikach – 21 szt. - budowę sieci kablowej niskiego napięcia wydzielonej dla oświetlenia drogowego Likwidację kolizji rozbudowy drogi z istniejącym kablem SN (średniego napięcia). Likwidację kolizji sieci telekomunikacyjnej przez przebudowę sieci telekomunikacyjnej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej Woj. Świętokrzyskiego. Likwidację kolizji sieci telekomunikacyjnej przez przebudowę sieci telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. Budowę Kanału Technologicznego (KTu i KTp) wraz z przynależnymi studniami kablowymi typu SK-1. - obsługa geodezyjna, - roboty porządkowe. Zadanie nr 3. Budowa drogi gminnej łącznika ul. Polnej i Krakowskiej w Końskich. W zakres inwestycji wchodzi w szczególności: budowa odcinka drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 94,70 m: - budowę skrzyżowana z ul. Polną, - budowa jednostronnego chodnika, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie odwodnienia drogi – kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanału technologicznego, - budowa placu manewrowego, - wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - obsługa geodezyjna - oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu. W pasie drogi zlokalizowane jest następujące uzbrojenie terenu: sieć elektroenergetyczna podziemna, sieć teletechniczna podziemna, sieć gazowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa. Przyjęte parametry techniczne dróg: - kategoria ruchu: KR2 - klasa dróg publicznych: droga gminna, kat. D – dojazdowa - prędkość projektowa:30 km/h - chodnik jednostronny: - szerokość chodnika:2,00m - spadek chodnika: jednostronny 2% (w stronę jezdni), parametry geometryczne: - szerokość jezdni: 5,00m - 6,00m - spadek jezdni: jednostronny 2 %. Konstrukcja drogi gminnej – K1 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 8 cm - podbudowa, kruszywo C90/3, 0/31,5 stabilizowane mechanicznie 20 cm - kruszywo stabilizowane cementem C3/4 MPa 20 cm - warstwa podłoża z gruntu niewysadzanego k≥8m/d 25 cm. Konstrukcja chodników – K2 - kostka brukowa betonowa prostokątna 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo stabilizowane cementem C3/4 MPa 15 cm - warstwa odsączająca z gruntu niewysadzinowego k≥8m/d 20 cm - Konstrukcja zjazdów – K3 - kostka brukowa betonowa prostokątna 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo stabilizowane cementem C3/4 MPa 20 cm - warstwa odsączająca z gruntu niewysadzinowego k≥8m/d 20 cm. Jezdnię przy chodnikach należy obramować krawężnikami betonowymi. Zastosowano krawężniki drogowe o wymiarach 15x30cm. Krawężniki należy wynieść 10cm powyżej poziomu jezdni. Krawężniki należy posadowić na ławie betonowej z oporem – beton na ławę C12/15. Chodniki zostaną obramowane obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30cm posadowionymi na ławie betonowej C12/15 z oporem. Nawierzchnie chodników należy ułożyć z kostki brukowej betonowej typu HOLAND grubości 8cm. Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne poprzez wpusty uliczne do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Szczegóły w zakresie odwodnienia wg projektu branży sanitarnej. Kanał technologiczny, budować z kablowych rur polietylenowych wysokiej gęstości ≥940kg/m3 średnicy 110mm karbowanych dwuwarstwowych z wewnętrzną warstwą gładką typu HDPE 110/6,3. Sztywność obwodowa stosowanych rur powinna wynosić min. 8kN/m2. Roboty ziemne, kolizje: Roboty przygotowawcze – przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne. Klasyfikacji materiału z rozbiórki pod kątem wtórnego użycia dokona Uzbrojenie – z uwagi na istniejące uzbrojenie roboty ziemne winny być wykonywane za wiedzą i pod nadzorem właściwych branżowo służb. W pobliżu istniejącego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Podczas wykonywania prac budowlanych stosować się ściśle do warunków i opinii, które stanowią załącznik do niniejszej dokumentacji. Gdyby w czasie prowadzenia robót ziemnych natrafiono na przypadkowe kable lub przewody (nie pokazane na planie sytuacyjno-wysokościowym) należy je zabezpieczyć i powiadomić odpowiedniego gestora. Punkty osnowy geodezyjnej – prace ziemne w pobliżu tych punktów należy prowadzić ręcznie pod nadzorem geodety. W przypadku zniszczenia lub naruszenia punktów osnowy należy je wznowić przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego. Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Warsztatowej w Końskich. Planowany do przebudowy odcinek ma długość 350 m, szerokość jezdni 3,5 m z mijanką oraz pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa. Droga będzie posiadała nawierzchnię bitumiczną, ze 2% spadkami, obrzeżona krawężnikami 12*30*100 cm. Kategoria ruchu: KR 3. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - korytowanie (ist. nawierzchnia pod w-wy konstrukcyjne na gł. śr. 60 cm), - wykonanie stabilizacji cementem Rm2,5MPa gr. 20 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. gr. w-wy 25 cm - ustawienie obrzeży betonowych 12*30*100 cm, - wykonanie podbudowy zasadniczej z bet. asfaltowego AC 16P gr. w-wy 6cm, - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. w-wy 5 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. w-wy 4 cm, - regulacja studni kanalizacji sanitarnej (na pierścieniach betonowych) – 6 szt. - utwardzenie poboczy (obustronnie) kruszywem fr 0-31,5mm szer. 0,75 cm gr. 10 cm, - roboty porządkowe, - obsługa geodezyjna. (Uwaga dot. zdania nr 4: w trakcie prowadzone roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej na odcinku ok. 220 m. Planowany termin zakończenia robót to 31 maja 2020 r.) Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dot. zadania nr 2) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenie na użytkowanie, zgody na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogi powiatowej, krajowej oraz innych zgód i zezwoleń wynikających z dokumentacji

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-23
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca - wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie drogi o wartości min : zad. 1 i zad. 3- 700 000,00 zł brutto, zad.2- 1 200 000,00 zł brutto, zad. 4- 300 000,00 zł brutto uwaga: W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie drogi o największym udziale wartościowym dla zadań na które składana jest oferta. 4.2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną : - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. ( zad. 1 i/lub zad.2 i/lub zad. 3 i/lub zad.4 ). uwaga: funkcje o której mowa powyżej można łączyć na kilku robotach o jakich mowa w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wszystkie osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia tłumacza języka polskiego. Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć ww. osobom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w pkt. 5.3.2 a- –jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.2 a- powyżej składa: a) w przypadku dokumentów, o których mowa w 5.3.2 a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy, o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone., sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. c) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej Załącznik nr 9 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy: a) wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne b) wystąpi siła wyższa c) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, d) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; e) nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów f) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia g) wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Pozostałe zmiany: 1) Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych u dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) wartość kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2) Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) Przewiduje się możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 4) Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 5) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6) Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ul. Źródlanej w Końskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres inwestycji wchodzi w szczególności: - budowa odcinka drogi o nawierzchni kostkowej o długości ok. 370m, - budowa chodników o nawierzchni kostkowej, - powierzchniowe odwodnienie drogi poprzez spadki poprzeczne i podłużne ulicy, - budowa oświetlenia ulicznego, - usunięcie kolizji sieci energetycznej oraz teletechnicznej, - zabezpieczenie sieci, - regulacja studni kanalizacyjnych i zaworów wodnych, - oznakowanie poziome, roboty rozbiórkowe i porządkowe - obsługa geodezyjna. W rejonie inwestycji zidentyfikowano następujące sieci: kanalizacji sanitarnej, elektryczna, wodociągowa, gazowa, teletechniczna. Przyjęte parametry techniczne dróg: - kategoria ruchu: KR2 - klasa dróg publicznych: droga gminna, kat. D – dojazdowa - prędkość projektowa: 30 km/h - chodniki: km 0+000 do 0+207: chodnik o szerokość 2,00m km 0+207 do 0+370: jezdnia o charakterze pieszo-jezdnym parametry geometryczne: - szerokość jezdni: 5,50m (12,50m w przypadku placu manewrowego) - spadek jezdni: jednostronny 2% - szerokość zjazdów: 3,0÷5,0m Konstrukcja nawierzchni : K1 – Konstrukcja nawierzchni jezdni ul. Źródlana: - w-wa ścieralna, kostka betonowa wibroprasowana -8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - podbudowa zasadnicza, beton cementowy C16/20 22 cm - w-wa mrozoochronna, grunt stabilizowany cementem C1,5/2 20 cm - w-wa ulepszonego podłoża, grunt niewysadzinowy doprowadzony do nośności E2 ≥ 80 MPa o CBR ≥ 20% 25 cm K2 – Konstrukcja nawierzchni chodnika/zjazdów: - w-wa ścieralna, kostka betonowa wibroprasowana 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - podbudowa zasadnicza, kruszywo stab. mech. 0/31,5 15 cm Odwodnienie ma odbywać się powierzchniowo poprzez nadanie nawierzchni jezdni i chodników odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Roboty ziemne, kolizje. Roboty przygotowawcze. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne. Nadmiar gruntu i destrukt odwieźć na miejsce wskazane przez Inwestora. Uzbrojenie. Z uwagi na istniejące uzbrojenie roboty ziemne winny być wykonywane za wiedzą i pod nadzorem właściwych branżowo służb. W pobliżu istniejącego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Gdyby w czasie prowadzenia robót ziemnych natrafiono na przypadkowe kable lub przewody (nie pokazane na planie sytuacyjno-wysokościowym) należy je zabezpieczyć i powiadomić odpowiedniego użytkownika. Podczas pracy sprzętu w pobliżu napowietrznej linii energetycznej należy spełnić wymogi związane z bezpieczeństwem wynikającym z wymaganych odległości stref zagrożenia. W razie konieczności należy linie czasowo wyłączyć. Rury osłonowe. Na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych, na których brakuje rur ochronnych należy nałożyć rury osłonowe dwudzielne typu AROT A PS. Ułożenie i zabezpieczenie wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Regulacje. Włazy studni ks, oraz zasuwy wodociągowe i gazowe zlokalizowane w pasie drogowym, należy wyregulować wysokościowo do rzędnych projektowanych. W kosztorysie ujęto wymianę włazów ks, obudowy zasuw wody i gazu. Projekty usunięcia kolizji sieci energetycznej oraz teletechnicznej stanowią osobne opracowania branżowe. Zieleńce – Spadek poprzeczny zieleńców zmienny dla dostosowania się do terenu istniejącego. Zieleńce należy pokryć warstwą humusu gr. 5cm i obsiać trawą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa drogi gminnej Końskie – Stadnicka Wola
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres inwestycji wchodzi w szczególności: - wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego zagospodarowania terenu - frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego - rozebranie barier ochronnych stalowych sprężystych przy istniejącym przepuście pod koroną drogi gminnej w km 0+149,50, rozbiórka poręczy ochronnych sztywnych „typu olsztyńskiego” przy przepuście w km 0+478 - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 8 cm wraz z podbudową z kruszywa o grubości 20 cm pod budowę zamiennego przepustu w km 0+478 - rozbiórka istniejącego przepustu z rur PEHD 1 Ø 40 cm o długości 7,00 m Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+612,91 na istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o następującej konstrukcji : - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S dla ruchu KR1 o grubości 5 cm, - warstwa wyrównawczo wzmacniająca nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11W dla ruchu KR1 o średniej grubości 4 cm (100kg/m2) Budowę nowej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na odcinkach poszerzeń nawierzchni do 6,00 m lub 5,50 m od km 0+000 do km 0+612,91 o następującej konstrukcji : - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S dla ruchu KR1 o grubości 5 cm, - warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W dla ruchu KR1 o grubości 4 cm - podbudowa zasadnicza poszerzenia z betonu asfaltowego AC 16P o grubości 6 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm (mieszanka niezwiązana C50/30) - wzmocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 2,50 MPa o grubości warstwy 15 cm Wykonanie zjazdów z drogi gminnej na posesje poprzez obniżenie krawężników na wjazdach do każdej działki na wysokość wystawania 3 cm lub poprzez utwardzone kruszywem pobocze . Wykonanie robót ziemnych pod rozbudowę konstrukcji nawierzchni drogi: - roboty ziemne poprzeczne (na miejscu), - roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów z przewozem na nasypy w obrębie budowy - roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypów z dowozem materiału z dokopu. Ustawienie krawężników betonowych ulicznych wibroprasowanych wystających 12 cm i 10 cm (na miejscach postojowych o wymiarach 15 x 30 x 100 cm. Jedynie na zjazdach krawężniki zostaną obniżone i będą wystawać 3 cm ponad krawędź nawierzchni drogi gminnej . Ustawienie krawężników betonowych najazdowych wibroprasowanych wystających max. 4 cm (wjazdy na miejsca postojowe o wymiarach 15 x 30 x 100 cm Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych o następującej konstrukcji nawierzchni : - warstwa ścieralna nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1 : 4) o grubości 5 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm (mieszanka niezwiązana C50/30) - wzmocnione podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 2,50 MPa o grubości warstwy 15 cm Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową. Odwodnienie. Wykonanie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej Ø 50 cm z osadnikiem bez syfonu z kratą zamykaną zatrzaskową według KPED. Wykonanie studni rewizyjnej Ø 1200 mm w km 0+172. Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 200 mm łączonych na złączki gumowe szczelne łączących studzienki ściekowe ze studniami rewizyjnymi. Wykonanie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej Ø 50 cm nad przepustami z kratą zamykaną zatrzaskową według KPED. Wykonanie przepustu z rur PEHD o średnicy 60 cm (km 0+478) na ławie z mieszanki związanej cementem c 5/6 o długości 9,00 m wraz z murkami czołowymi ze skrzydełkami (tzw. „dok”). Wykonanie części przelotowej przepustu dwuotworowego 2 Ø 80 cm jako przedłużenie istniejącego przepustu pod koroną drogi gminnej w km 0+149,50 wraz z ławą fundamentową, płytami zespalającymi, izolacjami i ze ścianką czołową wylewaną na miejscu (beton konstrukcyjny C 25/30). Ułożenie ścieku z prefabrykatów betonowych 50 x 50 x 15 cm na ławie ze stabilizacji cementem. Humusowanie skarp wykopów i nasypów warstwą ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą (warstwa humusu o grubości 10 cm). Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci : - ustawienia barier ochronnych stalowych jednostronnych – przekładkowych Sp-09 przy przepustach (w km 0+149,50 i w km 0+478) - ustawienie poręczy ochronnych z pochwytem z rur stalowych nierdzewnych o rozstawie słupków co 1,50 m - ustawienia znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu, (oznakowanie poziome jezdni masami termoplastycznymi o grubości 3÷4 mm – linie P-10 (przejście obniżenia krawężników na przejściach dla pieszych do światła 2 cm (krawężnik wystający 2 cm ponad krawędź nawierzchni drogi). Budowę oświetlenia ulicznego zgodnie z warunkami ustalonymi przez PGE Dystrybucja – ilość słupów oświetleniowych na fundamencie prefabrykowanym z oprawami drogowymi LED na wysięgnikach – 21 szt. - budowę sieci kablowej niskiego napięcia wydzielonej dla oświetlenia drogowego Likwidację kolizji rozbudowy drogi z istniejącym kablem SN (średniego napięcia). Likwidację kolizji sieci telekomunikacyjnej przez przebudowę sieci telekomunikacyjnej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej Woj. Świętokrzyskiego. Likwidację kolizji sieci telekomunikacyjnej przez przebudowę sieci telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. Budowę Kanału Technologicznego (KTu i KTp) wraz z przynależnymi studniami kablowymi typu SK-1. - obsługa geodezyjna, - roboty porządkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa drogi gminnej łącznika ul. Polnej i Krakowskiej w Końskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres inwestycji wchodzi w szczególności: budowa odcinka drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 94,70 m: - budowę skrzyżowana z ul. Polną, - budowa jednostronnego chodnika, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie odwodnienia drogi – kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa kanału technologicznego, - budowa placu manewrowego, - wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - obsługa geodezyjna - oznakowanie zgodnie z projektem organizacji ruchu. W pasie drogi zlokalizowane jest następujące uzbrojenie terenu: sieć elektroenergetyczna podziemna, sieć teletechniczna podziemna, sieć gazowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa. Przyjęte parametry techniczne dróg: - kategoria ruchu: KR2 - klasa dróg publicznych: droga gminna, kat. D – dojazdowa - prędkość projektowa:30 km/h - chodnik jednostronny: - szerokość chodnika:2,00m - spadek chodnika: jednostronny 2% (w stronę jezdni), parametry geometryczne: - szerokość jezdni: 5,00m - 6,00m - spadek jezdni: jednostronny 2 %. Konstrukcja drogi gminnej – K1 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 8 cm - podbudowa, kruszywo C90/3, 0/31,5 stabilizowane mechanicznie 20 cm - kruszywo stabilizowane cementem C3/4 MPa 20 cm - warstwa podłoża z gruntu niewysadzanego k≥8m/d 25 cm. Konstrukcja chodników – K2 - kostka brukowa betonowa prostokątna 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo stabilizowane cementem C3/4 MPa 15 cm - warstwa odsączająca z gruntu niewysadzinowego k≥8m/d 20 cm - Konstrukcja zjazdów – K3 - kostka brukowa betonowa prostokątna 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo stabilizowane cementem C3/4 MPa 20 cm - warstwa odsączająca z gruntu niewysadzinowego k≥8m/d 20 cm. Jezdnię przy chodnikach należy obramować krawężnikami betonowymi. Zastosowano krawężniki drogowe o wymiarach 15x30cm. Krawężniki należy wynieść 10cm powyżej poziomu jezdni. Krawężniki należy posadowić na ławie betonowej z oporem – beton na ławę C12/15. Chodniki zostaną obramowane obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30cm posadowionymi na ławie betonowej C12/15 z oporem. Nawierzchnie chodników należy ułożyć z kostki brukowej betonowej typu HOLAND grubości 8cm. Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne poprzez wpusty uliczne do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Szczegóły w zakresie odwodnienia wg projektu branży sanitarnej. Kanał technologiczny, budować z kablowych rur polietylenowych wysokiej gęstości ≥940kg/m3 średnicy 110mm karbowanych dwuwarstwowych z wewnętrzną warstwą gładką typu HDPE 110/6,3. Sztywność obwodowa stosowanych rur powinna wynosić min. 8kN/m2. Roboty ziemne, kolizje: Roboty przygotowawcze – przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne. Klasyfikacji materiału z rozbiórki pod kątem wtórnego użycia dokona Uzbrojenie – z uwagi na istniejące uzbrojenie roboty ziemne winny być wykonywane za wiedzą i pod nadzorem właściwych branżowo służb. W pobliżu istniejącego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Podczas wykonywania prac budowlanych stosować się ściśle do warunków i opinii, które stanowią załącznik do niniejszej dokumentacji. Gdyby w czasie prowadzenia robót ziemnych natrafiono na przypadkowe kable lub przewody (nie pokazane na planie sytuacyjno-wysokościowym) należy je zabezpieczyć i powiadomić odpowiedniego gestora. Punkty osnowy geodezyjnej – prace ziemne w pobliżu tych punktów należy prowadzić ręcznie pod nadzorem geodety. W przypadku zniszczenia lub naruszenia punktów osnowy należy je wznowić przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: . Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Warsztatowej w Końskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowany do przebudowy odcinek ma długość 350 m, szerokość jezdni 3,5 m z mijanką oraz pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa. Droga będzie posiadała nawierzchnię bitumiczną, ze 2% spadkami, obrzeżona krawężnikami 12*30*100 cm. Kategoria ruchu: KR 3. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - korytowanie (ist. nawierzchnia pod w-wy konstrukcyjne na gł. śr. 60 cm), - wykonanie stabilizacji cementem Rm2,5MPa gr. 20 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. gr. w-wy 25 cm - ustawienie obrzeży betonowych 12*30*100 cm, - wykonanie podbudowy zasadniczej z bet. asfaltowego AC 16P gr. w-wy 6cm, - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. w-wy 5 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. w-wy 4 cm, - regulacja studni kanalizacji sanitarnej (na pierścieniach betonowych) – 6 szt. - utwardzenie poboczy (obustronnie) kruszywem fr 0-31,5mm szer. 0,75 cm gr. 10 cm, - roboty porządkowe, - obsługa geodezyjna. (Uwaga dot. zdania nr 4: w trakcie prowadzone roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej na odcinku ok. 220 m. Planowany termin zakończenia robót to 31 maja 2020 r.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI