Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zadanie 55232 "Dostosowanie kotłowni opalanych koksem i zasilanych energią elektryczną do zmiany paliwa na gaz ziemny i olej opałowy" w 33. BLTr w Powidzu, K-6015.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630153003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 92/98
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-716
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzi.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 55232 "Dostosowanie kotłowni opalanych koksem i zasilanych energią elektryczną do zmiany paliwa na gaz ziemny i olej opałowy" w 33. BLTr w Powidzu, K-6015.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c49a787-027c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00325727/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zad.55232 POWIDZ 33BLTr., K-6015 "Dostosowanie kotłowni opalanych koksem i zasilanych energią elektryczną do zmiany na gaz ziemny i olej opałowy". Realizacja robót budowlanych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/wzi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/wzi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę zakupową WZI https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp
3. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Pod rygorem nieważności.
4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ – 15/WZI/22/WIB.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
7. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania pod warunkiem że wniosek
o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
8. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ albo opisu potrzeb
i wymagań nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ albo opisu potrzeb
i wymagań oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): WZI w Poznaniu informuje, zgodnie z brzmieniem art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, że:
a) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szef Wojskowego Zarządu Infrastruktury z siedzibą w Poznaniu przy ul Kościuszki 92/98, kod pocztowy 61-716 Poznań. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych,
z którym można się kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” lub mailowo na adres: wzi.iod@ron.mil.pl
b) Dane osobowe zawarte w ofercie i innych dokumentach będących załącznikami do oferty lub zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust 1 lit b RODO to znaczy, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
c) Dane osobowe jeśli okaże się to być konieczne dla wykonania czynności przetargu lub umowy mogą być przekazane takim odbiorcom jak
w szczególności:
- osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom
i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
- podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności przetwarzania danych;
- innym odbiorcom danych np. sądom, KIO, urzędom skarbowym.
Ponadto dane osobowe będą także przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi WZI w Poznaniu przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec WZI w Poznaniu.
d) Wykonawca ma prawo zwrócić się do WZI w Poznaniu z żądaniem dostępu do własnych danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych – zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Ponadto Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego (w rozumieniu RODO) dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
e) Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy.
f) Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 nr 54 poz. 535 ze zm.), ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019.2019).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 30/WZI/22/WIB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 5468567,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 55232 "Dostosowanie kotłowni opalanych koksem i zasilanych energią elektryczną do zmiany paliwa na gaz ziemny i olej opałowy" w 33. BLTr w Powidzu, K-6015.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 108
ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9 oraz 10 ustawy Pzp;
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum:
2 (dwie) roboty budowlane o wartości minimum 2 mln zł brutto każda,
Wykonawca winien dysponować osobami należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalnościach:
konstrukcyjno – budowalnej – 1 osoba,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych – 1 osoba,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych –
1 osoba,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – 1 osoba,
ponadto Wykonawca winien dysponować:
geodetą z uprawnieniami w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacji,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zatrudnienia pracowników – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykaz wykonanych zamówień – załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie wskazanym
w załączniku nr 2 do SWZ.
W przypadku:
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to winno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
a) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp,
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wypełniona i podpisana tabela elementów ryczałtowych sporządzona
z wykorzystaniem wzoru stanowiącego – załącznik nr 1.1 do SWZ.
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców,
w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba,
b) w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym,
a reprezentującą Wykonawcę,
c) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu każdego z wykonawców.
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) – załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium wynosi: 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust.
7 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 79 1010 1469 0048 4813 9120 0000, z dopiskiem w przelewie: Zadanie 55232 „Dostosowanie kotłowni opalanych koksem i zasilanych energią elektryczną do zmiany paliwa na gaz ziemny i olej opałowy” w 33. BLTr w Powidzu, K-6015 do dnia 01.08.22 r.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
paragraf 6 projektu umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
paragraf 24 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/wzi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe