Zadanie 1 – budowa drogi wraz z chodnikami wewnętrznymi Zadanie 2 – parking po wschodniej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 1 – budowa drogi wraz z chodnikami wewnętrznymi Zadanie 2 – parking po wschodniej stronie drogi Zadanie 3 – parking po zachodniej stronie drogi w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w gminie Końskie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Końskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-26
  • Numer ogłoszenia554865-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554865-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Gmina Końskie: Zadanie 1 – budowa drogi wraz z chodnikami wewnętrznymi Zadanie 2 – parking po wschodniej stronie drogi Zadanie 3 – parking po zachodniej stronie drogi w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w gminie Końskie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów  1 , 26-200  Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umkonskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umkonskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Maista i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1 ( Biuro Obsługi Interesanta)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 – budowa drogi wraz z chodnikami wewnętrznymi Zadanie 2 – parking po wschodniej stronie drogi Zadanie 3 – parking po zachodniej stronie drogi w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w gminie Końskie”
Numer referencyjny: ZP- 271.1.15.2020.EP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ukształtowania terenu, budowy drogi wewnętrznej, chodników wewnętrznych wraz z pochylnią z balustradą ze stali nierdzewnej, miejsc postojowych oraz obsianie trawą terenu stanowiącego część kompleksu rekreacyjno-turystyczno-kulturalnego. Wykonawca zrealizuje roboty budowlanez zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1, załącznikiem graficznym nr 2 obrazującym zakres i obszar przedmiotu zamówienia, decyzjami Starosty Koneckiego nr BP.RS.7351-513/09 z dnia 30.11.2009 r, BP.RS.7351-513/09/10 z dnia 25.01.2011 r., BP.6740.49.2012.MW z dnia 23.03.2012 r., dokumentacją projektową budowy kompleksu rekreacyjno-turystyczno-kulturalnego, specyfikacją techniczną wykonaniai odbioru robót budowlanych opracowanych przez biuro NEOINVEST Sp. z o.o. w 2009 r, 2010 r. oraz 2011 r. na dz. 6247/7 (dawniej 6247/2) obręb 5 Końskie – miasto. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i decyzje administracyjne w tym prawomocne pozwolenie na użytkowanie częściowe obiektu, dlatego też Wykonawca winien przewidzieć i wykonać roboty nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których realizacja jest niezbędna do poprawnego wykonania i funkcjonowania przedmiotu zamówienia, z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.Zamawiający wprowadza zmianę technologii wykonania części drogi wewnętrznej z kostki brukowej na nawierzchnię asfaltową wraz z krawężnikami betonowymi, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest wykonać:Zadanie 1 - budowa drogi wraz z chodnikami wewnętrznymi 1) Roboty przygotowawcze i ziemnea) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) – 0,128 km,b) roboty rozbiórkowe drogi o nawierzchni z trylinki – 670 m2,c) rozbiórka krawężników na odcinku od ul. Maratońskiej do ogrodzenia obiektu sportowego – 90 m,d) wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV – 163 m3,e) regulacja studni kanalizacji sanitarnej – 2 szt.,f) regulacja studni kanalizacji deszczowej – 3 szt., g) regulacja wpustów ulicznych – 6 szt.,h) wykonanie nasypów mechaniczne z gruntu kat. I-II wraz z formowaniemi zagęszczeniem nasypu – 111 m3,i) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 879 m2,2) ustawienie krawężnikówa) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 264 m,b) ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 15x30 cm wrazz wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15), na podsypce piaskowejgr. 2,0 cm – 22 m,3) wykonanie podbudowya) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałościRm=2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 705 m2,b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 705 m2,4) wykonanie nawierzchni asfaltoweja) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości warstwy7 cm – 705 m2,b) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy 4 cm – 705 m2,5) wykonanie chodnika wewnętrznego bezpośrednio przylegającego do drogia) ustawienie obrzeży betonowych 8x20x100 z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 80 m2,b) wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwie kruszywa gr. 10 cmi podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm – 160 m2,6) wykonanie chodnika wewnętrznego wokół budynku zapleczowo-biurowegoa) ustawienie obrzeży betonowych 8x20x100 z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 176 m2,b) wykonanie pochylni z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwie kruszywa gr. 10 cmi podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm wraz z obustronną balustradą ze stali nierdzewnej o rozstawie pomiędzy pochwytami 1,0-1,1 m. Balustrada winna składać się z pochwytu z podwójnej rury fi 42,4 mm (dolny pochwyt mocowany na h=75 cm, górny na h=90 cm) na wspornikach stalowych, dwie rury nierdzewne fi 12, słupków wraz z zaślepkami z rur fi 48,3 mm z mocowaniem górnym do podłoża – 1 kpl.c) wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwie kruszywa gr. 10 cmi podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm – 443 m2,7) obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót,8) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym prawomocnego pozwolenia na użytkowanie częściowe obiektu.Zadanie 2 - parking po wschodniej stronie drogiZadanie 2 będzie realizowane w przypadku zrealizowania zadania 1.1) Roboty przygotowawcze i ziemnea) wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV – 49 m3,b) regulacja studni kanalizacji deszczowej – 1 szt.,c) regulacja wpustów ulicznych – 1 szt.,d) wykonanie nasypów mechaniczne z gruntu kat. I-II wraz z formowaniemi zagęszczeniem nasypu – 326 m3,e) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 414 m2,2) ustawienie krawężnikówa) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 110 m,3) wykonanie podbudowya) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałości Rm-2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 482 m2,b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 482 m2,4) wykonanie nawierzchni asfaltoweja) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości warstwy7 cm – 482 m2,b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy 4 cm – 482 m2,5) urządzenia bezpieczeństwa ruchua) ustawienie słupów z rur stalowych fi 50 mm dla znaków drogowych, wrazz wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami – 2 szt.,b) przymocowanie do gotowych słupów znaków informacyjnych typ D (prostokątny 600x750 mm), folia odblaskowa I generacja – 2 szt.,6) obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót,7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym prawomocnego pozwolenia na użytkowanie częściowe obiektu.Zadanie 3 - parking po zachodniej stronie drogi Zadanie 3 będzie realizowane w przypadku zrealizowania zadania 2.1) Roboty przygotowawcze i ziemnef) wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV – 97 m3,g) wykonanie nasypów mechaniczne z gruntu kat. I-II wraz z formowaniemi zagęszczeniem nasypu – 300 m3,h) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 910 m2,2) ustawienie krawężnikówb) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 92 m,c) ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 15x30 cm wrazz wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15), na podsypce piaskowejgr. 2,0 cm – 5 m,8) wykonanie podbudowya) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałości Rm-2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 468 m2,b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 468 m2,9) obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót,10) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym prawomocnegopozwolenia na użytkowanie częściowe obiektu.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca - wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na robotach drogowych o wartości zad. 1 – min. 100 000,00 zł brutto i/lub zad.2- min. 40 000,00 zł brutto i/lub zad. 3- min. 20 000,00 zł brutto uwaga: W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na robotach drogowych o największym udziale wartościowym dla zadań na które składana jest oferta.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną : osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ) oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów ( zad. 1 i/lub zad.2 i/lub zad.3)1) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy,2) w specjalności inżynieryjnej drogowej, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót drogowych.uwaga: funkcje o której mowa powyżej można łączyć na kilku robotach o jakich mowa w przedmiotowym postępowaniu.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Wszystkie osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia tłumacza języka polskiego.Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć ww. osobom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w pkt. 5.3.2 a- –jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.2 a- powyżej składa: a) w przypadku dokumentów, o których mowa w 5.3.2 a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertJeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy,o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone., sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. c) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej Załącznik nr 9 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy,c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy:a) wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczneb) wystąpi siła wyższa c) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania,d) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;e) nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminówf) wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówieniag) wystąpi potrzeba udzielenia zamówienia dodatkowego,h) wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.2. Pozostałe zmiany: 1) Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych u dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowegob) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającegoc) wartość kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2) Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowychi wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,3) Przewiduje się możliwość wprowadzanie zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.4) Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianychw dokumentacji projektowej 5) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami.W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.6) Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym § musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 4. Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzecznez postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 zezm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – budowa drogi wraz z chodnikami wewnętrznymi w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w gminie Końskie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Roboty przygotowawcze i ziemnea) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) – 0,128 km,b) roboty rozbiórkowe drogi o nawierzchni z trylinki – 670 m2,c) rozbiórka krawężników na odcinku od ul. Maratońskiej do ogrodzenia obiektu sportowego – 90 m,d) wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV – 163 m3,e) regulacja studni kanalizacji sanitarnej – 2 szt.,f) regulacja studni kanalizacji deszczowej – 3 szt., g) regulacja wpustów ulicznych – 6 szt.,h) wykonanie nasypów mechaniczne z gruntu kat. I-II wraz z formowaniemi zagęszczeniem nasypu – 111 m3,i) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 879 m2,2) ustawienie krawężnikówa) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 264 m,b) ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 15x30 cm wrazz wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15), na podsypce piaskowejgr. 2,0 cm – 22 m,3) wykonanie podbudowya) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałościRm=2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 705 m2,b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 705 m2,4) wykonanie nawierzchni asfaltoweja) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości warstwy7 cm – 705 m2,b) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy 4 cm – 705 m2,5) wykonanie chodnika wewnętrznego bezpośrednio przylegającego do drogia) ustawienie obrzeży betonowych 8x20x100 z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 80 m2,b) wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwie kruszywa gr. 10 cmi podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm – 160 m2,6) wykonanie chodnika wewnętrznego wokół budynku zapleczowo-biurowegoa) ustawienie obrzeży betonowych 8x20x100 z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 176 m2,b) wykonanie pochylni z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwie kruszywa gr. 10 cmi podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm wraz z obustronną balustradą ze stali nierdzewnej o rozstawie pomiędzy pochwytami 1,0-1,1 m. Balustrada winna składać się z pochwytu z podwójnej rury fi 42,4 mm (dolny pochwyt mocowany na h=75 cm, górny na h=90 cm) na wspornikach stalowych, dwie rury nierdzewne fi 12, słupków wraz z zaślepkami z rur fi 48,3 mm z mocowaniem górnym do podłoża – 1 kpl.c) wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwie kruszywa gr. 10 cmi podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm – 443 m2,7) obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót,8) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym prawomocnego pozwolenia na użytkowanie częściowe obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: parking po wschodniej stronie drogi w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w gminie Końskie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 będzie realizowane w przypadku zrealizowania zadania 1.1) Roboty przygotowawcze i ziemnea) wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV – 49 m3,b) regulacja studni kanalizacji deszczowej – 1 szt.,c) regulacja wpustów ulicznych – 1 szt.,d) wykonanie nasypów mechaniczne z gruntu kat. I-II wraz z formowaniemi zagęszczeniem nasypu – 326 m3,e) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 414 m2,2) ustawienie krawężnikówa) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 110 m,3) wykonanie podbudowya) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałości Rm-2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 482 m2,b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 482 m2,4) wykonanie nawierzchni asfaltoweja) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości warstwy7 cm – 482 m2,b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy 4 cm – 482 m2,5) urządzenia bezpieczeństwa ruchua) ustawienie słupów z rur stalowych fi 50 mm dla znaków drogowych, wrazz wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami – 2 szt.,b) przymocowanie do gotowych słupów znaków informacyjnych typ D (prostokątny 600x750 mm), folia odblaskowa I generacja – 2 szt.,6) obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót,7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym prawomocnego pozwolenia na użytkowanie częściowe obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: parking po zachodniej stronie drogi w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w gminie Końskie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 będzie realizowane w przypadku zrealizowania zadania 2.1) Roboty przygotowawcze i ziemnef) wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV – 97 m3,g) wykonanie nasypów mechaniczne z gruntu kat. I-II wraz z formowaniemi zagęszczeniem nasypu – 300 m3,h) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 910 m2,2) ustawienie krawężnikówb) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) – 92 m,c) ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 15x30 cm wrazz wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15), na podsypce piaskowejgr. 2,0 cm – 5 m,8) wykonanie podbudowya) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałości Rm-2,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 468 m2,b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 468 m2,9) obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót,10) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym prawomocnegopozwolenia na użytkowanie częściowe obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI