Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji Inspektora...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej, (w podziale na części) na zadaniu inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu” Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuszcza Mariańska
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Puszcza Mariańska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-28
  • Numer ogłoszenia603256-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603256-N-2020 z dnia 2020-10-28 r.

Gmina Puszcza Mariańska: Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej, (w podziale na części) na zadaniu inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu” Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Środki pochodzące z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach IV osi priorytetowej – Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 75014839000000, ul. Stanisława Papczyńskiego  1 , 96-330  Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl, urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.puszcza-marianska.pl/index.php/przetargi_i_konkursy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.puszcza-marianska.pl/index.php/przetargi_i_konkursy

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej do dnia 05.11.2020 r. do godz. 10:00 na adres Zamawiającego - (pokój nr 8 - Sekretariat) w sposób opisany w Rozdziale XIV SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej, (w podziale na części) na zadaniu inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu” Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.
Numer referencyjny: Z.271.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi obejmującej realizację Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w sposób zapewniający prawidłową realizację zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.”Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.Zamówienie zostało podzielone na trzy części:Część I - Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru;Część II – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej;Część III – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej;Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego obejmującą pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9
71631300-3
71248000-8
71244000-0
71310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostaje zawarta na okres: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Udział w postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp i spełniają warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówienie i SIWZ.I. Dla Części pierwszej (I) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. II. Dla Części pierwszej (II) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. III. Dla Części pierwszej (III) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: I. Dla Części pierwszej (I) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.II. Dla Części pierwszej (II) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. III. Dla Części pierwszej (III) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. Dla Części pierwszej (I) - Zdolności technicznej lub zawodowej - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:a. Wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, rozbudowie lub przebudowie jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 obejmującą swym zakresem co najmniej jedną z niżej wymienionych robót:- docieplenie budynku, - wymiana lub montaż stolarki okiennej lub drzwiowej,b. dysponuje lub będzie dysonował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje:Inspektor Nadzoru – Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru, posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót.Zamawiający wymaga, aby wskazany przez Wykonawcę Inspektor nadzoru - Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru wykazał doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi polegającej na budowie, rozbudowie, jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 obejmującej swym zakresem co najmniej jedną z niżej wymienionych robót:- docieplenie budynku,- wymiana lub montaż stolarki okiennej lub drzwiowej.II. Dla Części pierwszej (II) - 3) Zdolności technicznej lub zawodowej - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:a. Wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, rozbudowie lub przebudowie jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 obejmującą swym zakresem remont lub montaż instalacji c.o.b. dysponuje lub będzie dysonował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje;• Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót.Zamawiający wymaga, aby wskazany przez Wykonawcę Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej wykazał doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi polegającej na budowie, rozbudowie, jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000m3 obejmującej swym zakresem remont lub montaż instalacji c.o.III. Dla Części pierwszej (III) - 3) Zdolności technicznej lub zawodowej: - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:a) Wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu polegającym na wykonaniu jednej roboty budowlanej, obejmującej swym zakresem montaż instalacji fotowoltaicznej.b) dysponuje lub będzie dysonował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje;• Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót.Zamawiający wymaga, aby wskazany przez Wykonawcę Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej wykazał doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi polegającej na budowie, rozbudowie, jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 obejmującej swym zakresem montaż instalacji fotowoltaicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Doświadczenie zawodowe będzie liczone do dnia składania ofert.Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. Dopuszcza się posiadanie przez wskazane osoby:1) równoważnych uprawnień uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 65); 2) równoważnych kwalifikacji zawodowych ważnych w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym wraz z tymczasowym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego umożliwiającym świadczenie usług transgranicznych w rozumieniu art. 20A ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z późn. zm.).5.5. Uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, braku podstaw do wykluczenia, z postępowania którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów i oświadczeń;Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów;8.1.1. wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ).Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt.6.1., SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Ponadto do oferty należy załączyć:Formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej) sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu realizacji zamówienia, w trybie art. 22a ustawy Pzp przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale) - Załącznik nr 5 do SIWZ.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej w oparciu o formularz udostępniony w ramach niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu.2. Zmiana personelu wskazanego w ofercie Inspektora Nadzoru, dokonana z zachowaniem postanowień umowy, nie stanowi zmiany Umowy.3. Dokonanie przez Zamawiającego zmiany Harmonogramu Realizacji Projektu, staje się skuteczne względem Inspektora nadzoru po doręczeniu Inspektorowi Nadzoru kopii nowego Harmonogramu Realizacji Projektu i nie wymaga zmiany Umowy.4. Zmiany danych teleadresowych Stron osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w Umowie do dokonywania czynności, nie stanowią zmiany Umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie, wraz z załącznikiem w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi obejmującej realizację Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w sposób zapewniający prawidłową realizację zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.”Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.Zamówienie zostało podzielone na trzy części:Część I - Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru;Część II – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej;Część III – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej;Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego obejmującą pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9, 71631300-3, 71248000-8, 71244000-0, 71310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi obejmującej realizację Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w sposób zapewniający prawidłową realizację zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.”Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.Zamówienie zostało podzielone na trzy części:Część I - Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru;Część II – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej;Część III – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej;Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego obejmującą pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9, 71631300-3, 71248000-8, 71244000-0, 71310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi obejmującej realizację Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w sposób zapewniający prawidłową realizację zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.”Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”.Zamówienie zostało podzielone na trzy części:Część I - Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru;Część II – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej;Część III – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej;Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego obejmującą pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9, 71631300-3, 71248000-8, 71244000-0, 71310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy. Realizacja: Praca na budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej. Miejsce realizacji Warszawa i woj. podkarpackie. Termin rozpoczęcia współpracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI