Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuszcza Mariańska
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Puszcza Mariańska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-26
  • Numer ogłoszenia602054-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602054-N-2020 z dnia 2020-10-26 r.

Gmina Puszcza Mariańska: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska, krajowy numer identyfikacyjny 75014839000000, ul. Stanisława Papczyńskiego  1 , 96-330  Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(46)8318151, e-mail zam.publiczne@puszcza-marianska.pl, urzad@puszcza-marianska.pl, faks +48(46)8318118.
Adres strony internetowej (URL): www.puszcza-marianska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.puszcza-marianska.pl/index.php/przetargi_i_konkursy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.puszcza-marianska.pl/index.php/przetargi_i_konkursy

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesyłać w wersji papierowej do dnia 10.11.2020 r. do godz. 10:00 na adres Zamawiającego - (pokój nr 8 - Sekretariat) w sposób opisany w pkt 11, ppkt 11.7 i pkt 12 SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, pokój nr 8 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.
Numer referencyjny: Z.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych, stanowiących załączniki nr 11, 12, 13 i 14 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ.3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych :a) budowa sieci wodociągowej o długości 827,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach średnicy Dz. 110 mm w miejscowości Zator, w obrębie drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 108 oraz na terenie działek o nr ewid. 131, 130, 128, 127, 134, 135, 138, 139, 142 i 143 wraz z budową 4 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm; b) budowa sieci wodociągowej o długości 667,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 110 mm w miejscowości Biernik Towarzystwo, w obrębie drogi gminnej Nr 470215W (dz. nr ewid. 51) i drogi gminnej Nr 470230 (dz. nr ewid. 50) oraz w miejscowości Stary Łajszczew, w obrębie drogi gminnej Nr 470230W (dz. nr ewid. 5) wraz z budową 5 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm;c) budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Budy Wolskie:Etap -I- - odcinek sieci wodociągowej o łącznej długości 807,50 m, w tym o długości 771,50 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 160 mm i o długości 36,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach średnicy Dz. 90 mm, na terenie działek o nr ewid. 87, 86, 85, 84/1, 83, 82, 81, 80, 79, 78, 77, 76, 75, 74, 73, 72, 71/2, 84/2, 71/1, 70, 69, 68, 67/2, 67/1, 57, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60 i 59 położonych przy drodze powiatowej Nr 4721W (działka nr ewid. 56/2) wraz z budową 6 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm;Etap -II-- odcinek sieci wodociągowej o łącznej długości 360,50 m, w tym o długości 347,50 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 160 mm i o długości 13,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 90 mm, w obrębie drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 34 oraz na terenie działek o nr ewid. 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47/1, 47/2, 135, 50, 51, 52, 53, 54, 55 i 59 położonych przy drodze powiatowej Nr 4721W (działka nr ewid. 56/2) wraz z budową 2 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do SIWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 11, 12, 13 i 14 do SIWZ oraz Spe-cyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ.W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 3 egz.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232100-3
45111200-0
45111240-2
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 20.11.2020r. nie wcześniej jednak niż od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31.05.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniub) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności technicznej lub zawodowej.a) CZĘŚĆ I:Budowa sieci wodociągowej o długości 827,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach średnicy Dz. 110 mm w miejscowości Zator, w obrębie drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 108 oraz na terenie działek o nr ewid. 131, 130, 128, 127, 134, 135, 138, 139, 142 i 143 wraz z budową 4 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych) o wartości co najmniej 100 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 100 000 zł każda.W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.b) CZĘŚĆ II: Budowa sieci wodociągowej o długości 667,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 110 mm w miejscowości Biernik Towarzystwo, w obrębie drogi gminnej Nr 470215W (dz. nr ewid. 51) i drogi gminnej Nr 470230 (dz. nr ewid. 50) oraz w miejscowości Stary Łajszczew, w obrębie drogi gminnej Nr 470230W (dz. nr ewid. 5) wraz z budową 5 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych) o wartości co najmniej 100 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 100 000 zł każda.W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.c) CZĘŚĆ III: Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Budy Wolskie: Etap -I- - odcinek sieci wodociągowej o łącznej długości 807,50 m, w tym o długości 771,50 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 160 mm i o długości 36,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach średnicy Dz. 90 mm, na terenie działek o nr ewid. 87, 86, 85, 84/1, 83, 82, 81, 80, 79, 78, 77, 76, 75, 74, 73, 72, 71/2, 84/2, 71/1, 70, 69, 68, 67/2, 67/1, 57, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60 i 59 położonych przy drodze powiatowej Nr 4721W (działka nr ewid. 56/2) wraz z budową 6 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm; Etap -II- - odcinek sieci wodociągowej o łącznej długości 360,50 m, w tym o długości 347,50 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 160 mm i o długości 13,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 90 mm, w obrębie drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 34 oraz na terenie działek o nr ewid. 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47/1, 47/2, 135, 50, 51, 52, 53, 54, 55 i 59 położonych przy drodze powiatowej Nr 4721W (działka nr ewid. 56/2) wraz z budową 2 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych) o wartości co najmniej 100 000 złotych każda z nich i przedstawi minimum dwa dowody że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 100 000 zł każda.W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.Uwaga : Wykonawca, który złoży ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami ( protokołami odbioru itp.) w odniesieniu do każdej z części zamówienia , o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 5.3. Postanowienia dotyczące podmiotów udostępniających zasoby:a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ.d) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, zgodnie z pkt. 5.2. niniejsze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.5.4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.5.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.5.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w pos-tępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu;3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szcze-gólności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobie-gawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji admini-stracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp;9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie zamawiającego złożyć następujące dokumenty:a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Oświadczenie składane jest dla każdej części zamówienia. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na więcej niż jedną część, może wpisać wszystkie części w jednym oświadczeniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona w CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty:a) W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, związanych z budową sieci sanitarnych (wodociągowych lub kanalizacyjnych), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum dwóch dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 100 000 zł każda.b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, aktualne na dzień złożenia oświadczenia, wg art. 26 ustawy Pzp w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowią-cego załącznik nr 3 do Specyfikacji.świadczenie składane jest dla każdej części zamówienia. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na więcej niż jedną część, może wpisać wszystkie części w jednym oświadczeniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:a) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.7.6 W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki:a) oferta winna być podpisana przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.b) stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.c) oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno.d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.7.7 Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń:a) oświadczenia Wykonawcy, podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów.b) za oryginał uważa się oświadczenia lub dokument złożony w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.c) dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania.d) potwierdzenia za zgodność dokonuje Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – odpowiedni w zakresie do dokumentów, które każdego z nich dotyczą.e) potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.f) oferta oraz wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.g) dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.h) zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.8 Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby:a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa wraz z ofertą dokumenty o których mowa w pkt. 5.6.b) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia,- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- czy inne podmioty, na których zdolności powołuje się Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7.9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składającego ofertę, w terminie nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert.b) Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.c) wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał.d) udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu.e) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.f) zgodnie z art. 11. ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy jest niedopuszczalna z wyjątkiem następujących sytuacji:1) zwiększenie zakresu robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową – zwiększenie zakresu robót nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, a podstawą zawarcia aneksu będzie podpisany przez strony umowy protokół konieczności wykonania robót dodatkowych określający zakres niezbędnych robót dodatkowych i niezbędny czas na ich wykonanie oraz wysokość wynagrodzenia za roboty dodatkowe, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru;2) zmiana terminu zakończenia robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – termin zakończenia robót ulegnie przesunięciu o okres wykonywania robót dodatkowych ustalony w protokole konieczności , o którym mowa powyżej w pkt 17.5. 1) SIWZ 3) w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia – termin wykonania robót ulega skróceniu ;4) zmiana terminu zakończenia umowy - przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o czas udokumentowanych w dzienniku budowy dni wstrzymania prac budowlanych, z przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy.5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie w przypadku ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego - wynagrodzenie zostanie zmniejszone o wartość robót, których zakres zmniejszono, a ustalenie wysokości zmniejszonego wynagrodzenia nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy ;6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych – wynagrodzenie zostanie zwiększone o wartość wykonanych robót dodatkowych, określoną w protokole konieczności ich wykonania;7) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego lub powierzenie z ważnych przyczyn robót innemu Podwykonawcy niż wskazany w umowie ;8) zmiana Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcę zastąpił inny Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowe-go wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, zmiana polegać będzie na zastąpieniu dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą.9) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Prawo zamówień publicznych,10) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana dotyczy załączników nr 6a,6b i 6c do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składają-cego ofertę, w terminie nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert.b) Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.c) wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał.d) udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu.e) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.f) zgodnie z art. 11. ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej o długości 827,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach średnicy Dz.110 mm w miejscowości Zator, w obrębie drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 108 oraz na terenie działek o nr ewid. 131, 130, 128, 127, 134, 135, 138, 139, 142 i 143 wraz z budową 4 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych, stanowiących załączniki nr 11, 12, 13 i 14 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stano-wiących załączniki nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232100-3, 45111200-0, 45111240-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej o długości 667,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 110 mm w miejscowości Biernik Towarzystwo, w obrębie drogi gminnej Nr 470215W (dz. nr ewid. 51) i drogi gminnej Nr 470230 (dz. nr ewid. 50) oraz w miejscowości Stary Łajszczew, w obrębie drogi gminnej Nr 470230W (dz. nr ewid. 5) wraz z budową 5 szt hydrantów ppoż. średnicy Dn. 80mm.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych, stanowiących załączniki nr 11, 12, 13 i 14 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stano-wiących załączniki nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232100-3, 45111200-0, 45111240-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Budy Wolskie: Etap -I- - odcinek sieci wodociągowej o łącznej długości 807,50 m, w tym o długości 771,50 m z rur PVC o wydłużonych kielichach, o średnicy Dz. 160 mm i o długości 36,00 m z rur PVC o wydłużonych kielichach średnicy Dz. 90 mm, na terenie działek o nr ewid. 87, 86, 85, 84/1, 83, 82, 81, 80, 79, 78, 77, 76, 75, 74, 73, 72, 71/2, 84/2, 71/1, 70, 69, 68, 67/2, 67/1, 57, 66, 65, 64, 63,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Zator, Biernik – Stary Łajszczew oraz Budy Wolskie.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych, stanowiących załączniki nr 11, 12, 13 i 14 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 15, 16, 17 i 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232100-3, 45111200-0, 45111240-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI