„Zabezpieczenie zespołu pałacowo- parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zabezpieczenie zespołu pałacowo- parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich”- opracowanie dokumentacji projektowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyGmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00130733
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zabezpieczenie zespołu pałacowo- parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich”- opracowanie dokumentacji projektowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.8.) Numer faksu: 413676917

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zabezpieczenie zespołu pałacowo- parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich”- opracowanie dokumentacji projektowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a164491c-ef9d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005490/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zabezpieczenie zespołu pałacowo- parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych określone zostały w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji Umowy na: „Zabezpieczenie zespołu pałacowo- parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich” - opracowanie dokumentacji projektowej w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą profilowane.
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, tel. 41 3676720, e-mail; biuro@mzb.kielce.pl, w imieniu którego działa Dyrektor – Krzysztof Miernik;
 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach oraz pod adresem e-mail: r.ad@gazeta.pl, (Radosław Adamiec) tel. 41 3676720 * ;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 24.10.2019, poz. 2019 z późniejszymi zmianami);
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ rozdział II pn.: Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZB/Śladków Duży/ 2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest: „Zabezpieczenie zespołu pałacowo - parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich” – opracowanie dokumentacji projektowej
3.1 W ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego, obejmującego zespół pałacowy wraz terenem przynależnym w Śladkowie Dużym Gm. Chmielnik Zamawiający zamierza wykonać:
1) zabezpieczenie dachu pałacu w szczególności ryzalit;
2) wyeliminować ubytki w pokryci dachu poprzez zastosowanie odpowiedniego zabezpieczenia uwzględniając wytrzymałość więźby dachowej, celem wyeliminowania możliwości przeciekania wody opadowej do wewnątrz budynku;
3) demontaż i skuteczne zabezpieczenie detalu rzeźbiarskiego znajdującego się na szczycie ryzalitu południowego pałacu (centralny podwójny kartusz z herbami Sulima i Suchekomnaty pod koroną, dwie wolnostojące rzeźby postaci oraz dwa kamienne wazony z draperiami);
4) zabezpieczenie obiektów będących elementami zespołu pałacowego tj. spichlerz, oficyna oraz piwniczka (dawna lodownia): uszczelnienie pokryć dachowych uzupełnienie orynnowania i brakującego szklenia okiennego;
5) zabiegi pielęgnacyjne drzewostanu będącego substancją zabytkowego parku, wykonanie cieć sanitarnych w celu usunięcia zamierających, obłamanych konarów i posuszu oraz cięć korygujących w celu poprawy statyki drzew.

3.2 Zamierzeniem Zamawiającego jest uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej właściwej decyzji administracyjnej umożliwiającej realizacje robót budowlanych.
1) Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia winna odpowiadać przepisom, a także wymaganiom technicznym niezbędnym do złożenia w sposób prawidłowy zamówienia publicznego i oferty na zamówienie dla wykonania zadania inwestycyjnego w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do eksploatacji i bez wad.
2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich
poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla
uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i
kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i
modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za
jego wykonanie oraz zapewnienie świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji
robót.
3) W zakresie prac projektowych należy uwzględnić ewentualną konieczność koordynacji prac i ich dowiązania do rozwiązań projektowych innych opracowań w obszarze zadania.

3.3 W zakresie prac projektowych należy:
-wykonać projekt budowlany na prace budowlane zawartych w ust 3.1 pkt.1, 2 – 4 egz.;
- w imieniu Zamawiającego uzyskać pozwolenie Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach na prowadzenie robót budowlanych zawartych w ust 3.1 pkt. 1, 2;
- wykonać program prac budowlanych dla robót nie wymagających projektu budowlanego zgodnie z ust 3.1 pkt. 3 ,4 -4 egz.;
- w imieniu Zamawiającego uzyskać pozwolenia Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach na podejmowanie działań na przedmiotowym obszarze dla robót niewymagających projektu budowlanego zgodnie z ust 3.1 pkt. 3,4);
- wykonać inwentaryzację drzew przeznaczonych do wycinki – ust 3.1 pkt. 5 – 4 egz.;
- w imieniu Zamawiającego uzyskać pozwolenia Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach na podejmowanie działań na przedmiotowym obszarze dla robót niewymagających projektu budowlanego zgodnie z ust 3.1 pkt. 5;
- w imieniu Zamawiającego uzyskać zezwolenie Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach na wycinkę drzew i krzewów zgodnie z ust 3.1 pkt. 5;
- sporządzić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 5 egz.;
- sporządzić przedmiar robót – 5 egz.;
- sporządzić kosztorys inwestorski – 2 egz.;
- zapisać wszystkie powyższe opracowania na nośniku elektronicznym – 1 egz., w tym:
- dokumentacja rysunkowa – pliki w formacie dwg i pdf,
- kosztorys w programie NORMA z rozszerzeniem ATH.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w rozdziale IV SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w rozdziale XX pn.: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminowość wykonania projektu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na  opracowaniu dokumentacji projektowej składającej się z co najmniej z projektu budowlanego i wykonawczego o wartości równej lub wyższej niż 50 000 zł brutto.
Wykonawca wykaże opracowane dokumentacje projektowe wg. Wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ wraz z załączeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego prace projektowe zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty).
3) zdolności zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji projektanta posiadającego uprawnienia budowlane - projektowe rozszerzone w zakresie wykonywania prac przy zabytkach nieruchomych.
Projektant powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. ze zm.) oraz rozporządzeniem
Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy
ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.).
Wykonawca wykaże kwalifikacje osób wg Załącznika nr 7 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 pkt.1 SWZ
4) wykaz świadczeń polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego i wykonawczego, o wartości równej lub wyższej niż 50 000 zł brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów określających, czy te świadczenia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego świadczenia zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2 SWZ
(wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia – wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców
5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności posiadającymi uprawnienia budowlane - projektowe rozszerzone w zakresie wykonywania prac przy zabytkach nieruchomych – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdz. VIII ust. 2 pkt.3 SWZ (wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z oświadczeniami o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) pełnomocnictwo (jeśli wymagane);
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje) (Załącznik nr 3 oraz Załącznik 3a do SWZ);
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np.
konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą –
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 2 do SWZ) - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (załącznik nr 4 do SWZ) , z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Szczegółowe wymagania zawarte są w rozdziale XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmiany Umowy zawarte są w rozdziale XXIII SWZ oraz paragrafie 18 projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W formularzu na platformie e-zamówienia w sekcji "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej" system narzuca wybór okresu realizacji zamówienia w miesiącach badź dniach. Zamawiający w SWZ okres realizacji zamówienia ujął w tygodniach. Zamawiający w SWZ przyjął okres realizacji zamówienia na 12 tygodni. Z uwagi na portal e-zamówienia Zamawiający zrównał oba okresy tj. 3 miesiące w ogłoszeniu o zamówieniu odpowiada 12 tygodniom w SWZ
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykończeń wnętrz - Tarnów, Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy do współpracy firmy do prac wykończeniowych. Realizacja: na terenie m. Tarnów i Kielce. Budynki użyteczności publicznej. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI