Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-12
  • ZamawiającyGmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279289
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e8ee3ee-0cb6-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
a) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych określone zostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji Umowy na: Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich” , Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą profilowane.
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, tel. 41 3676720, e-mail; biuro@mzb.kielce.pl, w imieniu którego działa Dyrektor – Krzysztof Miernik;
 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach oraz pod adresem e-mail: r.ad@gazeta.pl, (Radosław Adamiec) tel. 41 3676720 * ;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129 z późniejszymi zmianami);
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ pkt. 1.2 Ochrona danych osobowych - RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZB/ŚD /2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zespołu pałacowego w Śladkowie Dużym 91 B, gm. Chmielnik, w województwie świętokrzyskim, w obrębie ewidencyjnym 0023 Śladków Duży. Obiekt jest zabytkowy, wpisany do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.302. jako pałac wraz z parkiem w granicach ogrodzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich.
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 1 obejmuje: zabezpieczenie dachu pałacu w szczególności ryzalit, eliminacja ubytków w pokryciu dachu poprzez zastosowanie odpowiedniego zabezpieczenia uwzględniając wytrzymałość więźby dachowej celem wyeliminowania możliwości przeciekania wody opadowej do wewnątrz budynku oraz demontaż i skuteczne zabezpieczenie detalu rzeźbiarskiego znajdującego się na szczycie ryzalitu południowego pałacu (centralny podwójny kartusz z herbami Sulima i Suchekomnaty pod koroną, dwie wolnostojące rzeźby postaci oraz dwa kamienne wazony z draperiami);
Zamawiający każdą cześć zamówienia oceni odrębnie. W przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych pozwalających na realizację wszystkich trzech części zamówienia Zamawiający, zastrzega sobie możliwość wykonania tych części zamówienia, dla których kwota zabezpieczenia zostanie maksymalnie wykorzystana.
Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy, w tym terenu parku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• decyzje Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach -(Załącznik nr 8 do SWZ ),
- decyzja nr 200/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 201/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 579 A/2021z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 580A/2021 z dnia 8.12.2021r.
- decyzja nr 581A/2021 z dnia 8.12.2021r.
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• pozwolenie na budowę Decyzja nr 1704/2022 z dnia 22 lipca 2022r.
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Weryfikacja zatrudnienia osób uprawnia zamawiającego do nałożenia sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia powyższego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).
Dla części 1 zamówienia wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261910-6 - Naprawa dachów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z art.214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do kwoty netto : dla części 1 przedmiotu zamówienia do kwoty netto: 236 233,84 złotych, jeżeli zaistnieje taka konieczność.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zespołu pałacowego w Śladkowie Dużym 91 B, gm. Chmielnik, w województwie świętokrzyskim, w obrębie ewidencyjnym 0023 Śladków Duży. Obiekt jest zabytkowy, wpisany do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.302. jako pałac wraz z parkiem w granicach ogrodzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich.
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 2 obejmuje: zabezpieczenie obiektów będących elementami zespołu pałacowego tj. spichlerz, oficyna oraz piwniczka (dawna lodownia ), uszczelnienie pokryć dachowych, uzupełnienie orynnowania i brakującego szklenia okiennego;
Zamawiający każdą cześć zamówienia oceni odrębnie. W przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych pozwalających na realizację wszystkich trzech części zamówienia Zamawiający, zastrzega sobie możliwość wykonania tych części zamówienia, dla których kwota zabezpieczenia zostanie maksymalnie wykorzystana.
Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy, w tym terenu parku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• decyzje Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach -(Załącznik nr 8 do SWZ ),
- decyzja nr 200/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 201/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 579 A/2021z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 580A/2021 z dnia 8.12.2021r.
- decyzja nr 581A/2021 z dnia 8.12.2021r.
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• pozwolenie na budowę Decyzja nr 1704/2022 z dnia 22 lipca 2022r.
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Weryfikacja zatrudnienia osób uprawnia zamawiającego do nałożenia sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia powyższego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).
Dla części 2 zamówienia wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261910-6 - Naprawa dachów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z art.214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do kwoty netto: dla części 2 do kwoty netto: 100 449,35 złotych, jeżeli zaistnieje taka konieczność.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zespołu pałacowego w Śladkowie Dużym 91 B, gm. Chmielnik, w województwie świętokrzyskim, w obrębie ewidencyjnym 0023 Śladków Duży. Obiekt jest zabytkowy, wpisany do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.302. jako pałac wraz z parkiem w granicach ogrodzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich.
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 3 obejmuje: program prac budowlanych poprawy stanu zachowania zabytkowego parku.
Zamawiający każdą cześć zamówienia oceni odrębnie. W przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych pozwalających na realizację wszystkich trzech części zamówienia Zamawiający, zastrzega sobie możliwość wykonania tych części zamówienia, dla których kwota zabezpieczenia zostanie maksymalnie wykorzystana.
Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy, w tym terenu parku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• decyzje Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach -(Załącznik nr 8 do SWZ ),
- decyzja nr 200/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 201/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 579 A/2021z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 580A/2021 z dnia 8.12.2021r.
- decyzja nr 581A/2021 z dnia 8.12.2021r.
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• pozwolenie na budowę Decyzja nr 1704/2022 z dnia 22 lipca 2022r.
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Weryfikacja zatrudnienia osób uprawnia zamawiającego do nałożenia sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia powyższego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z art.214 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do kwoty netto : dla części 3 do kwoty 20 855,96 złotych, jeżeli zaistnieje taka konieczność.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria oceny ofert szczegółowo opisane w Rozdziale 22- Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
dla części 1 - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
dla części 2 - 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
dla części 3 - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wykonawca składający ofertę na wszystkie części zamówienia wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 750000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2) zdolności technicznej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał: - dla części 1 zamówienia co najmniej 1 robotę budowlano- remontową wraz z remontem dachu, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł.; - dla części 2 zamówienia co najmniej 1 robotę budowlano- remontową o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł.;
(robota powinna być zrealizowana w ramach jednego zamówienia, które zostało zakończone), z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ) wraz z załączeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty). Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych dla części 3 zamówienia.
3) zdolności zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: - dla części 1 zamówienia i dla części 2 zamówienia oraz w przypadku zamówienia na część 1 i 2 łącznie:
w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi i posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów prawa i posiadające kwalifikacje do wykonywania robót przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.:
- co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą kwalifikacje do wykonywania robót przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ).
- dla części 3 zamówienia - co najmniej 1 osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót zgodnie z art.37b.ust.1; 37b.ust.2; 37b ust.3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840) oraz przez okres 9 miesięcy brała udział w pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (dla części 1 i części 2 zamówienia) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 8.1.2 SWZ (wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi kwalifikacje do wykonywania robót przy zabytkach, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 8.1.3 SWZ (wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ).
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia – zgodnie z pkt 8.1.1 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ,
b) wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznika nr 2 do SWZ,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w formularzu oferty (wg Załącznika nr 1 do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego
d) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 11.1c SWZ;
e) pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) pisemne zobowiązanie wg Załącznika 3a do SWZ lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, oraz
g) wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
h) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 2 do SWZ) - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp (wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SWZ),
i) dokumenty, o których mowa w pkt. 11.1.c) lub 11.1.d) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie sporządzone odpowiednio według wzoru Załącznika nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art.117 ust, 4 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 4 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej tych podmiotów (o ile dotyczy).
7. Pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z Wykonawców.
8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (np. umowę spółki cywilnej wraz z aneksami lub umowę konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmiany umowy zawarte są w pkt. 29.4 SWZ oraz paragrafie 12 projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania dachu na budynku przychodni - Połaniec
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją na budowę budynku przychodni zdrowia poszukuję brygady do wykonania dachu. Inwestycja na terenie m. Połaniec - budowa przychodni zdrowia. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI