Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana istniejącego naświetla dachowego w budynku nr 2, Oddział Kliniczny Radioterapii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914251409
1.5.8.) Numer faksu: 914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejącego naświetla dachowego w budynku nr 2, Oddział Kliniczny Radioterapii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1cac4d1-9065-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004271/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie nowego naświetla dachowego w holu budynku nr 2 – Oddziału Klinicznego Radioterapii.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.onkologia.szczecin.pl/index.php/zamnia-publiczne-mainmenu-31/20213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej, email:zamowienia_publiczne@onkologia.szczecin.pl 2. WYKONAWCA zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. WYKONAWCAposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4. Adres strony internetowej: https://bip.onkologia.szczecin.pl/index.php/zamniapubliczne-mainmenu-31/2021
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej, email:zamowienia_publiczne@onkologia.szczecin.pl 2. WYKONAWCA zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. WYKONAWCAposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4. WYKONAWCA przystępując do niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu w określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wraz z wymaganymi do załączenia do oferty dokumentami oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP.7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzieleniezamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta WYKONAWCY i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAPoraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY posługują się numerem ogłoszenia(BZP).9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez WYKONAWCĘ za pośrednictwem Formularza do komunikacji, jako załączniki. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adresemail: zamowienia_publiczne@onkologia.szczecin.plSposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020, poz. 2452).10. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje sposobu komunikowania się z WYKONAWCAMI w inny sposób.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-7/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 272106,54 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego naświetla dachowego w budynku nr 2, Oddział Kliniczny Radioterapii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej, jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):71240000 – 2: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania45215140 – 0: Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych45000000 – 7: Roboty budowlane45111100 – 9: Roboty w zakresie burzenia45111220 – 6: Roboty w zakresie usuwania gruzu45220000 – 7: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne45262400 – 5: Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej45300000 – 0: Roboty w zakresie instalacji budowlanych45320000 – 6: Roboty izolacyjne45261210 – 9: Wykonywanie pokryć dachowych45400000 – 1: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych44212310 – 5: Rusztowania3. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ,2) Dokumentacja projektowa budowlana – Załącznik Nr 2 do SWZ,3) Przedmiar robót – Załącznik Nr 3 do SWZ,4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 4 do SWZ.Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownię projektową New Architekci s.c. J. Nesterowicz, A. Waś, ul. Królowej Korony Polskiej 24, 70-486 Szczecin.4. Inwestycja objęta jest pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 1436/20 z dnia 05.11.2020 roku wydana przez Prezydenta Miasta Szczecina.5. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszelkie prace wynikające z powyżej przywołanych dokumentów chociażby nie były w nich jednoznacznie wyartykułowane. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a zobowiązanie WYKONAWCY obejmuje wszelkie prace wynikające z przywołanych dokumentów.Dokumenty zawarte w załącznikach wymienionych w punkcie 3, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności WYKONAWCA z powołaniem się na taką okoliczność nie może ograniczać ani zakresu zamówienia, ani zakresu należytej staranności.6. Po zdemontowaniu istniejącego naświetla dachowego WYKONAWCA zobowiązany jest do wykonania tymczasowego zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac do czasu zamontowania nowego naświetla, w celu uniknięcia ewentualnie powstałych szkód w wyniku wystąpienia niesprzyjającymi warunków atmosferycznych (przede wszystkim przed opadami deszczu). W przypadku niewykonania zabezpieczenia lub jego niewłaściwego wykonania WYKONAWCA zobowiązany będzie do usunięcia szkody na osobach lub w mieniu powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotowego zobowiązania, w szczególności poprzez przywrócenie na swój koszt uszkodzonych elementów budynku do stanu pierwotnego.7. WYKONAWCA zobowiązany jest do ustawienia rusztowania w miejscu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, które będzie służyło do poruszania się pomiędzy dachem a terenem oraz do transportu narzędzi i materiałów na dach.Zabrania się transportu i komunikacji na dach przez wyłazy dachowe znajdujące się na klatkach schodowych w budynku8. WYKONAWCA zobowiązany jest do zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników oraz magazynowego, w którym będzie przechowywał wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do realizacji zamówienia.ZAMAWIAJĄCY nie dysponuje pomieszczeniami socjalnymi i magazynowymi, które mogły by zostać udostępnione WYKONAWCY.9. Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym obiekcie. ZAMAWIAJĄCY przewiduje wystąpienie konieczności wykonywania uciążliwych prac w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu tego zamiaru z ZAMAWIAJĄCYM.W części pomieszczeń od poniedziałku do piątku prowadzone są naświetlania, w związku z powyższym zakazuje się poruszania poza strefą prowadzenia prac. Poruszanie możliwe jest tylko w strefie oznaczonej kolorem zielonym zgodnie z Załącznikiem Nr 5.10. Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej w miejscu planowanych prac oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed złożeniem oferty. Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 7.04.2021 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny.11. WYKONAWCA winien, przed złożeniem oferty dokładnie zapoznać się z dokumentacją projektową pod kątem jej kompletności. W razie zauważenia ewentualnych różnic pomiędzy poszczególnymi opracowaniami oraz pomiędzy nimi a przedmiarem, WYKONAWCA winien dążyć do wyjaśnienia zakresu zamówienia w formie zapytań do treści SWZ. Brak stosownego zapytania będzie uznany za przyjęcie do realizacji wszystkich prac wskazanych w treści dokumentacji budowlanej także tych nie ujętych we wszystkich wymaganych branżach, zważywszy na charakter wynagrodzenia wykonawcy – ryczałt.12. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Oddziału Klinicznego Radioterapii na terenie Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej nr 22. 13. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:1) roboty budowlane,2) pełnienie funkcji kierownika budowy.14. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy z ZAMAWIAJĄCYM zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przestrzeganiu wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez siebie, przez podwykonawców i dalszych podwykonawców osób wykonujących czynności wymienione w punkcie 13. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W zakresie realizacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę WYKONAWCA zobowiązany jest poddać się kontroli ze strony ZAMAWIAJĄCEGO. (Zakres kontroli ze strony ZAMAWIAJĄCEGO i sankcje dla WYKONAWCY za naruszenie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę reguluje § 6 ust. 12 i ust. 13 oraz § 13 projektu umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do specyfikacji).15. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia:ZAMAWIAJĄCY wymaga osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ robót montażowych dotyczących naświetla dachowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zamontowane elementy naświetla dachowego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4