Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki żwirowo-piaskowej w 2021roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieliczki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 53
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-404
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 621 90 60
1.5.8.) Numer faksu: 87 521 42 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki żwirowo-piaskowej w 2021roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58e59dec-8e21-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004511/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostawa mieszanki żwirowo-piaskowej i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2021 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki.Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub drogą elektroniczną: sekretariat@wieliczki.pl. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .rtf ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnętrzny). Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Osoba składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Tryb postępowania w zakresie wyjaśnień reguluje art. 284 p.z.p.Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wieliczki, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, tel. 87 621-90-60 email: sekretariat@wieliczki.pl, faks 87 5214277. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wieliczki jest Pan Roman Zelga roman.zelga@elitpartner.pl , tel. 42 3070875 wewn. 2.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania. 4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające; c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. 8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, 2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, 3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach: a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych, b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania, c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu - przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, a nadto od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.II.271.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest:1. Dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwiru) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Dostarczona mieszanka pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm winna być gruboziarnista (zawartość frakcji 2-40 mm ponad 70 %) wolna od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru to około 8500 ton. Ilość zamówionego żwiru należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia. Pospółka piaskowo-żwirowa (żwir- mieszanka kruszywa naturalnego) będąca przedmiotem dostawy musi pochodzić ze żwirowni, która posiada koncesję na wydobywanie kopalin. Dostarczona pospółka żwirowa (żwir) ma posiadać odpowiednie właściwości materiału do nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych .Mieszanka pospółki żwirowo-piaskowej będąca przedmiotem zamówienia powinna spełniać normy PN-EN 13043:2004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C1 – dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm gruboziarnistej bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę żwiru.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C1 x 8500 ton) = cena za pierwszą część zamówienia zgodna z pkt. 3.1- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C1 – dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm gruboziarnistej bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę żwiru.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C1 x 8500 ton) = cena za pierwszą część zamówienia zgodna z pkt. 3.1- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem drugiej części zamówienia jest:1. Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyprofilowana w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonej i rozplantowanej mieszanki to około 200 ton. Ilość zamówionej mieszanki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.Mieszanka kruszywa naturalnego będąca przedmiotem zamówienia powinna spełniać normy PN-EN 13043:2004.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego..7 Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za: - Cena C2 – dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyrównana, a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę mieszanki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C2 x 200 ton) = cena za drugą część zamówienia zgodna z pkt. 3.2- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego..7 Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za: - Cena C2 – dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyrównana, a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę mieszanki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C2 x 200 ton) = cena za drugą część zamówienia zgodna z pkt. 3.2- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest:1 Równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Równiarka powinna być dostosowana do różnej szerokości dróg, w tym do dróg o szerokości 3 m. Przewidywana ilość roboczogodzin pracy równiarki (bez dojazdu) to około 300 roboczogodzin. Ilość roboczogodzin pracy równiarki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C3 – równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Cena za 1 roboczogodzinę pracy równiarki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C3 x 300 roboczogodzin) = cena za trzecią cześć zamówienia zgodna z pkt. 3.3- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C3 – równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Cena za 1 roboczogodzinę pracy równiarki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C3 x 300 roboczogodzin) = cena za trzecią cześć zamówienia zgodna z pkt. 3.3- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7