Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki żwirowo-piaskowej w 2021roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyGmina Wieliczki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024339
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki żwirowo-piaskowej w 2021roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieliczki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 53

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-404

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 621 90 60

1.5.8.) Numer faksu: 87 521 42 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Administracja samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki żwirowo-piaskowej w 2021roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58e59dec-8e21-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004511/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dostawa mieszanki żwirowo-piaskowej i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki.Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub drogą elektroniczną: sekretariat@wieliczki.pl. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .rtf ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnętrzny). Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Osoba składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Tryb postępowania w zakresie wyjaśnień reguluje art. 284 p.z.p.Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wieliczki, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, tel. 87 621-90-60 email: sekretariat@wieliczki.pl, faks 87 5214277. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wieliczki jest Pan Roman Zelga roman.zelga@elitpartner.pl , tel. 42 3070875 wewn. 2.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania. 4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające; c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. 8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, 2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, 3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach: a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych, b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania, c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu - przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, a nadto od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.II.271.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest:1. Dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwiru) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Dostarczona mieszanka pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm winna być gruboziarnista (zawartość frakcji 2-40 mm ponad 70 %) wolna od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru to około 8500 ton. Ilość zamówionego żwiru należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia. Pospółka piaskowo-żwirowa (żwir- mieszanka kruszywa naturalnego) będąca przedmiotem dostawy musi pochodzić ze żwirowni, która posiada koncesję na wydobywanie kopalin. Dostarczona pospółka żwirowa (żwir) ma posiadać odpowiednie właściwości materiału do nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych .Mieszanka pospółki żwirowo-piaskowej będąca przedmiotem zamówienia powinna spełniać normy PN-EN 13043:2004.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C1 – dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm gruboziarnistej bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę żwiru.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C1 x 8500 ton) = cena za pierwszą część zamówienia zgodna z pkt. 3.1- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1.Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C1 – dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm gruboziarnistej bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę żwiru.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C1 x 8500 ton) = cena za pierwszą część zamówienia zgodna z pkt. 3.1- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem drugiej części zamówienia jest:1. Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyprofilowana w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonej i rozplantowanej mieszanki to około 200 ton. Ilość zamówionej mieszanki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.Mieszanka kruszywa naturalnego będąca przedmiotem zamówienia powinna spełniać normy PN-EN 13043:2004.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego..7 Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za: - Cena C2 – dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyrównana, a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę mieszanki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C2 x 200 ton) = cena za drugą część zamówienia zgodna z pkt. 3.2- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego..7 Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za: - Cena C2 – dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyrównana, a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Cena za 1 tonę mieszanki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C2 x 200 ton) = cena za drugą część zamówienia zgodna z pkt. 3.2- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest:1 Równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Równiarka powinna być dostosowana do różnej szerokości dróg, w tym do dróg o szerokości 3 m. Przewidywana ilość roboczogodzin pracy równiarki (bez dojazdu) to około 300 roboczogodzin. Ilość roboczogodzin pracy równiarki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C3 – równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Cena za 1 roboczogodzinę pracy równiarki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C3 x 300 roboczogodzin) = cena za trzecią cześć zamówienia zgodna z pkt. 3.3- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Wykonawca podaje cenę za realizację każdej części przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. 3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji (z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ustawie Pzp) i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.7. Cena oferty powinna być wyliczona w oparciu o ryczałtowe jednostkowe ceny za:- Cena C3 – równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Cena za 1 roboczogodzinę pracy równiarki.8. Zamawiający przyjmie cenę oferty według zestawienie zbiorczego zgodnie z formularzem ofertowym na poszczególne części zamówienia wynikające z przemnożenie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne elementy zadania poprzez podane szacunkowe ilości wykonanych robót: (Cena C3 x 300 roboczogodzin) = cena za trzecią cześć zamówienia zgodna z pkt. 3.3- kryterium czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez zamawiającego:Zamawiający przyzna:- 40 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – do 24 godzin od powiadomienia.- 20 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 24 do 48 godzin od powiadomienia.- 10 pkt - oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 48 do 72 godzin od powiadomienia.- 0 pkt – oferowany przez Wykonawcę czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego – powyżej 72 do 96 godzin od powiadomienia.Zamawiający określa wymagany maksymalny czas reakcji tj. 96 godzin od powiadomienia. Oferty z terminem dłuższym niż 96 godziny będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i odrzucone.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:- dla pierwszej części- 50 tyś zł, - dla drugiej części - 30 tyś zł,- dla trzeciej części - 30 tyś zł.2. Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni wykazać:a) posiadanie wiedzy i doświadczenia zawodowego umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.: Wykonawca składający ofertę na pierwszą część zamówienia ma wykazać co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej lub prac polegających na żwirowaniu oraz bieżącej konserwacji, równaniu lub remontów dróg o łącznej wartości brutto minimum 50 tys. zł. Wykonawca składający ofertę na drugą część zamówienia ma wykazać co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie mieszanki kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym lub prac polegających na żwirowaniu oraz bieżącej konserwacji, równaniu lub remontów dróg o łącznej wartości brutto minimum 30 tys. zł.3. Wykonawca składający ofertę na trzecią część zamówienia ma wykazać co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu prac polegających na bieżącej konserwacji, równaniu lub remontu dróg o łącznej wartości brutto minimum 30 tys. zł.b) posiadanie lub dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, w ilości co najmniej:- dwa samochody samowyładowcze– wywrotki o ładowności nie mniejszej niż 12 ton każda (dotyczy 1 i 2 części zamówienia)- równiarka samobieżna o mocy minimum 80 kW– 1 szt. ( dotyczy 3 części zamówienia)Wykonawca załącza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy – załącznik nr 7. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:1. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania– wg załącznika nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania:a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.2.2.b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.2.b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:1. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 stanowią dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, – załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) w postępowaniu o udzielenie zamówienia, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; z wykazu powinno jasno wynikać dysponowanie dwoma samochodami samowyładowawczymi o nośności minimum 12 ton– w przypadku pierwszej oraz drugiej części zamówienia. W przypadku trzeciej części zamówienia powinno jasno wynikać dysponowanie równiarką o mocy minimum 80 kW- załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. Wykaz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem dotyczy to również sprzętu wypożyczonego. Jeżeli wykonawca korzysta ze sprzętu innego podmiotu zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 8 lub inny dokument wykazującyi potwierdzający, że będzie mógł korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.c) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wskazana w pkt 6.2.3 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

14.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 1 780,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100) dla pierwszej części zgodnie z pkt. 3.1; - 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100) dla drugiej części zgodnie z pkt. 3.2 ; - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100) dla trzeciej części zgodnie pkt. 3.3. Jeśli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części wnosi wadium w wysokości 2 370,00 zł (dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100).14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 .14.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).14.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010 z dopiskiem "Wadium- Usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wieliczki wraz z dostawą mieszanki żwirowo-piaskowej w 2021roku”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.14.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.14.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.14.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1. i 8.2.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.10.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.10.4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.20.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.20.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.20.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać za pomocą platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę budowlaną do prac przy budowie centrum sportowego - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę budowlaną do prac przy budowie centrum sportowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI