Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana i ocieplenie pokrycia dachu budynku mieszkalno-usługowegoprzy ul. Ks. Płk. Wilhelma Kubsza 15 w Wodzisławiu Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ...Domaro Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363367073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr L. Mendego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 455 30 37 - w. 31, 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@domaro.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://domaro.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie budynkami miejskimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana i ocieplenie pokrycia dachu budynku mieszkalno-usługowegoprzy ul. Ks. Płk. Wilhelma Kubsza 15 w Wodzisławiu Śląskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3200a5b-a7e4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmloraz poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I sekcja 1 SWZ, tj. techniczny@domaro.com.pl2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazaniaprzedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przy ich użyciu zostały opisane poniżej:1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto naPlatformie ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,- Google Chrome 31- Mozilla Firefox 26- Opera 18b) Pozostałe wymagania techniczne:-dostęp do sieci Internet- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax- włączona obsługa JavaScript- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s- zainstalowany Acrobat Reader- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24lub nowszy4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentówprzyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.6. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy. 2) Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wskazany w rozdziale I sekcja 1. Sposób sporządzania i przekazywania informacjiokreślają rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 30 grudnia.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania.9. Szczegółowe instrukcje dotyczące sposobu korzystania z Platformy dostępne są pod niniejszym adresem: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych (RODO) określono w Rozdziale I sekcji 17 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych (RODO) określono w Rozdziale I sekcji 17 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.2110.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową i pozwolenie na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną.Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót:1) wymianę pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki na nową dachówkę ceramiczną karpiówkę, bez zmiany konstrukcji dachu (układ więźby pozostaje bez zmian), z wymianą łat i kontrłat drewnianych i zastosowaniem folii wiatroszczelnych i paroprzepuszczalnych, zgodnie ze sztuką budowlaną,2) wzmocnienie więźby dachowej poprzez dołożenie krokwi i wzmocnienie płatwi wraz z zabezpieczeniem do stopnia NRO,3) skrócenie i wykonanie kominów ponad połaciami dachowymi wraz z obróbkami i wykonaniem czap kominowych i nakładek stalowych wraz z zabezpieczeniem przed ptactwem,4) odtworzenie lukarn typu „wole oko” wraz z wymianą stolarki okiennej drewnianej na poddaszu,5) wymiana orynnowania i wszelkich obróbek blacharskich,6) uzupełnienie i obróbka blacharska ogniomuru przy sąsiadującej kamienicy (Kubsza 13),7) odtworzenie pionów odpowietrzających instalacje kanalizacyjne wraz z zakończeniem kominkami dachowymi,8) docieplenie połaci dachu.9) usunięcie gruzu, złomu i odpadów budowlanych z budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Projekt budowlany wymiany pokrycia dachu budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kubsza 15, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar - Załączniki nr 2, 2a, 2b, 3 i 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie