Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy oraz zmiany...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania trzech ostatnich kondygnacji nadziemnych budynku Małego Paderevianum przy al. Mickiewicza 11 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Jagielloński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-13
  • Numer ogłoszenia610025-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610025-N-2020 z dnia 2020-11-13 r.

Uniwersytet Jagielloński: Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania trzech ostatnich kondygnacji nadziemnych budynku Małego Paderevianum przy al. Mickiewicza 11 w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Gołębia  24 , 31-007  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 324 450, e-mail bzp@adm.uj.edu.pl, faks 124 324 451.
Adres strony internetowej (URL): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.uj.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.uj.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ. Adres: ul. Straszewskiego 25/2, 31-113
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania trzech ostatnich kondygnacji nadziemnych budynku Małego Paderevianum przy al. Mickiewicza 11 w Krakowie
Numer referencyjny: 80.272.355.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na :a) przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku oraz zmianie sposobu użytkowania trzech ostatnich kondygnacji nadziemnych budynku Małego Paderevianum wraz z budową instalacji wewnętrznych: wentylacji mechanicznej, wodnej, ogrzewania oraz instalacji wewnętrznych z odcinkami zewnętrznymi: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznych i teletechnicznych zlokalizowanego przy Al. Mickiewicza 11 w Krakowie na dz. nr 27/7 Obr. 62 Kraków-Śródmieście, a także wykonanie docieplenia ściany budynku i komina na działce nr 27/10 obr. 62 Kraków – Śródmieście.b) modyfikacji 3szt mebli biurowych wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem E do SWIZ.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:a) Ogrodzenie terenu inwestycji ogrodzeniem pełnym o wysokości min. 1,8m z uwzględnieniem warunków zawartych w załączniku B do SIWZ,b) realizację robót budowlano-montażowych przewidzianych dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik A i C do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem „Szczegółowych warunków realizacji zamówienia” ujętych w Załączniku B do SIWZ,c) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów, d) dostawę, wniesienie oraz zmontowanie i ustawienie w docelowym miejscu wyposażenia meblowego,e) wypełnianie tabeli wyposażenia (stanowiącej Załącznik D do SIWZ),f) przygotowanie pomieszczeń dla Służb Inwestora oraz sali konferencyjnej – zgodnie z Załącznikiem B do SIWZ,g) zabezpieczenie zieleni znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie przebudowywanego budynku. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany będzie odtworzyć zniszczoną w toku realizacji prac zieleń do stanu z dnia przekazania placu budowy,h) opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w dwóch egzemplarzach oraz w postaci cyfrowego nośnika danych w formacie PDF (kpl zeskanowanych dokumentów i rysunków nagranych na płytę CD/DVD). Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania dok. powykonawczej zobowiązany jest do uzgodnienia ze Służbami Inwestora (Inspektorzy nadzoru) zakresu i formy dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza rysunkowa powinna zostać wykonana w sposób cyfrowy - na rysunkach dwg, a następnie wydrukowana.i) opracowanie koniecznych na etapie realizacji projektów warsztatowych i ich uzgodnienie z Projektantem i Zamawiającym – wg opisu z Załącznika B do SIWZ,j) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, itp., które będą konieczne w procesie realizacji inwestycji - innych niż zawarte w dokumentacji projektowej, bądź ich aktualizacje;k) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu kserokopii wszystkich dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy do Państwowej Straży Pożarnej, Inspekcji Nadzoru Sanitarnego oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniami złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków, w terminie 7 dni od daty zażądania tych dokumentów przez Zamawiającego. Przekazanie dokumentów Zamawiającemu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku, o którym mowa w lit. l); l) uzyskanie od instytucji wymienionych w pkt lit. k) pozytywnych decyzji lub stanowiska po zakończeniu budowy w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepis oraz wszelkich innych dokumentów i oświadczeń wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego w administracyjnym toku instancji decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do użytkowania wydanej przez PINB);3. Zamawiający informuje, iż z uwagi na ograniczoną przestrzeń wokół inwestycji - nie ma możliwości ustawienia kontenerów zaplecza budowy w sąsiedztwie terenu robót. W odniesieniu do założeń zawartych w Załączniku B do SIWZ należy opracować Projekt Organizacji Robót uwzględniający opisane uwarunkowanie.4. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy w zakresie przedmiotowej inwestycji i przedłożenia Zamawiającemu polisy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych oraz odpowiedzialności cywilnej na kwotę wynikająca z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 14 dni liczonych od dnia zawarcia umowy.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki A, B, C, E do niniejszej SIWZ, które zawierają opis szczególnych warunków realizacji, dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), jak i przedmiar. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiOR, a także zapisy SIWZ.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w szczególności Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty remontowe i 24-miesięcznej gwarancji na urządzenia i elementy wyposażenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, oraz zobowiązuje się do wykonywania na koszt własny przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz wynikających z Prawa Budowlanego. W okresie gwarancji, wymiana elementów zużywających się w sposób naturalny (materiałów eksploatacyjnych) znajduje się po stronie Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45332000-3
45310000-3
45331230-7
45331100-7
45343000-3
45421146-9
45421152-4
45262300-4
45262321-7
39130000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, przewiduje możliwość powtórzenia prac objętych niniejszym postępowaniem na warunkach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1 W zakresie sytuacji finansowej:1.1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych), 1.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 12 000 000,00 zł. (słownie: dwanaście milionów złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:1.1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i doświadczenie w kierowaniu - w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom - co najmniej dwoma robotami budowlanymi dotyczącymi budynków o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 każdy, oraz wartości każdej z wykazywanych robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć milionów złotych),1.2 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i doświadczenie w kierowaniu - w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom - co najmniej dwoma robotami budowlanymi dotyczącymi budynków o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 każdy oraz wartości każdej z wykazywanych robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć milionów złotych),1.3 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i doświadczenie w kierowaniu - w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom - co najmniej dwoma robotami budowlanymi dotyczącymi budynków o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 każdy oraz wartości każdej z wykazywanych robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć milionów złotych),1.4 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń i doświadczenie w kierowaniu - w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom - co najmniej dwoma robotami budowlanymi dotyczącymi budynków o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 każdy oraz wartości każdej z wykazywanych robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć milionów złotych),2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali:2.1 co najmniej dwa zamówienia (dwa odrębne kontrakty), z których każde polegało na budowie lub przebudowie budynku (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 i o wartości budowy, lub przebudowy budynku nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych), i przy zachowaniu warunków, o których mowa w ust. 2.2., a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. 2.2 Zamawiający wymaga, aby jedno z określonych powyżej w ust. 2.1 zamówień wykonywane było w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku. Przez bezpośrednie sąsiedztwo Zamawiający rozumie styk budynku istniejącego z budową lub przebudową budynku wykonywanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złote), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,2 dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 12 000 000,00 zł. (słownie: dwanaście milionów złotych),3 wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,4 dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie, w szczególności czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu;2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3 gwarancjach bankowych;2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60,00
Gwarancja 30,00
Doświadczenie kierownika budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI