Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pod nazwą„Budowa budynku kuchni w Zakładzie Karnym w Rzeszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pod nazwą„Budowa budynku kuchni w Zakładzie Karnym w Rzeszowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1ff95d-7805-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPotalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały Regulaminie korzystania z mini Portalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zk_rzeszow@sw.gov.pl za wyjątkiem oferty, którą wraz z załącznikami składa się zgodnie z pkt 1.9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zk_rzeszow@sw.gov.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ- XXXVII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232/1/TP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pod nazwą „Budowa budynku kuchni w Zakładzie Karnym w Rzeszowie”. Zakres zadania obejmuje część działki budowlanej nr ew. 270/13Obr. 220 położonej przy ul. Załęskiej 76, Rzeszów, woj. Podkarpackie. Część działki, której dotyczy przedmiot zamówienia położona jest w obrębie funkcjonującego Zakładu Karnego typu zamkniętego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena 60%2. ZATRUDNIENIE Liczba zatrudnionych przez wykonawcę osób pozbawionych wolności przebywających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie i skierowanych do wykonywania prac ogólnobudowlanych związanych z realizacja zamówienia przez cały czas realizowania umowy. 20% ASPEKTY SPOŁECZNELiczba osób zatrudnionych przez Wykonawcę (na dzień złożenia oferty) - pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 roku – Kodeks Karny Wykonawczy (Dz. U. z 2019r. poz. 676 z późn. zm.) mających trudności w integracji ze środowiskiem 20% Razem 100%Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową. 1. CENACena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.2. ZATRUDNIENIE – ranga 20%Sposób oceny wykonawcy:- zatrudnienie od 1 do 3 osób - oferta otrzyma 0 punktów,- zatrudnienie od 4 do 8 osób - oferta otrzyma 10 punktów,- zatrudnienie 9 i więcej osób - oferta otrzyma 20 punktów,Wykonawca deklaruje liczbę osób osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, którą zatrudni na podstawie skierowania do wykonywania prac ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt w zakresie kryterium zatrudnienie.Wyjaśnienie: Liczbę zatrudnionych przez wykonawcę osób (skierowanych do wykonywania prac ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia), należy wpisać w formularzu ofertowym wykonawcy – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do punktacji uwzględnia się łączną liczbę zatrudnionych osób pozbawionych wolności przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. ASPEKTY SPOŁECZNE – ranga 20%Sposób oceny wykonawcy:- Liczba osób zatrudnionych od 1 do 10 osób – oferta otrzyma 5 punktów - Liczba osób zatrudnionych 11 do 20 osób – oferta otrzyma 10 punktów - Liczba osób zatrudnionych od 21 do 30 osób – oferta otrzyma 15 punktów - Liczba osób zatrudnionych powyżej 30 osób – oferta otrzyma 20 punktów Liczba osób zatrudnionych przez Wykonawcę (na dzień złożenia oferty) - pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 roku – Kodeks Karny Wykonawczy (Dz. U. z 2019r. poz. 676 z późn. zm.) mających trudności w integracji ze środowiskiem.Całkowitą liczbę punktów oferty wylicza się sumując liczbę punktów przyznaną za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt.) z liczbą punktów przyznaną za kryterium ZATRUDNIENIE (maksymalnie 20 pkt.) oraz z liczbą punktów przyznaną za kryterium ASPEKTY SPOŁECZNE (maksymalnie 20 pkt.), przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt.).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt Społeczny
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4