Wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320mb wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320mb wraz ze skrzyżowaniem z ul. Błońską na terenie gminy Błonie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyPowiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015552
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320mb wraz ze skrzyżowaniem z ul. Błońską na terenie gminy Błonie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014900974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 300

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 722 13 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.pwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320mb wraz ze skrzyżowaniem z ul. Błońską na terenie gminy Błonie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c639fbb-8181-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320 mb wraz ze skrzyżowaniem z ul. Błońską na terenie gminy Błonie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zdp.pwz.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej zp@zdp.pwz.pl oraz miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Preferowanym sposobem przesyłania zapytań dotyczących postępowania jest poczta elektroniczna.2. Oferty należy składać https://miniportal.uzp.gov.pl3.Adres elektronicznej skrzynki podawczej na e-PUAP to /ZDPOzarowMaz4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Adres strony internetowej:https://miniportal.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej zp@zdp.pwz.pl oraz miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Preferowanym sposobem przesyłania zapytań dotyczących postępowania jest poczta elektroniczna.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pan Marek Tymofiewicz, tel. 22 722 13 80 email zp@zdp.pwz.pl3. Adres elektronicznej skrzynki podawczej na e-PUAP to /ZDPOzarowMaz4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. 9. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).11. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2 adres email.12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).13. Zamawiający pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 – 16:00 oraz w piątek w godzinach od 7:30 do 14:30 z wyjątkiem świąt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych jest Pan Janusz Łukasik , kontakt: iod@zdp.pwz.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320mb wraz ze skrzyżowaniem z ul. Błońską na terenie gminy Błonieodbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.______________________* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kody CPV:45.23.31.28 - - roboty budowlane w zakresie rond, 45.23.31.20 – 6 – roboty w zakresie budowy dróg, 45.23.31.40-2 – roboty drogowe,45.23.24.52 – 5 – roboty odwadniające, 45.23.32.22-1 – roboty w zakresie chodników, 45.31.61.10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 4104W ul. Strażackiej o dł. ok. 320mb wraz ze skrzyżowaniem z ul. Błońską na terenie gminy Błonie:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, frezowanie nawierzchni, wycinka drzew, karczowanie pni, roboty rozbiórkowe, utylizacja materiałów z rozbiórki, demontaż znaków drogowych.2) Roboty ziemne: wykopy pod jezdnię, chodniki i rowy, formowanie i zagęszczanie nasypów.3) Elementy odwodnienia korpusu drogowego: przepusty pod zjazdami, ścianki czołowe przepustów.4) Nawierzchnia jezdni: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego o gr. 40 cm, warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej (piasku) gr. 15 cm, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (dowóz z wytwórni) C 3,0/4,0 i C 1,5/2,0 gr. 18 cm i 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm i 20 cm, podbudowa z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 22P 35/50 KR-3-4 gr. 7 cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudów i nawierzchni bitumicznych, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W PMB 25/55-60 KR3-4 gr. 5 cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S PMB 45/80-55 KR3-4 gr. 4 cm.5) Nawierzchnia chodników: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa mrozoochronna o gr. 10 cm, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (dowóz z wytwórni) C 3/4 gr. 10 cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm.6) Nawierzchnia zjazdów: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa mrozoochronna o gr. 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem. – piask. gr. 3cm. 7) Zabruki, pierścień ronda z kostki, wyspy przed rondem: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem (dowóz z wytwórni) C 3/4 gr. 18 cm, podbudowa z betonu C20/25 gr. 20 cm, nawierzchni z kostki kamiennej granitowej gr. 15/17 cm.8) Organizacja ruchu: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.9) Elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych na ławie z betonu C12/15 wystających i wtopionych 15x30 cm, ustawienie oporników betonowych na ławie z betonu C12/15 wtopionych 12x25 cm, , ustawienie krawężników kamiennych na ławie z betonu C12/15 wtopionych i wystających 15x30 cm ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cem. – piask. gr. 5 cm.10) Pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm.11) Zieleń drogowa: ręczne plantowanie powierzchni, humusowanie skarp z obsianiem trawą.12) Usunięcie kolizji energetycznych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, gazowych, sanitarnych.13) Wykonanie oświetlenia i kanalizacji deszczowej.14) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie minimum:i ) 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi zawierającej w swym zakresie minimum wymianę lub ułożenie nawierzchni bitumicznej i budowę lub przebudowę ronda o wartości minimum 1 500 000 zł brutto każda,ii) jednej roboty polegającej na budowę lub przebudowę odwodnienia ulicznego o długości minimum 200 mb,Zamawiający dopuszcza wykazanie się robotami budowlanymi zawierającymi łącznie w zakresie roboty określone w ppkt i) i ii) powyżej.W przypadku gdy o zamówienie ubiegać się będzie konsorcjum jeden z konsorcjantów musi samodzielnie spełniać stawiany warunek .b) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej:- minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sumuje się.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,4) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 2) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe postanowienia w tym zakresie znajdują się w art. 5 § 3 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

§ 1Wysokość wadium i formy jego wniesienia1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:Bank Pekao S.A. 14 1240 6973 1111 0010 8713 0439 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium6. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.§ 2Zwrot i zatrzymanie wadiumZamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia samodzielnie lub wspólnie. 2. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramachprzedmiotowego postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertęsamodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami, oferty takiego Wykonawcy zostanąodrzucone.5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowychczęści zamówienia.6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firmpodwykonawców, jeżeli są już znani. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia wskazują w załączniku do oferty, które roboty budowlane wykonują poszczególniwykonawcy – Załącznik Nr 4.8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom niezwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia Projektu o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia projektu, w następujących sytuacjach:1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia projektu będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji Wykonawczej Projektu w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia projektu,2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, w szczególności opisanych w § 10, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,- pod warunkiem zamieszczenia informacji w Dzienniku budowy o wystąpieniu tych okoliczności wraz z ich opisem oraz wskazaniem czasu ich trwania.Ze względy na ograniczoną ilość znaków pozostałe postanowienia w zakresie możliwości zmiany umowy ujęte są w § 23 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI