Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyk. dok. projektowej i kosztorysowej do realizacji zad. pn.„Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin Związku Międzygminnego „Czysty Region” w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 446-11-90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czystyregion.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok. projektowej i kosztorysowej do realizacji zad. pn.„Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin Związku Międzygminnego „Czysty Region” w Kędzierzynie-Koźlu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e95b30-7ccc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003892/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Opracowanie dokumentacji zamiennej kosztorysowej i projektowej dla zadania pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RPOP.05.02.00-16-0008/19 , RPOP.05.02.00-16-0009/19 ,RPOP.05.02.00-16-0009/17 ,RPOP.05.02.00-16-0007/19
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.czystyregion.bip-e.pl/cr/zamowienia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • dla danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub graficznych: „.txt” (ISO/ICE 10646), „.pdf” (ISO 3200-1), „.odt” (ISO/ICE 26300), „.ods” (ISO/IEC 26300), „.doc” i „.xls” (wewnętrzny standard Microsoft Corp.) oraz „.docx” i „.xlsx” (ISO/ICE 29500), „.dwg” (wewnętrzny format Autodesk);• do kompresji: „.zip” (.ZIP File Format Specification) i „.7Z”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Międzygminny „Czysty Region” reprezentowany przez Przewodniczącego Zarządu, z siedzibą przy ul. Szkolnej 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle; tel. 77 4461190; fax: 774459314; e-mail: sekretariat@czystyregion.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.IK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu zamiennej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla budowy punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) dla gmin zrzeszonych w Związku Międzygminnym „Czysty Region” w Kędzierzynie – Koźlu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:Etap 1 przygotowanie zamiennej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla gmin: Reńska Wieś, Walce i Ujazd.Etap 2 - przygotowanie zamiennej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla gmin: Izbicko, Leśnica i PawłowiczkiW ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:1. sporządzenia projektu budowlanego zamiennego,2. sporządzenia projektów wykonawczych w wymaganym zakresie,3. uaktualnienia specyfikacji technicznej w formie i treści zgodnej z przepisami rozporządzenia w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej,4. uaktualnienie kosztorysu inwestorskiego w formie i treści zgodnej z przepisami rozporządzenia w sporządzania kosztorysów inwestorskich;5. uaktualnienie przedmiaru robót;6. uzyskanie nowego pozwolenia wodno–prawnego dla danego PSZOK jeżeli w związku z wprowadzonymi zmianami będzie to niezbędne oraz ewentualne uaktualnienie operatów wodno-prawnych;7. wystąpienia w imieniu Zamawiającego oraz uzyskania pozwolenia na budowę (istniejące pozwolenia utraciły ważność),8. stosowna zmiana planu bioz, jeśli będzie wymagane.Zakres zamówienia obejmuje również:1. uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym map do celów projektowych.2. pozyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do wydania prawomocnej decyzji budowlanej w tym BHP, ppoż, uzgodnienia pod względem higieniczna – sanitarnym i innych niezbędnych dokumentów, uzyskanie opinii geologicznej, 3. wystąpienie do właściwych podmiotów i uzyskanie warunków technicznych przyłączenia mediów, w które będzie wyposażony obiekt. Nadzór autorski1. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji.2. Nadzór autorski będzie pełniony zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a w szczególności będzie obejmować:• czuwanie w toku realizacji inwestycji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi i normami,• uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji,• uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej,• udział w komisjach i naradach technicznych oraz przy odbiorze końcowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane w oparciu o kryteria:1. Cena2. Doświadczenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10