Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót ogólnobudowlanych, malarskich i wykończeniowych w budynku socjalno-biurowym oraz warsztatowo-garażowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 3
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót ogólnobudowlanych, malarskich i wykończeniowych w budynku socjalno-biurowym oraz warsztatowo-garażowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3706b194-608e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.luks-sroda.pl/bip/lista-postepowan-przetargowych https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pan Przemysław Mazurczak, tel. 61 285 40 68, adres e-mail: przetargi@luks-sroda.plPan Marek Smorowiński, tel. 693-220-080, adres e-mail: przetargi@luks-sroda.plPan Maciej Osuch, tel. 61 285 40 68, adres e-mail: przetargi@luks-sroda.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lider Usług Komunalno – Samorządowych Sp. z o.o;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Lider Usług Komunalno – Samorządowych Sp. z o.o. jest Pan Łukasz Słoma, kontakt: iod@amsm-consulting.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Wykonanie robót ogólnobudowlanych, malarskich i wykończeniowych w budynku socjalno-biurowym oraz warsztatowo-garażowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą, dz. nr ewid. 3885 obręb 0004 gmina Środa Wlkp., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz osoby zajmujące się przeprowadzaniem procedury przetargowej;5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LUKS/01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, malarskich i wykończeniowych w budynku socjalno-biurowym oraz warsztatowo-garażowym.2. Wspólnik słownik zamówień CPVKOD CPV 45000000-7: Roboty budowlaneKOD CPV 45421141-4: Instalowanie przegródKOD CPV 45400000-1: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychKOD CPV 45410000-4: TynkowanieKOD CPV 45421152-4: Instalowanie ścianek działowychKOD CPV 45440000-3: Roboty malarskie i szklarskieKOD CPV 45442000-7: Nakładanie powierzchni kryjącychKOD CPV 45442100-8: Roboty malarskieKOD CPV 45450000-6: Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 3. Lokalizacja: ul. Nad Strugą, dz. nr ewid. 3885 obręb 0004 63-000 Środa Wielkopolska.4. Zakres robót obejmuje:1) Budynek socjalno-biurowy:a) Roboty przygotowawcze takie jak: zabezpieczenie okien, podłóg folią malarską, b) Roboty technologiczne: - wykonanie gładzi gipsowych jedno i dwuwarstwowych, - gruntowanie oraz malowanie ścian, - wykonanie na stopniach i podestach półpiętra i piętra warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej cementowej,- wykonanie robót naprawczych (wyprawki malarsko-szpachlarskie) powierzchni ścian, sufitów i posadzek po osadzeniu stolarki drzwiowej, parapetów wewnętrznych, robotach instalacyjnych wod-kan, c.o., wentylacyjnych, gazowych, elektrycznych wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 2) Budynek warsztatowo-garażowy:a) Kotłownia: - gruntowanie podłoża ścian wykonanego z tynku z zapr c-w, - nałożenie masy podkładowej tynkarskiej pod tynk silikatowy,- wykonanie na ścianach w technologii zatarcia tynku strukturalnego silikatowego o 2mm grubości uziarnienia - montaż i demontaż rusztowania dla wykonania robót tynkarskich.b) Pomieszczenia garażowe: - wydzielenie w budynku warsztatowo-garażowym boksów ścianką z siatki panelowej mocowanej do słupków metalowych.5. Ponadto Wykonawca zapewni: realizowanie zamówienia minimum 6 osobowym zespołem stale realizującym roboty ujęte w przedmiarze robót, harmonogramie oraz wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego.6. Szczegółowy opis przedmiotu określa dokumentacja projektowa stanowiąca część II SWZ. 7. Zamawiający dołączył do SIWZ ślepy kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót, które są elementami pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Ślepy kosztorys jak również przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z: projektu budowlanego oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SWZ przedmiaru robót. 8. Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały fabrycznie nowe, posiadające ważne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty oraz dopuszczenia, potwierdzające możliwość zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia9. Następujące dokumenty będą uważane, odczytywane i interpretowane, według następującego pierwszeństwa:1) niniejsza SWZ,2) dokumentacja techniczna zawierająca opis i rysunki,3) przedmiar robót, kosztorys ofertowy ślepy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe