Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88
1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb1b6e6-5efd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000068/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja zaleceń Straży Pożarnej w szkołach powiatowych w Chełmży
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zalecany przez Zamawiającego format przesyłanych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: przetargi@powiattorunski.pl 2) poprzez Platformę Przetargową, dostępną pod adresem: https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,- Google Chrome 31- Mozilla Firefox 26- Opera 182) Pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci Internet;b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;c) włączona obsługa JavaScript;d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;e) zainstalowany Acrobat Reader;f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.W celu rejestracji Wykonawcy na Platformie Przetargowej należy wejść na wyżej podaną stronę platformy.1) Po wyświetleniu strony logowania należy przejść w zakładkę „Strona główna”. 2) Następnie należy kliknąć w zakładkę „Postępowania”3) W dalszej kolejności należy kliknąć na zakładkę „Zamówienia publiczne”4) W efekcie powyższego działania rozwiną się wszystkie postępowania prowadzone przez Zamawiającego. Należy odnaleźć interesujące Wykonawcę postępowanie oraz kliknąć jednokrotnie lewym przyciskiem myszy na kolumnę „Nazwa ogłoszenia” w wierszu odpowiadającym nazwie właściwego postępowania.5) W efekcie wykonania operacji wyżej opisanej zostanie otwarcia zakłada dotycząca danego postępowania.6) W celu rejestracji należy przejść na dolną część wyświetlonej strony internetowej. 7) Aby się zarejestrować należy kliknąć na przycisk „Rejestracja w bazie wykonawców”. Po wykonaniu powyższej operacji zostanie otwarty formularz służący do rejestracji. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól oznaczonych „gwiazdką”, a następnie należy kliknąć ikonę „Zarejestruj się”. Po prawidłowo wykonanej operacji na adres mailowy wskazanych w formularzu zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca ukończenie procesu rejestracji z oznaczonym loginem oraz hasłem umożliwiającym zalogowanie się na Platformie. Brak otrzymania wiadomości oznacza, że proces rejestracji został przeprowadzony w sposób nieprawidłowy.Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Toruński. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiattorunski.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie postanowienia Kujawsko-Pomorskiej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, tak, aby można było bezpiecznie użytkować budynek. Zamówienie ma być zrealizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Celem inwestycji jest zrealizowanie wszystkich nakazów i postanowień wynikających z ekspertyzy technicznej i postanowienia KP KWPSP w Toruniu oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia. Zadaniem wykonawcy będzie wykonanie projektu budowlanego i złożenie wymaganej dokumentacji wraz z wnioskiem o zgłoszenie robót budowlanych do właściwego Wydziału Architektury i Budownictwa. Dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Następnie wykonawca zrealizuje wykonany projekt.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych o kompletnym wykonaniu i zrealizowaniu wszystkich nakazów wynikających z postanowienia Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie punktów w kryteriach "cena" i "okres gwarancji". Dokładny opis w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przyznanie punktów w kryteriach "cena" i "okres gwarancji". Dokładny opis w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie postanowień Kujawsko-Pomorskiej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej w Zespole Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży, tak, aby można było bezpiecznie użytkować budynek. Zamówienie ma być zrealizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Celem inwestycji jest zrealizowanie wszystkich nakazów i postanowień wynikających z ekspertyzy technicznej i postanowień KP KWPSP w Toruniu oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia. Zadaniem wykonawcy będzie wykonanie projektu budowlanego i złożenie wymaganej dokumentacji wraz z wnioskiem o zgłoszenie robót budowlanych do właściwego Wydziału Architektury i Budownictwa. Dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Następnie wykonawca zrealizuje wykonany projekt.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą wraz z oświadczeniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych o kompletnym wykonaniu i zrealizowaniu wszystkich nakazów wynikających z postanowienia Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie punktów w kryteriach "cena" i "okres gwarancji". Dokładny opis w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przyznanie punktów w kryteriach "cena" i "okres gwarancji". Dokładny opis w SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10