Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z wymianą instalacji elektrycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z wymianą instalacji elektrycznej korytarza II piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 53A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-15
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 58 im. Ireny Sendlerowej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101716
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z wymianą instalacji elektrycznej korytarza II piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 53A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 58 im. Ireny Sendlerowej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000219508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 53 a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-005

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523493274

1.5.8.) Numer faksu: 523493274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp58@edu.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp58.edu.bydgoszcz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z wymianą instalacji elektrycznej korytarza II piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 53A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71290cb0-da4b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00100824/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z wymianą instalacji elektrycznej korytarza II piętra w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 53A.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się
w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz.
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem PRM w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn. platformazakupowa.pl, Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miał ograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020r. poz. 2452).
5. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu, prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, pod numer tel. +48 (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
6. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
7. W przypadku większych plików, zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania, plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
9. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z odpowiednim wyprzedzeniem.
10. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
13. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
14. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
i formularza Wyślij wiadomość.
Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Szkoła Podstawowa Nr 58 w Bydgoszczy.
2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu sp58@edu.bydgoszcz.pl lub pisemnie na adres:
Szkoła Podstawowa Nr 58 w Bydgoszczy , ul. Gdańska 53A, 85-005 Bydgoszcz
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp - Dz.U. z 2019r., poz. 2019 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz SP nr. 58 w Bydgoszczy w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych Open Nexus z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z wymianą instalacji elektrycznej korytarza II piętra w budynku

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45432113-9 - Kładzenie parkietu

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium „cena” - C: znaczenie: 60%.

Kryterium „odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady”- R: znaczenie: 40%.

Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Kryterium „cena”- wskaźnik C - wg poniższego wzoru:
C= (najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert )/(cena badanej oferty) x 60
Kryterium „odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady” - wskaźnik R - wg poniższych zasad:
Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie udzielonego przez Wykonawcę okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:

Deklarowany w ofercie okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wyrażony w miesiącach
Punktacja (pkt)

37 – 40 miesięcy 1pkt

41-50 miesięcy 20pkt

51 lub więcej miesięcy 40pkt

2. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca w ramach kryterium może otrzymać odpowiednio 0 albo 20 albo 40 pkt. Nie wpisanie żadnego okresu Rękojmi lub wpisanie 36 m-cy skutkuje otrzymaniem: 0 pkt.
Udzielenie okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady krótszego niż 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3.Sposób oceny ofert:
4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria, o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
Lp = liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
Lp=C+R
W toku badania i oceny ofert Zamawiającym o że żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz
z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 uPzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ,
2) spełniają określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu.

2. Zamawiający, w oparciu o art. 112 uPzp, wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu dotyczących:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 PLN
3) zdolności technicznej i zawodowej :

Wykonawca, składający ofertę musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w tym w szczególności JEDNĄ osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na tym stanowisku.
Osoba winna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb, tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a uPb

4) posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca, składający ofertę musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania: co najmniej DWÓCH robót budowlanych polegające na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - każda z robót.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunku udziału w postępowaniu.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych
w art. 58 uPzp oraz SWZ.
6. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu może, zgodnie z art. 118 uPzp, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7. W odniesieniu do warunków dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 8 niniejszego Rozdziału potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
10. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
11. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
12. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
13. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
14. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem określonym w SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający żąda :
opłaconej polisy ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 PLN,
2) zdolności technicznej i zawodowej –Zamawiający żąda:
a) WYKAZU ROBÓT BUDOWALNYCH wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu DWÓCH robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - każda z robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Powyższy wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia;
b) WYKAZU OSÓB (Kierownika budowy w branży konstrukcyjna budowalnej) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na podstawie zawartych z tymi osobami umów o pracę.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:
1) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 uPzp. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, tj.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 3 niniejszego Rozdziału, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Ustala się możliwość fakturowania częściowego wykonanych robót

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy w formie pisemnego Aneksu może nastąpić na zasadach określonych
w art. 455 ust. 1 i 2 uPzp, w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany warunków gospodarczych, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI