Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2024-06-13
  • ZamawiającyKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00341923
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rob. bud. polegających na: remoncie poszycia dach., obróbce blach. kominów, naprawie/malowaniu el. budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pion. ściany fund. w PT KRUS w Opatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc986dd1-1cb9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238308/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie dachu, elewacji zewnętrznej, izolacji przeciwwilgociowej oraz pomieszczeń wraz z malowaniem w budynku PT KRUS w Opatowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się w języku polskim i wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: przy użyciu portalu e-Usług SmartPZP (zwanym „Systemem”) dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce, za pomocą którego odbywa się składanie ofert lub ich wycofanie, składanie ofert dodatkowych, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi przez Zamawiającego, wymiana korespondencji dotyczącej oferty oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń w niniejszym postępowaniu o zamówienie. Szczegóły w zakresie komunikacji opisane zostały w Rozdziale XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w treści SWZ- Rozdział XXVIII.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3) Zgłoszenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4) Wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba, że zajdą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.02.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na: remoncie poszycia dachowego, obróbce blacharskiej kominów, naprawie/malowaniu elewacji budynku oraz punktowym wykonaniu izolacji pionowej ściany fundamentowej budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opatowie, ul. Konopnickiej 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące zadania:
1) elewację PT + łącznik,
2) dach (Placówka Terenowa),
3) dach (budynek wynajmowany dla ZDZ),
4) roboty tynkarskie,
5) wykonanie prac porządkowych,
6) wywóz i utylizacja odpadów (śmieci, gruzu itp.) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
7) inne/pozostałe roboty (prace) niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z technologii wykonania poszczególnych robót.
3. Wszystkie miejsca objęte zakresem prac wymagają wdrożenia prac przygotowawczych:
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera następująca dokumentacja:
– Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót budowlanych, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Wzoru Umowy
– Załącznik nr 11 do SWZ – Wzór Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym Rozdziale dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 250 000,00 zł na cały okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.
b) Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca przystępujący do zamówienia musi wykazać (udokumentować), że ma wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu roboty budowlanej będącej przedmiotem zamówienia tzn. obejmującej roboty rodzajowo takie same lub podobne do robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5* lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie:
* okres ten liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
– co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (wykonane lub wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odrębnych umów) o tym samym rodzaju co przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda z nich z podaniem rodzaju (przedmiotu), wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu
na rzecz których robota/y została wykonana wraz z załączeniem dowodu określającego,
że wskazana robota została wykonana lub jest wykonywana należycie,
– dowodami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
– w celu wykazania zdolności zawodowej nie można sumować kilku oddzielnych robót budowlanych o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość wymaganą w tiret pierwszy,
– Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca na wezwanie złoży Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz robót budowlanych.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy polegający na zasobach innych podmiotów.
1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 3 i 4, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty należy złożyć wraz z ofertą wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ;
3) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne
lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XI SWZ;
4) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie
z Wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy;
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów w celu spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu dostawy będącej przedmiotem zamówienia musi bezpośrednio uczestniczyć w tej części zamówienia, do której zasoby te udostępnił;
6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu;
7) UWAGA! Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale XII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wstępnie oceni brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie przesłanek art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1,4,5,7,8 i 10 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XX pkt 12 ppkt 1 i 2 SWZ.
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został opisany w Rozdziale XV SWZ:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
 Zamawiający pobierze samodzielnie powyższe informacje ze strony internetowej: https://ekrs.ms.gov.pl lub https://prod.ceidg.gov.pl
– Wykonawca zagraniczny powinien złożyć odpowiedniki polskiej informacji, tj. odpisu z KRS lub CEiDG.
2) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - składane będzie, co do zasady tylko przez Wykonawcę, który złożył najwyżej ocenioną ofertę, a nie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ, o których mowa w:
a) art.108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust.1 pkt 1, 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawca zagraniczny. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 ppkt 3– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem i jeśli sporządzony został w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisany w Rozdziale XV SWZ.
1) na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia. W tym celu Zamawiający wymaga w szczególności dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł na okres realizacji zamówienia.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych (Załącznik nr 8 do SWZ): co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (wykonane lub wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odrębnych umów) o tym samym rodzaju co przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda z nich z podaniem rodzaju (przedmiotu), wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu
na rzecz których robota/y została wykonana wraz z załączeniem dowodu określającego, że wskazana robota została wykonana lub jest wykonywana należycie (Rozdział XII pkt 1 ppkt 4).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do przygotowania Oferty Wykonawca wykorzysta Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego według wzoru określonego w Załącznik nr 4 do SWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ,
Oświadczenia wymienione powyżej muszą być złożone w następujący sposób:
a) Wykonawca - składa oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - sporządza oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W tym przypadku każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą dodatkowo: Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ,
c) Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) - sporządza oświadczenia we własnym imieniu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W tym przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) Zobowiązanie podmiotu/ów oddającego/ych do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (jeśli Wykonawca się powołuje) według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo/-wa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego Rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy.
3. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, w tym pełnomocnictwa, wymagane zapisami SWZ składa się w formie, zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, tj. w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykaz wymaganych w postępowaniu oświadczeń lub dokumentów zawarty został w Rozdziale XX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium celem zabezpieczenia swojej oferty:
– w wysokości 5 000,00 zł (słownie zł: Pięć tysięcy 00/100)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który upływa dnia 13 czerwca 2024 roku o godz. 11:00 i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.)
Szczegóły w zakresie wymagań dotyczących wadium opisane zostały w Rozdziale XVIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1) dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania: a) warunek, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1, 3 i 4 SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) warunek, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 3 i ppkt 4 zostanie spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni wymagania Zamawiającego;
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego;
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3. Pełnomocnictwo powinno być złożone w sposób i w formie określonej w Rozdziale XX pkt 12 ppkt 4 SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z Zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań:
 na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą kopię umowy regulującej zasady ich współpracy,
 umowa (konsorcjum) winna określać: Strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdej ze Stron, solidarną odpowiedzialność za zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia;
5. Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym
w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia określającego, które zadania będzie wykonywał każdy z nich. Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i dla wszystkich partnerów.
8. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania zamówienia w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców.
Ww. warunki określone zostały w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego znajdują się w Załączniku nr 11 do SWZ stanowiącym Wzór umowy.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach.
3. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę/Podwykonawcę projektowanych postanowień umowy.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we Wzorze umowy.
5. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w okresie realizacji zamówienia. Warunki wprowadzenia zmian do umowy określone zostały we Wzorze umowy, o którym mowa w pkt 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem własnego konta założonego w Systemie (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce). Wykonawca do upływu terminu do składania ofert może wycofać złożoną ofertę, złożyć nową lub zrezygnować z udziału w postępowaniu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w tym z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 11 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
8. Zamawiający zawrze umowę w terminie zgodnym z art. 308 ust 2 ustawy Pzp.
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje kierownika budowy w branży sanitarnej
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania23-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje kierownika budowy w branży sanitarnej. Termin prac do uzgadniania. Praca na terenie woj. lubelskiego, świętokrzyskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI