Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299944054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzejowska 81
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413941023
1.5.8.) Numer faksu: 413942519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpwloszczowa.zamowienia@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91abc38b-80b9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006966/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj:.● stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,● komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji : pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,● zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,● włączona obsługa JavaScript,● zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,● szyfrowanie na platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,● oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZDP.DZ.2610.1.2021.HS pn.: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.DZ. 2610.1.2021.HS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 250400,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu włoszczowskiego masą bitumiczną na gorąco
4.2.5.) Wartość części: 125400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt.7 Zamówienie może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i będzie zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Warunki udzielenia zamówienia:a)Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe na ich realizację oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu robót budowlanych będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,b)dotychczasowy Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,c)dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,d)Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,e)Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w umowie podstawowej.Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C)– waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji –waga kryterium 40 %.3.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) –waga 60% cena najniższa brutto *C = …………………………….x 100 pkt. x 60% cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Okres gwarancji –waga 40 % Minimalny wymagany okres gwarancji – 3 miesiące od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Maksymalny termin gwarancji – 6 miesięcy od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Oferty z okresem gwarancji niższym niż 3 miesiące zostaną odrzucone.Oferty z zadeklarowanym minimalnym terminem gwarancji 3 miesiące otrzymają 0 pkt.Oferty z zadeklarowanym maksymalnym terminem gwarancji 6 miesięcy i dłuższym otrzymają maksymalną ilość punktów tj. 40Pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: GB - 3X = ……… x 100 x 40 % Gn – 3X – ilość otrzymanych punktówGb- termin gwarancji oferty badanejGn – termin maksymalnej gwarancji tj. 6 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena (C)– waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji –waga kryterium 40 %.3.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) –waga 60% cena najniższa brutto *C = …………………………….x 100 pkt. x 60% cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Okres gwarancji –waga 40 % Minimalny wymagany okres gwarancji – 3 miesiące od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Maksymalny termin gwarancji – 6 miesięcy od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Oferty z okresem gwarancji niższym niż 3 miesiące zostaną odrzucone.Oferty z zadeklarowanym minimalnym terminem gwarancji 3 miesiące otrzymają 0 pkt.Oferty z zadeklarowanym maksymalnym terminem gwarancji 6 miesięcy i dłuższym otrzymają maksymalną ilość punktów tj. 40Pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: GB - 3X = ……… x 100 x 40 % Gn – 3X – ilość otrzymanych punktówGb- termin gwarancji oferty badanejGn – termin maksymalnej gwarancji tj. 6 miesięcy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu włoszczowskiego emulsja i grysami przy użyciu specjalistycznego remontera
4.2.5.) Wartość części: 125000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt.7 Zamówienie może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i będzie zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Warunki udzielenia zamówienia:a)Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe na ich realizację oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu robót budowlanych będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,b)dotychczasowy Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,c)dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,d)Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,e)Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w umowie podstawowej. Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C)– waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji –waga kryterium 40 %.3.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) –waga 60% cena najniższa brutto *C = …………………………….x 100 pkt. x 60% cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Okres gwarancji –waga 40 % Minimalny wymagany okres gwarancji – 3 miesiące od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Maksymalny termin gwarancji – 6 miesięcy od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Oferty z okresem gwarancji niższym niż 3 miesiące zostaną odrzucone.Oferty z zadeklarowanym minimalnym terminem gwarancji 3 miesiące otrzymają 0 pkt.Oferty z zadeklarowanym maksymalnym terminem gwarancji 6 miesięcy i dłuższym otrzymają maksymalną ilość punktów tj. 40Pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: GB - 3X = ……… x 100 x 40 % Gn – 3X – ilość otrzymanych punktówGb- termin gwarancji oferty badanejGn – termin maksymalnej gwarancji tj. 6 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena (C)– waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji –waga kryterium 40 %.3.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) –waga 60% cena najniższa brutto *C = …………………………….x 100 pkt. x 60% cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Okres gwarancji –waga 40 % Minimalny wymagany okres gwarancji – 3 miesiące od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Maksymalny termin gwarancji – 6 miesięcy od daty każdego odbioru częściowego wykonanego remontu.Oferty z okresem gwarancji niższym niż 3 miesiące zostaną odrzucone.Oferty z zadeklarowanym minimalnym terminem gwarancji 3 miesiące otrzymają 0 pkt.Oferty z zadeklarowanym maksymalnym terminem gwarancji 6 miesięcy i dłuższym otrzymają maksymalną ilość punktów tj. 40Pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: GB - 3X = ……… x 100 x 40 % Gn – 3X – ilość otrzymanych punktówGb- termin gwarancji oferty badanejGn – termin maksymalnej gwarancji tj. 6 miesięcy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7