Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektów sieci wodno-kanalizacyjnych w msc. Chełmce ul. Górna, Oblęgór wzdłuż ul. Wiosennej, Strawczynek ul. Wrzosowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002
1.5.8.) Numer faksu: +48413038157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów sieci wodno-kanalizacyjnych w msc. Chełmce ul. Górna, Oblęgór wzdłuż ul. Wiosennej, Strawczynek ul. Wrzosowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861587bf-8647-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie projektów sieci wodno-kanalizacyjnych w msc. Chełmce ul. Górna, Oblęgór wzdłuż ul. Wiosennej, Strawczynek ul. Wrzosowa, Oblęgorek ul. Zielona
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertynależy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej. Zamawiającywyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiającydopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: gmina@strawczyn.pl lub zapośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja” Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się zadokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tegoterminu (godziny pracy Zamawiającego: 7:30-15:30 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje siędatę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformyza datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichzłożenia/wysłania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8niniejszego Rozdziału;1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemuna subdomenie Gmina Strawczyn; https://strawczyn.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawcawraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwościprzyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonupodanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty wpostępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomieniaoraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zadatę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwemzakładki „Korespondencja”.7. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wsprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) -zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, dopuszcza się podpisaniedokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wzwiązku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielnyplik z podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej„Rozporządzenie”, informuję, że:1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Gmina Strawczyn,ul. Żeromskiego 16,26-067 Strawczyn, tel.41 3038002. 2.W sprawach z zakresu ochrony danychosobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email:inspektor@cbi24.3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zam. publ. zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, całyczas obowiązywania umowy.4.Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c)ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.5.Odbiorcami Pani/a danych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74ust.4 PZP.6.Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/a dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8.Osoba, której danedotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania,ograniczenia przetwarzania,- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniemprzepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO,ul. Stawki 2, 00-193Warszawa,9.Nie przysługuje Pani/u:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych. 10. Gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15ust. 1-3Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać odosoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zam. publ.11.Skorzystanie z uprawnieniado sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.12.Wystąpienie z żądaniem, o którymmowa w art.18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.13.W przypadku danych osobowychzamieszczonych przez Administratora w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14. Od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowychzawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych, chyba żezachodzą przesłanki, o których mowa wart. 18 ust. 2 Rozporządzenia.15.Skorzystanie przez osobę,której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.16.W związku zprzetwarzaniem Pani/a danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które się opierają wyłącznie nazautomatyzowanym przetwarzaniu, stosownie do art. 22 Rozporządzenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Strawczynek ul. WrzosowaZakres opracowania obejmuje projekt budowlano - wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w celu uzbrojenia wszystkich działek (włączenie się do istniejącej sieci) zaznaczonych w załączniku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:Wszystkie opracowania, uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji przez Wykonawcę.Wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisamiZakres opracowania winien zawierać również:a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia.b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane.c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ stosownego zezwolenia na realizację robót zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót.W ramach całości przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany/dokumentacja techniczna uwzględniający wszystkie niezbędne branże w ilości 4 egz. - projekt wykonawczy w każdej branży w ilości 4 egz.- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 2 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz.- wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany/dokumentacja techniczna i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ.3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia uzyskać ostateczne pozwolenie na realizację inwestycji. 4. Nadzór autorski.Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane – w zależności od potrzeb wynikłych z realizacji zadania. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp.W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej,• wykonywania projektów zamiennych,• wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,• niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej.Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty.5. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego do chwili realizacji inwestycji.6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym SWZ, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71322200-3- Usługi projektowania rurociągów11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.12. Zabrania się stosowania w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia nazw katalogowych, nazw producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub innych określeń ograniczających wolną konkurencję. Wszelkie urządzenia i materiały muszą być opisane wyłącznie przy pomocy parametrów techniczno – użytkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 148 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C„Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – D W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Za każdą realizację wymienioną w Załączniku nr 1a polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb – dotyczy części 1, 2, 3 - oferta otrzyma punkty zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania. W przypadku gdy Wykonawca wpisze liczbę większą niż 5, otrzyma w tym kryterium max. ilość punktów tj. 40,0. Punktacja w kryterium – doświadczenie projektanta:0 pkt – za wykonanie 1 projektu10 pkt – za wykonanie 2 projektów20 pkt – za wykonanie 3 projektów30 pkt – za wykonanie 4 projektów40 pkt – za wykonanie 5 i więcej projektówW przypadku zmiany projektanta w trakcie realizacji umowy, zaproponowana osoba będzie musiała wykazać co najmniej tyle realizacji ile wskazano w ofercie. Informację należy wskazać w ZAŁĄCZNIKU NR 1A, który należy złożyć wraz z ofertą.Brak wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji (nazwa zadania), na których nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C„Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – D W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Za każdą realizację wymienioną w Załączniku nr 1a polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb – dotyczy części 1, 2, 3 - oferta otrzyma punkty zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania. W przypadku gdy Wykonawca wpisze liczbę większą niż 5, otrzyma w tym kryterium max. ilość punktów tj. 40,0. Punktacja w kryterium – doświadczenie projektanta:0 pkt – za wykonanie 1 projektu10 pkt – za wykonanie 2 projektów20 pkt – za wykonanie 3 projektów30 pkt – za wykonanie 4 projektów40 pkt – za wykonanie 5 i więcej projektówW przypadku zmiany projektanta w trakcie realizacji umowy, zaproponowana osoba będzie musiała wykazać co najmniej tyle realizacji ile wskazano w ofercie. Informację należy wskazać w ZAŁĄCZNIKU NR 1A, który należy złożyć wraz z ofertą.Brak wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji (nazwa zadania), na których nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Oblęgór wzdłuż ul. WiosennejZakres opracowania obejmuje projekt budowlano - wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w celu uzbrojenia wszystkich działek (włączenie się do istniejącej sieci) zaznaczonych w załączniku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:Wszystkie opracowania, uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji przez Wykonawcę.Wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisamiZakres opracowania winien zawierać również:a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia.b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane.c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ stosownego zezwolenia na realizację robót zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót.W ramach całości przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany/dokumentacja techniczna uwzględniający wszystkie niezbędne branże w ilości 4 egz. - projekt wykonawczy w każdej branży w ilości 4 egz.- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 2 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz.- wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany/dokumentacja techniczna i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ.3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia uzyskać ostateczne pozwolenie na realizację inwestycji. 4. Nadzór autorski.Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane – w zależności od potrzeb wynikłych z realizacji zadania. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp.W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej,• wykonywania projektów zamiennych,• wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,• niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej.Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty.5. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego do chwili realizacji inwestycji.6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym SWZ, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71322200-3- Usługi projektowania rurociągów11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.12. Zabrania się stosowania w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia nazw katalogowych, nazw producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub innych określeń ograniczających wolną konkurencję. Wszelkie urządzenia i materiały muszą być opisane wyłącznie przy pomocy parametrów techniczno – użytkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 148 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C„Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – D W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Za każdą realizację wymienioną w Załączniku nr 1a polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb – dotyczy części 1, 2, 3 - oferta otrzyma punkty zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania. W przypadku gdy Wykonawca wpisze liczbę większą niż 5, otrzyma w tym kryterium max. ilość punktów tj. 40,0. Punktacja w kryterium – doświadczenie projektanta:0 pkt – za wykonanie 1 projektu10 pkt – za wykonanie 2 projektów20 pkt – za wykonanie 3 projektów30 pkt – za wykonanie 4 projektów40 pkt – za wykonanie 5 i więcej projektówW przypadku zmiany projektanta w trakcie realizacji umowy, zaproponowana osoba będzie musiała wykazać co najmniej tyle realizacji ile wskazano w ofercie. Informację należy wskazać w ZAŁĄCZNIKU NR 1A, który należy złożyć wraz z ofertą.Brak wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji (nazwa zadania), na których nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C„Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – D W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Za każdą realizację wymienioną w Załączniku nr 1a polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb – dotyczy części 1, 2, 3 - oferta otrzyma punkty zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania. W przypadku gdy Wykonawca wpisze liczbę większą niż 5, otrzyma w tym kryterium max. ilość punktów tj. 40,0. Punktacja w kryterium – doświadczenie projektanta:0 pkt – za wykonanie 1 projektu10 pkt – za wykonanie 2 projektów20 pkt – za wykonanie 3 projektów30 pkt – za wykonanie 4 projektów40 pkt – za wykonanie 5 i więcej projektówW przypadku zmiany projektanta w trakcie realizacji umowy, zaproponowana osoba będzie musiała wykazać co najmniej tyle realizacji ile wskazano w ofercie. Informację należy wskazać w ZAŁĄCZNIKU NR 1A, który należy złożyć wraz z ofertą.Brak wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji (nazwa zadania), na których nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Chełmce ul. GórnaZakres opracowania obejmuje projekt budowlano - wykonawczy kanalizacji sanitarnej w celu uzbrojenia wszystkich działek (włączenie się do istniejącej sieci) zaznaczonych w załączniku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:Wszystkie opracowania, uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji przez Wykonawcę.Wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisamiZakres opracowania winien zawierać również:a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia.b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane.c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ stosownego zezwolenia na realizację robót zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone odrębnie na poszczególne rodzaje robót.W ramach całości przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany/dokumentacja techniczna uwzględniający wszystkie niezbędne branże w ilości 4 egz. - projekt wykonawczy w każdej branży w ilości 4 egz.- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 2 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz.- wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany/dokumentacja techniczna i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ.3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia uzyskać ostateczne pozwolenie na realizację inwestycji. 4. Nadzór autorski.Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane – w zależności od potrzeb wynikłych z realizacji zadania. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp.W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej,• wykonywania projektów zamiennych,• wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,• niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej.Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty.5. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego do chwili realizacji inwestycji.6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym SWZ, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71322200-3- Usługi projektowania rurociągów11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.12. Zabrania się stosowania w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia nazw katalogowych, nazw producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub innych określeń ograniczających wolną konkurencję. Wszelkie urządzenia i materiały muszą być opisane wyłącznie przy pomocy parametrów techniczno – użytkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 148 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C„Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – D W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Za każdą realizację wymienioną w Załączniku nr 1a polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb – dotyczy części 1, 2, 3 - oferta otrzyma punkty zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania. W przypadku gdy Wykonawca wpisze liczbę większą niż 5, otrzyma w tym kryterium max. ilość punktów tj. 40,0. Punktacja w kryterium – doświadczenie projektanta:0 pkt – za wykonanie 1 projektu10 pkt – za wykonanie 2 projektów20 pkt – za wykonanie 3 projektów30 pkt – za wykonanie 4 projektów40 pkt – za wykonanie 5 i więcej projektówW przypadku zmiany projektanta w trakcie realizacji umowy, zaproponowana osoba będzie musiała wykazać co najmniej tyle realizacji ile wskazano w ofercie. Informację należy wskazać w ZAŁĄCZNIKU NR 1A, który należy złożyć wraz z ofertą.Brak wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji (nazwa zadania), na których nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:„ Cena ofertowa brutto” – C„Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – D W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby skierowanej do realizacji zamówienia posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Za każdą realizację wymienioną w Załączniku nr 1a polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w ramach której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości minimum 500 mb – dotyczy części 1, 2, 3 - oferta otrzyma punkty zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania. W przypadku gdy Wykonawca wpisze liczbę większą niż 5, otrzyma w tym kryterium max. ilość punktów tj. 40,0. Punktacja w kryterium – doświadczenie projektanta:0 pkt – za wykonanie 1 projektu10 pkt – za wykonanie 2 projektów20 pkt – za wykonanie 3 projektów30 pkt – za wykonanie 4 projektów40 pkt – za wykonanie 5 i więcej projektówW przypadku zmiany projektanta w trakcie realizacji umowy, zaproponowana osoba będzie musiała wykazać co najmniej tyle realizacji ile wskazano w ofercie. Informację należy wskazać w ZAŁĄCZNIKU NR 1A, który należy złożyć wraz z ofertą.Brak wskazanego załącznika, bądź nie wskazanie inwestycji (nazwa zadania), na których nabyte zostało doświadczenie skutkowało będzie przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L= C+Dgdzie:L– całkowita liczba punktów,C– punkty uzyskane w kryterium „ Cena ofertowa brutto”, D – punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.5. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Załączniku nr 1a.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4