IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części I - 500,00 złDla części II - 2000,00 złDla części III - 3000,00 złWadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach Wykonawca dołącza do oferty dokument wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu (na rachunek Zamawiającego, tj. Bank Gospodarstwa Krajowego o/Gdańsk 92 1130 1121 0006 5623 4420 0005 w tytule przelewu należy wpisać „Wadium – PA.280.4.2020”2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INNE KRYTERIA W ZALEŻNOŚCI OD CZĘŚCI ZAMÓWIENIA |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia w tym dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-17, godzina:
16:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. związanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020r. związanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" .Część I – zapewnienie prac saperskich w trakcie trwania prac archeologicznych (przewidzianych na 65 dni roboczych), 90523000-9 usługa usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby, 90523100-0 usługa usuwania broni oraz amunicji, 90523300-2 usługa oczyszczania z min, 90523300-1 usługa usuwania bomb, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ i wzorem umowy załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90523000-9, 90523100-0, 90523300-2, 90523300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia POWIERZCHNIA |
20,00 |
DOŚWIADCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia podczas PRAC ARCHEOLOGICZNYCH |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie 65 dni roboczych, 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umów maksymalnie do 31 października 2020 r. Przewidywany termin rozpoczęcia prac archeologicznych – 03.08.2020 – lecz nie wcześniej, niż po podpisaniu przez wszystkich wykonawców umów. Przewidywany termin zakończenia prac – 30.10.2020 r. nie później niż po 65 dniach roboczych w terenie, maksymalny czas trwania prac do 31 października 2020 r.Prace będą prowadzone od poniedziałku do piątku (względnie także w soboty w zależności od wypracowanych pełnych 40 godzin pracy w terenie w trakcie tygodnia).2. W trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom tj w szczególności zakres umowy wysokość wynagrodzenia czy też terminy wskazane w Umowie, przy czym zmiany postanowień Umowy dotyczyć mogą w szczególności:1) terminów wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy przedłużającą się procedurą pozyskania pozwolenia (lub wydania odmowy) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; wystąpienie siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację Umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy. Termin „siła wyższa” oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec.2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,3) rozbieżnościami lub niejasnościami w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji,4) zakresu przedmiotu Umowy lub terminu wykonywania przedmiotu Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy np: spowodowanymi niezaplanowanymi odkryciami, znalezieniem składu amunicji, niewybuchów dużo gabarytowych, co może spowodować aneksowanie umowy – lub wstrzymanie robót, czy też wydłużeniem ilości godzin pracy powyżej 8 godzin – wówczas również wynagrodzenie ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do ilości godzin wypracowanych poza planowane 8 godzin / dobę5) Wykonawca, w uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji Umowy, może dokonać zmian osób wykonujących przedmiot umowy pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych/oferowanych w postępowaniu uprawnień, doświadczenia, jeśli takie były wymagane w warunkach postępowania, warunkach umowy, lub wskazane w ofercie wykonawcy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. zwiazanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. związanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" .Część II – usługi polegające na zapewnieniu/dostarczeniu i montażu przez Wykonawcę w Miejscu Realizacji Projektu zaplecza socjalno-biurowego badań archeologicznych i jego demontażu po zakończeniu prac, pozyskaniu przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym pozwolenia na podłączenie zaplecza socjalno-biurowego do sieci elektroenergetycznej (dostarczenie we własnym zakresie źródeł energii potrzebnych do funkcjonowania bazy), podłączeniu przez Wykonawcę zaplecza socjalno-biurowego do sieci elektroenergetycznej oraz demontażu podłączenia po zakończeniu prac badawczych, Dostarczenie i montaż przez Wykonawcę w Miejscu Realizacji Projektu zaplecza socjalno-biurowego badań archeologicznych oraz demontaż i wywóz zaplecza po zakończeniu prac. 45112450-4 roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych, 34928310-4 ogrodzenia ochronne, 45340000-2 instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego. dostarczeniu/zapewnieniu mini ładowarki kołowej (wraz z operatorem) oraz mini koparki (wraz z operatorem) w celu zasypania wykopów archeologicznych o powierzchni 326 m2 po zakończeniu badań urobkiem powstałym w trakcie prac oraz wyrównania terenu po wykopaliskach. Wszystkie prace przewidziane na 65 dni roboczych.zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ i wzorem umowy załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112450-4, 34928310-4, 45340000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
SERWIS URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH |
20,00 |
DOŚWIADZCZENIE osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - OPERATORA minikoparki i operatora miniładowarki przy badaniach archeologicznych |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie 65 dni roboczych, 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umów maksymalnie do 31 października 2020 r.Przewidywany termin rozpoczęcia prac archeologicznych – 03.08.2020 – lecz nie wcześniej, niż po podpisaniu przez wszystkich wykonawców umów.Przewidywany termin zakończenia prac – 30.10.2020 r. nie później niż po 65 dniach roboczych w terenie, maksymalny czas trwania prac do 31 października 2020 r.Prace będą prowadzone od poniedziałku do piątku (względnie także w soboty w zależności od wypracowanych pełnych 40 godzin pracy w terenie w trakcie tygodnia). 2. W trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom tj w szczególności zakres umowy wysokość wynagrodzenia czy też terminy wskazane w Umowie, przy czym zmiany postanowień Umowy dotyczyć mogą w szczególności:1) terminów wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy przedłużającą się procedurą pozyskania pozwolenia (lub wydania odmowy) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; wystąpienie siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację Umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy. Termin „siła wyższa” oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec.2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,3) rozbieżnościami lub niejasnościami w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji,4) zakresu przedmiotu Umowy lub terminu wykonywania przedmiotu Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy np: spowodowanymi niezaplanowanymi odkryciami, znalezieniem składu amunicji, niewybuchów dużo gabarytowych, co może spowodować aneksowanie umowy – lub wstrzymanie robót, czy też wydłużeniem ilości godzin pracy powyżej 8 godzin – wówczas również wynagrodzenie ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do ilości godzin wypracowanych poza planowane 8 godzin / dobę5) Wykonawca, w uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji Umowy, może dokonać zmian osób wykonujących przedmiot umowy pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych/oferowanych w postępowaniu uprawnień, doświadczenia, jeśli takie były wymagane w warunkach postępowania, warunkach umowy, lub wskazane w ofercie wykonawcy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. zwiazanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. związanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939".Część III – usługi polegające na zapewnieniu przez Wykonawcę na okres prowadzenia prac archeologicznych (przewidzianych na 65 dni roboczych) 15 osób wykonujących prace fizyczne (każdego dnia roboczego) wyposażonych w sprzęt niezbędny do eksploracji ręcznej i odzież ochronną oraz przeszkolonych w zakresie przepisów BHP, 45112450-4 roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ i wzorem umowy załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112450-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB wyznaczonych do realizacji zamówienia - WYKONUJĄCYCH PRACE NA BADANIACH ARCHEOLOGICZNYCH |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie 65 dni roboczych, 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umów maksymalnie do 31 października 2020 r.Przewidywany termin rozpoczęcia prac archeologicznych – 03.08.2020 – lecz nie wcześniej, niż po podpisaniu przez wszystkich wykonawców umów.Przewidywany termin zakończenia prac – 30.10.2020 r. nie później niż po 65 dniach roboczych w terenie, maksymalny czas trwania prac do 31 października 2020 r. Prace będą prowadzone od poniedziałku do piątku (względnie także w soboty w zależności od wypracowanych pełnych 40 godzin pracy w terenie w trakcie tygodnia).2. W trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom tj w szczególności zakres umowy wysokość wynagrodzenia czy też terminy wskazane w Umowie, przy czym zmiany postanowień Umowy dotyczyć mogą w szczególności:1) terminów wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy przedłużającą się procedurą pozyskania pozwolenia (lub wydania odmowy) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; wystąpienie siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację Umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy. Termin „siła wyższa” oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec.2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,3) rozbieżnościami lub niejasnościami w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji,4) zakresu przedmiotu Umowy lub terminu wykonywania przedmiotu Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy np: spowodowanymi niezaplanowanymi odkryciami, znalezieniem składu amunicji, niewybuchów dużo gabarytowych, co może spowodować aneksowanie umowy – lub wstrzymanie robót, czy też wydłużeniem ilości godzin pracy powyżej 8 godzin – wówczas również wynagrodzenie ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do ilości godzin wypracowanych poza planowane 8 godzin / dobę5) Wykonawca, w uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji Umowy, może dokonać zmian osób wykonujących przedmiot umowy pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych/oferowanych w postępowaniu uprawnień, doświadczenia, jeśli takie były wymagane w warunkach postępowania, warunkach umowy, lub wskazane w ofercie wykonawcy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. zwiazanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020 r. zwiazanych z inwestycją "Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" . Część IV - usługi polegające na zapewnieniu przez Wykonawcę na okres prowadzenia prac archeologicznych (przewidzianych na 65 dni roboczych) dwóch dokumentalistów archeologicznych, dwóch osób wyposażonych i obsługujących wykrywacze metali oraz zapewnieniu obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzenia badań archeologicznych wraz z fotogrametrią odkrytych reliktów, a także jednego antropologa (w zależności od ewentualnych odkryć na terenie badań) 71351914-3 usługi archeologiczne, 71355000-1 usługi pomiarowe, 35124000-9 wykrywacze metalu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ i wzorem umowy załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71351914-3, 71355000-1, 35124000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB wyznaczonych do realizacji zamówienia - ILOŚĆ LAT PRAC – GEODETA |
10,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB wyznaczonych do realizacji zamówienia - ILOŚĆ LAT PRAC – DOKUMENTALISTA |
10,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB wyznaczonych do realizacji zamówienia - ILOŚĆ LAT PRAC – DETEKTORYSTA |
10,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB wyznaczonych do realizacji zamówienia - ILOŚĆ LAT PRAC – ANTROPOLOG |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie 65 dni roboczych, 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umów maksymalnie do 31 października 2020 r. Przewidywany termin rozpoczęcia prac archeologicznych – 03.08.2020 – lecz nie wcześniej, niż po podpisaniu przez wszystkich wykonawców umów.Przewidywany termin zakończenia prac – 30.10.2020 r. nie później niż po 65 dniach roboczych w terenie, maksymalny czas trwania prac do 31 października 2020 r. Prace będą prowadzone od poniedziałku do piątku (względnie także w soboty w zależności od wypracowanych pełnych 40 godzin pracy w terenie w trakcie tygodnia). 2. W trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom tj w szczególności zakres umowy wysokość wynagrodzenia czy też terminy wskazane w Umowie, przy czym zmiany postanowień Umowy dotyczyć mogą w szczególności:1) terminów wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy przedłużającą się procedurą pozyskania pozwolenia (lub wydania odmowy) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; wystąpienie siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację Umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy. Termin „siła wyższa” oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec.2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,3) rozbieżnościami lub niejasnościami w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji,4) zakresu przedmiotu Umowy lub terminu wykonywania przedmiotu Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy np: spowodowanymi niezaplanowanymi odkryciami, znalezieniem składu amunicji, niewybuchów dużo gabarytowych, co może spowodować aneksowanie umowy – lub wstrzymanie robót, czy też wydłużeniem ilości godzin pracy powyżej 8 godzin – wówczas również wynagrodzenie ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do ilości godzin wypracowanych poza planowane 8 godzin / dobę5) Wykonawca, w uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji Umowy, może dokonać zmian osób wykonujących przedmiot umowy pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych/oferowanych w postępowaniu uprawnień, doświadczenia, jeśli takie były wymagane w warunkach postępowania, warunkach umowy, lub wskazane w ofercie wykonawcy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020r. związanych z inwestycją „Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie praco koło archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2020r. związanych z inwestycją „Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939” – zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Część V – usługi polegające na zapewnieniu zabezpieczenia medycznego dla ekipy badawczej na okres 65 dni roboczych. Do 8 godzin dziennie (wraz z pracą w soboty – przy nie sprzyjającej pogodzie w celu wykonania 40 godzinnego tygodnia pracy) 85121000-3 usługi medyczne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ i wzorem umowy załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INTERWENCJA KARETKI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie 65 dni roboczych, 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umów maksymalnie do 31 października 2020 r.Przewidywany termin rozpoczęcia prac archeologicznych – 03.08.2020 – lecz nie wcześniej, niż po podpisaniu przez wszystkich wykonawców umów.Przewidywany termin zakończenia prac – 30.10.2020 r. nie później niż po 65 dniach roboczych w terenie, maksymalny czas trwania prac do 31 października 2020 r. Prace będą prowadzone od poniedziałku do piątku (względnie także w soboty w zależności od wypracowanych pełnych 40 godzin pracy w terenie w trakcie tygodnia). 2. W trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom tj w szczególności zakres umowy wysokość wynagrodzenia czy też terminy wskazane w Umowie, przy czym zmiany postanowień Umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminów wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy przedłużającą się procedurą pozyskania pozwolenia (lub wydania odmowy) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; wystąpienie siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację Umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy. Termin „siła wyższa” oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec. 2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 3) rozbieżnościami lub niejasnościami w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji, 4) zakresu przedmiotu Umowy lub terminu wykonywania przedmiotu Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy np: spowodowanymi niezaplanowanymi odkryciami, znalezieniem składu amunicji, niewybuchów dużo gabarytowych, co może spowodować aneksowanie umowy – lub wstrzymanie robót, czy też wydłużeniem ilości godzin pracy powyżej 8 godzin – wówczas również wynagrodzenie ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do ilości godzin wypracowanych poza planowane 8 godzin / dobę 5) Wykonawca, w uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji Umowy, może dokonać zmian osób wykonujących przedmiot umowy pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych/oferowanych w postępowaniu uprawnień, doświadczenia, jeśli takie były wymagane w warunkach postępowania, warunkach umowy, lub wskazane w ofercie wykonawcy.