IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:2.1. w pieniądzu,2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym,że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,2.3. w gwarancjach bankowych,2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozw oju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i1240).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Wartkowice:Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 20000250w opisie przelewu wpisując:"wadium ZP.271.12.2020 Inżynier KontraktuZaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunkuZamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byćgwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawi ającego, sporządzoną zgodniez obowiązującymi przepisami i w szczególności powinna zawierać następujące elementy:5.1.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucjiubezpieczeniowej udzielających gw arancji) oraz wskazanie ich siedzib,5.1.2. kwotę gwarancji,5.1.3. termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”,5.1.4. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjachokreślonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.5.1.5. nazwę zadania.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwapodmiotów trzecich.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą począwszy od dnia skład ania oferty, aż do dnia,w którym upływa termin związania ofertą.8. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczonąza zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie,pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą.W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
DOŚWIADCZENIE KOORDYNATORA |
30,00 |
DOŚWIADCZENIE SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje poza możliwością zmiany zawartej umowy zgod nie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawozamówień publicznych, możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany:1.1. ustawowej zmiany stawk i podatku od towaru i usług (VAT),1.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 5 ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpie czeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,1.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokośc i stawki naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,1.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowaw ustawie z dnia 4 października 2018r o pracowniczych planach kapitałowych o ile zmiany te będą miały wpływna ko szty wykonania Umowy przez Wykonawcę;2. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy wymagają wcześniejszegouzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy.3. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:3.1. zmianie siedziby lub nazwy firmy,3.2. zmianie osób reprezentujących,3.3. ogłoszeniu upadłości,3.4. ogłoszeniu likwidacji,3.5. zawieszeniu działalności,3.6. wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca,3.7. zmiany osób wyznaczanych przez Wykonawcę do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia.4. Wykonawca wnosząc zmianę do Umowy, o której mowa w pkt. 4, zobowiązany jest do przekazania na piśmiewarunków zmiany wraz z uzasadnieniem, przedkładając odpowiednie dokument potwierdzające zasadność złożeniatakiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość bezpośredni wpływ zaistniałej zmianyna koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz zakres, w jakim zmiana wpływa na wysokość kosztów wyk onaniaprzedmiotu Umowy.5. Zmiana wysokości wynagrodzenia ustalona zostanie w wyniku negocjacji Stron przyszłej umowy podjętych wterminie nie dłuższym niż 30 dni od daty wpływu wniosku Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia.6. W przypadku zmiany, o której mowa w pk t.4.1. wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określonaw aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.2. wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartośćnie większą niż udowodniony wzrost całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeńbezpośrednio wykonujących przedmiot Zamówienia do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, zuwzględnieniem wszystkich udowodnionych o bciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnegowynagrodzenia.8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.3. wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartośćnie większą niż udowodniony wzrost całkowitego kosztu Wykonawcy jaki będzie on zob owiązany ponieść w celuuwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośredniowykonujących przedmiot zamówienia.9. Jeżeli w terminie 30 dnia od daty wszczęcia porozumienia, potwierdzonego obustronnie podpisanym protokołem znegocjacji, każda ze Stron Umowy może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 3 miesięcznego terminuwypowiedzenia. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna się od pierwszego dnia miesiąca następującego pozłożeniu oświadczenia o wypowiedzeniu.10. Ponadto dopuszcza się zmiany w umowie w przypadku:10.1. kiedy zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania usług, powodująca zmniejszenie przedmiotuumowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych usług;10.2. gdy zaistnieje inna okoliczność pra wna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.11. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyzmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej razić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.zgody.12. Istotne zmiany w umowie mogą być wprowadzone w pozostałych przypadkach określonych we wzorze umowy Istotne zmiany w umowie mogą być wprowadzone w pozostałych przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
NIE DOTYCZY
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
NIE DOTYCZY
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-20, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: