Wykonanie operatów szacunkowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie operatów szacunkowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia575610-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575610-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku: wykonanie operatów szacunkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 05065839600000, ul. Borsucza  2 , 15-569  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 740 39 51, , e-mail przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, , faks 85 740 39 82.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych
Numer referencyjny: OR.272.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):Obręb Izbiszcze gm. Choroszcz -23 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 21 kwietnia 2020 r. nr AR.6740.3.1.2020 (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 263/1 o pow. 0,0124 ha, BI1B/00043903/1, sprawa sygn. 51.2020;2. działka nr 85/1 o pow.0,0108 ha i działka nr 174/7 o pow. 0,0014 ha, BI1B/00160630/2, sprawa sygn. 52.2020;3. działka nr 74/4 o pow.0,0005 ha, BI1B/00122592/5, sprawa sygn. 53.2020;4. działka nr 77/3 o pow.0,0046 ha, BI1B/00091946/5, sprawa sygn. 54.2020;5. działka nr 62/4 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 55.2020;6. działka nr 47/1 o pow.0,0015 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 56.2020;7. działka nr 44/6 o pow.0,0004 ha i nr 44/10 o pow. 0,0015 ha, BI1B/00027670/0, sprawa sygn. 57.2020;8. działka nr 44/12 o pow.0,0005 ha, BI1B/00134686/8, sprawa sygn. 58.2020;9. działka nr 41/16 o pow. 0,0008 ha, działka nr 41/18 o pow.0,0029 ha i działka nr 41/20 o pow. 0,0022 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 59.2020;10. działka nr 29/5 o pow.0,0019 ha, BI1B/00098741/7,sprawa sygn. 60.2020;11. działka nr 262/19 o pow.0,0010 ha, BI1B/00132271/2, sprawa sygn. 61.2020;12. działka nr 77/5 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 62.2020;13. działka nr 76/8 o pow.0,0039 ha, BI1B/00106479/9, sprawa sygn. 63.2020;14. działka nr 45/1 o pow.0,0044 ha, BI1B/00256118/7, sprawa sygn. 64.2020;15. działka nr 44/8 o pow.0,0006 ha, BI1B/00086167/2, sprawa sygn. 65.2020;16. działka nr 43/9 o pow.0,0008 ha, BI1B/00091483/1, sprawa sygn. 66.2020;17. działka nr 39/3 o pow.0,0005 ha, BI1B/00042201/3,sprawa sygn. 67.2020;18. działka nr 17/3 o pow.0,0165 ha, BI1B/00082552/0, sprawa sygn. 68.2020;19. działka nr 26/1 o pow.0,0010 ha, BI1B/00136051/2, sprawa sygn. 69.2020.Łącznie: 23 działkiCzęść BWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do aktualizacji opłat rocznych nieruchomości z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych jako działki numerami:Obręb ŁAPY II, GM. ŁAPY:1. 211/4 o pow. 1,1287 ha,2. 211/5 o pow. 1,1612 ha,3. 211/6 o pow. 0,1521 ha,4. 211/7 o pow. 0,2029 ha,5. 211/8 o pow. 0,2518 ha,6. 211/9 o pow. 0,9405 ha,7. 211/10 o pow. 0,8557 ha,8. 211/11 o pow. 0,4211 ha,Obręb ŁAPY SZOŁAJDY, GM. Łapy:1. 14/22 o pow. 0,2885 ha,2. 14/23 o pow. 0,9137 ha,3. 14/24 o pow. 0,8613 ha,4. 14/25 o pow. 0,8100 ha,5. 14/26 o pow. 0,6343 ha,6. 14/27 o pow. 1,0647 ha,7. 14/28 o pow. 1,0715 ha,8. 14/29 o pow. 1,0968 ha,9. 14/30 o pow. 0,1052 ha,10. 14/9 o pow. 0,1321 ha,Obręb ŁAPY ŁYNKI, GM. ŁAPY;1. 102/29 o pow. 0,1162 ha,2. 102/30 o pow. 0,0851 ha,3. 102/31 o pow. 0,0027 ha,4. 102/11 o pow. 0,2082 ha,5. 102/15 o pow. 0,1772 ha,6. 102/16 o pow.0,1905 ha,7. 102/17 o pow. 1,2560 ha,8. 102/18 o pow. 1,1998 ha,9. 102/20 o pow.0,8173 ha,10. 102/21 o pow. 0,2071 ha,11. 102/28 o pow. 0,0676 ha,Obręb ŁAPY DĘBOWINA, GM. ŁAPY:1. 1/21 o pow. 0,0249 ha,2. 1/23 o pow. 0,0081 ha.Łącznie: 31 działekCzęść CWykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnego w postępowaniu administracyjnym, dotyczącym:nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1094/22 o pow.0,4849 ha, położonej w obrębie Supraśl, gm. Supraśl, dla której Sąd Rejonowy w Białymstoku IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr BI1B/00086963/2 - na potrzeby postępowania o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy Supraśl celem budowy ciągu pieszego, placu, promenady i bulwarów - prowadzonym na podstawie rozdz. IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 ze zm.), sprawa nr GKNII.6821.18.2020.Część D: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, opisana poniżej: Lokal nr 4 o powierzchni 60,60 m2 i pomieszczenie przynależne o powierzchni 12,00 m2 - położone w budynku zlokalizowanym na nieruchomości oznaczonej jako działka nr 508/5 o pow. 0,2900 ha, położonej w Juchnowcu Górnym przy ul. Szkolnej 1 oraz udział w części wspólnej działki nr 508/5 o pow. 0,2900 ha. Dla nieruchomości gruntowej urządzona jest księga wieczysta KW 67727.W ramach realizacji zamówienia opisanego powyżej należy:1.Sporządzić dokumentację dla opisanej powyżej nieruchomości (szkic lokalu, rzuty kondygnacji wraz z oznaczeniem lokalu i pomieszczenia przynależnego oraz pomieszczeń wspólnych), niezbędną w przyszłości do zbycia wyodrębnionego lokalu, jak również urządzenia mu księgi wieczystej;2.Dokonać wyceny lokalu z ustaleniem wartości poczynionych nakładów przez dotychczasowego najemcę;Określenie wartości jest niezbędne do ustalenia ceny sprzedaży lokalu, wraz z pomieszczeniem przynależnym i udziałem w części wspólnej nieruchomości. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min.:• jedno zamówienie - umowę dotyczące wyceny gruntów przejętych pod drogi publiczne, wyceny te winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej i w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – dotyczy części A;• jedno zamówienie – umowę, dotyczące wyceny gruntów z tytułu trwałego zarządu i wieczystego użytkowania. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części B;• jedno zamówienie – umowę, dotyczące wyceny gruntów do ustalenia odszkodowania za grunty wywłaszczone w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części C;• jedno zamówienie – umowę, dotyczące wyceny gruntów do ustalenia ich ceny sprzedaży. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części D;• UWAGA ! Jedną umowę należy traktować jako jedno zamówienie;• oraz Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania szacowania nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dotyczy oferty ocenionej najwyżej - Zamawiający informuje, iż dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj. określonych poniżej. Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa opisanych w punkcie V SIWZ: - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):Obręb Izbiszcze gm. Choroszcz -23 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 21 kwietnia 2020 r. nr AR.6740.3.1.2020 (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 263/1 o pow. 0,0124 ha, BI1B/00043903/1, sprawa sygn. 51.2020;2. działka nr 85/1 o pow.0,0108 ha i działka nr 174/7 o pow. 0,0014 ha, BI1B/00160630/2, sprawa sygn. 52.2020;3. działka nr 74/4 o pow.0,0005 ha, BI1B/00122592/5, sprawa sygn. 53.2020;4. działka nr 77/3 o pow.0,0046 ha, BI1B/00091946/5, sprawa sygn. 54.2020;5. działka nr 62/4 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 55.2020;6. działka nr 47/1 o pow.0,0015 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 56.2020;7. działka nr 44/6 o pow.0,0004 ha i nr 44/10 o pow. 0,0015 ha, BI1B/00027670/0, sprawa sygn. 57.2020;8. działka nr 44/12 o pow.0,0005 ha, BI1B/00134686/8, sprawa sygn. 58.2020;9. działka nr 41/16 o pow. 0,0008 ha, działka nr 41/18 o pow.0,0029 ha i działka nr 41/20 o pow. 0,0022 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 59.2020;10. działka nr 29/5 o pow.0,0019 ha, BI1B/00098741/7,sprawa sygn. 60.2020;11. działka nr 262/19 o pow.0,0010 ha, BI1B/00132271/2, sprawa sygn. 61.2020;12. działka nr 77/5 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 62.2020;13. działka nr 76/8 o pow.0,0039 ha, BI1B/00106479/9, sprawa sygn. 63.2020;14. działka nr 45/1 o pow.0,0044 ha, BI1B/00256118/7, sprawa sygn. 64.2020;15. działka nr 44/8 o pow.0,0006 ha, BI1B/00086167/2, sprawa sygn. 65.2020;16. działka nr 43/9 o pow.0,0008 ha, BI1B/00091483/1, sprawa sygn. 66.2020;17. działka nr 39/3 o pow.0,0005 ha, BI1B/00042201/3,sprawa sygn. 67.2020;18. działka nr 17/3 o pow.0,0165 ha, BI1B/00082552/0, sprawa sygn. 68.2020;19. działka nr 26/1 o pow.0,0010 ha, BI1B/00136051/2, sprawa sygn. 69.2020.Łącznie: 23 działkiPrzedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część BWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do aktualizacji opłat rocznych nieruchomości z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych jako działki numerami:Obręb ŁAPY II, GM. ŁAPY:1. 211/4 o pow. 1,1287 ha,2. 211/5 o pow. 1,1612 ha,3. 211/6 o pow. 0,1521 ha,4. 211/7 o pow. 0,2029 ha,5. 211/8 o pow. 0,2518 ha,6. 211/9 o pow. 0,9405 ha,7. 211/10 o pow. 0,8557 ha,8. 211/11 o pow. 0,4211 ha,Obręb ŁAPY SZOŁAJDY, GM. Łapy:1. 14/22 o pow. 0,2885 ha,2. 14/23 o pow. 0,9137 ha,3. 14/24 o pow. 0,8613 ha,4. 14/25 o pow. 0,8100 ha,5. 14/26 o pow. 0,6343 ha,6. 14/27 o pow. 1,0647 ha,7. 14/28 o pow. 1,0715 ha,8. 14/29 o pow. 1,0968 ha,9. 14/30 o pow. 0,1052 ha,10. 14/9 o pow. 0,1321 ha,Obręb ŁAPY ŁYNKI, GM. ŁAPY;1. 102/29 o pow. 0,1162 ha,2. 102/30 o pow. 0,0851 ha,3. 102/31 o pow. 0,0027 ha,4. 102/11 o pow. 0,2082 ha,5. 102/15 o pow. 0,1772 ha,6. 102/16 o pow.0,1905 ha,7. 102/17 o pow. 1,2560 ha,8. 102/18 o pow. 1,1998 ha,9. 102/20 o pow.0,8173 ha,10. 102/21 o pow. 0,2071 ha,11. 102/28 o pow. 0,0676 ha,Obręb ŁAPY DĘBOWINA, GM. ŁAPY:1. 1/21 o pow. 0,0249 ha,2. 1/23 o pow. 0,0081 ha.Łącznie: 31 działekPrzedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część CWykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnego w postępowaniu administracyjnym, dotyczącym:nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1094/22 o pow.0,4849 ha, położonej w obrębie Supraśl, gm. Supraśl, dla której Sąd Rejonowy w Białymstoku IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr BI1B/00086963/2 - na potrzeby postępowania o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy Supraśl celem budowy ciągu pieszego, placu, promenady i bulwarów - prowadzonym na podstawie rozdz. IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 ze zm.), sprawa nr GKNII.6821.18.2020.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część D: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, opisana poniżej: Lokal nr 4 o powierzchni 60,60 m2 i pomieszczenie przynależne o powierzchni 12,00 m2 - położone w budynku zlokalizowanym na nieruchomości oznaczonej jako działka nr 508/5 o pow. 0,2900 ha, położonej w Juchnowcu Górnym przy ul. Szkolnej 1 oraz udział w części wspólnej działki nr 508/5 o pow. 0,2900 ha. Dla nieruchomości gruntowej urządzona jest księga wieczysta KW 67727.W ramach realizacji zamówienia opisanego powyżej należy:1.Sporządzić dokumentację dla opisanej powyżej nieruchomości (szkic lokalu, rzuty kondygnacji wraz z oznaczeniem lokalu i pomieszczenia przynależnego oraz pomieszczeń wspólnych), niezbędną w przyszłości do zbycia wyodrębnionego lokalu, jak również urządzenia mu księgi wieczystej;2.Dokonać wyceny lokalu z ustaleniem wartości poczynionych nakładów przez dotychczasowego najemcę;Określenie wartości jest niezbędne do ustalenia ceny sprzedaży lokalu, wraz z pomieszczeniem przynależnym i udziałem w części wspólnej nieruchomości. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę od podstaw budynku parterowego w formie prostokąta - Śniadowo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę od podstaw budynku parterowego w formie prostokąta o wymiarach około 19 m x 11 m. Powierzchnia użytkowa około 172 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wywóz nieczystości płynnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa zatoki autobusowej w ul. Bohaterów Warszawy w Nysie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI