IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-26, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
część A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):Obręb Izbiszcze gm. Choroszcz -23 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 21 kwietnia 2020 r. nr AR.6740.3.1.2020 (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 263/1 o pow. 0,0124 ha, BI1B/00043903/1, sprawa sygn. 51.2020;2. działka nr 85/1 o pow.0,0108 ha i działka nr 174/7 o pow. 0,0014 ha, BI1B/00160630/2, sprawa sygn. 52.2020;3. działka nr 74/4 o pow.0,0005 ha, BI1B/00122592/5, sprawa sygn. 53.2020;4. działka nr 77/3 o pow.0,0046 ha, BI1B/00091946/5, sprawa sygn. 54.2020;5. działka nr 62/4 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 55.2020;6. działka nr 47/1 o pow.0,0015 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 56.2020;7. działka nr 44/6 o pow.0,0004 ha i nr 44/10 o pow. 0,0015 ha, BI1B/00027670/0, sprawa sygn. 57.2020;8. działka nr 44/12 o pow.0,0005 ha, BI1B/00134686/8, sprawa sygn. 58.2020;9. działka nr 41/16 o pow. 0,0008 ha, działka nr 41/18 o pow.0,0029 ha i działka nr 41/20 o pow. 0,0022 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 59.2020;10. działka nr 29/5 o pow.0,0019 ha, BI1B/00098741/7,sprawa sygn. 60.2020;11. działka nr 262/19 o pow.0,0010 ha, BI1B/00132271/2, sprawa sygn. 61.2020;12. działka nr 77/5 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sprawa sygn. 62.2020;13. działka nr 76/8 o pow.0,0039 ha, BI1B/00106479/9, sprawa sygn. 63.2020;14. działka nr 45/1 o pow.0,0044 ha, BI1B/00256118/7, sprawa sygn. 64.2020;15. działka nr 44/8 o pow.0,0006 ha, BI1B/00086167/2, sprawa sygn. 65.2020;16. działka nr 43/9 o pow.0,0008 ha, BI1B/00091483/1, sprawa sygn. 66.2020;17. działka nr 39/3 o pow.0,0005 ha, BI1B/00042201/3,sprawa sygn. 67.2020;18. działka nr 17/3 o pow.0,0165 ha, BI1B/00082552/0, sprawa sygn. 68.2020;19. działka nr 26/1 o pow.0,0010 ha, BI1B/00136051/2, sprawa sygn. 69.2020.Łącznie: 23 działkiPrzedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
część B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część BWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do aktualizacji opłat rocznych nieruchomości z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych jako działki numerami:Obręb ŁAPY II, GM. ŁAPY:1. 211/4 o pow. 1,1287 ha,2. 211/5 o pow. 1,1612 ha,3. 211/6 o pow. 0,1521 ha,4. 211/7 o pow. 0,2029 ha,5. 211/8 o pow. 0,2518 ha,6. 211/9 o pow. 0,9405 ha,7. 211/10 o pow. 0,8557 ha,8. 211/11 o pow. 0,4211 ha,Obręb ŁAPY SZOŁAJDY, GM. Łapy:1. 14/22 o pow. 0,2885 ha,2. 14/23 o pow. 0,9137 ha,3. 14/24 o pow. 0,8613 ha,4. 14/25 o pow. 0,8100 ha,5. 14/26 o pow. 0,6343 ha,6. 14/27 o pow. 1,0647 ha,7. 14/28 o pow. 1,0715 ha,8. 14/29 o pow. 1,0968 ha,9. 14/30 o pow. 0,1052 ha,10. 14/9 o pow. 0,1321 ha,Obręb ŁAPY ŁYNKI, GM. ŁAPY;1. 102/29 o pow. 0,1162 ha,2. 102/30 o pow. 0,0851 ha,3. 102/31 o pow. 0,0027 ha,4. 102/11 o pow. 0,2082 ha,5. 102/15 o pow. 0,1772 ha,6. 102/16 o pow.0,1905 ha,7. 102/17 o pow. 1,2560 ha,8. 102/18 o pow. 1,1998 ha,9. 102/20 o pow.0,8173 ha,10. 102/21 o pow. 0,2071 ha,11. 102/28 o pow. 0,0676 ha,Obręb ŁAPY DĘBOWINA, GM. ŁAPY:1. 1/21 o pow. 0,0249 ha,2. 1/23 o pow. 0,0081 ha.Łącznie: 31 działekPrzedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
część C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część CWykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnego w postępowaniu administracyjnym, dotyczącym:nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1094/22 o pow.0,4849 ha, położonej w obrębie Supraśl, gm. Supraśl, dla której Sąd Rejonowy w Białymstoku IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr BI1B/00086963/2 - na potrzeby postępowania o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy Supraśl celem budowy ciągu pieszego, placu, promenady i bulwarów - prowadzonym na podstawie rozdz. IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 ze zm.), sprawa nr GKNII.6821.18.2020.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
część D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część D: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, opisana poniżej: Lokal nr 4 o powierzchni 60,60 m2 i pomieszczenie przynależne o powierzchni 12,00 m2 - położone w budynku zlokalizowanym na nieruchomości oznaczonej jako działka nr 508/5 o pow. 0,2900 ha, położonej w Juchnowcu Górnym przy ul. Szkolnej 1 oraz udział w części wspólnej działki nr 508/5 o pow. 0,2900 ha. Dla nieruchomości gruntowej urządzona jest księga wieczysta KW 67727.W ramach realizacji zamówienia opisanego powyżej należy:1.Sporządzić dokumentację dla opisanej powyżej nieruchomości (szkic lokalu, rzuty kondygnacji wraz z oznaczeniem lokalu i pomieszczenia przynależnego oraz pomieszczeń wspólnych), niezbędną w przyszłości do zbycia wyodrębnionego lokalu, jak również urządzenia mu księgi wieczystej;2.Dokonać wyceny lokalu z ustaleniem wartości poczynionych nakładów przez dotychczasowego najemcę;Określenie wartości jest niezbędne do ustalenia ceny sprzedaży lokalu, wraz z pomieszczeniem przynależnym i udziałem w części wspólnej nieruchomości. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: