Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-03-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGEOPARK Kielce
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-19
  • Numer ogłoszenia520092-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 520092-N-2018 z dnia 2018-02-19 r.

GEOPARK Kielce: Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: GEOPARK Kielce, krajowy numer identyfikacyjny 29283845500000, ul. ul. Daleszycka  21 , 25202   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 676 800, e-mail geopark.kielce@um.kielce.pl, faks 413 676 985.
Adres strony internetowej (URL): www.geopark-kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://geopark-kielce.pl/category/przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://geopark-kielce.pl/category/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
GEOPARK Kielce, ul. Daleszycka 21, 25-202 Kielce.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego.
Numer referencyjny: GEO.VIII.262.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu. Zadanie 1 Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego” Szacunkowy zakres prac objętych projektem: - Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej dla zakresu ujętego w PFU wraz z dokonaniem wymaganych uzgodnień i uzyskaniem odpowiednich decyzji administracyjnych, w przypadku wystąpienia konieczności ich uzyskania - Opracowanie analizy źródeł dotyczących terenu badań: mapy fizyczne, mapy górnicze, mapy geologiczne, mapy historyczne - dokumentacja badawcza - Wykonanie badań geofizycznych: georadarowych, elektrooporowych wraz z opracowaniem wyników - Wykonanie szczegółowego operatu geodezyjnego dotyczącego terenu badań - Wykonanie wstępnego skanowania laserowego dokumentującego stan wyjściowy wraz z opracowaniem wyników - Wykonanie otworowych wierceń badawczych - małośrednicowych wraz z dokumentacją profili wiertniczych - Wykonanie wziernikowania optycznego otworów badawczych wraz z utrwaleniem nagrań profili i opracowaniem wyników - Wykonanie szurfów badawczych - Wykonanie kontrolowanego zdjęcia materiału nadkładu - Wykonanie niwelacji terenu otaczającego - Wyznaczenie przebiegu i wykonanie trasy przejścia: murki oporowe, schody i spoczniki - Oczyszczenie profilu odsłonięcia - Wykonanie stabilizacji i hydrofobizacja odsłonięcia geologicznego - Wykonanie skanowania laserowego dokumentującego stan udostępnienia wraz z opracowaniem wyników - dokumentacja stanu końcowego - Badania i dokumentacja naukowych walorów geologicznych - Prowadzenie nadzoru geologicznego nad pracami ziemnymi - Zabudowa tablic informacyjnych i dokumentacyjnych Zadanie 2 Budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego” Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: 1. Budowa oczek wodnych wraz z instalacją filtrującą oraz mostkami: • Oczko wodne A+B1+B2 - pow. ok. 2 241 m2 • Oczko wodne C - pow. ok. 2 275 m2 • Oczko wodne D – pow. ok. 1 237,5 m2 • Napełnienie w/w oczek wodą pochodzącą z wodociągu. 2. Zagospodarowanie oczek wodnych (A+B1+B2, C, D) nasadzeniami roślinnymi (zgodnie z załącznikiem :wytyczne do zagospodarowania zielenią oczek wodnych do niniejszej specyfikacji): • Uzdatnienie wody przed posadzeniem. • Przygotowanie podłoża (dna oczka) • Sadzenie roślin 3. Budowa ciągów komunikacyjnych – ścieżki , alejki • Ścieżki o nawierzchni mineralnej o szer. 2,5m (wraz z podbudową) – pow. 212,50m2 • Ścieżki o nawierzchni mineralnej o szer. 2,5m (na istniejącej podbudowie) – pow. 287,50 m2 • Ścieżki o nawierzchni mineralnej j o szer. 1,5m (wraz z podbudową) – pow. 607,50m2 • Alejki o nawierzchni z kostki granitowej paryskiej szer. 4m (wraz z podbudową) – pow. 960m2 • Alejki o nawierzchni z kostki granitowej paryskiej szer. 4m (na istniejącej podbudowie) - pow. 1 160m2 4. Budowa instalacji wody do podlewania wraz z hydroforem. • montaż rurociągów z rur polietylenowych PE (rura PE100_SDR11 PN16 Dn 125x11,4mm) - L= 450m • montaż rurociągów z rur polietylenowych PE (rura PE100_SDR11 PN 16 Dn63x11,4mm) - L= 140m • montaż hydrantów ogrodowych Dn 50 mm – 18 szt. • montaż zasuw Dn 100mm – 3 szt. • montaż zasuw Dn 50mm – 18 szt. • montaż zestawu hydroforowego – kpl.1 5. Budowa instalacji elektrycznej zasilania i oświetlenia terenu. • Układanie kabli YKY 5x35mm2 w rowach – L= 447,3m • Układanie kabli YKY 5x16mm2 w rowach - L= 315 m • Układanie kabli YKY 5x10mm2 w rowach - L= 50m • Układanie kabli YKY 5x6mm2 w rowach - L= 1 233,45 m • Montaż rozdzielni typu SKRF - 10szt. • Montaż słupków oświetleniowych (wraz z oprawą) - 89 szt. • Montaż opraw oświetleniowych w murze żelbetowym – 13szt. • Montaż projektorów oświetleniowych – 32szt. 6. Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej. • Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm - L=90m • Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - L = 30,46m • Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - L= 49,60m • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 8 szt. • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 7 szt. 7. Budowa wodospadu (kaskady na murze) - 1 kpl. • wykonanie konstrukcji żelbetowej – 30m3 • obłożenie wodospadu kamieniem twardym – 30m3 8. Wykonanie Alpinarium Pieniny • Dostawa kamienia łamanego wapiennego jurajskiego o wymiarach ok. 100×120 cm oraz jego rozładunek i wbudowanie w miejscu przeznaczenia - 200t • Dostawa kamienia łamanego piaskowca o wymiarach ok. 100×120 cm oraz jego rozładunek i wbudowanie w miejscu przeznaczenia – 200t • Dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm oraz jego rozładunek i wbudowanie w miejscu przeznaczenia - 80t • Dostawa ziemi urodzajnej o odczynie obojętnym lub lekko kwaśnym oraz jej rozładunek i wypełnienie przestrzeni między blokami skalnymi – 100m3 9. Budowa Deszczochronu Małego (konstrukcja z betonu architektonicznego). • Stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe – 5,04m3 • Słupy żelbetowe, prostokątne o wysokości do 6 m – 9,78m3 • Płyta stropowa o grubości 25 cm - 33,06m2 Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111230-9
45111200-0
71220000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż – dla Zadania 1 – 500 000,00 PLN, dla Zadania 2 – 1 000 000,00 PLN, środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż dla Zadania 1 – 1 000 000,00 PLN, dla Zadania 2 – 3 000 000,00 PLN. W przypadku składania oferty na dwa zadania wartości te podlegają sumowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót i 3 lat dla usług przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla zadania 1 - Jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach której wykonano roboty związane z zabezpieczeniem obiektów geologicznych, górniczych lub archeologicznych pod kątem udostępnienia ich dla ruchu turystycznego o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. LUB - łącznie: a. Jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano roboty związane z zabezpieczeniem obiektów geologicznych, górniczych lub archeologicznych pod kątem udostępnienia ich dla ruchu turystycznego, oraz b. Jedną dokumentację projektową związaną z zabezpieczeniem obiektów geologicznych, górniczych lub archeologicznych pod kątem udostępnienia ich dla ruchu turystycznego, których łączna wartość wyniosła, co najmniej 500 000,00 zł brutto. Zadanie 2 - jedną lub kilka robót budowlanych (nie więcej niż 10) związanych z budową, przebudową lub remontem drogi/dróg o wartości minimum 1 000 000,00 zł, - jedną lub kilka robót budowlanych (nie więcej niż 10) w zakresie zewnętrznych instalacji elektrycznych o wartości minimum 500 000,00 zł, - jedną lub kilka robót budowlanych (nie więcej niż 10) w zakresie budowy instalacji wodociągowych o wartości minimum 200 000,00 zł UWAGA! Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Zadanie 1 • projektantem w specjalności architektonicznej- posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania • Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 inwestycji związanej z zabezpieczeniem obiektów geologicznych, górniczych lub archeologicznych pod kątem udostępnienia ich dla ruchu turystycznego. oraz • geofizykiem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu badań rozpoznawczych dot. lokalizacji podziemnych obiektów geologicznych, górniczych lub archeologicznych, • geologiem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu nadzoru nad robotami podziemnymi: geologicznymi, górniczymi lub archeologicznymi, • archeologiem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu nadzoru nad robotami budowlanymi przy robotach podziemnych: geologicznych górniczych lub archeologicznych Zadanie 2 • Kierownikiem robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 inwestycji z budową, przebudową lub remontem drogi/dróg. • Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanym bez ograniczeń, • Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, • Kierownikiem robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji zewnętrznych wodnokanalizacyjnych bez ograniczeń. • Architektem krajobrazu specjalizującym się w projektowaniu i zakładaniu układów wodnych (zbiorników, akwenów, stawów, oczek), który wykaże się co najmniej jedną realizacją obejmującą nasadzenia roślin wodnych i bagiennych (projekt i/lub wykonawstwo i/lub współwykonawstwo) zbiornika wodnego o powierzchni co najmniej 1000 m2, wykonanego w technice bentonitowej lub równoważnej, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tymi samymi osobami do wszystkich zadań na które składa ofertę. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 ). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 SIWZ. 4. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości dla Zadania 1 – 20 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy) dla Zadania 2 – 100 000,00 PLN, (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 groszy) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Wykonanie odsłonięcia stanowiska geologicznego na terenie ogrodu botanicznego w Kielcach w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego” Szacunkowy zakres prac objętych projektem: - Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej dla zakresu ujętego w PFU wraz z dokonaniem wymaganych uzgodnień i uzyskaniem odpowiednich decyzji administracyjnych, w przypadku wystąpienia konieczności ich uzyskania - Opracowanie analizy źródeł dotyczących terenu badań: mapy fizyczne, mapy górnicze, mapy geologiczne, mapy historyczne - dokumentacja badawcza - Wykonanie badań geofizycznych: georadarowych, elektrooporowych wraz z opracowaniem wyników - Wykonanie szczegółowego operatu geodezyjnego dotyczącego terenu badań - Wykonanie wstępnego skanowania laserowego dokumentującego stan wyjściowy wraz z opracowaniem wyników - Wykonanie otworowych wierceń badawczych - małośrednicowych wraz z dokumentacją profili wiertniczych - Wykonanie wziernikowania optycznego otworów badawczych wraz z utrwaleniem nagrań profili i opracowaniem wyników - Wykonanie szurfów badawczych - Wykonanie kontrolowanego zdjęcia materiału nadkładu - Wykonanie niwelacji terenu otaczającego - Wyznaczenie przebiegu i wykonanie trasy przejścia: murki oporowe, schody i spoczniki - Oczyszczenie profilu odsłonięcia - Wykonanie stabilizacji i hydrofobizacja odsłonięcia geologicznego - Wykonanie skanowania laserowego dokumentującego stan udostępnienia wraz z opracowaniem wyników - dokumentacja stanu końcowego - Badania i dokumentacja naukowych walorów geologicznych - Prowadzenie nadzoru geologicznego nad pracami ziemnymi - Zabudowa tablic informacyjnych i dokumentacyjnych Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111230-9, 45111200-0, 71220000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 Budowa oczek wodnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Ogrodu Botanicznego w oparciu o endogeniczne zasoby dziedzictwa naturalnego” Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: 1. Budowa oczek wodnych wraz z instalacją filtrującą oraz mostkami: • Oczko wodne A+B1+B2 - pow. ok. 2 241 m2 • Oczko wodne C - pow. ok. 2 275 m2 • Oczko wodne D – pow. ok. 1 237,5 m2 • Napełnienie w/w oczek wodą pochodzącą z wodociągu. 2. Zagospodarowanie oczek wodnych (A+B1+B2, C, D) nasadzeniami roślinnymi (zgodnie z załącznikiem :wytyczne do zagospodarowania zielenią oczek wodnych do niniejszej specyfikacji): • Uzdatnienie wody przed posadzeniem. • Przygotowanie podłoża (dna oczka) • Sadzenie roślin 3. Budowa ciągów komunikacyjnych – ścieżki , alejki • Ścieżki o nawierzchni mineralnej o szer. 2,5m (wraz z podbudową) – pow. 212,50m2 • Ścieżki o nawierzchni mineralnej o szer. 2,5m (na istniejącej podbudowie) – pow. 287,50 m2 • Ścieżki o nawierzchni mineralnej j o szer. 1,5m (wraz z podbudową) – pow. 607,50m2 • Alejki o nawierzchni z kostki granitowej paryskiej szer. 4m (wraz z podbudową) – pow. 960m2 • Alejki o nawierzchni z kostki granitowej paryskiej szer. 4m (na istniejącej podbudowie) - pow. 1 160m2 4. Budowa instalacji wody do podlewania wraz z hydroforem. • montaż rurociągów z rur polietylenowych PE (rura PE100_SDR11 PN16 Dn 125x11,4mm) - L= 450m • montaż rurociągów z rur polietylenowych PE (rura PE100_SDR11 PN 16 Dn63x11,4mm) - L= 140m • montaż hydrantów ogrodowych Dn 50 mm – 18 szt. • montaż zasuw Dn 100mm – 3 szt. • montaż zasuw Dn 50mm – 18 szt. • montaż zestawu hydroforowego – kpl.1 5. Budowa instalacji elektrycznej zasilania i oświetlenia terenu. • Układanie kabli YKY 5x35mm2 w rowach – L= 447,3m • Układanie kabli YKY 5x16mm2 w rowach - L= 315 m • Układanie kabli YKY 5x10mm2 w rowach - L= 50m • Układanie kabli YKY 5x6mm2 w rowach - L= 1 233,45 m • Montaż rozdzielni typu SKRF - 10szt. • Montaż słupków oświetleniowych (wraz z oprawą) - 89 szt. • Montaż opraw oświetleniowych w murze żelbetowym – 13szt. • Montaż projektorów oświetleniowych – 32szt. 6. Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej. • Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm - L=90m • Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - L = 30,46m • Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - L= 49,60m • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 8 szt. • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 7 szt. 7. Budowa wodospadu (kaskady na murze) - 1 kpl. • wykonanie konstrukcji żelbetowej – 30m3 • obłożenie wodospadu kamieniem twardym – 30m3 8. Wykonanie Alpinarium Pieniny • Dostawa kamienia łamanego wapiennego jurajskiego o wymiarach ok. 100×120 cm oraz jego rozładunek i wbudowanie w miejscu przeznaczenia - 200t • Dostawa kamienia łamanego piaskowca o wymiarach ok. 100×120 cm oraz jego rozładunek i wbudowanie w miejscu przeznaczenia – 200t • Dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm oraz jego rozładunek i wbudowanie w miejscu przeznaczenia - 80t • Dostawa ziemi urodzajnej o odczynie obojętnym lub lekko kwaśnym oraz jej rozładunek i wypełnienie przestrzeni między blokami skalnymi – 100m3 9. Budowa Deszczochronu Małego (konstrukcja z betonu architektonicznego). • Stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe – 5,04m3 • Słupy żelbetowe, prostokątne o wysokości do 6 m – 9,78m3 • Płyta stropowa o grubości 25 cm - 33,06m2 Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111230-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI