WYKONANIE NIEZBĘDNYCH PRAC BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I INSTALACYJNYCH W POMIESZCZENIACH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE NIEZBĘDNYCH PRAC BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I INSTALACYJNYCH W POMIESZCZENIACH PRZEZNACZONYCH NA MONTAŻ WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH W BUDYNKACH SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE” W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO - SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpitale Pomorskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia593769-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593769-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. : WYKONANIE NIEZBĘDNYCH PRAC BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I INSTALACYJNYCH W POMIESZCZENIACH PRZEZNACZONYCH NA MONTAŻ WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH W BUDYNKACH SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE” W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO - SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO - SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. , krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego   1 , 81-519  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48585727331, e-mail m.magulska@ceynowahosp.com.pl, faks +48585727331.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalepomorskie.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalepomorskie.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo - Kancelaria lub Dział Zamówień Publicznych, zgodnie z zapisami SIWZ

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NIEZBĘDNYCH PRAC BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I INSTALACYJNYCH W POMIESZCZENIACH PRZEZNACZONYCH NA MONTAŻ WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH W BUDYNKACH SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE” W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO - SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
Numer referencyjny: D25C/252/N/11-28rj/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie niezbędnych prac budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych w pomieszczeniach przeznaczonych na montaż węzłów ciepłowniczych w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w Wejherowie, ul. dr A. Jagalskiego 10 w ramach realizacji projektu: „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO - SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE” w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywnośc energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.Przedmiot zamówienia obejmuje :1.1. Wykonanie prac remontowych w ośmiu pomieszczeniach przeznaczonych na montaż węzłów ciepłowniczych w:1/ Budynku Diagnostyczno – Zabiegowym2/ Pawilonie Łóżkowym 3/ Budynku Kuchni – Pralni 4/ Budynku Kotłowni 5/ Budynku Patomorfologii6/ Budynku dla Karetek Wyjazdowych 7/ Budynku Hydroforni 8/ Budynku Magazynu Materiałów Żrących1.2. Zakres prac budowlanych obejmuje :1. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 1 w Budynku Diagnostyczno – Zabiegowym- unieczynnienie dwojga drzwi od strony sterylizatorni;- montaż drzwi (1szt.); - malowanie ścian + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków tynkarskich; - montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych;- doprowadzenie wody zimnej do zlewu;- odprowadzenie ścieków ze zlewu;- wykonanie studni schładzającej;- zapewnienie wentylacji grawitacyjnej2. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 2 w Pawilonie Łóżkowym- wykonanie ogrodzenia części pomieszczenia siatką ażurową + furtka; - wykonanie bariery zabezpieczającej (od uderzenia łóżek); - malowanie ścian;- montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych; - doprowadzenie wody zimnej do zlewu; - odprowadzenie ścieków ze zlewu; - wykonanie studni schładzającej.3. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 3 w Budynku Kuchni-Archiwum- demontaż instalacji (bez c.o.);- malowanie ścian + oczyszczenie + uzupełnienie ubytków tynkarskich + zagruntowanie; - wykonanie nawiewu grawitacyjnego; - malowanie posadzki + oczyszczenie + uzupełnienie ubytków + zagruntowanie;- wykonanie ogrodzenia części pomieszczenia siatką ażurową + furtka; - montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych; - doprowadzenie wody zimnej do zlewu;- odprowadzenie ścieków ze zlewu; - wykonanie studni schładzającej. 4. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 4 w Budynku Kotłowni - wykonanie nawiewu grawitacyjnego;- malowanie ścian + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków tynkarskich; - malowanie posadzki + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków; - montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych; - doprowadzenie wody zimnej do zlewu;- odprowadzenie ścieków ze zlewu; - wykonanie studni schładzającej. 5. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 5 w Budynku Patomorfologii- demontaż instalacji (bez c.o.);- wykonanie nawiewu grawitacyjnego; - montaż drzwi; - malowanie ścian + oczyszczenie + zagruntowanie + szpachlowanie + usunięcie korka; - wymurowanie ściany gr. 12cm gazobeton + otynkowanie; - malowanie posadzki + oczyszczenie + uzupełnienie ubytków; - montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych; - doprowadzenie wody zimnej do zlewu; - odprowadzenie ścieków ze zlewu; - wykonanie studni schładzającej. 6. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 6 w Budynku dla Karetek Wyjazdowych - wykonanie nawiewu grawitacyjnego; - montaż kratki wentylacyjnej (żaluzja); - malowanie ścian + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków tynkarskich; - malowanie posadzki + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków; - montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych; - doprowadzenie wody zimnej do zlewu;- odprowadzenie ścieków ze zlewu; - wykonanie studni schładzającej. 7. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 7 w Budynku Hydroforni- wykonanie ogrodzenia części pomieszczenia siatką ażurową + furtka;- malowanie ściany wygrodzonej części pomieszczenia + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków tynkarskich.8. Pomieszczenie węzła ciepłowniczego W 8 w Budynku Magazynu Materiałów Żrących- wykonanie ogrodzenia części pomieszczenia siatką ażurową + furtka; - malowanie ściany wygrodzonej części pomieszczenia + oczyszczenie + zagruntowanie + uzupełnienie ubytków tynkarskich; - montaż zlewu z płaszczem z płytek ceramicznych; - doprowadzenie wody zimnej do zlewu;- odprowadzenie ścieków ze zlewu; - wykonanie studni schładzającej. II/ Zakres robót elektrycznych obejmuje :1. Prace do wykonania na zewnątrz każdego pomieszczenia wymienionego w punkcie 1.2 poz. 1-8• doprowadzenie kabla zasilającego;• doprowadzenie bednarki z wcześniej pomierzonego miejsca;• połączenie Głównej Szyny Uziemiającej w pomieszczeniu węzła z uziemieniem budynku lub w przypadku braku możliwości wykonania takiego pomieszczenia wykonanie uziomu sztucznego, pionowego;• doprowadzenie przewodu YDY 2x1 mm2 do czujnika temperatury zewnętrznej, montowanego na północnej ścianie budynku i równolegle w tej samej rurce przewodu Tri-Lan240WLL50 Ohm/H155 do anteny,w przypadku gdy odległość przewodu pomiędzy pomieszczeniem węzła a ścianą północną jest większa niż 20 m, przewód Tri-Lan240WLL50 Ohm/H155, należy wyprowadzić na inną, najbliższą ścianę zewnętrzną;• pomiary elektryczne wykonanej instalacji wg. normy PN-HD 60364-6 lub równoważnej.2. Prac do wykonania w każdym pomieszczeniu wymienionych w punkcie 1.2 poz. 1- 8• wykonanie rozdzielnicy głównej pomieszczenia węzła z niezbędnymi zabezpieczeniami oraz licznikiem energii elektrycznej montowanym na szynie TH;• wykonanie Głównej Szyny Uziemiającej w pomieszczeniu węzła;• wykonanie instalacji zasilającej rozdzielnicę węzła kompaktowego;• wykonanie instalacji oświetlenia w pomieszczeniu;• wykonanie instalacji zasilającej i montaż gniazda 230 V IP55 w pomieszczeniu węzła;• wykonanie instalacji zasilającej i montaż gniazda do pompy opróżniania studni;• wykonanie połączeń wyrównawczych w pomieszczeniu węzła;• pomiary elektryczne wykonanej instalacji wg. normy PN-HD 60364-6 lub równoważnej. Informacja: W budynku Hydroforni (punkt 1.2 poz. 7 ) zlokalizowana jest rozdzielnica trójfazowa, natomiast w pozostałych budynkach ( punkt 1.2 poz. 1,2,3,4,5,6 i 8 ) rozdzielnice jednofazowe. 3. Wykonanie połączenia poszczególnych węzłów cieplnych z instalacjami wewnętrznymi c.o., c.w., c.c.w.u., z.w i ciepła technologicznego dla budynków wymienionych w punkcie poz. 1-8 oraz w budynku bloku operacyjnego (obiekt w trakcie budowy).III/ Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym tel. 530 506 708.Zaleca się konsultacje Wykonawcy z Okręgowym Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej ( OPEC) w trakcie wykonywania robót, z uwagi na montaż węzłów cieplnych i dalszej ich eksploatacji przez w/w Przedsiębiorstwo.4. CPV:- 45.21.51.40-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych- 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane

II.5) Główny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W WYZNACZONYM TERMINIE, ALE NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI SKŁADA:Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, stanowiących o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w §5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 poz. 1126 z późn. zm), a których żąda w nn postępowaniu Zamawiający, Wykonawca składa odpowiadające im dokumenty wymienione w §7 ust. 1 pkt 1 ww rozporządzenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA NAJWYŻEJ W CELU POTWIERDZENIA, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONYM W SIWZ, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W WYZNACZONYM TERMINIE, ALE NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI SKŁADA:1. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z Ofertą Wykonawca składa: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2020 Dz.U. poz. 346 z późn. zm .).1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ1.3 Wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ2.WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA:Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 97,00
Okres gwarancji 3,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony umowy dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie:1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach:a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia w czasie zawarcia umowy warunków technicznych wynikłych z wykonania rozbiórek elementów budynku lub ujawnienia konfiguracji przebiegu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod-kan i wentylacyjnej, gazów medycznych, mających zasadniczy wpływ na konstrukcję budynku, konieczność nieprzewidzianych prac lub poprawne działanie instalacji,b) w wyniku udzielenia zamówień dodatkowych wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem niniejszej umowy,c) w przypadku przerwy lub konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji, a w szczególności wprowadzeniu zapisów zmieniających planowany sposób i zakres robót w prowadzonym postępowaniu administracyjnym i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, katastrofy budowlanej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,e) w przypadku przedłużających się terminów związanych z realizacją dostaw wyposażenia lub robót budowlanych objętych odrębnymi umowami, co uniemożliwia terminowe zakończenie nn umowyf) z innych przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego.2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,3) zmian sposobu realizacji przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jej części na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania planowanych robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów późniejszej eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy,4) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,5) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy,6) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego. Jeśli taka osoba zgodnie z SIWZ należy do wymaganego personelu Wykonawcy, Wykonawca nie później niż z datą zmiany musi zapewnić nową osobę, spełniającą stawiane w SIWZ wymagania,oraz pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę niezwłocznie po dniu wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w § 18 ust. 1 Umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu § 18 ust. 1 Umowy jest nieważna. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI