Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrapkowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2020-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia594100-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594100-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 53057914200000, ul. ul. B. Czecha  1 , 47-300  Krapkowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 078 270, e-mail wik_prezes@krapkowice.pl, faks 774 078 277.
Adres strony internetowej (URL): wik.krapkowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.wik.krapkowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o., ul. Czecha 1, 47-300 Krapkowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek
Numer referencyjny: 01/10/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotowe postępowanie obejmuje realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek” w formule zaprojektuj i wybuduj. W ujęciu ogólnym, zaprojektowana i wybudowana kanalizacja sanitarna w miejscowości Borek, gmina Krapkowice, ma na celu umożliwienie mieszkańcom przyłączenia odpływów ścieków bytowo-gospodarczych z budynków mieszkalnych, a tym samym umożliwienie likwidacji przydomowych szamb. W ramach zadania zrealizowane będą: prace projektowe, roboty przygotowawcze, ziemne, montażowe, ewentualne przejścia przewiertem sterowanym pod drogami, ciekami, rowami, ochrona kabli eN, telekomunikacyjnych, armatura na sieci oraz pozostałe roboty. Ilość budynków mieszkalnych do przyłączenia w pierwszym etapie wynosi 15 (przyłącza będąwykonywane staraniem i kosztem właścicieli nieruchomości i nie wchodzą do zakresu przedmiotu zamówienia). Średnio dobowa ilość ścieków odprowadzanych do projektowanej kanalizacji sanitarnej wpasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 416, to: Qśr.d = 20 m3/d. W zakres zamówienia wchodzą m.in.: - kanalizacja grawitacyjna z rur DN 200 PVC kielichowych L= 325,0 m, - przykanaliki z rur DN 160 PVCL= 42,0 m, - rurociąg tłoczny DN 90 mm z rur PE100 L = 632,0 m, - zasilanie energetyczne przepompowni ścieków, - odtworzenie nawierzchni dróg gminnych, - przepompownia ścieków zbiorcza zzagospodarowaniem terenu n = 1 szt. Docelowa przepustowość przepompowni zbiorczej ma zapewnić odbiór ścieków ze wszystkich budynków przy ul. Wiejskiej (tj. 32 budynków). Przepompownia zbiorcza,wykonana w wersji przejazdowej, to studnia z zabudowanymi dwoma pompami zatapialnymi pracującymi naprzemiennie. Przepompownia ma zostać zlokalizowana w pasie drogowym działki 338.Dla lokalizacji przepompowni ścieków należy wykonać otwór rozpoznawczy w pasie drogowym działki gminnej nr 338. Z przepompowni rurociąg tłoczny ścieków DN90. Ścieki z przepompowni przesyłanebędą rurociągiem tłocznym DN 90 do zabudowanej kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 416 – ul. Krapkowicka, lokalizacja rurociągu w pasie drogi gminnej – działki 338 i240/3, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 416, działki nr 240/2, 578/1 77/3. Istniejąca studnia na kanale sanitarnym o rzędnych 177,93/175,99 m.n.p.m. w terenie zielonym. Ścieki z zabudowanejkanalizacji sanitarnej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 416 będą odprowadzane do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej w Krapkowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowaniedokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, uzgodnień i zgód osób trzecich niezbędnych do rozpoczęcia i przeprowadzeniaprocesu budowlanego; wykonanie prac i robót budowlanych; przygotowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie niezbędnym do odbioru robót przez właściwe organy administracji publiczneji dokonanie rozruchu technologicznego, szkolenia załogi, sporządzenie instrukcji obsługi oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich aktów administracyjnych niezbędnych do użytkowania wzakresie wymaganym przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji wykonawczej.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45112000-5
45111200-0
45111200-0
45231300-8
45233120-6
45231400-9
45230000-8
51127000-2
71300000-1
71520000-9
71540000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki dotyczące dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową: a) Wykonawcazobowiązany jest wykazać, że uzyskał średni obrót, rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży, zaostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wwysokości nie mniejszej niż równowartość 1.000.000,00PLN. b) Wykonawca zobowiązany jestwykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnieniawymaganej płynności finansowej w okresie trwania umowy, w wysokości co najmniej500.000,00PLN. c) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemniniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00PLN w postaci opłaconej polisyubezpieczeniowej. d) Wykonawca musi spełniać łącznie warunki określone w lit. a - c. e) W sytuacjiskładania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia), a także w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego,ocena spełnienia warunku, o którym mowa w niniejszym punkcie odbędzie się łącznie dla wszystkichpodmiotów.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniejdwa zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej, którego zakres (każdego z zamówień) obejmował kanalizację o długości nie mniejszej niż 2.000,00 m wraz ze zbiorczą przepompowniąścieków b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż500.000,00 PLN netto, których zakres przedmiotu obejmował budowę kanalizacji o długości nie mniejszej niż 2.000,00 m wraz ze zbiorczą przepompownią ścieków oraz c) Wykonawca musi spełniać łącznie warunki określone w lit. a i b. d) W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), a także w sytuacji gdy Wykonawcabędzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w lit. a tylko w sytuacji, gdy co najmniej jeden podmiot wykaże doświadczenie w wykonaniu wymaganej w tej literze ilości wykonanych usług projektowych. e) W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), a także w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w lit. b tylko w sytuacji, gdy co najmniej jeden podmiot wykaże doświadczenie w wykonaniu wymaganej w tej literze ilościwykonanych robót budowlanych. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawcawykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za sporządzenie dokumentacji projektowej, legitymującymi siękwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, którespełniają następujące wymagania: -Projektant – specjalność instalacyjno inżynieryjna w zakresie instalacji sanitarnej i sieci wod - kan – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania wspecjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnej i sieci wod - kan zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwEuropejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w tym przepisówUstawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz co najmniej 3-letniedoświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień do projektowania w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnej i sieci wod - kan); -Kierownik budowy – branża sanitarna– posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnychbez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lubodpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego oraz innych przepisówpowszechnie obowiązującego prawa, a w tym przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz co najmniej 3-letniedoświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych), b) Wymieniony w lit. a zakres ekspertów należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje całościpersonelu niezbędnego do prawidłowego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. c) Każdy z wymienionych w lit. a ekspertów musi posiadać dobrą znajomość języka polskiego w mowie i wpiśmie lub Wykonawca musi zapewnić tłumacza (lub odpowiednią liczbę tłumaczy). d) Wymagane okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dnia składania ofert. e) W sytuacji składaniaoferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), a także w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciegoocena spełnienia warunku, o którym mowa w lit. a odbędzie się łącznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestrulub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony niewcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczeniawłaściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne ispołeczne, lub zaświadczenia (potwierdzenia), że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcyzobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3. 2)Wykaz robót budowlanych oraz wykaz wykonanych usług projektowych, wykonanych w okresieostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania naformularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4 i Załącznika Nr 5. Do wykazu należy załączyć dowodydotyczące najważniejszych robót i usług projektowych, określające, czy roboty i usługi projektowezostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadamisztuki i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub innedokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanieuzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwościZamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostałowykonane lub nie zostało wykonane należycie lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miałybyć wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednioZamawiającemu. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wszczególności projektantów i osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 6 (dowykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje w zakresie kwalifikacji zawodowych iwykształcenia). 4) Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe (jeżeli podlega on badaniuprzez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym wzakresie rachunku zysków i strat), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. Wprzypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, zobowiązani sąoni przedłożyć inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 5) Informację banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert. 6) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentpotwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnićZamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wszczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a wszczególności: 1) W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału wpostępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów – Wykonawca zobowiązany jestprzedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoją wiedzę idoświadczenie, zawierające zakres robót budowlanych, które te podmioty zobowiązują się wykonać oraz charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z podmiotem udostępniającym wiedzę idoświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7); 2) W przypadku, gdyWykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych dowykonania zamówienia innych podmiotów – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnezobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału wwykonaniu zamówienia, zawierające listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione(sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8); 3) W przypadku, gdy Wykonawcawykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach finansowych innychpodmiotów – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów dooddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów finansowych na okres korzystania z nich przywykonywaniu zamówienia (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9); 4) Wprzypadku, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczącychsytuacji ekonomiczno-finansowej polega na innych podmiotach – Wykonawca zobowiązany jestprzedstawić pisemne oświadczenie tych podmiotów o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów wzwiązku z udostępnieniem Wykonawcy swoich zasobów potwierdzających sytuację ekonomicznofinansową(sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10); 5) W przypadku, gdyWykonawca polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tychpodmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 11.000,00 PLN(słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniempieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 31sierpnia 2020 r. do godziny 11:00. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, termin ten będzie uważany za zachowany jeżeli przelew Wykonawcy zostanie uznany na rachunku bankowymZamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krapkowicach o numerze: 28 8884 0004 2001 0000 02440001 przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie dokonaniaprzelewu. Gdy wadium wnoszone będzie w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty stosownydokument w oryginale. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganejwysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiającyzwróci wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Wadium Wykonawcy, któregooferta zostanie wybrana będzie zwrócone wówczas, kiedy Wykonawca podpisze umowę i dostarczywymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz zodsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lubpełnomocnictw, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba żeWykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymujerównież wadium, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił zawarcia umowy nawarunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwez przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 85,00
Okres udzielonej Gwarancji i Rękojmi w zakresie wykonanych prac i robót budowlanych 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana wynikająca z siły wyższej, np. wystąpienia losowego zdarzenia wywołanego przez czynnikizewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającegobezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przezWykonawcę przedmiotu zamówienia. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albowysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.).Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana stawki podatku od towarów i usługVAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wodomierzy statycznych elektromagnetycznych iPerl - Tarnów Grodkowski
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wodomierzy statycznych elektromagnetycznych iPerl z zintegrowanym rejestratorem danych oraz modułem radiowym RF o transmisji jedno i dwukierunkowej w ilości 1430 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI