Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A
1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818661018
1.5.8.) Numer faksu: 818661019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2021r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728c014d-d270-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001666/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg gminnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugnowodwor.e-biuletyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugnowodwor.e-biuletyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, a w przypadku składania dokumentów w języku obcym składa się je wraz z tłumaczeniem na język polski.
• Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https:/ / epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej.
• Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie eletronicznej opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , a następnie należy zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
• Zamawiajacy i wykonawcy przekazują korespondencję powołując się na numer referencyjny postępowania za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
• Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
• Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.
• Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ugnowodwor.e-biuletyn.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowodwór, Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór, tel. 81 8661018, fax 81 8661019 ;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowodwór jest Pan Stanisław Rudnicki Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór; dane kontaktowe:
nr telefonu: 818661003, adres poczty elektronicznej:z.kryzys@nowodwor.eurzad.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
znak PZP 271.5.2021 pn.: „Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2021r.” prowadzony w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji ;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP 271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych wraz z pracami przygotowawczymi na następujących drogach gminnych:
1. Modernizacja drogi gminnej Nr 119193L znajdującej się na dz. nr geod. 443 w m. Trzcianki od km 0+000 do km 0+820 .
Do zakresu robót wchodzą:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni betonowej 820mx5,0m = 4100 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 820mx5,0m = 4100 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 820mx5,0m = 4100 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233200-1, 45233100-0 )
2. Przebudowa drogi gminnej Nr 119248L Zawitała Kolonia znajdującej się na dz. nr geod. 986 w m. Zawitała od km 0+000 do km 0+720 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm 360mx4,2m = 1512 m²
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm 720mx4,2m = 3024 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 720mx4,0m = 2880 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 720mx4,0m = 2880 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 720mx4m = 2880 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0 )
3. Przebudowa drogi gminnej Nr 103038L Grabów Rycki – Rycza znajdującej się na dz. nr geod. 848 w m. Grabów Rycki od km 0+150 do km 1+275 .
Do zakresu robót wchodzą:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 900mx4,8m = 4320 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 900mx4,8m = 4320 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 900mx4,8m = 4320 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233200-1, 45233100-0 )
4. Przebudowa drogi gminnej Nr 119157L znajdującej się na dz. nr geod. 64 w m. Przestrzeń od km 0+000 do km 0+700 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm 700mx3,2m = 2240 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 700mx3,0m = 2100 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 700mx3,0m = 2100 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 700mx3m = 2100 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0 )
5. Przebudowa drogi gminnej w m. Grabowce Górne znajdującej się na dz. geod. nr 48/4 i 48/6 od km 0+000 do km 0+680 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm 680mx5,2m = 3536 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 680mx5,0m = 3400 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 680mx5,0m = 3400 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 680mx5m = 3400 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0 )
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego