Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowodworze wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w rozproszonej zabudowie Gminy Nowodwór”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A
1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowodworze wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w rozproszonej zabudowie Gminy Nowodwór”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d7ceae-c2c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001666/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa stacji uzdatniania wody.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugnowodwor.e-biuletyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: • Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https:/ / epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.
• Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowodwór, Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór, tel. 81 8661018, fax 81 8661019 ;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowodwór jest Pan Stanisław Rudnicki Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór; dane kontaktowe:
nr telefonu: 818661003, adres poczty elektronicznej:z.kryzys@nowodwor.eurzad.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
znak PZP 271.4.2021 „ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowodworze wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w rozproszonej zabudowie Gminy Nowodwór” prowadzony w trybie przetargu podstawowego bez przeprowadzania negocjacji ;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP 271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• część 1 zamówienia – „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowodworze”, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i przedmiarem robót obejmująca między innymi:
• kompleksowe zaprojektowanie przebudowy obiektów, urządzeń oraz dobór technologii z uwzględnienie specjalnych warunków czynnego obiektu/ szczegółowe etapowanie/ ;
• uzyskanie wszystkich pozwoleń na realizację i innych niezbędnych uzgodnień;
• zautomatyzowanie stacji uzdatniania wody, w której zainstalowane
będą wszystkie urządzenia technologiczne (filtry, pompy, aeratory itp.) oraz rozdzielnia
elektryczna i sterownicza wraz z agregatem prądotwórczym;
• budowę dodatkowego zbiornika wody czystej w celu wyrównania nierównomierności rozbiorów w ciągu doby oraz na potrzeby p/poż. i płukania filtrów;
• przebudowę odstojnika popłuczyn z zastosowaniem retencjonowania /drenowanie/;
• budowę neutralizatora ścieków chlorowych;
• montaż instalacji fotowoltaicznej -dodatkowego źródła energii zasilającego SUW;
• przebudowę i synchronizację współpracy z innymi gminnymi systemami SUW
• termomodernizację i kompleksową przebudowę budynku stacji,
• budowę nawierzchni dróg i chodników oraz wymianę ogrodzenia strefy ochronnej;
• sieci elektryczne i sterownicze (do dwóch studni) ,odgromowe, przepięciowe i in.;
• instalacje elektryczne, sterownicze oraz wentylacyjne;
• zainstalowanie nowych pomp głębinowych z uzbrojeniem i przebudową obudów studni;
• monitoring kontrolny i ochronny stacji wodociągowej;
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
• wymiana posadzek i podłoży
• wymiana konstrukcji dachowej
• wymiana pokrycia dachowego wraz z systemem wody opadowej
• wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych
• wykonaniu izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku
• wykonaniu wewnętrznych utwardzeń z kostki betonowej
• przebudowie instalacji sanitarnej wewnętrznej bytowej
• przebudowie instalacji elektrycznej wewnętrznej
• wykonanie ogrodzenia działki
• ukształtowaniu i wykonaniu terenów zielonych na działce
• szczegółową koncepcję technologiczną należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlano-wykonawczego.
• projekt budowlano-wykonawczy należy opracować zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wykonany w oparciu o aktualną mapę i inwentaryzację własną urządzeń.
• Wykonać inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na realizację i innych niezbędnych uzgodnień
• wykonać dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji
• należy wykonać dokumentację powykonawczą, ze szkicami powykonawczymi i protokołami robót
• należy przedłożyć dokumentację techniczno – ruchową zastosowanych urządzeń, zatwierdzenia UDT
• należy przedłożyć instrukcję BHP
• należy przedłożyć instrukcję eksploatacji i rozruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
45000000-7 - Roboty budowlane
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w rozproszonej zabudowie Gminy Nowodwór”, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym obejmująca między innymi:
• projekt, pozwolenia, uzgodnienia i budowę 5 szt. biologicznych oczyszczalni ścieków z podłączeniem instalacji kanalizacji z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
• Wykonawca sporządzi dokumenty według formuły „PiB” (projektuj i buduj)
• szczegółową koncepcję technologiczną należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlano-wykonawczego.
• projekt budowlano-wykonawczy należy opracować zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wykonany w oparciu o aktualną mapę i inwentaryzację własną urządzeń.
• Wykonać inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na realizację i innych niezbędnych uzgodnień
• wykonać dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji
• należy wykonać dokumentację powykonawczą, ze szkicami powykonawczymi i protokołami robót
• należy przedłożyć dokumentację techniczno – ruchową zastosowanych urządzeń, zatwierdzenia UDT
• należy przedłożyć instrukcję BHP
• należy przedłożyć instrukcję eksploatacji i rozruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.
• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• zdolności technicznej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
• Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:• dla części 1 zamówienia: 15.000,00 PLN
(słownie: piętnaście tysięcy złotych ).
• dla części 2 zamówienia: 1.000,00 PLN
(słownie: tysiąc złotych ).