I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, krajowy numer identyfikacyjny
365421894, ul.
Karola Miarki
9
,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
510219434, e-mail
zamowienia@cuw.mikolow.eu, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena cz.I |
60,00 |
Okres gwarancji cz.I |
20,00 |
Czas reakcji serwisu oraz pomoc techniczna cz.I |
20,00 |
cena cz.II |
60,00 |
Okres gwarancji cz.II |
40,00 |
cena cz.III |
60,00 |
Okres gwarancji cz.III |
20,00 |
Doświadczenie głównego projektanta cz.III |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej Umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) Zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w zakresie zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty przedmiotem zamówienia, b) Przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć takich jak: - niesprzyjające warunki atmosferyczne; - działania siły wyższej takiej jak w szczególności klęska żywiołowa, powódź, strajki generalne lub lokalne, lub innej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót; - zmiany obowiązującego prawa mającego wpływ na termin realizacji umowy; - niezawinione, nieumyślne czynności Zamawiającego, które spowodowały opóźnienie w możliwości realizowania przedmiotu zamówienia, niezależne od Wykonawcy; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-27, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta musi być złożona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie fontanny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.1.Wykonanie fontanny zgodnie z poniższymi założeniami: a) uszczelnienie misy fontanny oraz wysypanie jej kruszywem, b) montaż urządzeń fontannowych oraz reflektorów podświetlających obraz wodny, - Fontanna z 3 dyszami głównymi oraz pierścieniem wyposażonym w 64 dysze jednostrumieniowe z wykorzystaniem istniejącej betonowej niecki pozostałej po istniejącej tu niegdyś fontannie. - Działanie układu całościowego technologii fontanny tzw. obiegu zamkniętego. - Przelewanie wody – grawitacyjnie z tzw. „suchej” misy fontanny do zbiornika buforowego, a następnie kierowane za pomocą pomp na dysze obrazu głównego (3 szt.) oraz do pierścienia (ringu) fontanny wyposażonego w 64 dysze jednostrumieniowe tworzące tym samym obraz wodny. - Zasilanie wodne dysz - podawane pompą typu I o mocy 5,5kW, a pierścień wodny zasilany pompą typu II o mocy 1,5kW. - Podświetlenie obrazu wodnego w godzinach wieczornych: a)obraz główny utworzony przez 3 dysze mają podświetlać 3 reflektory o mocy 15 W każdy i napięciu zasilania 24V b)pierścień wodny ma być podświetlony trzema zestawami reflektorów po 3 reflektory w zestawie. Każdy reflektor o mocy 5,8 W i napięciu zasilania 24V. - Sterowanie włączaniem i wyłączaniem wszystkich urządzeń technicznych tj. pomp obrazów wodnych, oświetlenia poszczególnych dysz - zegary sterujące ustawione wg zaleceń inwestora. 3.1.2.Spłycenie istniejącej misy fontanny i dostosowanie poziomu jej dna po wysypaniu kruszywem tak żeby kruszywo przykrywało płytę bazową i dochodziło do obrzeża. - Uszczelnienie misy fontanny geomembraną EPDM, a następnie wysypanie kruszywem dekoracyjnym – żwirem kwarcytowym biało-kremowym o frakcji 16-32 mm. Grubość warstwy kruszywa – 15 cm. - Zastosowanie zbiornika buforowego betonowego o pojemności 5 m3 – z gotowego prefabrykatu. - Uzupełnianie wody zanikającej poprzez parowanie (wiatr, rozbryzg wody w misie fontanny) – z sieci wodociągowej poprzez system automatycznego dolewania. - System automatycznego dolewania wody z zastosowaniem automatu – sond badających poziom wody w zbiorniku buforowym, elektrozaworu 24V dolewającego wodę oraz filtra cząstek stałych. 3.1.3.Zabudowanie szafy zasilającej (rozdzielnia) na terenie objętym opracowaniem wyposażonej w zabezpieczenia różnicowo-prądowe, zabezpieczenie przepięciowe oraz niezbędne zabezpieczenia dla dwóch pomp, oświetlenia oraz automatycznego systemu uzupełniania wody w zbiorniku buforowym. Poza powyższymi zabezpieczeniami szafa zasilająca ma być wyposażona w zegary sterujące, urządzenie zabezpieczające pompy przed suchobiegiem oraz przekaźniki poszczególnych urządzeń. Wszelkie połączenia elektryczne pomiędzy szafą zasilającą a misą fontanny powinny być bezpieczne dla osób przebywających w pobliżu misy fontanny. W tym celu większość urządzeń elektrycznych ma być zamontowana w zbiorniku buforowym fontanny a w misie fontanny mają zostać zastosowane urządzenia o bezpiecznym napięciu 24V. 3.1.4.Całość założenia układu fontanny ma być wyposażona w przelew awaryjny i możliwość spuszczenia wody do kanalizacji. 3.1.5.Dysza obrazu głównego – dysza dająca efekt kaskady (strumień o szerokiej podstawie zakończony szpicem), dysza zależna od poziomu lustra wody, dane hydrauliczne przy maksymalnym obrazie wodnym 7 m: 215,5 l/min ciśnienie 1,97 bar 3.1.6.Dysze pierścienia – dysza jednostrumieniowa dająca klarowny i odporny na podmuchy wiatru pełny strumień, dysza niezależna od poziomu lustra wody, dane hydrauliczne przy maksymalnym obrazie wodnym 2 m: 9,3 l/min ciśnienie 0,25 bar 3.1.7.Pompa typu I – pompa zanurzeniowa o wielostopniowej konstrukcji, moc: 5,5 kW, napięcie: 3x400 V/50HzYD, prąd: 13,60 A, ciśnienie: 1,95 bara; wydajność 1400 l/min, 3.1.8.Pompa typu II – pompa zanurzeniowa z możliwością instalacji na sucho i na mokro z możliwością elektronicznego dławienia i z możliwością sterowania pompą poprzez technologię DMX, wydajność: 733 l/min, wysokość podnoszenia: 9,5 m, napięcie: 220-240 V/ 50-60 Hz 3.1.9.Reflektor podświetlający obraz główny – reflektor o klasie bezpieczeństwa IP 68, napięcie 24 V DC, technologia LED o mocy 15 W, barwa światła 3000 K, strumień światła: 1250 lm, wydajność energetyczna A+, kąt emisji światła: 30 stopni 3.1.10.Zestaw reflektorów podświetlający pierścień wodny - – reflektor o klasie bezpieczeństwa IP 68, napięcie 24 V DC, technologia LED o mocy 5,8 W, barwa światła 2700 K, strumień światła: 580 lm, wydajność energetyczna A++, kąt emisji światła: 30 stopni 3.1.11.Wszystkie urządzenia takie jak filtr, pompy, urządzenia sterujące etc. muszą być łatwo dostępne i jednocześnie zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych oraz zabezpieczone przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych. Zastosowane rozwiązania, w tym technologiczne, muszą gwarantować maksymalne ograniczenie konieczności obsługi oraz być ekonomiczne w użytkowaniu 3.1.12.Obowiązkiem Wykonawcy będzie powiadomienie z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robot budowlanych Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 3.1.13. Dokumentacja fotograficzna przedstawiająca wygląd fontanny zamieszczona jest w załącznikach. 3.1.14. W celu oszacowania dokładnych kosztów prac zalecamy dokonać wizji lokalnej w terenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
czas reakcji serwisu oraz pomoc techniczna |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: DLA CZĘŚCI I Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60% Okres gwarancji – 20 pkt. =20% czas reakcji serwisu oraz pomoc techniczna -20pkt = 20% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały”– 20 pkt Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Za min. roczny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały – 0 pkt. Za 2 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały – 10 pkt. Za 3 letni i dłuższy okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały - 20 pkt. ( okres gwarancji należy podać w pełnych latach ) W przypadku wskazania mniejszego okresu gwarancji niż 1 rok, oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, nawet jeśli wykonawca poda dłuższy okres gwarancji. 1.3. Ocena kryterium „czas reakcji serwisu oraz pomoc techniczna” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 3 dni robocze – 0 pkt 2 dni robocze – 10 pkt 1 dzień roboczy – 20 pkt Czas reakcji serwisu - Zamawiający wymaga podania w ofercie czasu reakcji serwisu na zgłoszony przez Zamawiającego problem. Przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę. Przez rozpoczęcie czynności diagnostycznych rozumie się: a) wykonanie czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki przez Wykonawcę. W przypadku nie wskazania czasu reakcji serwisu oraz pomocy technicznej , lub nie zastosowanie się do wskazania dni podanych jak wyżej ( tj.1,2 ub3 dni robocze) będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy czas reakcji np. w godzinach. CN /CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie kamiennego obrzeża fontanny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2.1.Zakres prac obejmuje wykonanie obrzeża fontanny w postaci pierścienia o średnicy wewnętrznej ok. 8,5 m. -Obrzeże powinny stanowić lite frezowane i szlifowane elementy kamienne wykonane z piaskowca Brenna wys. 40 cm i szerokości 15 cm (poglądowy rysunek w załączniku). -Pod profilowane obrzeże należy zastosować płytę bazową z piaskowca Brenna gr. 4 cm oraz szer. 58 cm. Należy montować je na planie istniejącego obrzeża wykorzystując je jako podstawę za pomocą kotw – pręty stalowe zalane zaprawą szybkowiążącą o wysokiej wytrzymałości, wodoszczelności i mrozoodporności. Właściwości zaprawy: wytrzymałość na ściskanie 40 N/mm2, wytrzymałość na zginanie 6N/mm2 Poglądowe zdjęcie obrzeża i płyty bazowej znajduje się w załączniku. -Konstrukcję obrzeża fontanny wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zastosowane rozwiązania winny zapewnić maksymalną trwałość i wytrzymałość konstrukcji oraz bezpieczeństwo użytkowania obiektu i być dostosowane do przyjętej technologii fontanny. Wymagany jest wysoki standard wykończenia zewnętrznego z użyciem materiałów nowoczesnych o dużej trwałości, walorach estetycznych i użytkowych. 3.2.2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie powiadomienie z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robot budowlanych Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 3.2.2. W celu oszacowania dokładnych kosztów prac zalecamy dokonać wizji lokalnej w terenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262510-9, 45262520-2, 45262511-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60% Okres gwarancji – 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały”– 40 pkt Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: za min. roczny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały uzyskuje – 0 pkt. za 3 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały uzyskuje – 20 pkt. za 5 letni i dłuższy okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały uzyskuje 40 pkt (długość gwarancji należy określić w pełnych latach) W przypadku wskazania mniejszego okresu gwarancji niż 1 rok lub nie wskazania żadnego okresu gwarancji oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda dłuższy okres gwarancji. CN /CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zaprojektowanie i wykonanie przyłącza do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3.1.Prace projektowe i wykonanie przyłącza: a)Opracowanie projektu przyłącza do sieci wodnej i kanalizacyjnej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (PFU), Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć oraz warunkami technicznymi podłączenia do sieci miejskiej, - Dokumentacja projektowa w ilości egzemplarzy niezbędnych dla Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego, winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno użytkowym, uzgodnieniu lokalizacji oraz określeniu warunków technicznych przyłączenia do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wydanych dnia 22.01.2018 znak sprawy DS.4240.6.2018, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. - Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. - Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. - Dokumentację projektową w ilości jw. należy opracować w wersji papierowej oraz dodatkowo w wersji elektronicznej w formacie *PDF oraz w formacie *DWG na płycie CD. b)Powiadomienie z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robot budowlanych Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; c)Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej; d)Zapewnienie nadzoru Wykonawcy oraz nadzoru autorskiego projektantów, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane; e)Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie wykonania przyłącza do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, po podpisaniu umowy przyłączeniowej; f)Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń; g)Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów, zaświadczeń właściwych jednostek i organów, protokołów odbiorów technicznych, niezbędnych świadectw kontroli jakości oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, oraz pisemnego potwierdzenia o uporządkowaniu terenu po prowadzonych robotach, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; h)Dostarczenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, sporządzonej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Dokumentacja powinna zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Zamawiający wymaga by Wykonawca dokumentacji przekazał ją do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej oryginał dokumentacji w formie i zakresie przewidzianym przepisami prawa. Potwierdzenie złożenia należy dołączyć do protokołu odbioru końcowego robót; 3.3.2. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. 3.3.3.Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia . 3.3.4. W celu oszacowania dokładnych kosztów prac zalecamy dokonać wizji lokalnej w terenie. 3.3.5.Wszystkie prace wskazane powyżej należy wykonać zgodnie z założeniami programu funkcjonalno - użytkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45111200-0, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
doświadczenie głównego projektanta |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60% Okres gwarancji – 20 pkt. =20% Doświadczenie głównego projektanta -20pkt = 20% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały”– 20 pkt Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Za min. roczny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały – 0 pkt. Za 2 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały – 10 pkt. Za 3 letni i dłuższy okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały - 20 pkt. ( okres gwarancji należy podać w pełnych latach ) W przypadku wskazania mniejszego okresu gwarancji niż 1 rok, oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, nawet jeśli wykonawca poda dłuższy okres gwarancji. 1.3. Ocena kryterium „Doświadczenie głównego projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej” Za każdy wykonany projekt przyłącza do sieci wodno - kanalizacyjnej, gdzie głównym projektantem była osoba wykazana w formularzu oferty, tożsama z osobą wskazaną w wykazie osób jako główny projektant specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej, zamawiający przyzna następujące punkty: za 1 wykonany projekt – 0 pkt za 2 i więcej wykonanych projektów – 20 pkt W przypadku nie wskazania żadnego projektu (0), bądź pozostawienie pola pustego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, nawet jeśli wykonawca poda większą liczbę wykonanych projektów. CN /CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej