Przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I - Budowa sześciu peronów przystanko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I - Budowa sześciu peronów przystankowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mikołów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-07
  • Numer ogłoszenia567801-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567801-N-2018 z dnia 2018-06-07 r.

Gmina Mikołów: Przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I - Budowa sześciu peronów przystankowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, krajowy numer identyfikacyjny 27625763000000, ul. Rynek  16 , 43190   Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 248 500, e-mail sez@mikolow.eu, faks 323 248 400.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mikolow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.mikolow.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mikolow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Rynek 16, 43-190 Mikołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I - Budowa sześciu peronów przystankowych.
Numer referencyjny: PN-46/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. Sosnowej w Mikołowie – Etap I, polegająca na budowie sześciu peronów przystankowych o szerokości 2,0 m i długości 8,0 m przy ul. Sosnowej w Mikołowie na działkach o numerach: 384/13, 385/3, 353/13, 355/38, 343/13, 496/3, 348/13. 3.2. Zakres prac budowy: 1) Peron nr 1 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - demontaż i utylizacja starej rury ze ściankami czołowymi - 1 kpl., - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 315 - 11 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - ~16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - ~8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami kolor żółty o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - demontaż i montaż reperu geodezyjnego – 1 szt., - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 2) Peron nr 2 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 11 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 3) Peron nr 3 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 10 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 4) Peron nr 4 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - wykonanie skarpy o pochyleniu 1:1,5 wraz z jej schodkowym zagęszczeniem - 49,50 m2 - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 10 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza z kostki granitowej 20x20 cm - 11 m2, - montaż barierek zabezpieczających w kolorze czarno - żółtym - 18,5 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 5) Peron nr 5 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 10 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 6) Peron nr 6 - opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia przez Powiatowy Zarząd Dróg oraz wykonanie organizacji ruchu na czas robót oraz docelowej – 1 kpl., - korytowanie (zdjęcie ziemi roślinnej) - 4,8 m3, - doprowadzenie gruntu do grupy nośności G1 – 16 m2, - wyprofilowanie rowu - 20 m, - zabudowa rury przepustowej karbowanej (dwuściennej) PVC Dn 400 - 10 m, - montaż dwóch ścianek czołowych z betonowych elementów prefabrykowanych – 2 szt., - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - 16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 16 m2, - montaż obrzeża o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 12 m, - montaż krawężnika betonowego typ ciężki o wym. 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - 8 m, - ułożenie kostki betonowej typu „Holland” kolor grafitowy bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 8 cm - 13 m2, - ułożenie płytek chodnikowych betonowych z wypustkami o wym. 40x40x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 3,0 m2, - umocnienie skarpy płytami betonowymi ażurowymi o wym. 600x400x80 mm - 4,0 m2, - umocnienie pobocza destruktem asfaltowym 2x4 cm - 11 m2, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej - 8 m, - plantowanie terenu z obsianiem nasionami traw - 28 m2, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę zasadniczą w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45233253-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia jest kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o wartości robót min. 20 000,00 zł brutto; b) dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 roboty budowlanej polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o wartości robót min. 20 000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz, którego robota ta została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zlotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Rodzaj materiału kraężników 20x30 cm i obrzeży 30x8 cm 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania zamówienia w przypadku: - żywiołu (powódź, pożar), - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi, - ingerencji osób trzecich, - innych zdarzeń, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania projektu budowlanego i mających istotny wpływ na termin realizacji zadania. O ile taka sytuacja będzie miała miejsce, termin zakończenia robót przesuwa się odpowiednio o taką samą liczbę dni.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Kryteria oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. 13.1 Cena: 60 pkt 13.2 Termin wykonania zamówienia: 20 pkt, tj: - do 31 sierpnia 2018: 20 pkt - do 31 października 2018: 0 pkt 13.3 Rodzaj materiału krawężników 20x30 cm i obrzeży 30x8 cm: 20 pkt, tj:. - granit: 20 pkt - beton: 0 pkt Punktacja wg wzoru: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi = ............... punktów. wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI