Wykonanie badań batymetrycznych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych i uzyskaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badań batymetrycznych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych i uzyskaniem decyzji umożliwiających prowadzenie robót bagrowniczych na rzece Wiśle w podziale na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071703
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań batymetrycznych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych i uzyskaniem decyzji umożliwiających prowadzenie robót bagrowniczych na rzece Wiśle w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368302575 - REGON

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Zarzecze 13b

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 03-194

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: anna.muszalska@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań batymetrycznych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych i uzyskaniem decyzji umożliwiających prowadzenie robót bagrowniczych na rzece Wiśle w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50ab0c9-c316-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.121 Wykonanie badań batymetrycznych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych i uzyskaniem decyzji umożliwiających prowadzenie robót bagrowniczych na rzece Wiśle w podziale na części – RZGW Warszawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej "ustawą Pzp”, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”.
Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Adres email, wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania
dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.przetargi.wody.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.33.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.33.2021/ZZWŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle dla - km 595+000 - 597+000 - Rakowo/Drwały, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle dla - km 569+000 - 571+000 – Wychódźc, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle j dla - km 606+000 – 609+000 – Kępa Polska, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle dla - km 621+000 – 625+000 – Dobrzyków, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle dla - km 627+500 – 628+500 – Gmury, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle dla - km 629+000 – 630+000 – Radziwie/Płock, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna odcinka na rzece Wiśle dla - km 650+500 – 652+000 - Rokicie, wykonanie operatu wodnoprawnego wraz ze wszystkimi obowiązującymi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót bagrowniczych na rzece Wiśle.
Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap I i Etap II.
1.1. W skład Etapu I wchodzi:
a) wykonanie badań batymetrycznych kształtu dna wskazanego odcinka,
b) określenie ilości materiału do wydobycia w celu zapewnienia odpowiednich parametrów głębokości tranzytowych.
1.2. W skład Etapu II wchodzi:
a) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wszystkich obowiązujących uzgodnień, decyzji administracyjnych, w szczególności ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie prac bagrowniczych na rzece Wiśle,
b) opracowanie dokumentacji technicznej (zwanej dalej „Dokumentacją techniczną”) zawierającej:
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy na wykonanie robót bagrowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351923-2 - Usługi pomiarów batymetrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1 cena brutto – waga 60 %
15.2.2 „termin realizacji” – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”
15.4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
15.4.2 Każda z ważnych ofert odpowiednio dla danej części będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SIWZ poprzez porównanie terminu wykonania usługi oferty do terminu wykonania usługi najkrótszego ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Tn : Tb) x 40
gdzie:
Tn – termin realizacji usługi najkrótszy spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tb – termin realizacji usługi oferty badanej
UWAGA !
Termin realizacji usługi, liczony w dniach kalendarzowych od dnia przekazania terenu prac, można maksymalnie skrócić o 20 dni kalendarzowych. Zaoferowany przez wykonawcę termin wykonania usługi musi zmieścić się w następującym zakresie liczby dni kalendarzowych: od 100 do 120 dni kalendarzowych.
Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji” można otrzymać 40 punktów
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
15.6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 opracowanie, polegające na wykonaniu operatu wodnoprawnego w zakresie wykonywania robót w wodach śródlądowych na podstawie którego uzyskana została decyzja administracyjna tj. pozwolenie wodnoprawne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2/ informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
3/ odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4/ oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji,
np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2.pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3. dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej;
4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
6. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi
w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1/ Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2/ Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3/ Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4/ W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5/ Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6/ Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.4 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7/ Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia / prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w następującym zakresie: nie dotyczy
8/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Nie dotyczy
9/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2. Dokonanie zmiany Umowy dopuszczalne jest wyłącznie w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza okolicznościami o których mowa w zadaniu pierwszym niniejszego ustępu, Strony mają prawo zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu umowy stanie się niemożliwe, w razie zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do wnioskowania o zmianę terminu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie ust. 2 lit. a niniejszego paragrafu, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4. Zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów w § 11 ust. 3 Umowy, nie stanowi istotnej zmiany, jednak wymaga zmiany treści Umowy z zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI