Remont drogi powiatowej na odcinku Żegocino – Ostrowiec – etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi powiatowej na odcinku Żegocino – Ostrowiec – etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyPOWIAT SŁAWIEŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071705
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej na odcinku Żegocino – Ostrowiec – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 059 810 64 91

1.5.8.) Numer faksu: 059 810 64 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.sokolowska@powiatslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej na odcinku Żegocino – Ostrowiec – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab14b2a-c364-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000912/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty dróg powiatowych w technologii powierzchniowe utrwalenie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=171529

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.powiatslawno.plhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznejprzekazywanej przy użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu dostępnym pod
adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz Regulaminie ePUAP;2) maksymalny
rozmiar plików przesłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty
oraz do komunikacji wynosi 150MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-
3rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej
„RODO”informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Sławieński – StarostwoPowiatowe w Sławnie ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno;2. we wszelkich sprawach
związanych zochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, email:
iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres wskazany powyżej;3. dane
osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont drogi powiatowej na odcinku Żegocino – Ostrowiec – etap I” - DI.272.6.2021.I,
prowadzonego wtrybie podstawowym bez negocjacji oraz jego realizacji;4. dane osobowe mogą zostać
przekazane /powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowaniaprzetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz podmiotom, które
na mocyobowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli
prowadzonegopostępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z
pozyskiwaniemśrodków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;5. dane
osobowe nie będąprzekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;6.
dane osobowe będąprzechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji,
w tym wszczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowaniaadministracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy z dnia 14
lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650, 357 i 398)
oraz ustawyPzp;7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
akonsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do danych osobowych
decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;9. osoba,
którejdane dotyczą ma prawo do:1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;2) sprostowania
danychzgodnie z zapisami art. 16 RODO;3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
napodstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;− prawo do
wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. osoba, której
dane dotyczą nie maprawa do:1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e
RODO;2) przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) sprzeciwu, wobec
przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych
jest art. 6 ust. 1 lit. c i eRODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.
3lit.b,dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do
przenoszeniadanychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO
prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Panadanychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DI.272.6.2021.I

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej na odcinku Żegocino – Ostrowiec – etap I zgodnie z przedmiarem robót, projektem technicznym oraz szczegółową specyfikacją techniczną.

Zakres zamówienia obejmuje remont drogi powiatowej na odcinku Żegocino-Ostrowiec od km 0+000 do km 3+100.

Remont drogi będzie polegał na wykonaniu:
 rozbiórce istniejącego chodnika z kostki betonowej na długości 86 mb,
 rozebranie istniejącego chodnika z betonu cementowego na długości 384 mb,
 rozebranie istniejącej nawierzchni i podbudowy na długości 55 mb,
 chodnika z kostki betonowej z rozbiórki strona prawa na długości 86 mb,
 chodnika z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze szarym strona lewa na długości 440 mb,
 zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym,
 wyrównania lokalnego nierówności, kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na zimno 0-16 mm lub destruktem bitumicznym wraz z oczyszczeniem i skoropieniem emulsją,
 remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm,
 odkrycia krawędzi jezdni z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy,
 oczyszczenia jezdni,
 potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem,
 wzmocnienia podbudowy jezdni mieszanką kruszywa łamanego gr. 20cm,
 ułożenie ścieków z elementów betonowych prefabrykonanych na ławie betonowej na długości 23,5 mb,
 wyrównania nierówności, kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na całej szerokości jezdni wraz z oczyszczeniem i skoropieniem emulsją,
 podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem,
 wyrównania ubytków i zaniżeń poboczy gruntowych mieszanką kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego gr. do 10 cm,
 poboczy utwardzonych z mieszanki kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego gr. 15 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do 30% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu
podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość
wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót.Zamówienie zostanie
udzielone w okresie do końca 2021 roku w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość
rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone
dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że:1) zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym
postępowaniem przetargowym w terminie i z najwyższą starannością, 2) zapewni nie gorszy standard
wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) przy zawieraniu umowy na zamówienie
polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy
odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości,
czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winnobyć załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianiawarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie
warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie umiejący się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonająposzczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw
dowykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranejofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we
WzorzeUmowy,stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,
podrygoremnieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nastąpi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI