Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior+"
1.1.9 Utwarzenie i wyposażenie Klubu "Senior+"
Zadanie dofinansowane programu wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+”
Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych polegającym na wykonaniu robót ogólnobudowlanych,
wykończeniowych, instalacji elektrycznych i sanitarnych w budynku świetlicy w Górach wraz z zagospodarowaniem terenu
działki. Po wykonaniu przedmiotowych prac powstanie klub seniora w skład, którego bada wchodzić następujące
pomieszczenia. :
• pomieszczenie ogólnodostępne,
• pomieszczenie klubowe,
• kuchnia,
• szatnia,
• toaleta damska i męska,
Ponadto przy budynku zostanie wykonany podjazd dla niepełnosprawnych.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w dokumentacji
technicznej, która stanowi podstawę do realizacji robót, będących załącznikami do SWZ (projekcie budowlanym, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót) stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją
projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego,
c) zapewni bieżącą obsługę geodezyjną.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz do zawarcia w cenie oferty wszystkich
niezbędnych kosztów do prawidłowego zrealizowania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą
oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
Uwaga: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu
do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który
charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający, dopuszcza oferowanie
materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe”
Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach,
stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/
produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)
lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach
jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy
produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do
wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt– do wglądu w siedzibie Zamawiającego
Minimalny wymagany termin gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego
odbioru robót. Przedłużenie okresu gwarancji jest kryterium oceny ofert. Wykonawca, któremu zostanie udzielone
zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie ze wzorem umowy.
3. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.21.00.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
5.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 8).
5.2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 7 - do 20% zamówienia
podstawowego.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający może zmniejszyć zakres prac objętych zamówieniem co spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia
ryczałtowego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dokonano szczegółowej
analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do
składania ofert częściowych:
Uzasadnienie braku podziału na części: Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych
Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców,
mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań
różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu
zamówienia. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w
ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również
zoptymalizować koszty budowy. W związku z powyższym podział zamówienia na części nie jest uzasadniony, bowiem
naraża to Zamawiającego na ryzyko.
9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym
oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe
oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
11. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z odtworzeniem stanu pierwotnego.
12. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast
elementy uznane jako odpad, wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi
przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu
zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie.
14. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 22 §
1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040, 1043 i 1495), osób realizujących przedmiot
zamówienia, które wykonywać będą czynności fizyczne, związane z realizacją robót.
14.1 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy:
Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy realizacji czynności związanych z wykonywaniem robót fizycznych,
montażowych, instalacyjnych, operowania sprzętem oraz narzędziami, objętych zamówieniem wskazanych w przedmiarach
robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy, za wyjątkiem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, dostawy materiałów budowlanych.
14.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody potwierdzające
spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 pkt 14.1. czynności.
14.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem
tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań są określone w projektowanych postanowieniach umowy
(Załącznik nr 2 do SWZ).
15. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte
w art. 100 ustawy Pzp, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.
VIZERA - Okna Drzwi Podłogi Rolety Bramy garażowe
Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Renowacja nagrobków, sprzątanie grobów, odnawianie pomników Kielce
Kielce, Skarżysko Kamienna, Starachowice, Chęciy (świętokrzyskie)
Area Studio - podłogi Kielce
Kielce (świętokrzyskie)
Kompensatory mocy biernej
Kielce (świętokrzyskie)
Dostawa geowłókniny
Masłów (świętokrzyskie)
Wykopy podjazdów
Belno (świętokrzyskie)
Prace ziemne
Belno (świętokrzyskie)
Zbrojenie terenu
Belno (świętokrzyskie)
Wykopy
Belno (świętokrzyskie)