UTRZYMANIE I KONSERWACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UTRZYMANIE I KONSERWACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE DZIELNICY BIELANY M.ST. WARSZAWY NA LATA 2020-2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia590463-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590463-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany: UTRZYMANIE I KONSERWACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE DZIELNICY BIELANY M.ST. WARSZAWY NA LATA 2020-2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 15259663000430, ul. ul. Żeromskiego  29 , 01-882  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, , faks 022 325 44 80.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bielany.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bielany.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bielany.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca (oferta musi być zlożona w formie pisemnej).
Adres:
ul.S.Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, pokój nr 275

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE I KONSERWACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE DZIELNICY BIELANY M.ST. WARSZAWY NA LATA 2020-2022
Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.67.2020.EKR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Naprawę nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy;b) Odnowienie oznakowania poziomego oraz wymianę oznakowania pionowego ulic;c) Monitorowanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni dróg, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy;d) Wdrażanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu.1.1.1.Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ), a także:a) Wykaz dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany – załącznik nr 1A do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy;b) Wykaz dróg gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji – załącznik nr 1B do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy;c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany – załącznik nr 1C do SIWZ;d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego na terenie Dzielnicy Bielany – załącznik nr 1D do SIWZ;e) Typowe rysunki – załącznik nr 1E do SIWZ;f) Przedmiar robót, stanowiący jednocześnie Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2B do SIWZ.1.2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności związanych z naprawą nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, poboczy i oznakowania:1) Roboty brukarskie;2) Roboty asfaltowe;3) Prace porządkowe;4) Obsługa maszyn.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.1.3. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do: Główny przedmiot zamówienia CPV:45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji drógDodatkowe przedmioty zamówienia CPV:45111100-9 Roboty w zakresie burzenia45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu45233290-8 Instalowanie znaków drogowych45233280-5 Wznoszenie barier drogowych2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 8 grudnia 2020 r. do dnia 05.12.2022 r. lub przed tą datą - w dacie wyczerpania łącznej kwoty środków określonych w § 3 ust. 1 umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111100-9
45233142-6
45233100-0
45233253-7
45233300-2
45233290-8
45233280-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2365851,45
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-05

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: a)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: a) Marcin Liśkiewicz - Kierownik Referatu wWydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Bielany; b) w zakresie dotyczącym zagadnieńformalnoprawnych: Eliza Krych-Palusińska - Główny Specjalista w Wydziale ZamówieńPublicznych dla Dzielnicy Bielany; c) adres kontaktowy: e-mail:bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, fax. (022) 325 44 80, mając na uwadze, że zawszedopuszczalna jest forma pisemna na adres wskazany w Sekcji I - pkt I.1) Ogłoszenia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zdolność zawodowa: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane (zadania) polegające min. na: remoncie drogi/dróg w zakresie robót brukarskich i bitumicznych o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto każda.Uwaga!-W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się na potwierdzenie powyższego warunku robotą budowlaną wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w wymaganej warunkiem kwocie, tj. minimum 500 000,00 złotych, Wykonawca nie może uwzględnić kwoty wykonania dokumentacji projektowej. - Wykonawca składający ofertę może wykazać się nabytym doświadczeniem w ramach konsorcjum ale jedynie w zakresie, w którym sam je nabył, przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania robót przez dany podmiot (choć za realizację zamówienia odpowiedzialni są wszyscy jego członkowie, to faktycznie każdy z nich wykonuje ściśle wskazany i ustalony wewnętrznie zakres robót i tylko w tym zakresie pozyskuje doświadczanie). Tak też w wyroku sygn. akt KIO 905/17, sygn. Akt KIO 925/17, syng. Akt KIO 933/17, wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt „(…) Wykonawca udostępniający swoje zdolności oraz doświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (…)”;- W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość zgodnie ze średnim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu robót budowlanych, dowodów dotyczących najważniejszych robót oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia.c) Zdolność zawodowa: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 j.t. ze zm.) lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów do sprawowania funkcji kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych i wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń w specjalności drogowej.Uwaga!- Kwalifikacje zawodowe osób, o których mowa powyżej, obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej obywatelami państw członkowskich, mogą być sprawowane na podstawie uprawnień nabytych w tych państwach, jeśli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), z wyjątkiem zasad wynikających z art.20a ust.1 ustawy o samorządach architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (t.j.Dz. U. z 2014 r. poz.1946 ze zm.). Zgodnie ze wskazanym przepisem, obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim, ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu odpowiednio architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego "świadczeniem usług trans granicznych", bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy chyba,że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowymogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych; 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego wzakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 3. OświadczeniaWykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne; 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydaniawobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej ozaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentówpotwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5. Wprzypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22austawy PZP, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa dokumenty o którychmowa w Sekcji III.4) pkt 1- 4 Ogłoszenia. 6. W przypadku wykonawców zagranicznych lubpoleganiu na zdolnościach innych podmiotów będących jednocześnie podmiotamizagranicznymi na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów, lub wykonawca zagraniczny składa dokumenty, o których mowa wSekcji III.4) pkt 1- 4 Ogłoszenia, z tym że: a) Zamiast dokumentów wymienionych w SekcjiIII.4) pkt 2 Ogłoszenia, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadkubraku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowylub administracyjny kraju, w którym Wykonawca/podmiot ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albodokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 wystawione nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zamiast dokumentuwymienionego w Sekcji III.4) pkt 1 Ogłoszenia, składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumentpowinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca/podmiot ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 6. lit. a), b) Ogłoszenia zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy/podmiotu, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy/podmiotu lub miejscezamieszkania tej osoby, przy uwzględnieniu okresów ważności przypisanych w powyższychlit. a), b) poszczególnym dokumentom. d) Wykonawca/podmiot mający siedzibę naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokumentwskazany w Sekcji III.4) pkt 2 Ogłoszenia, składa dokument o którym mowa w Sekcji III.4)pkt 6 lit. a) Ogłoszenia, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13 i 14 ustawy. Jeżeli wkraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, niewydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenietej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejscezamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert w postępowaniu; Uwaga! Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapiepostępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórychoświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniająwarunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, żezłożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w Sekcji III.4) Ogłoszenia,jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lubmoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji idziałalności podmiotu realizującego zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z2016 r. poz. 3521). W przypadku Wykonawców zagranicznych są oni zobowiązani dopodania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobraćbezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskażedanego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie wrejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. Wprzypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawieniatłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przezZamawiającego dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych (o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącymzałącznik nr 5 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2.Wykaz osób (o treści zgodnej z załącznikiem nr 6 do SIWZ) skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnieńniezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przeznie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga!Zamawiający: - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeńlub dokumentów, o których mowa w Sekcji III – pkt 4) - 5) Ogłoszenia, potwierdzającychokoliczności o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP; - jeżeli jest to niezbędne dozapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdymetapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórychoświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału wpostępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzedniooświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2A doSIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ.1.2.Dokument/y potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty luboświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika zdokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeliumocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie niewynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należyzłożyć odpowiednie dokumenty. 1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega nazdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp –zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobaminiezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (wszczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżejpowinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcyzasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolęudzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tymwynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać wszczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobuwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czypodmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziałuw postępowaniu dotyczących: - kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - zrealizujeroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane (czy będzie brał udział wwykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonychwarunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga! W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach zawodowych podmiotu trzeciego: -warunek określony w Sekcji III pkt 1.3) lit. a) Ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie,jeżeli jego spełnienie w całości wykaże podmiot trzeci, który będzie bezpośredniorealizował robotę budowaną w zakresie warunku przywołanego powyżej. 1.4. W przypadku,gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacjemają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartośćgospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c)podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2.Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni oddnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert,Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa wart.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Wrazz przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupykapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym ipodpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni.Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisamiSekcji III – pkt 3), 4)6., 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiającydopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramachoferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzienastępujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani doustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowegozamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać wszczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; -wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika orazzakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przezWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą byćzłożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwymrejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w SekcjiIII pkt 1.2), 1.3) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przezWykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnąosobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcymogą złożyć wspólnie, przy zachowaniu następujących wymogów: - Warunek doświadczenie określony w Sekcji III pkt1.3) lit. a) Ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykażeco najmniej jeden z Wykonawców (konsorcjantów), który będzie bezpośrednio realizował robotę budowanąw zakresie warunku przywołanego powyżej; - Zamawiający dopuszcza wykazaniem się zdobytym doświadczeniem określonym w Sekcji III pkt 1.3) lit.a) Ogłoszenia przez konsorcjum (referencje wystawione na konsorcjum) pod warunkiem, że wszystkie firmy wchodzące w skład konsorcjum brały bezpośredni udział w realizowaniu roboty budowlanej w zakresie warunku przywołanego powyżej i konsorcjum w tym składzie składa ofertę oraz że wszyscy konsorcjanci będą świadczyli robotę budowlaną objętą powyższym warunkiem. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f),wykazy lub formularze sporządzone nazałączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanienazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertęwspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Sekcji III – pkt 3) oraz 7) 2. Ogłoszenia, tj.dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie(odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji III pkt 4) Ogłoszenia.składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składaindywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) musząbyć poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotycząlub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniuWykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą byćpoświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkichWykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającegowyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżelioferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający możezażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującejwspółpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływemterminu składania ofert - w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych00/100 groszy) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na roboty o których mowa w § 15 ust.2 wzoru umowy 20,00
Czas przystąpienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 10 lit.a) wzoru umowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zostały określone w § 16 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ:1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego.2. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w załączniku nr 3 do niniejszej umowy w przypadku zmiany w spisie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych, wprowadzonych uchwałą Rady m. st. Warszawy lub uchwałą Sejmiku wojewódzkiego, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy, pod warunkiem, że wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 oraz ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym nie ulegną zmianie.4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust.55. Wypełniając postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany oraz określa warunki tych zmian:1) Zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji zamówienia, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, że: proponowany inny podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż inny podmiot, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (w tym celu przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp oraz jeżeli dotyczy - dokumenty, o których mowa w § 9 ust.2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim były żądane w SIWZ);2) Jeżeli zmiany dokonane w oparciu o art. 144 P.z.p. spowodują konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymają lub opóźnią realizację przedmiotu umowy o czas niezbędny na wykonanie tych robót;3) Jeżeli zmiany umowy, dokonane w oparciu o art. 144 P.z.p. wiążą się ze zmianą wynagrodzenia, zostanie ono ustalone wg. następujących zasad: a) jeżeli roboty, nie odpowiadają opisowi pozycji w Kosztorysie ofertowym, ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie Ceny jednostkowej z Kosztorysu ofertowego poprzez interpolację, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia ceny taką metodą i przedłożenia wyliczenia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, b) jeżeli nie można wycenić robót, z zastosowaniem metody, o której mowa w pkt 1, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulację Ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych SEKOCENBUD, dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym kalkulacja jest sporządzana. W przypadku braku cen w wydawnictwie SEKOCENBUD dopuszcza się uzgodnione z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego ceny rynkowe.4) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;5) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy;6) zmiany kierownika robót – z przyczyn losowych z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane;7) zmiana maksymalnego wynagrodzenia brutto w danym roku, w sytuacji nie wykorzystania maksymalnej wartości brutto za poprzedni rok.6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:a) zmiany osób wskazanych w § 8 ust 1 pkt 1 – z przyczyn losowych;b) zmiany osoby wskazanej w § 8 ust 3 – z przyczyn losowych.7. Formy aneksu nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego pisemnego powiadomienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga! 1. Uzupełnienie informacji w zakresie sekcji IV pkt 6.2) Ogłoszenia - 1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. S.Żeromskiego 29 pok. 275. Ze względu naaktualną sytuację związaną z koronawirusem SARS-Co-V-2, na parterze urzędu, przy wejściugłównym, należy poinformować o chęci złożenia oferty - pracownika ochrony, któryskontaktuje się z Wydziałem Zamówień Publicznych lub proszę o bezpośredni kontakttelefoniczny z Wydziałem Zamówień Publicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 16lub 022/443 48 17. Proszę nie wrzucać ofert do urny. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert.Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie m.st. Warszawy Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego29 w dniu 15.10.2020 roku o godz. 13:00, sala nr 30 na parterze, oddzielne wejście od ul.Jarzębskiego. Uwaga! W sposób analogiczny, jak przyskładaniu ofert, ze względu na aktualną sytuację związaną z koronawirusem SARS-Co-V-2, naparterze urzędu, przy wejściu głównym, należy poinformować o chęci uczestniczenia wotwarciu ofert - pracownika ochrony, który skontaktuje się z Wydziałem ZamówieńPublicznych lub proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny z Wydziałem ZamówieńPublicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 16 lub 022/443 48 17. 3. KLAUZULAINFORMACYJNA. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danychosobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 1. AdministratoremPani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st.Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczącesposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędum.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocąadresu iod@um.warszawa.pl. 3. Administrator danych osobowych – Prezydent m.st. Warszawy- przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie: a) obowiązujących przepisów prawa b)zawartych umów c) udzielonej zgody 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: a)wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie m.st. Warszawy w szczególności: wzakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, BHP, odprowadzania zaliczek na podatekdochodowy od osób fizycznych, oraz przypadku pracowników do tego zobowiązanych napodstawie obowiązujących przepisów prawa: oświadczeń o stanie majątkowym, oświadczeńlustracyjnych, oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej; b) zawarcia umowy opracę z Urzędem m.st. Warszawy; c) umożliwienia podnoszenia kwalifikacji zawodowych; d)zapewnienia dostępu do świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; e)zapobiegania i wykrywania wszelkich form nieprawidłowości i nadużyć zgodnie z przepisamizawartymi w Regulaminie pracy Urzędu m.st. Warszawy oraz Kodeksie etyki pracownikówUrzędu m.st. Warszawy; f) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzanesą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w jejtreści. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcamiPani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmiotywykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, wzakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b)podmioty, które na podstawie przepisów prawa bądź stosownych umów podpisanych z m.st.Warszawą przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Prezydent m.st.Warszawy. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacjicelów określonych w pkt 4 lub do momentu odwołania zgody, gdy dane są przetwarzane na jejpodstawie, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne winteresie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. 7. Wzwiązku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następująceuprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tychdanych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku,gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia danychosobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: - dane nie są jużniezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, - nie ma podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, - osoba, której dane dotyczą, wnosisprzeciw wobec ich przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawyprzetwarzania, - dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, -dane osobowe musząbyć usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawodo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: - osoba, którejdane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, - przetwarzanie danych jestniezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając wzamian ich ograniczenia, - Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, aleosoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, -osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustaleniaczy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawysprzeciwu; e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione sąnastępujące przesłanki: - przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej zosobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę; - przetwarzanieodbywa się w sposób zautomatyzowany; f) prawo sprzeciwy wobec przetwarzania danych – wprzypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: - zaistnieją przyczyny związane zPani/Pana szczególną sytuacją, - dane przetwarzane są w celu wykonania zadaniarealizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznejpowierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienieważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnychwobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia,dochodzenia lub obrony roszczeń. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgodyprzysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcieto nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jejcofnięciem, z obowiązującym prawem. 8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym zprawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochronydanych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie przezPanią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w zakresie w jakim przesłankęprzetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub gdy służą one zawarciu umowy.W pozostałych przypadkach podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i niebędą profilowane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeniesienie szafy Komandor - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeniesienie szafy Komandor ( przesuwne drzwi ). Szafa ma wymiary: wys.270cm, gł. 65cm, szer. 135cm. Demontaż -Warszawa -Żoliborz, montaż Warszawa -Bielany. Szafa aktualnie zamontowana nie ma pleców +góry i jednego boku w miejscu montażu jest o 10 cm sufit wyższy ok 280 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mrożonek dla PBSz
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa serwera
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa aparatów EKG i ultrasonografu na potrzeby izolatorium Szpitala Wolskiego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Sporządzenie operatów szacunkowych cz.9
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI