Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uszczelnienie niecki basenu krytej pływalni oraz zbiornika wyrównawczego w Stroniu Śląskim przy ul. Kościuszki 20a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STROŃSKI PARK AKTYWNOŚCI "JASKINIA NIEDŹWIEDZIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021568307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20A
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748141604
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@jaskinianiedzwiedzia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaskinianiedzwiedzia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uszczelnienie niecki basenu krytej pływalni oraz zbiornika wyrównawczego w Stroniu Śląskim przy ul. Kościuszki 20a
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f11cb218-87d7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.jaskinianiedzwiedzia.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.jaskinianiedzwiedzia.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w biurze Strońskiego Parku Aktywności „Jaskinia Niedźwiedzia” Sp. z o.o., ul. Kościuszki 20a, 57-550 Stronie Śląskie lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres zamawiającego: Strońskiego Parku Aktywności „Jaskinia Niedźwiedzia” Sp. z o.o., ul. Kościuszki 20a, 57-550 Stronie Śląskiedo dnia 07.04.2021r., godz. 10:00
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych u Zamawiającego jest Stroński Park Aktywności „Jaskinia Niedźwiedzia” Sp. z o.o. z siedzibą w: 57-550 Stronie Śląskie; ul. Kościuszki 20a, kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest na adres e-mail: iod@jaskinianiedzwiedzia.pl 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp przy czyn Zamawiający będzie przestrzegał zasad ograniczenia jawności wynikające z art. 96 ust. 3a i 3b ustawy Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być także podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne a także organy władzy publicznej, które na mocy odrębnych przepisów są uprawnione do dostępu do dokumentacji niniejszego postępowania;4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowania o udzielenie zamówienia, okres przechowywania wynikający dla tego postępowania w przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r, w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.);5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;7) Posiada Pani/Pan:a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (zgodnie z art. 8a ust 3 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) Nie przysługuje Pani/Panu:a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;c) Na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 8 a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:1) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osobowy, której dane dotyczą, wskazania dodo takowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 8a ust. 2 ustawy Pzp);2) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 8a ust. 4 ustawy Pzp)3) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 97 ust. 1a ustawy Pzp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZO.290.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont niecki basenowej na krytej pływalni w Stroniu Śląskim przy ul. Kościuszki 20a polegający na wykonaniu hydroizolacji powłokowej niecki krytej pływalni oraz zbiornika wyrównawczego, w szczególności obejmuje: • czyszczenie podłoża, • demontaż odspojonych, głuchych płytek, • uzupełnienie zaprawą, • gruntowanie podłoża i szpachlowanie spoin, • skucie części płytek, • uszczelnienie dylatacji konstrukcyjnej plaży, • uzupełnienie skutego betonu zaprawą mineralną klasy C30/37• uszczelnienie dyszy i odpływów, • wyoblanie styków, • natrysk membrany polimocznikowej w wersji antypoślizgowej „over spray”, • wykończenie lakierem niebieskim RAL 5012, • w pasie wokół basenu wykonanie powłoki polimocznikowej, • zasyp piaskiem kwarcowym, ułożenie lakieru poliasparginowego, • wypełnienie dylatacji kitem trwale elastycznym, • wymalowanie pasów torów w kolorze czarnym
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne