Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kadzidło"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kadzidło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kadzidło
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: /29/ 7618016 wew. 86
1.5.8.) Numer faksu: /29/ 7618016 wew. 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rozgraniczenia@kadzidlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kadzidlo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kadzidło"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0dd81f-86fb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kadzidło – cz. 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.kadzidlo.samorzady.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postepowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Kadzidło (07-420 Kadzidło, ul. Targowa 4, tel. (29) 761-80-16, zwany dalej Administratorem.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo: iod@kadzidlo.pl lub telefonicznie pod nr tel.: 5070541393. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa:• Ustawa z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych,• Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach.Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy na obsługę techniczną, prawną itp.6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane nie są przekazywane poza EOG.7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:Prawo dostępu do danych, zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.Sprostowania lub uzupełnienia danych (skorzystanie przez osobę nie może:naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa linii nN-0,4kV oświetlenia drogowego w miejscowości Wach: przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. 1168 m kablem YAKXS 4x25mm2; 2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych – słupy stalowe ocynkowane 7m – 14 szt.; 3) montaż wysięgników rurowych – 14 szt.; 4) montaż opraw oświetleniowych ulicznych sodowych 70W – 14 szt.; 5) montaż złącza napowietrzno - pomiarowego zasilającego projektowaną linię kablową;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem należytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawartą umową.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %. Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą następujących wzorów: Kryterium 1 – cena oferty: C = (najniższa oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%. Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60% - waga kryterium cenyKryterium 2 – okres gwarancji: G = (ilość miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymalną wymaganą ilość miesięcy powyżej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy. Dla 36 miesięcy wartość gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesięcy będzie to 40 punktów, a dla wartości pośrednich pośrednia liczba punktów. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + G gdzie: P – łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertęC – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji”Punkty od 0 do 100 zostaną przydzielone z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita (ryczałtowa) brutto poszczególnej części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 5. W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę w druku formularza oferty pola określającego długość okresu gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %. Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą następujących wzorów: Kryterium 1 – cena oferty: C = (najniższa oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%. Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60% - waga kryterium cenyKryterium 2 – okres gwarancji: G = (ilość miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymalną wymaganą ilość miesięcy powyżej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy. Dla 36 miesięcy wartość gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesięcy będzie to 40 punktów, a dla wartości pośrednich pośrednia liczba punktów. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + G gdzie: P – łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertęC – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji”Punkty od 0 do 100 zostaną przydzielone z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita (ryczałtowa) brutto poszczególnej części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 5. W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę w druku formularza oferty pola określającego długość okresu gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesięcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa linii nN-0,4kV oświetlenia drogowego w miejscowości Siarcza Łąka: przedmiotem zamówienia jest:1) budowa linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. 591 m kablem YAKXS 4x25mm2; 2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych – słupy stalowe ocynkowane 7m – 8 szt.; 3) montaż wysięgników rurowych – 8 szt.; 4) montaż opraw oświetleniowych ulicznych sodowych 70W – 8 szt.; 5) montaż złącza napowietrzno - pomiarowego zasilającego projektowaną linię kablową;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem należytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawartą umową.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %. Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą następujących wzorów: Kryterium 1 – cena oferty: C = (najniższa oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%. Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60% - waga kryterium cenyKryterium 2 – okres gwarancji: G = (ilość miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymalną wymaganą ilość miesięcy powyżej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy. Dla 36 miesięcy wartość gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesięcy będzie to 40 punktów, a dla wartości pośrednich pośrednia liczba punktów. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + G gdzie: P – łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertęC – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji”Punkty od 0 do 100 zostaną przydzielone z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita (ryczałtowa) brutto poszczególnej części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 5. W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę w druku formularza oferty pola określającego długość okresu gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %. Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą następujących wzorów: Kryterium 1 – cena oferty: C = (najniższa oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%. Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60% - waga kryterium cenyKryterium 2 – okres gwarancji: G = (ilość miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymalną wymaganą ilość miesięcy powyżej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy. Dla 36 miesięcy wartość gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesięcy będzie to 40 punktów, a dla wartości pośrednich pośrednia liczba punktów. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + G gdzie: P – łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertęC – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji”Punkty od 0 do 100 zostaną przydzielone z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita (ryczałtowa) brutto poszczególnej części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 5. W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę w druku formularza oferty pola określającego długość okresu gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesięcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa linii nN-0,4kV oświetlenia drogowego w miejscowości Brzozówka: przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego o dł. 1155 m przewodem izolowanym samonośnym typu AsXSn 2x25 mm2; 2) budowa linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. 105 m kablem YAKXS 4x25mm2; 3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn - pojedynczy z ustojami słup E10,5/4,3 – 1 szt.; 4) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn - pojedynczy z ustojami słup E10,5/10 – 1 szt.; 5) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn - pojedynczy z ustojami słup ŻN 10 – 1 szt.; 6) montaż wysięgników rurowych – 13 szt.; 7) montaż opraw oświetleniowych ulicznych sodowych 70W – 13 szt.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na wykonaniu robót z zakresu wymienionego w rozdziale III (Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem należytego wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z zawartą umową.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %. Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą następujących wzorów: Kryterium 1 – cena oferty: C = (najniższa oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%. Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60% - waga kryterium cenyKryterium 2 – okres gwarancji: G = (ilość miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymalną wymaganą ilość miesięcy powyżej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy. Dla 36 miesięcy wartość gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesięcy będzie to 40 punktów, a dla wartości pośrednich pośrednia liczba punktów. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + G gdzie: P – łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertęC – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji”Punkty od 0 do 100 zostaną przydzielone z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita (ryczałtowa) brutto poszczególnej części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 5. W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę w druku formularza oferty pola określającego długość okresu gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:Kryterium 1 – Cena oferty – waga kryterium 60 %. Kryterium 2 – Okres gwarancji – waga kryterium 40 %. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą następujących wzorów: Kryterium 1 – cena oferty: C = (najniższa oferowana cena / cena badanej oferty) x 100 pkt x 60%. Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60% - waga kryterium cenyKryterium 2 – okres gwarancji: G = (ilość miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji z oferty badanej / maksymalną wymaganą ilość miesięcy powyżej minimalnego okresu gwarancji) x 100 pkt x 40%. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy. Dla 36 miesięcy wartość gwarancji wyniesie 0 punktów, dla 60 miesięcy będzie to 40 punktów, a dla wartości pośrednich pośrednia liczba punktów. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + G gdzie: P – łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertęC – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji”Punkty od 0 do 100 zostaną przydzielone z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.3. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita (ryczałtowa) brutto poszczególnej części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 5. W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę w druku formularza oferty pola określającego długość okresu gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 36 miesięcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4