IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zakresie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego. Wykonawca ma prawo do zastąpienia osoby wymienionej w umowie, po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia nie mniejsze niż określone w SIWZ i przyjętej ofercie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-23, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat jędrzejowski, gmina Sędziszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie prawidłowej powierzchni działki ewidencyjnej nr 1068, położonej na terenie gminy Sędziszów, obręb Słaboszowice, w celu: 1.1. Wyznaczenia granic nieruchomości.1.2 Wprowadzenia ewentualnych zmian w ewidencji gruntów i budynków w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 1.3 Sprostowania powierzchni w Księdze Wieczystej. 1.4 Dla w/w działki o nr ewid. 1068 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Jędrzejowie księga wieczysta KW Nr KI1J/00018770/2. 1.5 Wykonawca zobowiązuje się: 1.5.1 Dokonać wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 1.5.2 Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (4 egzemplarze w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1750/7 położona na terenie gminy Sędziszów, obręb Gniewięcin, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wydzielenie 1 działki ewidencyjnej o przeznaczeniu przemysłowo-usługowym zgodnie z załącznikiem graficznym do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sędziszów, Pozostałą część działki o przeznaczeniu rolnym. Dla w/w działki nr ew. 1750/7 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Jędrzejowie księga wieczysta KW Nr KI1J/00048032/6. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do: Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości. Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości. Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego. Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat jędrzejowski, gmina Słupia Jędrzejowska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ustalenie linii brzegu, w związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 1233 położonej w obrębie Sprowa, gmina Słupia Jędrzejowska cieku wodnego (dopływ rzeki Pilicy) należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu, Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat konecki, gmina Ruda Maleniecka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ustalenie linii brzegu wraz ze zmianą użytku gruntowego, w związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 779/1 położonej w obrębie Cieklińsko, gmina Ruda Maleniecka rzeki Ciek od Młotkowic oraz na działkach o nr ewidencyjnych 779/1, 795/7, 797/4 i 807/2 położonych w obrębie Cieklińsko, gmina Ruda Maleniecka rzeki Czarna Konecka należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (DZ.U. z 2017r. poz. 1566 z późniejszymi zmianami). Ponadto, w związku z błędnym nazewnictwem użytku gruntowego Wp na działce 799/1 położonej w Cieklińsku należy dokonać jego aktualizacji na użytek W. Opisany błędnie jako „Wp – wody płynące” rów stanowi doprowadzalnik do obiektu stawowego na przedmiotowej działce. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera:Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu. Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000. Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) opisujące zmianę użytku gruntowego dla potrzeb zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Ustalenie linii brzegu, w związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 18 położonej w obrębie Wyszyna Machorowska, gmina Ruda Maleniecka rzeki Czarna Konecka należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu.Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat włoszczowski, gmina Krasocin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Regulacja stanu prawnego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 314 – 0,09 ha, 473/2 – 1,26 ha, 543 – 1,46 ha, 558 – 0,28 ha, 613 – 21,11 ha, 621 – 0,70 ha – obręb Strojewsko, gmina Krasocin, powiat włoszczowski oraz działki nr 4/2 -14,69 ha – obręb Lipie, gmina Krasocin.Dla w/w nieruchomości brak urządzonych ksiąg wieczystych.Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat włoszczowski, gmina Moskorzew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Regulacja stanu prawnego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 284, 285/1, 298, 299, 300, 301, 302, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312/2, 495, 496, 497, 498, 502, 503, 504, 513, 514 – obręb Moskorzew, gmina Moskorzew, powiat włoszczowski.Dla w/w nieruchomości brak urządzonych ksiąg wieczystych.Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.W przypadku braku dokumentacji pozwalającej na założenie KW wykonać mapę do zasiedzenia oraz przygotować niezbędną dokumentację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat opatowski, gmina Baćkowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 1351/2 (o pow. 0,7700 ha), położonej na terenie gminy Baćkowice, obręb 0014 Wszachów, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych, w tym:Wydzielenie działki budowlanej wraz z budynkiem obory i fragmentami budynków: mieszkalnego i stodoły wraz z przyległościami oraz pozostałej części działki.Dla w/w działki nr ew. 1351/2 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Opatowie księga wieczysta KW Nr KI1T/00014667/8.Nowopowstałe działki muszą mieć zapewniony dostęp do drogi publicznej.W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do: Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości. Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości.Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego. Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Łopuszno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ustalenie linii brzegu, w związku z występowaniem na działkach o nr ewidencyjnych 289/1, 294, 370/1 położonych w obrębie Rudniki, gmina Łopuszno cieku wodnego (rzeka Czarna Stara) należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu, Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Chęciny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 676 o pow. 3,2900 ha - obręb Skiby, gmina Chęciny, powiat kielecki.2. Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej.3. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Piekoszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 162/2– obręb Rykoszyn, gmina Piekoszów, powiat kielecki.2. Dla w/w nieruchomości brak urządzonych ksiąg wieczystych.3. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.W przypadku braku dokumentacji pozwalającej na założenie KW wykonać mapę do zasiedzenia oraz przygotować niezbędną dokumentację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat ostrowiecki, Miasto Ćmielów, obr. 0001 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 247/4 (o pow. 2,0951 ha), położonej na terenie gminy Ćmielów, obręb 0001 Ćmielów, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych, w tym:Wydzielenie działki budowlanej wraz z budynkami (mieszkalnym i gospodarczym) oraz pozostałej części działki.Dla w/w działki nr ew. 247/4 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Ostrowcu Świętokrzyskim księga wieczysta KW Nr KI1O/00036517/8.Nowo powstałe działki muszą mieć zapewniony dostęp do drogi publicznej. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do:Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości.Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości.Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych.Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości.Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego,Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat ostrowiecki, gmina Bodzechów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyznaczenie punktów granicznych działki ewidencyjnej nr 7 położonej na terenie gminy Bodzechów, obręb Nowa Dębowa Wola Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej.Wykonawca zobowiązuje się:Dokonać wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych.Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (4 egzemplarze w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat sandomierski gmina Samborzec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 405/2 o pow. 93,3292 ha położona na terenie gminy Samborzec, obręb Samborzec, w celu wydzielenia 4 działek geodezyjnych, w tym:1.1 Wydzielenie 3 działek rolnych1.2 Wydzielenie działki ewidencyjnej zajętej drogą i zrekultywowanym wysypiskiem śmieci.1.3 Dla w/w działki nr ew. 405/2 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Sandomierzu księga wieczysta KW Nr KI1S/00038662/6.1.4 W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do:1.4.1 Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości.1.4.2 Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości.1.4.3 Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych.2. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:2.1 Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości,2.2 Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego,2.3 Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 438/11 o pow. 3,6875 ha położona na terenie gminy Samborzec, obręb Samborzec, w celu wydzielenia 3 działek geodezyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla w/w działki nr ew. 438/11 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Sandomierzu księga wieczysta KW Nr KI1S/00062156/3.W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do:Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości.Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości.Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych.Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości,Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego,Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kazimierski, gmina Czarnocin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wyznaczenie punktów granicznych działek ewidencyjnych nr 380/11 - 0,1587 ha, 380/12- 0,0579 ha, 380/41 – 0,0050 ha, 380/45 – 0,0058 ha, 380/46 – 0,0092 ha, 380/47 – 0,0042 ha, 380/49 – 0,0082 ha, 380/7 – 0,0917 ha położonej na terenie gminy Czarnocin, obręb 0011 Malżyce, w celu:1.1. Dla w/w działek nr ew. 380/11, 380/12, 380/41, 380/45, 380/46, 380/47, 380/49, 380/7 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Kazimierzy Wielkiej księga wieczysta KW Nr KI1I/00032560/0.1.2. Wykonawca zobowiązuje się:1.2.1.Dokonać wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych.1.2.2.Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (4 egzemplarze).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat buski, gmina Pacanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 101/2 o pow. 0,22 ha położona na terenie gminy Pacanów, obręb Wójcza, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych, w tym:1.1 Wydzielenie 1 działki ewidencyjnej w celu wyodrębnienia miejsca kultu religijnego. 1.2 Pozostałą część działki o przeznaczeniu rolnym. 1.3 Dla w/w działki nr ew. 101/2 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Sandomierzu księga wieczysta KW Nr KI1B/00068364/0.2. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do:2.1 Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości.2.2 Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości.2.3 Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych.3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:3.1 Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości,3.2 Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego,3.3 Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt