Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Morawica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 34/1 (o pow. 0,7000 ha), położonej na terenie gminy Morawica, obręb 0005 Chałupki, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych, w tym: 1.1. Wydzielenie działki budowlanej wraz z budynkiem (budynek będący własnością osoby fizycznej objęty odrębną Księgą Wieczystą) oraz pozostałej części działki. 1.2. Dla w/w działki nr ew. 34/1 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Kielcach księga wieczysta KW Nr KI1L/00015429/8. Nowopowstałe działki muszą mieć zapewniony dostęp do drogi publicznej. 2. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do: 2.1. Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości. 2.2. Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości. 2.3. Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 3.1. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości. 3.2. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego. 3.3. Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat starachowicki, gmina Brody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 71/2 (o pow. 1,3231 ha), położonej na terenie gminy Brody, obręb 0010 Lubienia, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych, w tym: 1.1. Wydzielenie działki budowlanej wraz z budynkami (mieszkalnym i gospodarczym) oraz pozostałej części działki. 1.2. Dla w/w działki nr ew. 71/2 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Starachowicach księga wieczysta KW Nr KI1H/00012456/1. Nowo powstałe działki muszą mieć zapewniony dostęp do drogi publicznej. 2. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do: 2.1. Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości. 2.2. Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości. 2.3. Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 3.1. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości. 3.2. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego, 3.3. Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,95
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat ostrowiecki, gmina Ćmielów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 21 położona na terenie gminy Ćmielów, obręb Ruda Kościelna, w celu wydzielenia 3 działek geodezyjnych, w tym: 1.1. Wydzielenie 2 działek ewidencyjnych w celu zapewnienia dostępu do drogi publicznej działkom sąsiednim nr 779 i 20 zgodnie z dokumentacją techniczną posiadaną przez KOWR oraz pozostałej części działki. 1.2. Dla w/w działki nr ew. 21 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Opatowie księga wieczysta KW Nr KI1T/00027248/9. 2. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do: 2.1. Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości. 2.2. Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości. 2.3. Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 3.1. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości, 3.2. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego, 3.3. Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ. ||||Ukryj
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Piekoszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie prawidłowej powierzchni działki ewidencyjnej nr 433 (o pow. ewid. 1,5600 ha), położonej na terenie gminy Piekoszów, obręb 0021 Skałka, w celu: 1.1. Wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków. 1.2. Sprostowania powierzchni w Księdze Wieczystej. 1.3. Dla w/w działki nr ew. 433 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Kielcach księga wieczysta KW Nr KI1L/00028599/4. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się: 1.4.1. Dokonać wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 1.4.2. Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (4 egzemplarze). 2. Wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie prawidłowej powierzchni działki ewidencyjnej nr 458 (o pow. ewid. 0,3900 ha), położonej na terenie gminy Piekoszów, obręb 0021 Skałka, w celu: 2.1. Wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków. 2.2. Sprostowania powierzchni w Księdze Wieczystej. 2.3. Dla w/w działki nr ew. 458 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Kielcach księga wieczysta KW Nr KI1L/00131980/7. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się: 2.4.1. Dokonać wyznaczenia punków granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 2.4.2. Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian ewidencyjnych (4 egzemplarze).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat jędrzejowski, gmina Sędziszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1750/7 położona na terenie gminy Sędziszów, obręb Gniewięcin, w celu wydzielenia 2 działek geodezyjnych, w tym: 2.1. Wydzielenie 1 działki ewidencyjnej o przeznaczeniu przemysłowo-usługowym zgodnie z załącznikiem graficznym do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sędziszów, 2.2. Pozostałą część działki o przeznaczeniu rolnym. 2.3. Dla w/w działki nr ew. 1750/7 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Jędrzejowie księga wieczysta KW Nr KI1J/00048032/6. 2.4. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązuje się do: 2.4.1. Wykonania wstępnego projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej, a w przypadku jej braku na mapie ewidencyjnej i uzgodnienie go z osobą upoważnioną przez zamawiającego oraz uzyskanie postanowienia stosownego organu zezwalającego na podział nieruchomości. 2.4.2. Wykonania mapy z projektem podziału nieruchomości. 2.4.3. Po otrzymaniu (w przypadku przewidzianym w prawie) ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt podziału, na ww. nieruchomości należy wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi i okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 2.4.4. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy map z projektem podziału nieruchomości. 2.4.5. Wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) dla potrzeb zamawiającego. 2.4.6. Uzyskania i przedłożenia zamawiającemu - w przypadku przewidzianym prawem 1 egzemplarza prawomocnej decyzji stosownych organów, zatwierdzającej projekt podziału, gdy dzielona nieruchomość położona jest na obszarze przeznaczonym w planach miejscowych na cele inne niż rolne i leśne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat staszowski, gmina Rytwiany |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie prawidłowej powierzchni działki ewidencyjnej nr 1823/1 (o pow. ewid. 0,0400 ha), położonej na terenie gminy Rytwiany, obręb 0006 Rytwiany, w celu: 1.1. Wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków. 1.2. Sprostowania powierzchni w Księdze Wieczystej. 1.3. Dla w/w działki nr ew. 1823/1 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Staszowie księga wieczysta KW Nr KI1A/00019987/4. 2. Wykonawca zobowiązuje się: 2.1. Dokonać wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 2.2. Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (4 egzemplarze).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat staszowski, gmina Rytwiany |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie prawidłowej powierzchni działki ewidencyjnej nr 1823/1 (o pow. ewid. 0,0400 ha), położonej na terenie gminy Rytwiany, obręb 0006 Rytwiany, w celu: 1.1. Wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków. 1.2. Sprostowania powierzchni w Księdze Wieczystej. 1.3. Dla w/w działki nr ew. 1823/1 prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Staszowie księga wieczysta KW Nr KI1A/00019987/4. 2. Wykonawca zobowiązuje się: 2.1. Dokonać wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości, wykonać stabilizację punktów granicznych znakami geodezyjnymi, okazać je zainteresowanym stronom, w tym osobie upoważnionej przez zamawiającego oraz sporządzić i przedłożyć zamawiającemu protokół z wyznaczenia punktów granicznych i ich okazania oraz protokół utrwalenia (stabilizacji) znaków granicznych. 2.2. Sporządzić i przedłożyć zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (4 egzemplarze).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat staszowski, gmina Bogoria |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości składającej się z działek ewidencyjnych nr: 318 – 0,71 ha, 319 – 1,52 ha, 368 – 1,66 ha, 370 – 1,48 ha, 416 – 3,82 ha, 418 – 1,58 ha, 420 – 1,60 ha, 425 – 0,37 ha – obręb Moszyny, gmina Bogoria, powiat staszowski. 1.1. Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej – księga dawna nr 244 została zamknięta i złożona jest w archiwum państwowym w Sandomierzu – dot. Moszyny - Rogoźno). 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej. 2. Regulacja stanu prawnego nieruchomości składającej się z działki ewidencyjnej nr 328 – 2,75 ha – obręb Moszyny, gmina Bogoria, powiat staszowski. 2.1. Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat ostrowiecki, gmina Bodzechów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 6/3 – 0,53 ha, 15/1 – 0,32 ha, 98 – 0,05 ha, 115 – 0,06, 169/1 – 0,02 ha, 188/1 – 0,02 ha, 255/1 – 0,15 ha, 260/1 – 0,22 ha, 332 – 0,10 ha, 384/1 -0, 17 ha, 388/1 – 0,40 ha, 402/1 – 0,21 ha, 407/1 – 0,33 ha, 686 – 1,51 ha, 696 – 1,49 ha, 698 – 1,62 ha, 728 – 2,37 ha, 748 – 2,05 ha, 749 – 1,05 ha, 1137 – 0,38 ha, 1144 – 0,34 ha, 1145 – 0,34 ha, 1146 – 0,34 ha, 1147 – 0,34 ha, 1148 – 0,33 ha, 1149 – 0,75 ha, 1153 – 0,25 ha, 1154 – 0,26 ha, 1155 – 0,27 ha, 1156 – 0,28 ha, 1157 – 0,27 ha, 1158 – 0,64 ha, 1167 – 0,62 ha, 1190 – 2,59 ha, 1197 – 0,48 ha, 1225 – 3,58 ha, 1231 – 0,3 ha, 1238 – 0,36 ha, 1242 – 0,67 ha, 1246 – 0,7 ha, 1293/1 – 0,17 ha, 1353 – 0,79 ha, 1357 – 0,70 ha, 1359 – 0,05 ha, 1360 – 0,07 ha, 1481 – 19,91 ha, 1487/1 – 10,4855 ha, 1487/2 – 6,0545 ha, 1491 – 1,03 ha, – obręb Bodzechów, gmina Bodzechów, powiat ostrowiecki. 2. Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat pińczowski, gmina Kije |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości rolnej położonej w obrębie Stawiany, gmina Kije, powiat pińczowski, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 748/2: 2. Dla w/w działki nr ew. 748/2 prowadzone są przez Sąd Rejonowy w Pińczowie dwie Księgi Wieczyste: KW nr KI1P/00017545/5 oraz KW nr KI1P/00011297/9 3. W ramach niniejszego zadania Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania cywilnego o uzgodnienie treści ksiąg wieczystych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Łagów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości gruntowych położonych w obrębie Melonek, gmina Łagów oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 205/1 (o powierzchni 1,2700 ha) oraz 258/4 (o powierzchni 1,1100 ha). 2. Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej (w tym opinii biegłego geodety – zgodnie z żądaniem Sądu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat sandomierski, gmina Samborzec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulacja stanu prawnego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 76 – 11,11 ha, 166/1 – 5,21 ha, 167/5 – 4,07 ha, 196 – 0,03 ha, 197 – 0,01 ha, 198 – 0,04 ha, 201 – 0,06 ha, 202 – 0,36 ha, 203 – 0,61 ha, 204 – 0,15 ha – obręb Jachimowice, gmina Samborzec, powiat sandomierski. 2. Dla w/w nieruchomości brak urządzonej księgi wieczystej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania, sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia dla przedmiotowej nieruchomości księgi wieczystej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kazimierski, gmina Skalbmierz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie dokumentacji technicznej z inwentaryzacji lokali w wielorodzinnym budynku mieszkalnym usytuowanym na działkach ewidencyjnych nr 442/42, 442/43, 442/44 położonych w obrębie Drożejowice, w celu określenia powierzchni poszczególnych lokali a tym samym udziałów w prawie własności do części wspólnych budynku i gruntu związanych z prawem własności do poszczególnych lokali. Sporządzona dokumentacja ma stanowić podstawę do sprostowania błędnie rozliczonych udziałów w prawie własności do części wspólnych budynku i gruntu związanych z prawem własności do poszczególnych lokali.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat kielecki, gmina Łagów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ustalenie linii brzegu. 1.1. W związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 560/2 obręb Łagów, gmina Łagów naturalnego cieku pod nazwą Dopływ z Porębisk należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: 1.1.1. Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu. 1.1.2. Odpowiednią, zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, 1.1.3. Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat skarżyski, gmina Bliżyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ustalenie linii brzegu, w związku z występowaniem na działkach o nr ewidencyjnych 883, 885/1, 887 i 924 położonych w obrębie Odrowążek, gmina Bliżyn rzeki Kuźniczki należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: 1.1.1. Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu, 1.1.2. Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000. 1.1.3. Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat konecki, gmina Ruda Maleniecka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ustalenie linii brzegu wraz ze zmianą użytku gruntowego, w związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 779/1 położonej w obrębie Cieklińsko, gmina Ruda Maleniecka rzeki Ciek od Młotkowic oraz na działkach o nr ewidencyjnych 779/1, 795/7, 797/4 i 807/2 położonych w obrębie Cieklińsko, gmina Ruda Maleniecka rzeki Czarna Konecka należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (DZ.U. z 2017r. poz. 1566 z późniejszymi zmianami). 1.1. Ponadto, w związku z błędnym nazewnictwem użytku gruntowego Wp na działce 799/1 położonej w Cieklińsku należy dokonać jego aktualizacji na użytek W. Opisany błędnie jako „Wp – wody płynące” rów stanowi doprowadzalnik do obiektu stawowego na przedmiotowej działce. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: 1.2.1. Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu. 1.2.2. Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000. 1.2.3. Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii. 1.3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu 4 egzemplarzy wykazu zmian gruntowych (wykazu zmian danych ewidencyjnych) opisujące zmianę użytku gruntowego dla potrzeb zamawiającego. 2. Ustalenie linii brzegu, w związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 18 położonej w obrębie Wyszyna Machorowska, gmina Ruda Maleniecka rzeki Czarna Konecka należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.). 2.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: 2.1.1. Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu. 2.1.2. Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, 2.1.3. Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego, powiat jędrzejowski, gmina Słupia Jędrzejowska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. W związku z występowaniem na działce o nr ewidencyjnym 1233 położonej w obrębie Sprowa, gmina Słupia Jędrzejowska cieku wodnego (dopływ rzeki Pilicy) należy dokonać rozgraniczenia wód płynących od gruntów przyległych zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia zamawiającemu projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych (4 egzemplarze), który zawiera: 2.1. Opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz sposób zagospodarowania gruntów przyległych do projektowanej linii brzegu, 2.2. Odpowiednią zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, 2.3. Odpowiednią mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych - z wykazaniem projektowanej linii brzegu oraz elementów istotnych dla przyjętego sposobu ustalenia tej linii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72150000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. W kryterium termin wykonania zamówienia wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. zgodnie z pkt. 19.7 SIWZ.