Usługa sporządzenia "Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia wraz z aktualizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa sporządzenia "Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia wraz z aktualizacją systemu do jej zarządzania oraz udostępniania na stronach internetowych".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sporządzenia "Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia wraz z aktualizacją systemu do jej zarządzania oraz udostępniania na stronach internetowych".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483620876

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sporządzenia "Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia wraz z aktualizacją systemu do jej zarządzania oraz udostępniania na stronach internetowych".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31fc3c1e-071e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Sporządzenie Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia wraz z aktualizacją systemu do jej zarządzania oraz udostępniania na stronach internetowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/492842

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/492842

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postęp.
prowadzone jest w j. polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Open
Nexus pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/492842. 2.W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamaw. a Wykonawcą, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana do Zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza również komunikację w powyższym zakresie
przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdział I SWZ, tj. bzp@umradom.pl. 4.Za
pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. może złożyć w
szczególności: a) np. wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ (dokumentacja przesyłana przed
otwarciem ofert), b) np. podmiotowe środki dowodowe i inne ewentualne oświadczenia składane na
wezwanie Zamawiającego (dokumentacja przesyłana po otwarciu ofert). 5.Zamawiający będzie
przekazywał Wykonaw. informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert Zamaw. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonaw. 6. Zamaw. zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych
przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonaw. powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa RM z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) b) W celu ewentualnej kompresji
danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7 Z 8.Ofertę składa się
pod rygorem nieważności w formie elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie
składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien złożyć podpis
bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegół. info. w przedmiotowym zakresie zawarte są w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz
na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in.
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z
2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan:- na
podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na
podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*- na podstawie art.18 RODO prawo do
ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h)
nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*: skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **: prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo
informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.333.2021.AG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sporządzenie Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia wraz
z aktualizacją systemu do jej zarządzania oraz udostępniania na stronach internetowych”.
2. Zasięg terytorialny przedmiotu zamówienia obejmuje teren zwarty wewnątrz granic administracyjnych miasta Radomia. Powierzchnia terenu wynosi 11 180 ha.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
3.1. Etap I – maksymalnie 50 dni od dnia podpisania umowy jednakże termin ten będzie wynikał
z oferty złożonej przez Wykonawcę
3.1.1. Pozyskanie niezbędnych danych do wykonania strategicznej mapy hałasu,
3.1.2. Przedstawienie lokalizacji punktów pomiarowych hałasu drogowego, kolejowego, lotniczego
i przemysłowego,
3.1.3. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w wymiarze 2 godz. w terminie ustalonym z Zamawiającym w zakresie dotyczącym podstawowych informacji dotyczących propagacji hałasu, wymagań prawnych związanych z mapą akustyczną, wykorzystanie mapy akustycznej w działaniach administracji, z uwzględnieniem planowania przestrzennego, obsługi portalu internetowego.
3.2. Etap II – maksymalnie 230 dni od dnia podpisania umowy jednakże termin ten będzie wynikał z oferty złożonej przez Wykonawcę
3.2.1. Wykonanie pomiarów hałasu drogowego, w liczbie minimum 65 (ostateczna liczba punktów pomiarowych wynikała będzie z oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza) punktów pomiarowych, kolejowego w liczbie 4 punktów pomiarowych, przemysłowego w liczbie
17 punktów pomiarowych (w tym hałas zgłaszany przez mieszkańców) i lotniczego w liczbie
4 punktach pomiarowych emitowanego do środowiska na terenie Miasta Radomia, niezbędnych do opracowania strategicznej mapy hałasu,
3.2.2. Zaktualizowanie numerycznego modelu terenu (NMT),
3.2.3. Zaktualizowanie trójwymiarowego modelu zabudowy (TMZ),
3.2.4. Wykonanie pomiarów kalibracyjnych i weryfikacja obliczeń w oparciu o wyniki pomiarów terenowych badanych źródeł hałasu,
3.2.5. Wykonanie opracowania otrzymanych wyników w postaci raportu w formacie DOC i PDF,
3.2.6. Wykonanie map w skali 1:20000 w formacie PDF,
3.2.7. Wykonanie części opisowej mapy akustycznej,
3.2.8. Wykonanie części graficznej mapy akustycznej, zawierającą:
- mapę emisyjną
- mapę imisyjną
- mapę terenów objętych ochroną akustyczną
- mapę terenów zagrożonych hałasem
- mapę granic Radomia
- mapę zaludnienia
- numeryczny model terenu
- warstwy tematyczne
- mapy prezentujące rezultaty planowanych działań naprawczych

3.3. Stworzenie witryny internetowej umożliwiającej publiczną prezentację mapy akustycznej, wykonanej
z zachowaniem otwartych standardów WMS, WFS umożliwiającymi opublikowanie mapy akustycznej na Portalu Mapowym Miasta Radomia.
3.4. Przeprowadzenie uzgodnień propozycji działań naprawczych z zarządcami źródeł hałasu.
3.5. Opracowanie streszczenia Mapy hałasu.
3.6. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy w wymiarze 6 godzin w terminie ustalonym z Zamawiającym.
3.7. Nadzór merytoryczny nad przedmiotem zamówienia w okresie udzielonej gwarancji.
3.8. Przeprowadzenie i wygłoszenie prezentacji Mapy hałasu na spotkaniu wewnętrznym zorganizowanym przez Zamawiającego.
3.9. Opracowanie arkuszy sprawozdawczych i zbiorów danych przekazywanych Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska oraz Marszałkowi Województwa Mazowieckiego na podstawie i zgodnie z art. 118a ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo ochrony środowiska oraz pkt. 13 i pkt. 14 załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych ujętych na strategicznych mapach hałasu, sposobu ich prezentacji i formy ich przekazywania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90742100-1 - Usługi w zakresie kontroli hałasu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
1. Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
C = (Cn / Cb) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej.

2. Wykonanie dodatkowych pomiarów hałasu drogowego [HD]
Ocena w zakresie kryterium „Wykonanie dodatkowych pomiarów hałasu drogowego” będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym ilości punktów pomiarowych – (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę ilość punktów pomiarowych wyniesie:

65 punktów pomiarowych – otrzyma 0 pkt.
66 punktów pomiarowych – otrzyma 1 pkt.
67 punktów pomiarowych – otrzyma 2 pkt.
68 punktów pomiarowych – otrzyma 3 pkt.
69 punktów pomiarowych – otrzyma 4 pkt.
70 punktów pomiarowych – otrzyma 5 pkt.
71 punktów pomiarowych – otrzyma 6 pkt.
72 punktów pomiarowych – otrzyma 7 pkt.
73 punktów pomiarowych – otrzyma 8 pkt.
74 punktów pomiarowych – otrzyma 9 pkt.
75 punktów pomiarowych – otrzyma 10 pkt.
76 punktów pomiarowych – otrzyma 11 pkt.
77 punktów pomiarowych – otrzyma 12 pkt.
78 punktów pomiarowych – otrzyma 13 pkt.
79 punktów pomiarowych – otrzyma 14 pkt.
80 punktów pomiarowych – otrzyma 15 pkt.
81 punktów pomiarowych – otrzyma 16 pkt.
82 punktów pomiarowych – otrzyma 17 pkt.
83 punktów pomiarowych – otrzyma 18 pkt.
84 punktów pomiarowych – otrzyma 19 pkt.
85 i więcej punktów pomiarowych – otrzyma 20 pkt.


gdzie:
HD – ilość punktów za kryterium „Wykonanie dodatkowych pomiarów hałasu drogowego”

3. Termin realizacji zamówienia Etapu I i Etapu II [T]
Ocena w zakresie kryterium „Termin realizacji zamówienia Etapu I i Etapu II” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia Etapu I i Etapu II.
Termin realizacji zamówienia Etapu I i Etapu II stanowi sumę punktów otrzymanych w wyniku określenia terminu realizacji zamówienia w Etapie I i Etapie II (liczba punktów możliwych do uzyskania – 20).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia wyniesie:
Etap I
50 dni – otrzyma 0 pkt.
45 dni – otrzyma 5 pkt.
40 dni – otrzyma 10 pkt.

Etap II
230 dni – otrzyma 0 pkt.
215 dni – otrzyma 5 pkt.
200 dni – otrzyma 10 pkt.

gdzie:
T – ilość punktów za kryterium „Termin realizacji zamówienia Etapu I i Etapu II”

Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P - liczba punktów uzyskana przez ofertę:
P = C + HD + T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykonanie dodatkowych pomiarów hałasu drogowego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia Etapu I i Etapu II”

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 350.000,00 zł.

2. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli udowodni, że:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia - posiada niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje usługi z należytą starannością, w zakresie: co najmniej jedną strategiczną mapę hałasu lub mapę akustyczną miasta w tym numeryczny model terenu wraz z trójwymiarowym modelem zabudowy o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., wykonaną zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska z uwzględnieniem co najmniej 3 różnych źródeł hałasu, w tym hałas lotniczy,

UWAGA!!!
W przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.

b) w zakresie potencjału osobowego - osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają niezbędne wykształcenie i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
− minimum 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające wykształcenie
z zakresu – akustyk z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie akustyki środowiskowej, min. 3 lata pracy w zawodzie, posiadające doświadczenie w postaci wykonywania pomiarów emisji hałasu do środowiska naturalnego oraz obliczeń akustycznych dla potrzeb opracowania strategicznej map hałasu z uwzględnieniem co najmniej 3 źródeł hałasu: drogowy, kolejowy, lotniczy.
− minimum 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wykształcenie z zakresu - informatyk z wyższym wykształceniem informatycznym, min. 3 lata pracy w zawodzie, udział we wdrożeniu przynajmniej dwóch systemów zarządzania mapą akustyczną,
− minimum 1 osobą, która brała udział w wykonaniu co najmniej jednej strategicznej mapy hałasu lub mapy akustycznej dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys.

c) w zakresie potencjału technicznego – posiadany potencjał techniczny umożliwi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
− zestawami pomiarowymi służącymi do pomiarów hałasu spełniającymi warunki wymagane
w załączniku nr 3 lit. „C” rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2011 r.
w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów poziomów substancji lub energii
w środowisku przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem lub portem (DZ. U. z 2011r. nr 140 poz. 824) oraz w załączniku nr 7 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 października 2014 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobieranej wody (Dz. U. z 2019r. poz. 2286),
− oprogramowaniem do obliczania strategicznych map hałasu spełniającym kryteria pozwalające na wykorzystanie wszystkich algorytmów i obliczeń opisanych w Dyrektywie 2015/996 z dnia 19 maja 2015 r. ustanawiającej wspólne metody oceny hałasu zgodnie z dyrektywą 2002/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz w Dyrektywie 2020/367 z dnia 4 marca 2020 r. zmieniającej załącznik III do dyrektywy 2002/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady
w odniesieniu do ustalenia metod oceny szkodliwych skutków hałasu w środowisku.
− akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 514) o zakresie akredytacji zapewniającym wykonanie akredytowanych pomiarów hałasu drogowego (w co najmniej 65 punktach pomiarowych), kolejowego (w co najmniej 4 punktach pomiarowych), lotniczego (w co najmniej 4 punktach pomiarowych), przemysłowego (co najmniej 17 punktach pomiarowych, w tym hałas zgłaszany przez mieszkańców).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp
• art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170)
– formie Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (suma gwarancyjna określona przez zamawiającego to 350.000,00 zł).
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - w formie Załącznika nr 7 do SWZ.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w formie Załącznika nr 8 do SWZ.
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w formie Załącznika nr 9 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest podać w przedmiotowym wykazie:
− informacje na temat dysponowania zestawami pomiarowymi służącymi do pomiarów hałasu, o których mowa w pkt. 1.4. lit c) tiret pierwszy Rozdziału VII SWZ.
nazwę oprogramowania, jego producenta, numer licencji, informację komu została wydana oraz dystrybutora na terenie Polski.
− nazwę i adres laboratorium, numer akredytacji oraz datę ważności certyfikatu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (składane
wraz z ofertą w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy).
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 Rozdział XII SWZ (jeżeli dotyczy). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia lub doświadczenia o których mowa w pkt 1.4 lit. a) i b) Rozdział VII SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie
należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 4 Rozdział XI SWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia,
lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi wskazywać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez
niego zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.
poz. 299).
Szczegóły dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie,
o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia lub doświadczenia o których mowa w pkt 1.4 lit. a) i b) Rozdział VII SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4 Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
a) w pkt 4.2. oraz 4.3 a), b) i c) Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
b) w pkt 4.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat form, postaci, formatów i sposobu przekazywania ww. dokumentów zostały opisane w Rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy wynikającą ze zmiany przepisów prawa, spowodowaną:
1.1. urzędową zmianą stawki podatku VAT;
1.2. ustawową zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może być konsekwencją jedynie zmiany wysokości wynagrodzenia minimalnego dotyczącego osób zatrudnionych na umowę o pracę z wynagrodzeniem minimalnym, które uczestniczą w realizacji zamówienia w okresie po wejściu w życie określonego aktu prawnego zwiększającego wysokość minimalnego wynagrodzenia);
1.3. ustawową zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
1.4. zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1342).
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 mogą być dokonywane tylko pisemnie pod rygorem nieważności.
3. Ciężar dowodowy dotyczący udokumentowania okoliczności potwierdzających, że zmiany, o których mowa w pkt. 1 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, spoczywa na Wykonawcy.
4. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu.
W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/492842

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności opisanych w pkt. II i III Rozdziału V SWZ, tj. w zakresie „Opracowania Strategicznej mapy hałasu miasta Radomia” oraz „Przeprowadzenie pomiarów hałasu drogowego wraz z jego natężeniem oraz hałasu kolejowego, przemysłowego i lotniczego”.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
Umowa o pracę powinna być zawarta co najmniej przez cały okres realizacji umowy.
1.1. Wykaz tych osób Wykonawca zobowiązany jest sporządzić w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku zmiany osób realizujących powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu umowy powiadomić o tym na piśmie Zamawiającego, z podaniem wymaganych danych osobowych.
1.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, we wskazanym terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia wymienionych
w wykazach pracowników, o których mowa w ust. 1, o zatrudnieniu ich przy realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę.
1.3. Nieprzedłożenie w wymaganym terminie przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jak również nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w pkt. 3.2, traktowane będzie jako niewypełnienie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia przy realizacji przedmiotu umowy pracowników na podstawie umowy o pracę.
1.4. Za każdy stwierdzony przypadek niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia przy realizacji przedmiotu Umowy pracowników na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa
w § 8 ust. 1 projektu umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę 2ch krzeseł- Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę 2ch krzeseł, które są pęknięte lub rozklejone i tym samym niestabilne do siedzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI